Конспект уроку гри «Як колобка в футбол грати вчили» з фізичної культури для учнів 2-го «А» класу Тема: „Футбол. Дата проведення: «05» жовтня 2007 р. Місце проведення: спортивна зала



Скачати 98.49 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір98.49 Kb.
Конспект уроку - гри

«Як колобка в футбол грати вчили» з фізичної культури для учнів

2-го «А» класу

Тема: „Футбол”.
Дата проведення: «05» жовтня 2007 р.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: футбольні м’ячі (за числом учнів), два обручі, картки з картинками за темою, два легкоатлетичних бар’єра, малюнки героїв казки, магніт.
Мета уроку:

  • виховання в учнях потреби до систематичних занять фізичною культурою, турботи про власне здоров’я;

  • сприяння гармонійному фізичному розвитку, оволодіння життєво необхідними руховими діями та навичками, розвиток творчості, допитливості, колективізму.


Завдання уроку: Повторення навичок, набутих у 1 класі: ведення м’яча, передачі, удари по м’ячу вивченими способами, розвиток фізичних якостей, вміння застосовувати технічні дії з м’ячем в естафетах.


Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

Побудова класу в шеренгу

Учитель: „ Сьогодні ми проведемо з вами не звичайний урок, а урок – подорож до казки. Вам подобається читати книжки? Діти відповідають

Учитель: „Наша казка має назву „Колобок”, а точніше „Як колобка в футбол грати вчили”.

Перевірити готовність до уроку, нагадати про дотримання правил техніки безпеки на уроках
Подорож у казку

Стройові вправи на місці:

«Праворуч!»

«Ліворуч!»

«Кругом!»
Різновиди ходьби й перегони

Перевірка знання героїв казки.

Загадки:

1. „Взимку спить, влітку вулики ворушить”

Ходьба:

- звичайним кроком



- на носках

- на п’ятах

- на внутрішньому боці стопи

- на зовнішньому боці стопи

2. „Маленький, біленький в лісочку стриб, по сніжку стриб”

Стрибки:


- на двох ногах

- на правій, лівій нозі

- приставним кроком
3. „Хто в зиму холодну, блукає злий та голодний”

Перегони
4. Ми згадали всіх героїв, крім останнього: „Хитрий, рудий звір, в колобках він знає смак”


Шикуються у дві колони

Загально розвивальні вправи з м’ячем

І. В.п. - основна стійка, м’яч унизу

1 – 2 руки вгору, праву ногу назад на носок, потягнутися, подивитися на м’яч

3 – 4 - в.п.

те ж з лівої ноги


II. В.п. – м’яч угорі, ноги на ширині плечей

1 - нахил тулуба вліво

2 - в.п.

3-4 - те ж в іншу сторону


III. В.п. – ноги на довжині плечей, м’яч унизу

1- нахил вперед, м’ячем доторкнутися підлоги

2 – в.п.
IV. В.п. - ноги на довжині плечей, м’яч попереду

1 – поворот вліво

2 - в.п.

3-4 – в іншу сторону


V. В.п. – ноги на довжині плечей, ступні паралельні, м’яч за головою

1 – глибокий присід

2 – в.п.
VI. В.п. – сидячи на підлозі ноги нарізно, м’яч поміж ногами

1 – 4 - перекочувати м’яч по підлозі з нахилом уперед

5 – 8 - в.п.
VII. В.п. - основна стійка, м’яч унизу, стрибки

1 - стрибком ноги нарізно, м’яч до грудей

2 - стрибком ноги разом, м’яч угору

3 - стрибком ноги нарізно, м’яч до грудей

4 - в.п.
Основна частина

Учитель: „Ми з вами підготувалися пройти іспит в нашій казці. Всі готові?”

Підготовка зали до естафет

1. Естафета з перегонами

Завдання: Вибрати картки з тими продуктами, що необхідні для приготування колобка

2. Естафета „Замішування тіста”


Повторити передачу м’яча (котимо м’яч по підлозі рукою, ногою)

3. Естафета „Випікання колобка”

Учитель: „Ми з вами тісто замісили, а тепер нашого колобка потрібно поставити його у піч”

Удари по м’ячу в „піч”


4. Естафета „Зустріч з героями казки”

Учитель: „Наш колобок випікся та покотився далі по доріжці”

Завдання: Ведення м’яча прямо, з обведенням героїв казки

Учитель: „Діти, а з яким героєм казки відбулася остання зустріч колобка? Що трапилось після цієї зустрічі?”

5. Естафета: „Врятуємо колобка!”


Завдання: Вкидання м’яча з положення стоячи

Поява колобка

Учитель: „Нашого колобка лис не з’їв і він залишився цілим”

Танець з колобком


Шикування команд

Заключна частина

Гра: „Море хвилюється”

Шикування в шеренгу

Домашнє завдання



10-12

хв

4-5 разів


4-5 разів

6-7 разів

4-5 разів

5-6 разів

5-6 разів


5-6 разів


25-27

хв

5-7 хв

Учні шикуються в шеренгу. Перевірити готовність учнів до уроку. Повідомити задачі уроку. Учні стоять у вільному положенні.

Учитель: „Наше завдання допомогти колобку навчитися грати в футбол, уникати перешкод. Для цього нам потрібно згадати та повторити вправи, яким ви навчились в 1 класі. Діти, а хто у нас буде колобком на уроці? Я гадаю, що у нас вийде на уроці змінити фінал казки і врятувати колобка.

Для цього потрібно уважно слухати, бути дисциплінованими, активними та дотримуватися правил техніки безпеки.”

Повторити повороти. Виправляти помилки, слідкувати за поставою.

Чітко й правильно виконувати команди, поворот виконувати на п'яті й носку, приставляючи ногу, руки вздовж тулуба.

Діти рухаються залою.

Слідкувати за збереженням дистанції, постави. Діти уважно слухають учителя.

При виконанні вправ дотримуватись правил техніки безпеки.
Відповідь на загадки діти дають хором.
Відповідь: „Ведмідь”
Стежити за поставою учнів, виконання рухів у ногу під музику.

Дотримання рівняння, дистанції під час руху.

Темп середній.

Відповідь: „Зайчик”


Темп середній, руки на поясі.

Відповідь: „Вовк”

Темп середній, біг на носках, слідкувати за диханням, зберігати дистанцію. Після перегонів різко не зупинятися, дихання відновити при ходьбі.
Відповідь: „Лис”

В русі діти беруть м’ячі.


Темп повільний, руки і ноги не згинати.

Нахили виконувати енергійно, точно убік, ноги прямі.

Під час нахилу, ноги не згинати.


Повороти виконувати енергійно, більше закручувати тулуб, руки не згинати.

Темп середній, присідати на всій ступні, п’яти на відривати від підлоги. Слідкувати за поставою.


М’яч котити, перебираючи руками по ньому, глибше виконувати нахили, ноги не згинати.


З м’ячем працюємо довільно.

Стрибки виконувати м'яко на носках, стежити за лічбою, координацією роботи рук і ніг, руки не згинати. Після стрибків виконати вправи на відновлення подиху.
Учні діляться на дві команди.
Звільнені діти допомагають підготуватися до проведення естафет та підрахунку балів.
В обручі знаходяться картки з картинками, на яких намальовані продукти харчування. Учні повинні вибрати картки, що відповідають нашому завданню. Якщо такої картки немає, учень повертається і передає естафету наступному. Біг учні починають після того, як попередній учень поклав картку на підлогу.
Спочатку котимо м’яч по підлозі, то з лівої руки, то з правої. Протилежна команда ловить м’яч. М’яч тримаємо в руці і з замахом посилаємо його уперед, ноги зігнути, одна попереду. Слідкувати за точністю передачі. При передачі м’яча ногою (правою, лівою), зупиняти його підошвою поверх. Сила удару середня.

Виконує кожна команда. Удар виконувати зовнішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу. Стати перед м’ячем, зробити замах ногою так, щоб зовнішня частина підйому влучила під середину м’яча. Сила удару – слабка. Задача: влучити м’ячем в „піч”.

Рахувати, скільки разів кожна команда влучила.
Вибір способу ведення м’яча залежить від ігрових ситуацій, головне не зустрітися на шляху з героями казки. Хто зустрінеться – втрачає бал. Ведення прямо: носком, середньою або внутрішньою частиною підйому. По дузі – внутрішньою частиною підйому.

Під час виконання завдання поставити героїв казки на шляху ведення. Звернути увагу учнів, що головне в цьому завданні це швидкість і точність виконання.

Діти відповідають.

Учитель: „Давайте спробуємо змінити фінал казки і врятувати колобка. Наш колобок став спритним, міцним, витривалим.”


Потрібно кинути м’яч так, щоб той перелетів над „лисом”.

Учень займає зручну позицію з поставленими у різні боки (ступні паралельні) або вперед і назад, зігнутими у колінних суглобах ногами. Тримаючи в долонях м’яч, трохи витягнутими пальцями (великі і вказівні пальці якомога ближче один до одного), піднімає м’яч над головою зігнутими у ліктях руками, потім різко зігнувши лікті, заносить його за голову, тулуб різко відхиляється назад. Усе тіло являє собою сильно вигнуту дугу. Голова відведена назад. Рух починається з цього положення, одночасно з витягнутих рук різко випрямляються ноги. Вага тіла у момент початку вкидання рівномірно розподілена на обидві ноги, а під час руху переноситься на висунуту вперед ногу. М’яч випускається з рук над головою. Дальність можна збільшити, якщо кидок супроводити енергійним рухом кистей рук.

Самостійні вправи з м’ячем за вибором учнів.

Оголошення підсумків естафет.


Діти виконують вправи з м’ячами за вибором. У цей час вимовляються слова: „Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється три – футбольна фігура замри.”

Діти приймають футбольну позу.

Колобок вибирає найкращу.

Гра повторюється.
Підведення підсумків уроку.

Виконувати комплекс ранкової гімнастики. Повторити елементи техніки володіння м’ячем.





Урок проводила учитель фізичної культури ХЗОШ № 51 м. Харкова Гільова І.С.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка