Математика в 2-му класі чотирирічної початкової школи



Сторінка1/14
Дата конвертації23.02.2016
Розмір1.53 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14
МАТЕМАТИКА В 2-му КЛАСІ

чотирирічної початкової школи

методичний посібник

для вчителів других класів

та студентів педагогічних вузів

Скворцова С.О., Мартинова Г.І..


Математика в 2-му класі чотирирічної початкової школи. –
Одеса, Автограф, 2002. – 214с.
Книга містить методичні рекомендації щодо викладання окремих тем курсу математики 2-го класу чотирирічної початкової школи, згідно нової програми з математики Л. Кочиної та Н.Листопад. Авторами надані цікаві пропозиції щодо систематизації та узагальнення знань учнів за 1-й клас, щодо методики роботи над простими та складеними задачами на підставі пам’яток № 2 та № 3, щодо формування обчислювальних навичок додавання і віднімання, множення і ділення. Висвітлені питання про методику вивчення алгебраїчного, геометричного матеріалу та величин в курсі математики 2-го класу; класифіковано та показано методику роботи над задачами з логічним навантаженням.

ISBN 966-8116-02-X


© Скворцова С.О., Мартинова Г.І., Шевченко Т.О.

Підписано до друку 10.07.2002р.


Формат 60х84/16. Гарнітура Таймс.
Умовн. друк.арк.. 13,38+обл.. Облік.-вид. арк. 7,1.
Тираж 1000 прим.
Друкарня №1 т.о.в. „Автограф”.
65044, Одеса, Французький бульвар, 29. Тел. (048) 777 28 68

Зміст


Зміст курсу математика 2-го класу 8

Узагальнення та систематизація знань


за перший клас 10

Нумерація чисел 10

Додавання і віднімання в межах 10 18

Прості задачі 27

Алгебраїчний матеріал 39

Геометричний матеріал 42

Величини 45

Методика вивчення нумерації
і арифметичних дій в 2-му класі 49

Методика вивчення табличного додавання і віднімання


з переходом через десяток 49

Методика вивчення нумерації чисел


від 21 до 100 60

Методика вивчення додавання


і віднімання двоцифрових чисел
без переходу через десяток 71

Додавання і віднімання виду:
34 + 52 та 76 – 44.
Порозрядне додавання і віднімання 72


Випадки додавання виду: 53 + 40, 53 + 4;
віднімання виду: 53 – 40, 57 – 4. 75


Додавання і віднімання виду:
34 + 52 та 76 – 44.
Додавання і віднімання по частинах. 78

Методика вивчення письмового


додавання і віднімання 79

Методика вивчення усного додавання


і віднімання двоцифрових чисел
з переходом через десяток 83

Додавання і віднімання виду 64 + 37, 72 – 45.
Прийом порозрядного додавання і віднімання 83


Випадки додавання виду 38 + 4.
Прийом порозрядного додавання і віднімання 85


Випадки додавання виду 38 + 2, 38 + 12.
Прийом порозрядного додавання і віднімання 87


Додавання двоцифрових чисел
з переходом через десяток по частинах 88


Віднімання виду 30 – 3.
Спосіб порозрядного віднімання. 90


Віднімання виду 53 – 8.
Спосіб порозрядного віднімання 91


Віднімання з переходом через розряд по частинах 93

Методика вивчення арифметичних дій множення і ділення 96



Ознайомлення з арифметичною дією множення 96

Конкретний зміст дії ділення на рівні частини 99

Взаємозв'язок дій множення і ділення 100

Ознайомлення з дією ділення на вміщення 100

Переставний закон дії множення 103

Методика складання


таблиць множення і ділення 104

Способи запам'ятовування табличних результатів 105

Таблиці ділення 106

Методика роботи
над задачами в 2-му класі 108

Види простих задач 2-го класу


і методика роботи над ними 108

Задачі на знаходження суми трьох доданків 111

Задачі на знаходження невідомого зменшуваного 112

Задачі на знаходження від'ємника 115

Задачі на конкретний зміст добутку 117

Задачі на конкретний зміст дії ділення 119

Методика введення поняття про обернену задачу 125

Методика формування поняття


про складену задачу 127

1. Зміст і методика підготовчої роботи
до введення поняття “складена задача” 127


2. Методика ознайомлення учнів
з складеними задачами 143


3. Формування у дітей умінь
розв'язувати складені задачі 149


Види складених задач 2-го класу 170

Зміст курсу математика 2-го класу 8

Узагальнення та систематизація знань


за перший клас 10

Нумерація чисел 10

Додавання і віднімання в межах 10 18

Прості задачі 27

Алгебраїчний матеріал 39

Геометричний матеріал 42

Величини 45

Методика вивчення нумерації
і арифметичних дій в 2-му класі 49

Методика вивчення табличного додавання і віднімання


з переходом через десяток 49

Методика вивчення нумерації чисел


від 21 до 100 60

Методика вивчення додавання


і віднімання двоцифрових чисел
без переходу через десяток 71

Додавання і віднімання виду:
34 + 52 та 76 – 44.
Порозрядне додавання і віднімання 72


Випадки додавання виду: 53 + 40, 53 + 4;
віднімання виду: 53 – 40, 57 – 4. 75


Додавання і віднімання виду:
34 + 52 та 76 – 44.
Додавання і віднімання по частинах. 78

Методика вивчення письмового


додавання і віднімання 79

Методика вивчення усного додавання


і віднімання двоцифрових чисел
з переходом через десяток 83

Додавання і віднімання виду 64 + 37, 72 – 45.
Прийом порозрядного додавання і віднімання 83


Випадки додавання виду 38 + 4.
Прийом порозрядного додавання і віднімання 85


Випадки додавання виду 38 + 2, 38 + 12.
Прийом порозрядного додавання і віднімання 87


Додавання двоцифрових чисел
з переходом через десяток по частинах 88


Віднімання виду 30 – 3.
Спосіб порозрядного віднімання. 90


Віднімання виду 53 – 8.
Спосіб порозрядного віднімання 91


Віднімання з переходом через розряд по частинах 93

Методика вивчення арифметичних дій множення і ділення 96



Ознайомлення з арифметичною дією множення 96

Конкретний зміст дії ділення на рівні частини 99

Взаємозв'язок дій множення і ділення 100

Ознайомлення з дією ділення на вміщення 100

Переставний закон дії множення 103

Методика складання


таблиць множення і ділення 104

Способи запам'ятовування табличних результатів 105

Таблиці ділення 106

Методика роботи
над задачами в 2-му класі 108

Види простих задач 2-го класу


і методика роботи над ними 108

Задачі на знаходження суми трьох доданків 111

Задачі на знаходження невідомого зменшуваного 112

Задачі на знаходження від'ємника 115

Задачі на конкретний зміст добутку 117

Задачі на конкретний зміст дії ділення 119

Методика введення поняття про обернену задачу 125

Методика формування поняття


про складену задачу 127

1. Зміст і методика підготовчої роботи
до введення поняття “складена задача” 127


2. Методика ознайомлення учнів
з складеними задачами 143


3. Формування у дітей умінь
розв'язувати складені задачі 149


Види складених задач 2-го класу 170



  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка