Мета проведення: розвиток логічного мислення, пам’яті, творчих



Скачати 84.85 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір84.85 Kb.


МЕТА ПРОВЕДЕННЯ: розвиток логічного мислення, пам’яті, творчих

здібностей, інтересу до математики, поглиблення знань з предмету

ОФОРМЛЕННЯ: плакати з висловами про математику, малюнки, кросворди,

математичні ланцюжки.

ПІДГОТОВКА: У грі беруть участь дві команди по шість учнів – команда 5 класу і команда 6 класу.

Для проведення гри учням роздаються чисті листи паперу і фломастери для виконання завдань.Завдання виводяться на екран за допомогою програми Microsoft Office Power Point.

ХІД ГРИ


Виходить ведучий.


(учні сидять за столами в групах по 6 чоловік)

Добрий день. Сьогодні ми розпочинаємо гру «Математичний експрес»


Святковий цей зал хай вас всіх об’єднає,

В змаганнях він нині ареною стане.


Хай будуть веселі обличчя у всіх.
Девіз гри «Експрес»— це радість і сміх.g:\математичний експрес\dscn0517.jpg
Щоб нам з вами розпочати нашу подорож, спочатку треба представитися. (команди представляються: назву та девіз)
5 клас. Команда «Юні мате математики»

6 клас. Команда «Кмітливі математики»

g:\математичний експрес\dscn0516.jpg
І. СТАНЦІЯ «КМІТЛИВА»

Ну що, поїхали?! І ось наша перша станція. Але для того, щоб знати, як вона називається, треба розв’язати кросворд.






  1. Фігура, утворена двома променями, що виходять з однієї точки

  2. Лінія, що не має ні початку , ні кінця.

  3. Результат віднімання.

  4. Цариця всіх наук.

  5. Буває одноцифрове, буває багатоцифрове.

  6. Містить 60 хвилин.

  7. Частина прямої, обмежена двома точками.

  8. Результат додавання.




Ведучий: Перший тур ми починаєм|зачин

      Переможців упізнаєм|дізнаємося|.

     Тут шаради і загадки.

     Всім по балу за розгадки|нагороди|.


1.РОЗМИНКА.

(за кожну правильну відповідь команда отримує бал)


1.1. Раз, два, три, чотири, п’ять - вийшов зайчик погулять, лап у зайця

рівно… (не п'ять, а чотири)

1.2. Ходить між нами така ось молва: шість мінус три ми отримали... (не два, а три)

1.3. Говорив учитель Ірі, що два більше, ніж... (один, а не чотирі)

1.4. Менше в десять раз, ніж метр, всім відомо… (дециметр)

1.5. Ти на пташку подиви: лап у птаха рівно . (дві, а не три)

1.6. У мене котик є в квартирі, хвостів у нього аж|…(один, а не шість)

1.7. Відмінник зошитом своїм гордиться: унизу, під диктантом, стоїть… (не одиниця, а п'ять)

1.8. На уроках будешь спать, у щоденник буде|одержуватимеш|. (два, а не п'ять)

1.9. Ми рахуєм дірки в сирі: три плюс дві – всього. (п'ять, а не чотири).

1.10.Ось|от| п'ять ягідок в траві. З'їв одну, лишилось -. (не дві, а чотири)


2. КОНКУРС «ХТО ШВИДШЕ?»


У якому гаманці більше грошей? Хто швидше? (В гаманці №1. № 1- 48, № 2-42)

3.КОНКУРС ЗІ СКЛЯНКАМИ


На столі приготовано шість склянок – три порожніх|пустих| і три наповнених водою. Питання. Як зробити так, щоб порожні|пусті| і наповнені склянки чергувалися. Брати в руки склянку можна тільки один раз.

g:\математичний експрес\dscn0525.jpg



І ось ми з вами вирушаємо вже на наступну станцію.

А як же називається наступна станція? А про це ми дізнаємося, розв’язавши кросворд.

1. Прилад з ціною поділки

2. Чотирикутник у якого всі сторони і всі кути рівні.

3. 60 секунд

4. Один із компонентів віднімання.

5. Результат ділення.

6. Скільки літер в слові математика

7. Найменше натуральне число

8. Найпростіша геометрична фігура

Отже наступна станція називається «Шахматна»6

ІІ. СТАНЦІЯ «ШАХМАТНА»

Ведучий:

Тур другий починаємо

Хай гумор на хвилях злітає дзвінких,
І сміх щиросердний єднає усіх!
Зловіть сьогодні рибку золоту удачі,
Вона вам допоможе розв'язати задачі

КОНКУРС «РОЗУМНИК»


На екрані з’являється шахматна дошка з номерами на квадратиках. За кожним квадратиком приховане питання. Команди по черзі відкривають квадратики. Коли відкривають квадратики, з’являється нова сторіночка з питанням і малюнком до цього питання.

Коли вся дошка буде відкрита, то з’явиться математична картинка «Ілюзія».


1.Пасажир таксі їхав в село. По дорозі він зустрів 5 вантажівок і 3 автомашини. Скільки всього машин їхало в село? (1).

2.Кришка столу має 4 кути|кутки|. Один з них відпиляли. Скільки кутів|кутків| стало? (5)

3.У одній сім'ї в|у| кожного з трьох братів є сестра. Скільки дітей в сім'ї?    ( 4)

4.Півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг Скільки він важитиме, якщо встане на дві ноги?  ( 5)

5.Що позначає у математиці «тире» (мінус)

6.Є дві сковорідки. На кожній поміщається один млинець. Треба посмажити три млинці з двох сторін. Кожна сторона смажиться 1 хв. За який найменший час

можна це зробити?( 3)

7.Двоє грали в шахи 4 години. Скільки часу грав кожний? ( 4 години)

8.Що легше: пуд вати або пуд заліза? ( однаково)

9.Супутник Землі робить одне обертання навколо Землі за 1 годину 40 хвилин,а друге за 100 хвилин. Як таке могло статися? ( 1год40хв=100хв)

10.Скільки крокодилів живе у Дніпрі (жодного)

11.Яку геометричну фігуру вивчає покарана дитина? (Кут)

12.Назвіть 5 днів підряд, не називаючи ні днів тижня, ні чисел, ні місяців. (Позавчора, вчора, сьогодні і т.д.)

13.Горіло 5 свічок, дві згасли|погасали|. Скільки свічок залишилося? (2)

14. Скільки персонажів в сказці «Курочка Ряба» (4 – дід, баба, курочка та мишка)

15. Скільки років рибалив старик з|із| «Казки про рибака|рибалку| і рибку», перш ніж він зловив | рибку? (30 років і 3 роки)

16. Біля їдальні, де обідали лижники, було увіткнено 20 лиж і 20 палиць. Скільки лижників ходило в похід. (10)

17. Настав|наступив| довгоочікуваний| грудень. Погода була чудова. У нас в саду спочатку зацвіли дві сливи, а потім три яблуні. Скільки дерев зацвіло? (Ніскільки|аніскільки|, в грудні дерева не квітнуть.)

18.Над рікой летіли птахи: голуб, щука, дві синиці, два стригучи і п'ять угрів. Скільки птахів тут усіх? Ти скоріше порахуй !(5 птахів)

19.Дід, баба, внучка, Жучка, кішка, і мишка тягнули-тягнули ріпку і нарешті|урешті| витягнули. Скільки очей побачили ріпку. (12)

20. Коваль підкував трійку коней. Скільки підков йому припало зробити.(12)


А як же називається наступна станція? А про це ми дізнаємося, розв’язавши кросворд.Скільки кольорів у веселки

  1. Одиниця вимірювання кутів.

  2. Одиниця ваги

  3. Один з компонентів додавання.

  4. Скільки місяців у році?

  5. Що таке відстань?



Ведучий:

Отже ми знаємо, що наступна станція «Ігрова»

ІІІ. СТАНЦІЯ «ІГРОВА»
3

Третій тур хай|нехай| всякий|усякий| знає

І хай він вас звеселяє!

Ігри будуть тут цікаві

Ви ж отримуйте медалі!

КОНКУРС «СІРНИКИ»




  1. РИБКА







  1. СОВОК ЗІ СМІТТЯМ

g:\математичний експрес\dscn0538.jpg

Ведучий:

І знову пропоную вам знайти наступну станцію.




  1. Довжина всіх сторін многокутника.

  2. Сьомий день тижня.

  3. Скільки прямих можна провести через одну точку

  4. Одна із сторін прямокутника.

  5. Прилад, яким вимірюється кут.

  6. Число, яке має 6 нулів.

  7. Триває 45 хвилин.

  8. Частина прямої, що має початок, але не має кінця.

4

ІV. СТАНЦІЯ «ПІЗНАЙКО»



Ведучий:

Четвертий тур веселим стане

Мову рідну ми згадаєм

Хто не знає, той програє

Ну а всім цікаво стане


  1. ПРИСЛІВ’Я ТА ПРИКАЗКИ






  1. КАЗКИ



Ведучий:

Я доведу, що протягом цілого року вам майже ніколи вчитися в школі. У році 365 – 366 днів. З|із| них 52 неділі і, принаймні,, 10 інших днів відпочинку тому відпадає 62 дні. Літні і зимові канікули тривають не менше 100 днів. Отже, вже 162 дні. Вночі в школу не ходять, а ночі складають половину року, отже, ще 182 дні відпадає. Залишається 20 днів, але|та| не весь день тривають заняття в школі, а не більше чверті|четвертини| дня, тому ще 15 днів відпадає, залишається всього лише 5 днів. Чи багато чому можна вивчитися? g:\математичний експрес\dscn0520.jpg

Нагородження переможців)))))



g:\математичний експрес\dscn0553.jpgg:\математичний експрес\dscn0549.jpg


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка