Конспект уроку з фізичного виховання для учнів 1-ого класу Тема урок : Рухливі ігри та естафети Задачі уроку : Закріпити техніку виконання стройових вправ



Скачати 110.25 Kb.
Дата конвертації01.04.2016
Розмір110.25 Kb.



План- конспект уроку з

фізичного виховання

для учнів 1-ого класу



Тема урок: Рухливі ігри та естафети

Задачі уроку :

1.Закріпити техніку виконання стройових вправ.

2. Закріпити техніку виконання загально розвивальних вправ.

3. Сприяти вихованню фізичних якостей ( швидкості)



Тип уроку: Комбінований

Місце проведення і час : Спортзал школи

Час: 19.04 , 8.30

Інвентар та обладнання: М’ячі, фішки

Зміст уроку



Зміст

Дозування

Організаційно методичні вказівки

1

2

3

4




1.Підготовча частина

(6-8 хв)




1.

Організація класу

-шикування



-"В одну шеренгу СТАВАЙ!"

-"РІВНЯЙСЬ!"

-"ВІДСТАВИТИ!"

-"РІВНЯЙСЬ!"

-"СТРУНКО!"

-привітання

-« Добрий день!»

-повідомлення задач уроку



-"ВІЛЬНО!"

Сьогодні на уроці ми закріпимо техніку виконання стройових вправ, виконання загально розвивальних вправ ,будемо виховувати фізичні якості. Для того щоб на сьогоднішньому уроці все було добре і ніхто не травмувався вам треба уважно мене слухати виконувати все - все, що я буду говорити. Крім того ми з вами проведемо , хто буде виконувати усе на уроці ,не шуміти, не кричати і виконувати усі завдання і старанно працювати. Цей конкурс на приз ,який скажу потім тому хто переможе, якщо будете усі старатись приз буде усім.



45 сек -1 хв

Усі учні повинні швидко стати за зростом ліворуч від учителя на одній лінії і прийняти стройову стійку.

Усі учні, крім правофлан­гового, повинні повернути голову праворуч, трохи підняти підборіддя і вирівнятись у шерензі.

Слід припинити вико­нання дії і прийняти попереднє положення.

Треба чітко повернути голову вперед або підвести її та прийняти стройову стійку.


Можна розслабити в колін ліву або праву ногу, не сходячи з місця.

Звертається увага на техніку безпеки, для запобігання будь – яких неприємних інцидентів.




2.

Стройові вправи.

- « Ліворуч!»

- «Раз!», «Два!»

- « Праворуч!»

- «Раз!», «Два!»


1 хв

4-5 раз


4-5 раз

Поворот виконується на п'яті лівої ноги й носку правої в бік лівого плеча. Роби це в такому порядку: на рахунок «раз» повернись ліворуч на лівій п'яті, а на рахунок «два» праву ногу пристав до лівої. Під час повороту руки притисни до тулуба.

3.

Ходьба і її різновиди.

  • звичайна.

  • « Кроком руш !»

- навшпиньках

-«Піднялись на носки!»


- на п’ятках

- звичайна


1 хв

18 -20 м

10-12 м

18 -20 м


5-6 м

Голову тримай прямо, плечі розведи і трохи відведи назад, живіт підтягни, дихай вільно. Крокуючи, повністю випростуй ногу позаду після поштовху нею. Правильне рухай руками й ногами. Ідучи, став ноги паралельно або дещо носками трохи всередину і не розвертай ступні носками назовні.

Не ставайте близько один до одного, тримайте інтервал. Спини тримайте рівно.




4.

Біг

- звичайний

« Бігом руш!»

- правим боком вперед

- лівим боком


1 хв

60-70м
10-15 м

10-15 м


Вдих – видих – стежимо за нашим диханням, утримаємо дистанцію в 1,5 кроки. Виконання фронтальне.

5.

Вправи на відновлення дихання

- звичайна ходьба « Кроком руш!»

- звичайна з вправами на відновлення дихання «Руки через сторони вгору - вдих . Опустити руки вниз – видих.»


45 сек

6-7 м


10-12 м

При ходьбі досягти повного відновлення дихання. Темп виконання повільний.

6.

Перешикування

- на місці

« Шикуйсь в одну шеренгу, де стояли на початку уроку!»

-"РІВНЯЙСЬ!"



-"СТРУНКО!"

-"На перший, другий, третій РОЗПОДІ-ЛИСЬ!"
- «Підніміть руки 1-ий номер .- 3 кроки вперед . 2-і – 2 кроки уперед, 3-і 3 кроки уперед.»

- в русі


«Кроком руш!»

- "Ліворуч у колону по
три РУШ!"

1 хв

30 сек


30 сек

Команда означає, що слід повернути голову ліворуч, назвати свій номер (перший або другий) тому, хто стоїть ліворуч, і одразу повернути голову вперед. Останній у шерензі, називаючи свій номер, не повертає голови Кожен чітко вигукує їй номер.

За командою колона учнів робить крок правою вперед і перші два учні — зро­бивши крок лівою ногою повертають ліворуч і рухаються вперед. За ними перешикування у колону по два виконує решта учнів. У колону по три або по чотири перешиковуються так


само.

7.

Розмикання

- "Ліворуч приставними кроками на два кроки РОЗІМ-КНИСЬ!"


- « Ліворуч!»




30 сек

За командою перший у шерензі зали­шається на місці, всі інші роблять приставні кроки вбік від нього. Розмикаючись ліворуч, треба дивитися вправо, щоб не відійти від сусіда більш як на два кроки. Змикання роблять у зворотному напрямі.

8.

Загально розвивальну вправи.

(вправи)

  1. ) В.п. — стійка ноги нарізно, руки і сторони.

  1. нахил голови ліворуч

  2. нахил голови праворуч.

  3. нахил голови назад.

  4. нахил голови вперед

2) В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс :

1,2- колові рухи голови вліво

3,4 – колові рухи голови вправо


3) Стійка ноги нарізно:

1 – руки в сторони

2 – руки вперед

3- руки вгору

4- руки через сторони

У вихідне положення


4) В. п. – стійка ноги нарізно:

1-4 – колові рухи вперед руками,

5-8 – Колові рухи руками назад
5) В. п . – стійка ноги нарізно, руки вгору

1-3 – три нахили пружинячі ліворуч

4- В. п.

5- 7 – три нахили пружинячі праворуч

8- В. п.
6) В. п. – широка стійка, руки вгору:

1-4 колові оберти тулуба ліворуч

5-8 – те саме тільки праворуч
7) В. п. – стійка ноги нарізно:

1- нахили ,руки в сторони;

2- В.п.

3- нахил , руки в сторони;



4- В.п.
8) В. п. – руки на пояс:

1-3 – випади уперед лівою

4 – зміна положення ніг

5-7 те саме правою

8- В. п.
9) В. п. – ноги нарізно:

1- 3 – три присідання

4- В. п.
10) В.п – основна стійка

1-4 – стрибки на правій нозі;

5-8 – стрибки на лівій;

9- 12 – стрибки на обох ногах

9.Вправи на відновлення дихання

В.п. — стійка ноги нарізно, руки і сторони.

1,2 — дугами через сторони руки вгору навхрест, потягнутися, подивитися на руки (вдих),

3, 4 — в.п. (видих).





2 хв
3-10 разів
4- 5 разів
8-10 разів

4-5 разів




  1. 8 разів

5-6 рази


5-6 разів

5-6 разів


5-6 разів
6-8 разів

3- 4 рази

4-6 разів


Руки не згинати, спини вирівняли , тримаємо рівновагу. Метод організування діяльності фронтальний. Темп виконання – середній.

Лікті тримати прямо. Під час виконання вправи очей не зажмурювати. Темп виконання середній.


Середній темп виконання на раз робимо вдих , на два видих, на три вдих на чотири видих

Руки в ліктях не згинати. Інтенсивне виконання вправи.


Спосіб виконання вправи одночасний . Темп – середній. Послідовність виконання вправ – дотримується ( голова- плечі- тулуб- ноги)- зверху донизу

Темп виконання середній . Амплітуда виконання з кожним обертом збільшується.

Нахиляючись ноги не згинаємо. Темп середній Видих, вдих, видих, вдих
Нахиляючись ноги не згинати. Вправу робимо пружинячи з побаченням. Темп виконання середній
Темп – середній, присідаючи на носках – руки вперед

Темп виконання – середній. Розміщення класу

_ ****
****
****

Виконання вправ закінчено стрибками

Руки не схрещувати над головою, ноги з місця не зрушувати.

Вправу виконуємо кожною ногою в повільному темпі. Руки і ноги не згинати.



1.


11.Основна частина уроку ( 20 хв)

Сприяти вихованню швидкості.



  • естафета № 1

Команди шикуються за лінією старту. За свистком діти починають бігти дистанцію ,оббігаючи фішку , тим самим шляхом повертаються назад, передаючи естафету наступному гравцеві своєї команди.


  • естафета № 2

Команди шикуються за лінією старту. За свистком діти починають бігти дистанцію, тримаючи в руках м’яч , оббігають фішку, тим самим шляхом повертаються назад, але вже з правого боку , передаючи естафету наступному гравцеві своєї команди за допомогою м’яча.


  • естафета № 3

За лінією старту шикуються команди. Перший гравець з кожної команди з низького старту за командою "РУШ!" пробігає крізь обруч, оббігає пра­порець, що знаходиться на відстані 10 м від лінії старту, повертається до наступного гравця і торкається його. Після дотику гравець, котрий перебував у поло­женні низького старту, розпочинає біг, а попередній гравець стає на лівий фланг команди.
- естафета № 4
"Потяг"

Гравці діляться на дві команди. Накреслюють лінії старту й фінішу. Команди стоять у колонах по одному. Гравці кладуть руки на плечі тому, хто стоїть попереду. Перший у колоні — "тепловоз", а решта — "вагончики".


3 рази

3 рази

3 рази


3 рази

Не можна вибігати за лінію старту до сигналу вчителя. Оббігаємо фішку з права на ліво, тому передача естафета відбувається лівою рукою.

Перемогу в естафеті одержує та команда , яка перша прийшла до фінішу. М’яч необхідно передавати в руки , а не кидати.


Гра закінчується тоді, коли всі гравці візьмуть у ній участь. Виграє та команда, яка набрала більшу кількість очок. Для трьох і більше команд правила придумай самостійно.

За сигналом керівника "потяги" починають "їхати". Виграє команда, яка першою дістанеться кінцевої станції (лінії фінішу).

Виграє команда, гравці якої першими закінчать гру.






111.Заключна частина.

- шикування в одну шеренгу

« В одну шеренгу шикуйсь!» Так як стояли на початку уроку станьте в спортивному залі .

- вправа на увагу

Коли я буду давати команди і при цьому казати 1- а , тоді ви команду виконуєте , а якщо не буду казати 1-а, тоді не виконуйте . Хто виконав не вірно виходить до мене.


  • підсумок уроку

« Рівняйсь! , струнко!»

  • домашнє завдання

Вдома вам необхідно виконати 10 присідань.

  • «До побачення!»

  • Організований вихід з майданчика!




Дається допоміжна команда. Звертається увага на поставу дітей.

Вчитель дає елементарні завдання підняти руку праву, підняти ліву руку, тощо.





Щєлко Вікторія Олегівна


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка