Конспекти уроків 1 клас Учитель методист вищої кваліфікаційної категорії Глибокобалківської зош решетилівського району



Скачати 58.07 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір58.07 Kb.
Біблійна Історія та Християнська Етика

Конспекти уроків

1 клас

Учитель – методист



вищої кваліфікаційної категорії

Глибокобалківської ЗОШ

Решетилівського району

Полтавської області

Лисяк Л.А.

Розділ І. Світ, наповнений любов’ю
Тема 1. Я пізнаю світ. Краса навколишнього світу.

Діти і природа (малювання)



Мета: навчити бачити красу навколишнього світу; формувати вміння пояснювати, що таке «краса навколишнього світу»; називати природні явища; розвивати художньо – образне мислення; виховувати любов до природи, бережне ставлення до неї, почуття вдячності Богові за створений Ним світ.

Обладнання: презентація Microsoft Power Point «Божий світ навколо нас», ілюстрації до теми «Природа і ми», дитяча Біблія, іграшки – мешканці «Шишкиного лісу», альбом, фарби, олівці.

І. Організаційна частина.

Зустріч – привітання

« Я всміхаюсь сонечку,

Здрастуй, золоте!

Я всміхаюсь квіточці,

Хай вона росте.

Я всміхаюсь дощику,

Лийся, мов з відра,

З друзями вітаюся,

Зичу їм добра.»



ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Оголошення теми і мети уроку.

Дорогі діти, сьогодні ми з вами розпочнемо цікаву подорож до країни Добра і Щастя. Допомагатиме нам у цьому вивчення курсу «Біблійна Історія та Християнська Етика».

Тема нашого уроку «Краса навколишнього світу».

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Наша мандрівка складається із кількох зупинок. Перша зупинка - «Поетична перлинка». Зараз ви прослухаєте віршик, ми його повторимо і вивчимо напам’ять.

Осінь, осінь, осеніє,

Листя падає, жовтіє.

Чорна хмара набігає,

Дрібний дощик накрапає.

Кап-кап-кап...(діти імітують рухами падаюче листя)

Молодці!

А ось і друга зупинка,до вашої уваги повчальна байка «Колос і Мак».

Колос і Мак

Золотий пшеничний Колос схилився до Маку, що пломенів на сонці червоним вогнем своїх ніжних пелюсток, і запитав:



  • Скажи мені, любий, чому тобі така шана від людей? Сьогодні ранком я бачив, як молоденька пастушка довго милувалася тобою. Пробач, але я не бачу від тебе жодної користі. Ось взяти хоча б мене. Це я даю людям пишний хліб та інші смачні страви, без котрих їм не обійтися. А що люди мають з тебе?

Вислухавши уважно сусіда, Мак сказав таке:

  • То правда, мій друже, що люди від тебе мають багато доброго. Ти годуєщ їхнє тіло, а я даю їм духовну насолоду. Бог, окрім хліба насущного, у природі розсипав ще й багато краси, щоб людина, дивлячись на неї, не огрубіла душею. Коли б наша земля була без квітів, без краси, ти сам подумай, чого не вистачало людині?!

  • Твоя правда!..- відповів пшеничний Колос і сам замилувався Маком.

Мораль: не хлібом єдиним живе людина.

Питання для бесіди.

  1. Які продукти дає нам пшеничний колос? (хліб, печиво, бублики і т.д.)

  2. Які квіти викликають у вас захоплення? (троянда, ромашка, фіалка)

Отже, ви зрозуміли, що нам необхідний не тільки хліб насущний, але й краса, яку так щедро розсипав Господь навколо нас.

Наша захоплююча подорож триває. І ось ми дісталися до третьої зупинки, ця зупинка має назву«Коралі Мудрості». Слово «коралі» означає червоне намисто,що є традиційною жіночою українською прикрасою.

Пропоную вам прослухати цікаві вислови про природу.


  • Хто ні разу не бачив, як грає росяний луг під час сходу сонця, той не знає, що таке Божа краса.!

  • Хто ні разу не слухав у полі жайворонка весною, той не знає, що таке музика!

  • Хто ні разу не чув,як шумить колосками зелене жито на широкій ниві, той ніколи не чув як дихає земля.

Питання для бесіди.

  1. Діти, хто бачив як сходить сонечко?

  2. Хто чув як співають пташки?

  3. Хто бачив пшеничні поля?

Ми повинні вміти спостерігати за красою навколишнього світу і в кожному явищі природи, в кожній рослинці, ми зможемо побачити диво, закладене Творцем.

А наша наступна зупинка називається «Сторінками дитячої Біблії».(учитель демонструє дітям яскраво ілюстровану дитячу Біблію)



Розповідь учителя

Любі діти, ми бачимо Божий світ і розуміємо як прекрасно він побудований. Уявімо, що ми з вами на луках. Над нами високо розкинулось блакитне небо з білими хмаринками. А на землі – густа зелена травичка, засіяна квітами, Над квітами пурхають метелики, літають бджілки. Вся земля схожа на гарний великий килим. І жоден килим, зітканий людськими руками, не зможе порівнятися з красою Божих луків.

Давайте завітаємо до лісу. Там ми побачимо багато різних дерев: і могутнього дуба, і струнку ялину, кучеряву березу і духмяну липу, і високу сосну. Тут є і галявини з кущиками та різноманітними травами. Скрізь чути голоси птахів. У лісі живуть сотні різних видів тварин. А скільки там ягід, грибів і різних квітів. Це справжній лісовий світ!

А ось і річка. Вона плавно несе свої води, виблискуючи на сонці серед лісів, полів і лук. Як у ній приємно скупатися, скільки в ній різних рибок, жабок і водяних жучків. Там теж своє життя – свій світ!

Яким величним є море.Який у нього багатий підводний світ. А які прекрасні гори, що своїми вершинами, вкритими вічними снігами і льодом, високо заходять за хмари.

Неможливо порахувати всіх рослин і тварин, які населяють Землю. Вони живуть скрізь: і на суші, і у воді, і в повітрі, і в грунті, і,навіть, глибоко під землею. І все це світу дав Бог. Тут діє особливий порядок, встановлений Богом, що часто називається законами природи. Все у світі народжується, росте, старіє і помирає – одне змінюється іншим. Всьому Бог дав свій час, місце і призначення. Великий і необ’ємний Божий світ. Неможливо ні порахувати, ні зміряти його, а знає всьому міру, вагу і число тільки сам Бог, який все це і створив.

Весь цей світ Бог створив для людей – для кожного з нас. Так безкінечно і сильно любить Він нас! І якщо ми будемо любити Бога і жити згідно Його закону, то багато чого незрозуміло в світі нам стане зрозумілим і всі будуть жити у мирі, дружбі і радості. А полюбити Божий світ і пізнати його нам допоможе ось ця Свята Книга – дитяча Біблія.

Питання для бесіди.

1.Хто створив світ і дав йому життя? (Бог)

2. Для кого Бог створив світ? (для людей)

3. Як людина повинна ставитися до природи? (милуватися, любити, пізнавати, берегти)



Фізкультхвилинка. Ви, мабуть, уже трохи втомилися? Зараз ми відпочинемо, адже настав час фізкультурної хвилинки, яку нам проведе веселе і непосидюче кошеня Коксик – мешканець «Шишкиного лісу».

Підніміться, будь ласка, з-за парт і повторюйте за мною (діти повторюють рухи вчителя, який імітує збір яблук)

«Виростем високими, яблук нарвемо,

В кошики великі ми їх складемо».



Пререгляд презентації «Божий світ навколо нас».

IV. Закріплення вивченого

«Творча хатинка». Намалювати луки, море, ліс, гори, річку (за вибором дитини). Робота з малюнком емоційно забарвлює сприйняття краси навколишнього світу.

Роботу над малюнком доцільно провести під класичну музику (П.Чайковський «Пори року»)



V. Підсумок уроку. Свіжий подих казки

Слухання казки В.Сухомлинського «Золотокоса».



Золотокоса

Коли сонечко стає нище по небу ходити, в темному лісі, прокидається золотокоса бабуся. А люди кажуть : осінь. Вона тихо йде зеленими лугами. Де стане, там на траві залишаються білі кристалики льоду. А люди вранці кажуть : заморозок. Приходить Золотокоса до саду, доторкається до дерева – і листя на ньому стає жовте, червоне, оранжеве...А люди вранці кажуть: золота осінь. А золотокоса бабуся удень ховається у темному лісі. Жде ночі.



Питання для бесіди.

  1. Чому бабусю називають золотокосою?

  2. Якими стають листочки, коли до них доторкається Золотокоса?

  3. Чи любите ви осінь?

Дорогі діти! Ви ще маленькі і поступово пізнаєте світ, який створив Господь Бог. Учіться спостерігати за красою природи, бережіть неповторне Боже творіння, що оточує вас.

Домашнє завдання: Зібрати і засушити листочки з дерев, які пофарбувала золотокоса осінь.Милуватися природою, берегти і дякувати Творцеві за красу навколишнього світу.



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка