«Меблі», вдосконалювати уміння



Скачати 61.37 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір61.37 Kb.
Урок української мови в 2 – А класі

Тема. Посуд. Слухання - розуміння змісту тексту, прочитаного вчителем .

Мета: активізувати засвоєні слова на тему «Меблі», вдосконалювати уміння

називати столові прибори українською мовою, формувати уміння

розповідати українською мовою;

розвивати пам'ять, мислення, читацькі уміння та мовленнєві навички,

поповнювати словниковий запас;

виховувати поважне ставлення до хліба як святині та оберега, бажання

допомагати старшим;

формувати комунікативну, соціальну компетентності.



Обладнання: предметні малюнки на тему «Меблі», « Посуд», сигнальні картки,

індивідуальні картки, кросворд.



Тип уроку: комбінований урок з використанням ігрової технології

Хід уроку



І. Організація класу

Любі діти, підведіться,

Всі приємно посміхніться,

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

- А девізом уроку стануть такі слова:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитись, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно і плідно працювати.



ІІ. Активізація набутих знань

1. Робота над розвитком артикуляційного апарату

Повторення скоромовок, вивчених на попередніх уроках.



  • Розгляньте малюнки, пригадайте, які скоромовки вивчили.

Коси, коса, поки роса. В чаплі чорні черевички,

Чапля чапа до водички.

Бачить вовк козу,забув про грозу.

Сидів горобець на сосні. Борщик у горщику,

Заснув – і звалився у сні. Щавель у борщику.

Якби не звалився у сні, А до борщу

Сидів би іще на сосні. Ще й по лящу.

2. Тренувальні вправи на засвоєння букв і, и.

а) робота з сигнальними картками ( слова на дошці)

хл..б вул..ця ..ванко

л..па к..мната Мар..я

б..лка кварт..ра



б) читання слів: індивідуально, фронтально

в) складання речень

- З підкресленими словами складіть речення.

3. Перевірка засвоєної лексики з теми « Квартира. Меблі.»

4. Розповідь учнів про свою квартиру з демонстрацією малюнків.

- Скільки в квартирі кімнат, які меблі в кімнатах?



ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

1.Гра « Розшифруй слово». Асоціативний кущ.

  • Ви знаєте, що в квартирі є кухня. Без чого не існує жодна кухня ви дізнаєтесь, коли розшифруєте слово.

С О П У Д ( посуд)

  • Саме про посуд піде мова на цьому уроці. Ви дізнаєтесь назви посуду українською мовою, будете вчитись складати речення за допомогою малюнків і слів. Також повторимо написання вивчених букв і слів з ними.

ІV. Мотивація навчальної діяльності

  • Навіщо треба знати предмети посуду українською мовою?

V. Вивчення нового матеріалу

1. Словникова робота

Я показую предмети посуду, називаю, а діти повторюють за мною хором.

Слова для засвоєння: каструля, глечик, горщик виделка, пляшка, склянка, тарілка, сільниця, чайник, чашка.

2. Розгляд предметних малюнків у підручнику.

3. Читання слів- назв предметів.

4. Гра « Додай слово» ( робота в парах)

У (чашка) . . . . У (склянка) . . . .

У (тарілка) . . . . У (каструля) . . . . ( Фізкультхвилинка)

VІ. Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота з підручником

а) робота з малюнками « Хто що робить?»

б) читання тексту « Дружня родина» вчителем

в) бесіда за змістом

- Хто за столом? Що на столі? Що робить родина?



г) читання учнями: «ланцюжком», вибіркове читання.

- Коли востаннє ви збиралися всією родиною обідати?

- Що зробила Іринка? Що зробила мама? Що зробив тато?

2. Робота з прислів’ям .

- Як ви розумієте прислів’я « Хліб – усьому голова»?



3. Самостійна робота « Встав букву». Самоперевірка.

Допоможемо Муркові

Де і, де и - не знає кіт

Допомогти Муркові слід

Р..ба, ол..вець, д..вчина, с..р,

Андр..й, л..мон, ос..нь, хлопч..к,

зош…т , ..ра, буд..нок, л..н..я.

і и

4. Інтелектуальна гра « Що зайве? Чому?».

- Поміркуйте, який предмет зайвий і чому?



Пляшка, склянка, каструля, банка, графін.

5. Розгадування кросворду.( робота в групах)





11






















2






































































5











































6















1.





6. Гра « Пригадай казку»

- Назвіть казки в яких посуд зіграв важливе значення? ( « Лисиця і журавель», « Горщик каші»,

«Лисиця і глечик», «Маша і ведмідь»)

7. Рубрика « Чи знаєш ти, що…»

- Діти, знаєте коли з’явилася перша каструля? Послухайте.



8. Домашнє завдання

Ст.54-55 повторити слова, читати текст,підготувати повідомлення «Коли з’явився чайник?»



VII. Підсумок уроку

1. Бесіда з учнями

- Що вивчали на уроці? Які нові слова запам’ятали? Хто допомагає накривати на стіл? Хто допомагає вдома мамі мити посуд?

Я бажаю, щоб ви робили так , як Ірочка у вірші О. Головка.

2. Читання вірша вчителем.

Усі, усі тарілочки

повимивала Ірочка.

Сміються білолиці:



що вимила тарілочки?

Учитель О. В. Гукова


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка