Курсова робота



Скачати 65.14 Kb.
Дата конвертації26.03.2016
Розмір65.14 Kb.


Міністерство освіти і науки України

Національний педагогічний університет

імені М.П.Драгоманова

Інституту історичної освіти
кафедра Історії України

КУРСОВА РОБОТА

з Університетської освіти

на тему:


НОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Зміст


§1. Болонський Процес В Україні 4

§ 2. Формування майбутнього 5

§ 3. Словник 6

§ 4. Робота з малюнками 8

§ 5. Використання таблиць 9

§ 6. Побудова схематичних діаграм 13




§1. Болонський Процес В Україні


Однією з найважливіших сфер розвитку євроінтеграції є галузь вищої освіти, де вона набула форм болонського процесу. На сьогодні 46 європейських країн, включно з Україною, є його учасниками. Крім того, значна кількість міжнародних організації підтримують ідеї процесу та сприяють його реалізації.

БОЛОНСЬКИЙ процес (БП) - це процес європейських реформ, що спрямований на створення спільної зони європейської вищої освіти до 2010 року. БОЛОНСЬКИЙ процес офіційно розпочався у 1999–му році з підписання Болонської декларації. Передумовою її створення стало підписання Великої Хартії європейських університетів1 .

Згідно з цілями БП до 2010 року освітні системи країн-учасниць Болонського процесу повинні бути змінені, щоб сприяти:



  • полегшеному переїзду громадян з метою подальшого навчання чи працевлаштування у зоні європейської вищої освіти;

  • зростанню привабливості європейської вищої освіти;

  • розширенню Європи та забезпеченню її подальшого розвитку як стабільного, мирного, толерантного суспільства.

19 травня 2005 року у норвезькому місті Берген на Конференції міністрів країн Європи Україна приєдналася до Болонського процесу, зобов'язавшись внести відповідні зміни у національну систему освіти та приєднатися до роботи над визначенням пріоритетів у процесі створення єдиного європейського простору вищої освіти до 2010 року.

Пропозиції, які розглянуто і які виконуються в рамках болонського процесу, зводяться в основному до шести таких ключових позицій:

  1. Уведення двоциклового навчання.

  2. Запровадження кредитної системи.

  3. Контроль якості освіти.

  4. Розширення мобільності.

  5. Забезпечення працевлаштування випускників.

  6. Забезпечення привабливості європейської системи освіти.




29-30 березня 2001 року м. Саламанка Більш ніж 300 європейських вищих навчальних закладів і їх основних представницьких організацій зібралися для підготовки празької зустрічі міністрів, відповідальних за вищу освіту в країнах, залучених у БОЛОНСЬКИЙ процес, і погодилися з такими цілями, принципами й пріоритетами.

  1. Принципи

    1. Автономія з відповідальністю

    2. Освіта як відповідальність перед суспільством

    3. Вища освіта, заснована на наукових дослідженнях

    4. Організація диверсифікації

  2. Ключові питання

    1. Якість як наріжний камінь формування

    2. Формування довіри

    3. Сумісність


§ 3. Словник


українською російською англійською

агроном агроном agronomist

багато много much

газ газ gas

газета газета newspaper

гарно красиво well




БОЛОНСЬКИЙ процес (БП) - це процес європейських реформ, що спрямований на створення спільної зони європейської вищої освіти до 2010 року. БОЛОНСЬКИЙ процес офіційно розпочався у 1999–му році з підписання Болонської декларації. Передумовою її створення стало підписання Великої Хартії європейських університетів .

§ 4. Робота з малюнками


Принципи: науковість, наочність, зв’язок теорії з практикою.

Мета: передати знання та сформувати уміння й навички їхнього застосування.

СПОСІБ

Методи організації, мотивації, контрою.

Засоби: дидактичні, технічні

Форми організації: тип заняття



Зміст: план і текст навчального матеріалу.

§ 5. Використання таблиць


Список студентів курсу

№ з/п

ПІБ

Група


Оцінки за семестр










Філософія

Педагогіка

Психологія




Макаренко Антон Семенович

29 пп

3

5

4




Пушкін Олександр Сергійович

28 пм

5

3

3




Чайка Олександр Вікторович

24 ік

3

3

3




Янукович Віктор Федорович

30 пу

2

2

2




Кролик




Rabbit

Корова




Cow

Тигр




Tiger




ВІДОМОСТЬ

Результати здачі екзаменаційної сесії в 200




навч. році

Студент(ом/кою)







(прізвище)










(ім’я)










(по-батькові)

НАЗВА ПРЕДМЕТІВ




ОЦІНКИ







































§ 6. Побудова схематичних діаграм





1Ван дер Венде М.К. Болонская декларация: расширение доступности и повышение конкурентоспособности высшего образования в Европе // Высшee образование в Европе. – 2000. – № 3. – том XXV




База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка