Матеріал до уроку



Скачати 83.67 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір83.67 Kb.
Незалежний науково-методичний центр “Розвиваюче навчання”
ПОУРОЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

УКРАЇНСЬКА МОВА

(СИСТЕМА РН)

(Автори програми Старагіна І.П., Перепелицина О.А., Сосницька Н.П.)
2 клас 2 півріччя

(3 год. на тиждень, 57 год.)




Тема уроку

Матеріал до уроку

ІV. Перевірка орфограм за допомогою зміни слова (продовження)


1

Перевірка орфограм слабких позицій за допомогою зміни слова. Узагальнення

кр. мова", ч. 3,

впр. 38 - 40,

д.з. впр. 41


2

Перевірка орфограм слабких позицій за допомогою зміни слова

кр. мова", ч. 3,

впр. 42 - 45,

д.з. впр. 46


3

Перевірка орфограм слабких позицій відомими способами (за допомогою зміни слова та за словником)

кр. мова", ч. 3,

впр. 47 - 49,

д.з. впр. 50


4

Перевірка орфограм слабких позицій відомими способами (за допомогою зміни слова та за словником)

кр. мова", ч. 3,

впр. 51, 52,

д.з. впр. 53


5

Р.М. «Яку я буду брати участь у підготовці вистави для першокласників?» (письмова робота)

!!! До уваги вчителя: низка репетицій, генеральна репетиція вистави та сама вистава для першокласників за казкою «Усі нетямущі» проводяться за рахунок позаурочного часу



«Дівчинка Христина…», ч.1, заняття 14, с. 70; заняття 15, с. 72

6

Перевірка орфограм слабких позицій відомими способами (за допомогою зміни слова та за словником)

кр. мова", ч. 3,

впр. 54, 56, 57,

д.з. впр. 56


7

Перевірка орфограм слабких позицій відомими способами (за допомогою зміни слова та за словником)

кр. мова", ч. 3,

впр. 58, 59 ,

д.з. впр. 60, 61


8

Перевірка орфограм слабких позицій відомими способами (за допомогою зміни слова та за словником)

кр. мова", ч. 3,

впр. 62,


д.з. впр. 63

9

Перевірка орфограм слабких позицій відомими способами (за допомогою зміни слова та за словником)

кр. мова", ч. 3,

впр.64, 65,

д.з. впр. 66


10

Р.М. Учимося відповідати на листи (відповідь на листи першокласників із враженнями про виставу «Усі нетямущі»)

«Дівчинка Христина…», ч.1, заняття 16, с. 73

11

Завдання з самооцінювання

"Зошит з самооцінювання"

Картка з само-оцінювання № 5



12, 13

Резерв



ІV. Основа та закінчення слова


14

Основа та закінчення слова. Зміна слова як спосіб визначення закінчення слова


кр. мова", ч. 3,

с. 33, впр. 67 - 70,

д.з. впр. 71


15

Зміна слова як спосіб визначення закінчення і основи слова

"Укр. мова", ч. 3,

впр. 72 - 74,

д.з. впр. 75


16

Р.М. Пишемо сценарій (індивідуальна письмова робота)

«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 17, с. 3

17

Нульове закінчення

"Укр. мова", ч. 3,

впр. 76 - 79,

д.з. впр. 80


18

Особливості вимови звуків у закінченнях слів-назв предметів. Відсутність орфограм у закінченнях слів-назв предметів

"Укр. мова", ч. 3,

впр. 81 - 86,

д.з. впр. 87


19

Зміни слів-назв ознак

"Укр. мова", ч. 3,

впр. 88 - 91,

д.з. впр. 92


20

Особливості вимови звуків у закінченнях слів-назв ознак. Відсутність орфограм у закінченнях слів-назв ознак

кр. мова", ч. 3,

впр. 93 - 96,

д.з. впр. 97


21

Р.М. Розробка серії малюнків до казки «Терем мухи»

«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 18, с. 9

22

Зміни слів-назв дій

кр. мова", ч. 3,

впр. 98 - 101,

д.з. впр. 102


23

Наявність орфограм у закінченнях слів-назв дій

"Укр. мова", ч. 3,

впр. 103 - 106,

д.з. впр. 107


24

Систематизація способів позначення звуків буквами


"Укр. мова", ч. 3,

впр. 108 - 111,

д.з. впр. 112


25

Форми слова та різні слова

"Укр. мова", ч. 3,

впр. 113 - 115,

д.з. впр. 116


26

Р.М. Побудова тексту на основі драматизації

«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 19, с. 11

27

Вправляння у використанні відомих способів позначення звуків буквами


кр. мова", ч. 3,

впр. 117 - 120,

д.з. впр.121


28

Вправляння у використанні відомих способів позначення звуків буквами

кр. мова", ч. 3,

впр. 122, 123,

д.з. впр. 124


29

Завдання для самооцінювання

"Зошит з самооцінювання"

Картка з само-оцінювання № 6



30, 31

Резерв




32

Р.М. Структура тексту-оповідання (зачин, основна частина, кінцівка)

«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 20, с. 15

VI. Споріднені слова


33

Поняття про споріднені слова

кр. мова", ч. 4,

с. 3, впр. 1 - 3 ,

д.з. впр. 4


34

Споріднені слова та форми того самого слова

кр. мова", ч. 4,

впр. 5 - 8,

д.з. впр. 9


35

Споріднені слова та синоніми

кр. мова", ч. 4,

впр. 10 - 14,

д.з. впр. 15


36

Поняття про корінь слова

кр. мова", ч. 4,

впр. 16 - 18,

д.з. впр. 19


37

Р.М. Побудова тексту на основі драматизації

«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 21, с. 20

38

Позиційне чергування в коренях споріднених слів. Перевірка орфограм слабкої позиції звука в корені за допомогою споріднених слів

кр. мова", ч. 4,

впр. 20 - 23,

д.з. впр. 24


39

Перевірка орфограм слабкої позиції звука в корені за допомогою споріднених слів

кр. мова", ч. 4,

впр. 25 - 28,

д.з. впр. 29


40

Перевірка орфограм слабкої позиції звука в корені за допомогою споріднених слів

кр. мова", ч. 4,

впр. 30 - 32,

д.з. впр. 33


42

Споріднені слова та омоніми

кр. мова", ч. 4,

впр. 34 - 36 ,

д.з. впр. 37


43

Р.М. Побудова тексту на основі драматизації (продовження)

«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 22, с. 23

44

Систематизація способів позначення звуків буквами

кр. мова", ч. 4,

впр. 38 - 40,

д.з. впр. 41


45

Перевірка орфограм відомими способами в процесі письма

кр. мова", ч. 4,

впр. 42, 43,

д.з. впр. 44


46

Завдання з самооцінювання

"Зошит з самооцінювання"

Картка з само-оцінювання № 7



47, 48

Резерв




49

Р.М. Зачин і кінцівка казки «Терем мухи»


«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 23, с. 25

VII. Повторення вивченого в 2 класі

50

Зміни слів-назв предметів, слів-назв дій, слів-назв ознак

кр. мова", ч. 4,

с. 25, впр. 45 - 48

д.з. впр. 49


51

Частини слова: основа слова, закінчення, корінь

кр. мова", ч. 4,

впр. 50 - 54 ,

д.з. впр. 55


52

Закони української літературної вимови

кр. мова", ч. 4,

впр. 56 - 59,

д.з. впр. 60


53

Р.М. «Яку я буду брати участь у підготовці вистави для першокласників?» (письмова робота)

!!! До уваги вчителя: низка репетицій, генеральна репетиція вистави та сама вистава для першокласників проводяться за рахунок позаурочного часу



«Дівчинка Христина…», ч.2, заняття 24 – 27, с.30-35

54

Позначення звуків буквами на письмі

кр. мова", ч. 4,

впр. 61 - 64,

д.з. впр. 65, 66


55

Перевірка орфограм відомими способами в процесі письма


кр. мова", ч. 4,

впр. 67, 68,



д.з. впр. 69

56

Діагностична робота.




57

Аналіз діагностичної роботи









1Уроки української мови проводяться за навчальним посібником О.А.Перепелициної, І.П.Старагіної "Українська мова 2 клас. Частини 1 - 4". - ННМЦ "Розвивальне навчання". - Харків, 2014.

Уроки розвитку мовлення проводяться за методичним посібником

Старагіної І.П., Чеснокової О.Г., Скоркіної Л.П., Шаульскої О.С. «Дівчинка Христина, черв’ячок, балагжа та інші: 27 ігрових занять з розвитку мовлення в 2 класі». - ННМЦ "Розвивальне навчання". - Харків, 2013.
Уроки з самооцінювання проводяться за навчальним посібником "Зошит з самооцінювання", - ННМЦ "Розвивальне навчання". - Харків, 2014.
Посібники розроблені за програмою з української мови (система розвивального навчання Ельконіна - Давидова) для початкових класів загальноосвітніх шкіл авторів І.П.Старагіної, О.А.Перепелициної, Н.П.Сосницької.


.



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка