Культура одягу. Спеціальний одяг. Одяг різного стилю



Скачати 47.26 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір47.26 Kb.
Неонета Ірина Вікторівна

Культура одягу. Спеціальний одяг. Одяг різного стилю

Мета: формувати переконання в тому, що одягатися необхідно від­повідно до подій, місця, куди вирушаєш; формувати розуміння слів мода, краса, стиль; розвивати вміння добирати одяг; виховувати бажання одягатися і виглядати відповідно до норм етикету, а також виховувати почуття міри.

Обладнання: тексти оповідань, загадки, вишиті рушники, сорочки.
1. — З давніх часів у людей виникла проблема, в що себе одягти. Тому сьогодні, розподілившись на групи, ми будемо досліджувати, що таке одяг і для чого він необхідний.

2. Вступна бесіда.

— Як краще вдягатися? Це питання завжди постає, коли ви кудись збираєтеся. Щоб правильно підібрати одяг, якщо хочете бути здоровими, необхідно пам'ятати про головне, що в одязі не повинно бути ні жарко, ні холодно. Він має бути зручним і чистим, відповідати зросту і розміру. І ще одяг повинен відповідати призначенню і бути пристойним. Є свят­ковий, буденний, спортивний, дорожній, пляжний, нічний одяг, білизна. Одягаються відповідно до пори року. Якщо ти вдягнений правильно, то будеш почуватися добре, всім сподобаєшся і не захворієш.

Щоб побачити всю різноманітність одягу, потрібно, щоб кожна група дітей характеризувала, що одягають на свято, будень, на роботу, в спор­тивний похід, на пляж, нічний одяг.



  1. Кожна група, порадившись, дає відповіді на питання.

  2. Підсумок учителя.

— Святковий одяг ми одягаємо в свято, щоб настрій був хорошим. Тут підійдуть наряди, які сподобаються не лише вам, а й стороннім

людям. В будень одягайте старіший одяг, який має, в першу чергу, по­добатися вам, а головне, він має бути зручним і комфортним. Будь-яку роботу краще виконувати в одязі спортивного стилю. Краще темних кольорів, щоб рідше доводилося прати. А в домашніх умовах у дівчинки обов'язково повинен бути халат для ванни.

Є одяг, що призначений для уроків фізичної культури, для занять у спортивних секціях. Це — спортивна форма.

На пляжі одяг дозволяє засмагати і купатися.

У кожного з вас є одяг для снуб фланелеві нічні сорочки або пі­жами.

5. Розповідь вчителя.

— Найперша і найважливіша вимога до одягу — це чистота та охай­ність.

Є багато друзів, які готові вам допомогти бути чистими і ніколи не хворіти.

Вони загадали вам загадки (кожна група дітей відгадує одну за­гадку).

Гарне я і запашне, роботяще змалку.

Люблять всі чомусь мене вдень і на світанку.

Кажуть, що даю красу, і здоров'я, й силу.

Чистоту у дім несу, звуть мене всі... (мило).

Я невтомна трудівниця, мені вірять люди.

Хто зі мною поведеться — той здоровим буде.

Буде часто усміхатися білими зубами.

Мене знає вся малеча, і бабусі, й мами.

Чистоту тримаю в домі, справу знаю чітко.

Вам ім'я моє відоме, бо зубна я ... (щітка).

Я м'якенька полотнинка, випрана дбайливо.

Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.

Я до щічок, до голівки притулюсь ласкаво.

Я вберу усі краплинки з тіла після ванни.

Я не гість — хазяїн в домі, і лежати я не звик.

Вам ім'я моє відоме, пригадайте, я — ... (рушник).

Ліг в кишеню і вартую, плаксі, реві та бруднулі.

Витру вранці струмки сліз, не забуду я про ніс.

( Носовичок)

Білих тридцять зубчиків — для кучерів і чубчиків.

По головці ходять, волосся в порядок приводять.

(Гребінець)

6. Слово вчителя.

— Молодці, діти, впоралися із завданням. А тепер послухайте опові­дання «На вулиці» і подумайте, чи можна назвати дівчинку охайною.

НА ВУЛИЦІ

Іде дівчинка в школу. Бантики чистенькі, платтячко випрасува­не, черевички блищать. Поряд із нею — мама, вона несе її портфель. А позаду — двоє хлопців ідуть, розмовляють. Один каже:


  • Дивись, яка охайна дівчинка. Аж глянути любо. Чистьоха. А другий йому відповідає:

  • І зовсім вона не чистьоха.

  • Це ж чому? — здивувався перший. — Вона ж он яка чистенька!

— А тому, що все за неї мама робить. Навіть портфель її до школи носить, я щодня бачу. Ліниві охайними не бувають.

— Так чи ні?

7. Розповідь учителя.

— Видатний російський письменник А. П. Чехов сказав, що в людині все має бути прекрасне: і обличчя, і одяг, і душа, і думки.

Отже, зустрічають нас все ж таки за одягом. Для цього потрібно бути модним і стильним.

Мода змінюється постійно, практично щорічно, а може, навіть, часті­ше. Важко встигнути за нею. Але, якщо людина має добру фантазію та спритні руки, вона заощадить кошти і виглядати зможе завжди цікаво та індивідуально. Можна самостійно вкоротити або подовжити спідницю, пришити комірець або краватку, зв'язати светр. Можна просто нашити або наклеїти маленьку деталь на одяг, і він стане неповторним, стильним та оригінальним. При цьому не можна забувати про почуття міри. Адже ти хочеш подобатися, а не дивувати людей.

Індивідуальний підхід потрібний завжди і в усьому. Те, що пасує одно­му, не личить іншому. Кожна людина повинна сама створити свій стиль. Комусь — діловий, комусь — спортивний, а комусь — офіційний.

У створенні його допоможуть аксесуари. Це — сумочки, паски, ка­пелюшки, рукавички, шарфи тощо. Навіть саму просту сукню можна зробити святковою за допомогою правильно підібраного паска або су­мочки. Дуже актуально на свято одягати намисто. Аксесуари мають бути в тон з одягом, створюючи гармонійний образ.

8. Конкурс моделей.

Кожна група дітей представляє моделі різних стилів одягу, викорис­товуючи різний одяг, аксесуари, біжутерію. Підсумки конкурсу.

10. Розповідь учителя.

— Мати власний стиль в одязі — вдягатися не лише модно, але й зва­жати на свою зовнішність, смаки тощо. Твій стиль залежить від твоєї вдачі, інтересів, манери триматися, кольорів, які тобі пасують. Це вмін­ня вибирати серед модних речей (одягу, аксесуарів, біжутерії) таких, які відповідають твоїй фігурі, способу життя, звичкам та інтересам.

У кожній країні є одяг, який можна назвати національним. До на­ціонального одягу належать: вишита сорочка для чоловіка і блуза для дівчини, спідниця із запаскою, штани-шаровари.

У вишивках поєднуються два кольори — червоний та чорний. А чому саме ви дізнаєтеся, коли прослухаєте маленьке оповідання.

Мама вишила рушник чорними та червоними нитками. Чорні коль­ори означають сум, а червоні — радість. Так і на душі буває: то сумно, то весело.

Так і мама: то сумувала, то співала — і вишила рушник. Славний рушник!

— Назвіть, скільки кольорів використала мама, щоб вишити руш­ник?

— Чому їх лише два? III. Підсумок уроку



— Отже, бути одягненим доречно, означає бути, перш за все, охайним, особистістю з почуттям міри, модним, стильним. А також враховувати кольори, які вам пасують, особливості своєї фігури, погодні умови, норми етикету. Вдало використані аксесуари допоможуть вам бути особистістю яскравою, цікавою, вони підкреслять ваш стиль. Якщо ви вмієте ще й шити, в'язати, то ви — справжній скарб, знахідка для себе і для інших людей.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка