Математичний квк для учнів 8 класів



Скачати 48.03 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір48.03 Kb.
Математичний КВК для учнів 8 класів

Мета : розширити та поглибити здобуті на уроках математики знання учнів ; викликати в учнів інтерес до математики , прагнення більше знати , розуміти ; виховувати дисциплінованість, уважність, самостійність, цілеспрямованість,уміння досягати мети.

1. Добрий день , дорогі друзі! Ми раді вітати вас у цьому залі на конкурсі веселих і кмітливих , який присвячений прекрасній науці – математиці! 2. Залишіть уроки, і кабінет , і клас. Вітає математика сьогодні в залі вас!

1 . Не всі ви у майбутньому станете математиками , але математика потрібна і в науці , і в техніці, і у повсякденному житті.

2. Нехай ті учні,яким математика здавалася нудною та нецікавою наукою, сьогодні переконаються , що вона весела та захоплююча.

1. Багато чого залежить від вас , шановні вболівальники, від того , наскільки активними ви будете. Але в нашому залі не можна вигукувати з місця, підказувати.

2. Допомагатимуть нам визначити переможців члени журі …Наші судді мають право знімати бали з команд, якщо їх члени або вболівальники порушують дисципліну, заважають проведенню змагань.

1. Увага! Увага! Клуб веселих та кмітливих вважається відкритим. На сцену запрошуються команди 8-А та 8-Б класів. Шановні гості, на сцені 2 команди, які покажуть математичні знання, ерудицію, вміння логічно міркувати, знаходити вихід зі складних ситуацій. Нехай під час змагань пануватимуть кмітливість, наполегливість, довіра та повага один до одного . А зараз розпочинаємо перший конкурс, який називається «Привітання команд». Максимальна оцінка конкурсу - 5 балів.

Розпочинаємо другий конкурс «Розминка».

Команди одержують картки з номером відповіді. Учасникам ставиться запитання і пропонуються 3 варіанти відповіді. Команда піднімає картку з тим варіантом відповіді, яку вважає правильною.

1.Що грецькою мовою означає «математика» ?

1. наука 2. розум 3.цариця

2.Хто з перелічених осіб був одночасно і математиком і поетом?

1.Лермонтов 2.Ломоносов 3.Пушкін

3.Який математик жив у бочці ?

1.Діофант 2.Діоген 3.Декарт

4.Ці природні кристали мають форму куба і є в кожному домі

1.Цукор 2.Перець 3.Сіль

5.Цю фігуру зображено на банкноті в 1 долар

1.куб 2.піраміда 3.конус

6.Хто з письменників був також автором книжки з математики ?

1.Лев Толстой 2.Тарас Шевченко 3.Іван Франко

7.Який з математиків був переможцем Олімпійських ігор?

1.Лобачевський 2.Піфагор 3.Ньютон

8.Чому дорівнює 12 в квадраті ?

1.122 2.134 3.144

9.Які числа в минулому вважалися абсурдними, числами від диявола?

1.Прості 2.Від’ємні 3.Дробові

10.Місто, в якому жив давньогрецький вчений Архімед?

1.Афіни 2.Олімпія 3.Сіракузи

Третій конкурс називається «Чорний ящик».

Команди повинні назвати предмет, який знаходиться в чорному ящику за допомогою 5 запитань- підказок. Ціна запитання після кожної підказки зменшується на один бал.



  • Існує легенда про грецького винахідника Дедала та його племінника , дуже талановитого юнака, який придумав гончарний круг, першу в світі пилку і те , що лежить в цьому ящику. За це він поплатився своїм життям, оскільки заздрісливий дядько зіштовхнув його з високого валу.

  • Цей найдавніший предмет пролежав у землі 2000років, проте конструкція його практично не змінилася, настільки була досконалою.

  • У Давній Греції вміння користуватися цим предметом вважалося най -більшою майстерністю, а вміння розв’язувати задачі з його допомогою - ознакою великого розуму.

  • Цей предмет незамінний в архітектурі і будівництві, необхідний для перенесення інших розмірів, для побудови креслення рівних кутів.

  • Про цей предмет є загадка «Змовилися 2 ноги робити дуги і круги».

Четвертий конкурс.

І сувора й солов’їна математика – країна .

Вмій ділити , віднімати, множити і додавати.

Вмій сміливо все збагнути.

Першими у відповіді бути.

Команди одержують набори цифр від 1 до 4. Ведучий називає число чи зачитує вираз. Необхідно правильно показати число чи значення виразу. Оцінюється швидкість і правильність відповіді.

1.2341 2. 4213 3. +120 = 124 4. – 14 = 13 5. -21 + 45 =24 6 . 15 4 + 63=123 7. 172 + 100 =134 8. -79 + 100 = 21 9. + = 132 10. 24 + + + 3000 = 3124

П’ятий конкурс.

А зараз ми перевіримо знання на5ших команд з математики. Командам буде запропоновано по 15 запитань,на які вони повинні дати правильну відповідь. Але не поспішайте відповідь давати навмання. Нехай вам допоможуть розум і знання.

Запитання для 1 команди:



  • Паралелограм , у якого всі кути прямі.

  • Як називається графік функції у= ?

  • У якому відношенні діляться медіани у трикутнику точкою перетину?

  • Скільки коренів має квадратне рівняння , у якого Д 0 ?

  • Знайдіть 15% від 400 грн.

  • Чому дорівнює сума всіх чисел від -5 до 5 ?

  • Катети трикутника 6 і 8 метрів. Чому дорівнює гіпотенуза?

  • Скільки кінців у трьох з половиною палок?

  • Чому дорівнює ?

  • Чому дорівнює ?

  • Сторони паралелограма 3м і 6м. Чому дорівнює його периметр?

  • Площа квадрата 49 . Чому дорівнює його сторона?

  • Сторона трикутника 6м, а висота , проведена до неї 10м. Знайдіть площу трикутника.

  • = 25 , =144, а чому дорівнює кут в квадраті?

  • Скільки у кімнаті кішок , якщо у кожному кутку сидить по кішці, і навпроти кожної кішки по три кішки?

Запитання для 2 команди

  • Паралелограм , у якого всі сторони рівні.

  • Чому дорівнює ?

  • Площа квадрата дорівнює 36 . Чому дорівнює його сторона?

  • Скільки кінців у трьох з половиною палок ?

  • Сторони паралелограма дорівнюють 5см і 4см. Чому дорівнює його площа?

  • У батька 5 дочок. Кожна дочка має брата. Скільки дітей у батька?

  • Чому дорівнює ?

  • Яке натуральне число дорівнює кількості букв у його назві ?

  • Як називається графік функції у= ?

  • Назвіть найбільше від’ємне число .

  • Катети трикутника 4см і 3см.Чому дорівнює гіпотенуза ?

  • Чому дорівнює добуток всіх чисел від -5 до 5 ?

  • Формула для знаходження дискримінанта.

  • Сторона трикутника 10см , а висота, проведена до неї 8см. Чому дорівнює площа трикутника ?

  • Де лежить центр кола , описаного навколо прямокутного трикутника ?

Шостий конкурс «Домашнє завдання»

Команди показують цікаві математичні сценки чи казки , які вони підготували вдома.

Сьомий конкурс « Пісенний»

Команди по черзі співають кілька стрічок із пісень , де зустрічаються числа. Перемагає та команда, яка останньою співає пісню. Пісні не повторювати.

Підсумки конкурсу. Журі визначає переможців. Команди нагороджуються грамотами.



Ведучий: Ми щиро вітаємо учасників гри – кмітливих і винахідливих. Учасники команд відзначилися знанням математики , логічним мисленням, винахідливістю, чіткістю у висловлюваннях. Сподіваємося, що наше свято не пройшло безслідно. Можливо збільшилася кількість учнів, яких зацікавила математика і вони займуться її вивченням.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка