Конкурс на місцевості з туристської техніки». «Бесіда «Життя чудове тому, що можна подорожувати». «Духовне та фізичне виховання»



Скачати 38.06 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір38.06 Kb.
5-7 клас
Як навчитися вчитися?   
Якості, які необхідно виховати в собі, щоб досягти успіху.
Як попередити перевтомлення?   
Чи можна змінити свій характер. Що таке самовиховання?
Читання - ось найкраще навчання.   
Твоє здоров'я в твоїх руках.
Культура розумової праці в школі та вдома.   
Що таке особистий щоденник та як його вести?
Як розвивати пам'ять?   
Пізнай себе. Великі люди про самовиховання та їх щоденники.
Як робляться наукові відкриття, як вирішувати завдання?   
Посієш звичку - пожнеш характер. Методи самовиховання.
Що означає думати самостійно?   
Вчись читати.   
«Індивідуальні особливості людини».
«Пізнай себе».
«Презентація твого дня народження».
«Я і моя родина».
«Мої права і обов’язки».
«Твій режим дня».
«Бережи свій час».
«Дотримання шкільної етики».
«Школа ввічливих наук».
«Похід вихідного дня по рідному краю: «Уміння орієнтуватися за місцевими ознаками».
«Гра-змагання на місцевості зі спортивно-туристської та топографічної підготовки».
«Що Наум нам приніс на ум».
«Пташка красна своїм пір’ям, а людина — своїм знанням».
«Марафон ерудитів».
«Кмітливі, вперед!».
«Що маю знати, щоб зберегти своє здоров’я».
«Правильне харчування та здоровий сон — запорука міцного здоров’я».
«Загартування та фізичні вправи — необхідні умови здорового способу життя» .
«Тато, мама і я — спортивна сім’я».
«Щоб не трапилось біди, правил дорожніх дотримуйся завжди».
«Азбука спілкування».
«Вміння знаходити себе в суспільстві».
«Характер людини: як він формується».
«Що таке толерантність?»
«Пізнай себе».
«Світ моїх захоплень».
«Моя поведінка в класі».
«Мої права та права інших».
«Права та обов’язки учня».
«Змагання-конкурс на місцевості з туристської техніки».
«Бесіда «Життя чудове тому, що можна подорожувати».
«Духовне та фізичне виховання».
 «Здоровий спосіб життя».
«Моє здоров’я.»
«Фізичне загартування школярів».
«Особиста гігієна хлопчиків»
«Особиста гігієна дівчаток».
«Про шкідливі звички».
«Алкоголь та його наслідки».
«Екологія душі».
«Права дитини — мої права «.
 «Здоров`я — головне багатство».
«Сходинки до сімейного життя».
«Я в колі сім`ї».
«Моя родина».
«Яскраві події мого життя».
«Господарочка».
«Добродії».
«Валеологічне виховання засобами туризму».
«Проведення одноденного походу з елементами орієнтування за допомогою компаса та карти».
 «Країна моїх мрій» (дозвілля та хобі).
 «Моє дозвілля».
«Таланти твої, Україно».
«Якщо я буду...».
 «Вчитель — моє покликання».
«Мій улюблений учитель».

8-9 класи
Як навчитися писати твори?
Як розвивати логічне мислення?
Як треба розвивати свою пам'ять?
Загальні методи навчальної роботи.
Правила ведення дискусії.
«З чого починається пізнання».
«Чи любиш ти себе?».
«Яка людина заслуговує на повагу інших».
«Ким бути і яким бути».
 «Створення життєвого проекту саморозвитку».
«Світ моїх захоплень».
«Фізична краса не постійна, а духовна краса — вічна».
«Туризм як різновид фізичної активності — складова здорового способу життя».
«Ігри та змагання на місцевості з техніки туризму».
«Кроки до успіху».
«Я» — частинка Всесвіту»
«Як подолати невдачу?»
«Наодинці із собою».
«Промова на захист добра, милосердя, честі, любові».
«Я» на арені суспільного життя».
«Сам собі вихователь».
 «Кодекс чесної особистості».
«Шлях до себе».
«Мій ідеал»
«Бережи честь змолоду».
«Пізнай себе — і ти пізнаєш світ».
«Мої життєві принципи».
«У колі симпатій».
 «Країна моїх мрій».
«Вміння бути самим собою».
«Як стати лідером?»
«Без добрих справ немає доброго імені».
«Про культуру почуттів».
«Засоби профілактики травматизму і патологічних станів організму під час проведення туристсько-краєзнавчих подорожей».
Участь у шкільному та районному святі «День туризму».
«Що таке самовиховання, самооцінка, самореалізація?».
«Найскладніше — не відстоювати свою думку, а мати її».
«Життя — це не ті дні, що пройшли, а ті, що запам’ятались».
«Умій сказати, умій змовчати».
«Хочеш бути щасливим — будь ним!»
«Не говори, що знаєш, але знай, що говориш».
«Бережи себе».
«Здоров’я — скарб».

10-11 класи
Що таке здібності та як їх розвивати?
Талант і праця.
Дисципліна мислення.
Творча фантазія і творче натхнення.
Пошук інформації в Інтернеті.
10 клас
«У кого немає в душі минулого, у того не може бути майбутнього».
«Стався до людей так, як би ти хотів, щоб ставилися до тебе».
«Чарівне слово «дякую».
«Добра людина та, що робить добро, чи та, що не робить зла».
«Не зраджуй у дружбі, материнстві, батьківстві».
«Поведінка старшокласників у громадських місцях».
«Правда життя».
«Зупинимо СНІД, поки він не зупинив нас».
«Знати, щоб жити!».
«Сходинки фізичного розвитку».
«Техніки і способи психічного впливу на соматичний стан організму».
«Шлях до самореалізації, або як стати особистістю».
«Відшукай себе серед інших»
«Як подолати конфлікт?
«Я та інші».
«Народжений бути унікальним».
«Духовні потреби та ідеали мого «Я».
«І буде син, і буде мати, і будуть люди на землі».
«Формування української народності. Походження назв «Україна», «українці».
Зустріч з народними умільцями краю.
«Літопис мого родоводу».
«Традиції моєї родини».
«Сімейні реліквії».
«Статева культура — основа сім’ї та усвідомлюваного батьківства».
«Українська сім’я –основа держави».
«Батьки і діти».
11 клас
«Люби Україну — твою рідну
землю «.
«Людина народжується для вічності».
«Цінуй честь сім’ї».
«Умій дати слово і тримати».
«Добро і зло…»
«Сходинками до вершини успіху»
«Твоє майбутнє — в твоїх руках»
«Дороги, які ми обираємо»
«Зроби свій вибір на користь здоров’я».
«Подбай про своє здоров’я сам!».
«Інформація–запорука освіченості».
Краєзнавчий ярмарок «Традиційна українська кухня»
Провести дводенну туристсько-краєзнавчу експедицію з використанням туристського спорядження та облаштуванням бівуаку (установка наметів, обладнання місця для вогнища, приготування їжі).
«Права і обов’язки дітей у шлюбно-сімейному законодавстві».
«Пріоритети подружнього життя»
«Громадянська та соціальна відповідальність у шлюбі».
«Моя участь у вирішенні побутових та господарських питань у родині»
«Дружна сім’я — першоджерело людського буття».
«Моральна чистота стосунків між юнаком та дівчиною».
«Від виховання до вихованості».
«Чи кожна людина може бути щасливою?»
«Чи кожен може бути успішним?»
«Вечір бардівської пісні».
«Чи може людина бути творцем свого щастя?».
«Якщо я для себе, то навіщо я?».
«Конверт дружніх запитань».
«Заговори, щоб я тебе побачив» (Сократ)


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка