Конспект уроку в 4 класі з математики "Поняття про площу. Квадратний сантиметр" Тема уроку. Поняття про площу. Квадратний сантиметр. Задачі аналогічні до задач на спільну робрту



Скачати 27.03 Kb.
Дата конвертації23.02.2016
Розмір27.03 Kb.
Конспект уроку в 4 класі з математики

"Поняття про площу. Квадратний сантиметр"

Тема уроку. Поняття про площу. Квадратний сантиметр.

Задачі аналогічні до задач на спільну робрту.

Цілі уроку. Ознайомити учнів з терміном «площа фігури» і одиницею

вимірювання «сантиметром квадратним» і його запис в

зошиті .


Закріплювати знання про перимерт фігури; про перетворе

ння одиниць маси та довжини; прцювати над задачами на

спільну роботу; розвивати логічне мислення.

Виховувати старанність у роботі.

Обладнання. Геометричні фігури, індтвідуальні картки, короткий за -

пис задачі , таблиця до теми.

Очікуючі результати. Знаходить алгоритми на всі види дій, моделює

план розв’язку задачі, визначає сантиметри квадратні у

поданих фігурах, висловлює свої судження.

План уроку.

І. Організація класу.

ІІ. Перевірка і оцінювання домашнього завдання.

Приклади № 463.

9 х 75 046 = 675 414

200 275 х 4 = 801 100

--1кг = 1000г -- 1м = 100 см

3 х 348 + 407 х 7 = 3893

5 х 280 – 280 : 10 = 1 372

-- Як знайти відстань ?

-- Як знайти швидкість ?

2 кг – 200 г = 180 г

2 м – 200 см = 0 см

-- Як знайти периметр фігури?

Задача № 464

АВСD = ( 25 + 45)х 2 = 140 мм = 14 см

ІІІ. Подача нового матеріалу.

1. Повідомлення теми уроку.

2. Розгляд геометричних фігур.

3.Бесіда .

Ви вже вмієте обчислювати периметр фігури.В яких одиницях вимірю- ють периметр квадрата ?

А зараз ми накладемо фігури одну на одну.При накладанні фігур діти визначають , яка поверхня більша, а яка менша. Поверхня цих фігур називається площею.

Площа - це величина, яку можна не тільки порівнювати,а й вимірювати.

(порівнюємо фігури в книжці № 466).

Довжина і ширина теж вимірюється в сарнтиметрах.

Площа квадрата зі стороною 1см = 1 сантиметр квадратний.

( Правило у № 467)

Діти визначають скільки квадратрних сантиметрів і даних фігурах :

1 см.кв.;7 см.кв.; 9 см.кв.; 6 см.кв.; 8 см.кв.

4.Робота з індивідуальними картками.

У кожного з вас є завдання на картці. Вам потрібно визначити скільки см.кв. у фігурі і записати.

• В парах перевірити правильність виконання.

5. Виконання прикладів №468 з коментуванням , повторюючи правила множення і діленні на 10, 100, 1000.

6 700 х 6 = 40 200 2700 000 х 3 =810 000

8 х 83201 =665 608 5 х 3020 = 15 100

17 005 х 8+28786= 136 040 + 28 786 = 164 826

4207 х 6 – 3019 х 2 = 25 242 – 6 036 = 19 204

ІУ. Фізхвилинка.

6. Робота над задачою № 469.

Розв’язок 1. 100 : 5 = 20 ( с.)

2. 100 : 4 = 25 (с.)

3. 25 + 20 = 45 (с.)

4. 90 : 45 = 2 ( дн.)

Відповідь: за два дна оператори наберуть 90 сторінок.

7. Самотійна робота . Приклади № 465 .

6 х 60 : 30 = 12 12 х 2 х 3 + 28 = 100

80 + 40 х 7 = 360 800 : ( 40 х 2 ) + 100 = 110

У. Закріплення вивченого матеріалу

8. Скласти і розв’я зати задачу за малюнком.

Умова. Одна фігура має 10 см.кв., а друга 5 см.кв. Скільки сантиметрів квадратних у двох фігурах?

УІ. Підсумок уроку.

1. Над чим ми сьогодні працювали?

2. Що таке см.кв. ?

3. Що таке площа ? ( Це поверхня фігури, яку можна порівнювати і

вимірювати.

УІІ. Домашня робота.

Задача № 470. ( на рух)



Приклади № 471.

Вчитель початкових класів Варянко Г.Я.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка