Людина починається з добра



Скачати 52.62 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір52.62 Kb.

БІНАРНИЙ УРОК: АНГЛІЙСКА МОВА І Я У СВІТІ


3 клас

http://sessiya-ua.com/pars_docs/refs/38/37676/37676_html_m521c44be.jpg

Тема: Людина починається з добра.

Мета: ПРАКТИЧНА: ввести й активізувати нові ЛО теми «Людина починається з добра» та ознайомити із рисами характеру, притаманними доброзичливій людині, повторити й активізувати ЛО тем «Частини тіла», «Кольори» в усному монологічному та діалогічному мовленні учнів, навчити робити творчий проект, використовуючи комунікативні і креативні навички.
РОЗВИВАЮЧА: розвивати культуру спілкування, заохочувати учнів до активної творчої діяльності, розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, цілісність думки.
ОСВІТНЯ: вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах.
Вчити учнів виконувати проектну роботу.

ВИХОВНА: виховувати повагу і любов до інших людей, підвищувати інтерес до вивчення англійської мови, формувати почуття відповідальності при роботі в парах та групах.




Обладнання: картки з новими ЛО, деталі із картону для створення «людини» на дошці, роздавальний матеріал у вигляді кольоровий паперу для гри - актуалізації вивченого матеріалу, дошка, СД програвач.

Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Привітання.

T.: Hello, pupils! How are you?

P.: Hello! We are fine, thank you, and you?

T.: I am fine too, thank you. Sit down, please.

Повідомлення теми та мети уроку.

T.: Today we are going to talk about PERSON and what traits of character make a kind person. We are going to make your projects together – to create “A REAL PERSON”

Учитель початкових класів: Доброго дня, любі учні, хочу вам зачитати вірш Любові Забашти, а ви поміркуйте над словами цього вірша.

http://dobrota.ucoz.ua/_ph/1/927536327.jpg

Як ви вже зрозуміли, тема уроку «Людина починається з добра»



Уведення в іншомовну атмосферу.

T.: Let’s remember the sayings and proverbs about kind people

http://www.quotesvalley.com/images/06/be-the-type-of-person-you-want-to-meet.jpghttp://img0.etsystatic.com/004/0/5725927/il_570xn.358239696_9yp4.jpg

Що означає: «Поводьтеся з іншими так, як хотіли б, щоб поводилися з вами» та «Пам'ятка для себе – будь тричі доброзичливим».



  1. Основна частина уроку

Актуалізація опорних знань

Учитель початкових класів: Давайте поговоримо про видатних людей, які творили добро у світі. Кого ви можете згадати?

А чи ви знаєте, хто така була Матір Тереза і чому її називали всі «мати»?



Учні відповідають на запитання, виявляючи різноманітні здогадки.

Вчитель коригує відповіді учнів.

http://cdn.publishyourarticles.net/wp-content/uploads/2015/06/mother-teresa-wallpaper-2.jpg

T: I want to read some words which belong to Maria Teresa.

Під музику вчитель зачитує наступне:

Послухайте декілька заповідей Марії Терези людям і ви зрозумієте, якою людиною була ця жінка:



  • Так, люди нерозумні, непослідовні й егоїстичні:

І все ж - люби їх!

  • Якщо ти робиш добро, люди звинуватять тебе у потаємній корисливості і себелюбстві:

І все ж – твори добро!

  • Якщо тебе супроводжує успіх, ти наживаєш уявних і справжніх ворогів:

І все ж – будь успішним!

І все ж – твори його!

  • Щирість і відкритість зроблять тебе вразливим:

І все ж – будь щирим!

Життя не вічне – вічні цінності людські!!!

Учитель початкових класів: Тож ви, діти, можете уявити, який нелегкий життєвий шлях пройшла Марія Тереза, щоб осмислити такі істини життя і надати всьому людству такі поради стосовно людської поведінки.

Розвиток навичок читання

Давайте зараз прочитаємо українську народну казку «Добро і зло» на сторінці 79 у підручниках Я У СВІТІ і проаналізуємо поведінку та риси характерів героїв казки.



Учні читають казку в особах, обмірковують її назву, обговорюють те, як Добро віддячило злу.

http://www.geoffpridham.com/uploads/9/1/7/7/9177380/8567249_orig.jpg

Фізкультхвилинка.

Song “HEAD, SHOULDERS, KNEES AND TOES”

Have you a rest? Are you ready to work a little?

It’s high time for new words.



Введення нових ЛО теми

T: Now let’s think about the words which you can see on the blackboard.


INTELLECT

РОЗУМ



FIRMNESS

KINDNESS

LOVE

WILL

RESPECT

ACTIVITY

РІШУЧІСТЬ

ВОЛЯ

АКТИВНІСТЬ

ПОВАГА

ЛЮБОВ

ДОБРОТА


Т: Let’s read these words in English. Repeat after me …

Вчитель читає слова, учні повторюють за ним.

Т: It’s time to create a man using these details. Who wants to help?

За допомогою двох учнів, працюючих біля дошки, учні всього класу створюють людинку із частин тіла – геометричних фігур, вирізаних із кольорового картону, згадуючи назви кольорів та частин тіла англійською мовою.

Розвиток креативних умінь та навичок

Т: My dear hard-workers, show me your skills of handicraft. Take your scissors, glue, coloured paper figures which you’ve made beforehand and clean sheets of paper and let’s create our projects.

Учні створюють свої проектні роботи під аудіо запис.

Презентація проектів

T: So, who is ready to share his work with us? What does a real person consist of?

Бажаючі презентують свої роботи учням класу з опорою на дошку

  1. Заключна частина уроку



  1. Підбиття підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями. T: Did you like the lesson? What activities did you like more? What was hard for you? What was easy for you? What can you do now?

  1. Домашнє завдання.

Учитель просить учнів доробити свої роботи, підготувати виступи на наступний урок.



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка