Львів 2014 Конспект уроку з математики Тема. Табель-календар. Розв ’ язування задач на засвоєння таблиць множення і ділення



Скачати 57.52 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір57.52 Kb.
Загальноосвітня школа «Первоцвіт»

Математика

2 клас

«Табель-календар.

Розв’язування задач на засвоєння таблиць множення і ділення»

Підготувала

вчитель вищої категорії,

старший учитель

Підкович Г.Р.

Львів – 2014

Конспект уроку з математики
Тема. Табель-календар. Розвязування задач на засвоєння таблиць множення і ділення.

Форма проведення уроку. Урок-подорож «Острів математики».

Ключові компетентності:

  • вміння вчитися:

навчально-організаційні:

*співпрацювати у парі, у групі



загальномовленеві :

* говорити чітко, вільно, працювати з текстом

* виконувати творчі завдання

загальнопізнавальні :

* розмірковувати над заданим завданням

* виконувати логічні завдання

контрольно-оцінні

*перевіряти результати праці, свої і товариша, за орієнтирами, даними

вчителем


  • здоров’язбережувальна :

уміє толерантно ставитися до точки зору інших

соціальна:

виявляти творчість та ініціативу в реалізації поставленого вчителем

завдання

Предметні компетентності:

початковий рівень:


  • знає таблицю множення і ділення чисел 2-6;

  • знає назви компонентів та результатів дій множення і ділення;

  • знає одиниці часу ( рік, місяць, година, хвилина);

середній рівень

  • розуміє позиційний принцип запису чисел;

  • розуміє ,що квадрат – це прямокутник, у якого всі сторони рівні;

  • розрізняє види многокутників та їх елементи;

  • розуміє сутність відношення «більше в …», «менше в …»;

достатній рівень:

  • визначає час за годинником;

  • застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомого доданка;

  • знаходить значення математичних виразів на 2 дії одного або різних ступенів;

  • застосовує правило знаходження периметра квадрата, прямокутника;

  • розв’ язує задачі на знаходження третього доданка за сумою двох інших; на збільшення і зменшення числа у кілька разів;

високий рівень:

  • аналізує текст задачі;

  • розв’язує задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць сформульовані у непрямій формі;

  • Обгрунтовує вибір арифметичної дії, якою розв’язується задача;

  • Обирає доцільний спосіб обчислення.

План уроку

1.Перевірка готовності учнів до уроку.

2.Робота з календарем та годинником .(Дод. 1, завд. 1)

3.Усний рахунок. Вибір капітанів. (Дод.1, завд. 2)

4. Встановлення позиційного принципу запису чисел. (Дод.1, завд. 3)

5. Робота з геометричними фігурами. (Дод. 2, завд.1)

6. Розв’язування кругових прикладів. (Дод.2, завд.2)

7.Творча робота над задачею. (Дод. 2,завд. 3)

8. Фізкультхвилинка.

9. Знайти закономірність і продовжити ряд чисел. Табл.мн. (Дод. 3, завд.1)

10. Знаходження периметра прямокутника.(Дод.3, завд. 2)

11.Розв’язування задачі на знаходження третього доданка за сумою двох інших.(Дод.3, завд.3)

12. Знаходження невідомого доданка.(Дод. 4,завд.1)

13. Складання та обчислення виразів на дві дії різного ступеня.(Дод.4,завд.2)

14. Підведення підсумку уроку.

Додаток 1.

Завдання 1.

Сьогодні ми з вами відправимося на пошук скарбу. Подорож наша проляже через океан на острів Математики. На цьому острові є замок , який має 12 веж. Хто живе в цьому замку? (рік і 12 місяців)

Робота в парі.

Вирушаємо у подорож, яка розпочинається у пеший місяць весни, 3 тиждень, 3 робочий день. За допомогою календаря дізнайтеся, який це місяць і день.

Триватиме наша мандрівка на 25 хв менше, ніж година.(Ск. це хвилин)

Розпочнеться вона о10 год. Покажіть на годиннику, коли вона закінчиться.



Завдання 2.

Мандрувати будемо командами. Оберемо капітана для кожної команди. Хто швидко і правильно дасть відповідь на запитання, той і буде капітаном.

1.Суму чисел 9і 6 зменшити у 3 рази. (5)

2.Я задумала число, якщо його помножити на 6 , буде 42. Яке число я задумала.

3.Периметр рівностороннього трикутника 21 см. Знайдіть довжину сторони цього трикутника.

4.Іванкові 11 років, він старший від сестри на 4 роки. Скільки років сестрі?

5.Сторона квадрата 3см. Знайдіть периметр.

Завдання 3.

Тепер потрібно назвати свою команду, для цього розставте числа в порядку зростання.

3, 14, 26, 60, 61, 72

З н а й к и
4, 24, 33, 42, 88, 91

В м і л і
5, 12, 18, 26, 48, 51, 59.

С п р и т н і
6,24, 34, 56, 77, 100

Д р у ж н і
7 25 56 67 68 70 80 85

К м і т л и в і


Додаток 2
Завдання 1.

Для подорожі нам потрібен транспорт. У вас є геометричні фігури, кожна команда збудує собі корабель, яким відправиться на пошук скарбу.






З яких фігур складається ваш кораблик?

Яку фігуру називають квадратом?
Завдання 2.

Щоб кораблик відчалив, потрібно підняти якір. На кожному якорі є число, якщо ви правильно розв’яжете ланцюжок прикладів, то зможете підняти якір.




  1. 35 : 5 3 +24 :5 +90 +1 100 100




  1. 6 6 - 12 : 3 +10 : 3 +40 46

.

  1. 80 – 40 : 5 +20 : 4 + 50 - 37 30




  1. 4 5 + 25 : 5 +50 - 9 + 20 70




  1. 70 – 30 +40 - 50 : 5 + 30 : 6 6


Завдання 3.

Ми вийшли у море, тут можна зустріти різних тварин. Морську зірку, краба, медузу, дельфіна, кита. Що ви знаєте про цих тварин?.

Вони нам вкажуть дорогу до скарбу, якщо ви розв’яжете задачу.

До задачі поставте запитання , щоб вона розв’язувалася двома діями.



Додаток 3.

Завдання 1.

Допоможемо нашим друзям (лінійці, олівцю, циркулю) підняти вітрила,які хвилями змило у море. Для цього потрібно відновити ряд чисел.

4,6, 8….

3, 6, 9,…

4, 8, 12,…

5, 10, 15,…

6, 12, 18,….
Завдання 2.

Ми підпливли до острова. Острів має форму прямокутника. Обчисліть периметр цього острова, якщо відомо, що його ширина 4 м, а довжина 6 м.


Завдання 3.

До замку нам залишилось пройти 80м. З них 39 м пляжем, 14 м полем, а решту лісом. Ск. метрів лісом потрібно пройти?

Задачу розв’яжіть виразом, запишіть у зошит.
39м 14м ?м


80-(39+14) 80м



Додаток 4.

Завдання 1.

Щоб відкрити замок потрібно знати код. Цікаві квадрати.



5

8

7







3

8

2





Завдання 2.

Завдання для капітанів. Скласти вирази, обчислити їх, прочитати зашифроване слово.



  1. Суму чисел 30 і 5 зменшити у 35 разів. (1)

  2. Різницю чисел 15 і 3 зменшити у 6 разів.(2)

  3. Добуток чисел 4 і 5 зменшити на 17(3)

  4. Різницю чисел 16 і 7 збільшити у 5 разів.(45)

  5. Добуток чисел 3 і 4 зменшити на 6.(6)


1 2 3 4 5 6

З н а н н я



ЗШ «Первоцвіт», Г.Підкович


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка