Людмили Василівни Леонтієвої Перший семестр Календарно тематичне планування урок



Сторінка1/9
Дата конвертації11.03.2016
Розмір1.02 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
«Перевірено» «Затверджено»

Заступник директора з Директор школи навчально – виховної роботи

________ Б.Я.Бровкін _______Н.В.Канавець ____вересня 2014 р ___ вересня 2014 р.

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

З ІСТОРІЇ, ПРАВОЗНАСТВА

ДЛЯ РОБОТИ З УЧНЯМИ 5 - 11 КЛАСІВ

У 2014-2015 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

учителя Макошинської ЗОШ І – ІІІ ступенів
Людмили Василівни Леонтієвої

Перший семестр




Календарно - тематичне планування уроків «Історія України ( Вступ до історії). 5 клас»

До підручника «Історія України (Вступ до історії), автор Власов В., видавництво «Ґенеза», 2013

Розроблено відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів 2012 р «Історія України. Вступ до історії» ( К., Видавничий дім « Освіта».2013) Навчальні плани для загальноосвітніх навчальних закладів: 509 класи.: Історія. Правознавство. Мистецтво. – К.: Видавничий дім « Освіта», 2013. – 144 Гриф МОНМС України (наказ МОНмолодьспорту від 06 червня 2012 року № 664)

35 годин, 1 година на тиждень



№ уроку

Дата


Корекційна

Зміст навчального матеріалу

1

01.09




Вирушаючи у подорож у минуле: знайомство з предметом та підручником

2

08.09




Розділ І. Звідки і як історики довідуються про минуле

Історія як наука. Михайло Грушевський



3

15.09




Історія і час. Хронологія

4

22.09




Археологія. Речові історичні джерела. Музеї

5

29.09




Історія в символах і знаках: герби, печатки та монети

6

06.10




Писемні джерела в історії. Архіви

7

13.10




Практичне заняття№1. Про що можна довідатися з сімейного фотоальбому

8

20.10




Мова як джерело знань про минуле. Географічні назви в історичній науці

9

03.11




Практичне заняття № 2 Які найменування в рідному місті ( селі) нагадують про минуле

10

10.11




Історія і фольклор. Усні історичні джерела

11

17.11




Історична карта

12

24.11




Тематичне оцінювання

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми

«Звідки і як історики довідуються про минуле»


13

01.12




Розділ ІІ Про що і про кого розповідає історія

Люди в історії: історичні діячі та групи людей



14

08.12




Події та явища в історії: битви, подорожі, відкриття

15

15.12




Повсякденне життя за часів Київської Русі

16

22.12




Київські князі. Запровадження християнства

17







Українське козацтво в битвах і походах

18







Українське село та місто у 18-19 ст

19







Перші університети в Україні

20







Українська революція ( 1917-1920 рр) та перші десятиліття більшовицької влади

21







Україна в роки Другої світової війни

22







Проголошення незалежності України

23







Практичне заняття № 3 Про що і про розповідає історія рідного краю

24







Тематичне оцінювання

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми

«Про що і про розповідає історія рідного краю»


25







Розділ ІІІ Чому пам’ятки культури належать до історичної спадщини

Найвідоміші храми України



26







Ікони як історичні пам’ятки

27







Книги та мініатюри

28







Фортеці, замки та палаци України

29







Вулиці та площі України як свідки минулого

30







Парки і сади України

31







Практичне заняття № 4 Які історичні пам’ятки рідного краю розповідають про минуле

32







Практичне заняття № 5 Моя уявна подорож історичними місцями України

33







Тематичне оцінювання

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми

« Чому пам’ятки культури належать до історичної спадщини

34







Узагальнення до курсу. Роль громадян, історичної науки, музеїв та архіві у збереженні минулого України

  1   2   3   4   5   6   7   8   9


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка