Методичні рекомендації щодо організації роботи в групах продовженого дня./ Упорядник Л. В. Пономаренко Пирятин: рмк, 2015



Сторінка1/20
Дата конвертації24.02.2016
Розмір4.75 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   20














Відділ освіти

Пирятинської райдержадміністрації

Районний методичний кабінет







ГПД

Планування та організація

роботи




Пирятин 2015

ГПД. Планування та організація роботи.

Методичні рекомендації щодо організації роботи в групах продовженого дня./ Упорядник Л.В.Пономаренко – Пирятин: РМК, 2015. – с. 99




ГПД. Планування та організація роботи / Упоряд. Пономаренко Л.В., методист РМК з початкової освіти відділу освіти Пирятинської райдержадміністрації
Посібник містить матеріали, які можуть бути використані під час організації навчально-виховної діяльності групи продовженого дня. У ньому містяться методичні рекомендації щодо організації робо- ти, основні постанови, посадова інструкція, які регулюють діяльність роботи вихователя ГПД, плану- вання та виховні заходи за двома освітніми лінями — «Ціннісне ставлення особистості до природи» та «Ціннісне ставлення особистості до праці».
Для вихователів груп продовженого дня, вчителів початкових класів, заступників директорів із навчально-виховної роботи.

© РМК Пирятин



Зміст



4До
Розділ

Теорія та методика організації роботи групи продовженого дня 5

Організація роботи групи продовженого дня 6

Обладнання для організації різних видів діяльності 7

Режим групи продовженого дня 8

Організація самопідготовки учнів 10

Планування роботи вихователя ГПД 13

Організація роботи методичного об’єднання вихователів ГПД 19

Аналіз роботи груп продовженого дня. Орієнтовний план 20

Розділ


Нормативно-правове забезпечення 23

Постанова Кабінету Міністрів України від 5.10.2009 № 1121 «Про затвердження

Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу» 24

Лист МОН України від 18.07.2013 № 1/9-503 «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу

в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу» 27

Посадова інструкція вихователя ГПД 33

Розділ

Планування виховної роботи 35



Планування виховної роботи за основними орієнтирами виховання 36

Ціннісне ставлення особистості до природи 40

План виховної роботи у 1-му класі 40

План виховної роботи у 2-му класі 43

План виховної роботи у 3-му класі 46

План виховної роботи у 4-му класі 49

Ціннісне ставлення особистості до праці 52

План виховної роботи у 1-му класі 52

План виховної роботи у 2-му класі 58

План виховної роботи у 3-му класі 61

План виховної роботи у 4-му класі 64

Розділ


Виховні заходи 67

Виховні заходи за лінією «Ціннісне ставлення особистості до природи» 68

Виховні заходи за лінією «Ціннісне ставлення особистості до праці» 91

До читача
Посібник нового покоління створений відповідно до Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1—11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України» (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 31.10.2011 року № 1243).
Пропонуємо матеріали, які вихователь зможе використати під час організації навчально- виховної діяльності групи продовженого дня. Автори посібника передбачили особливості роботи ГПД, якщо в групі навчаються діти одного віку та діти різного віку.
«Групи продовженого дня за своєю ідеєю — дуже цінна форма виховання. Саме тут створюються сприятливі умови для того постійного духовного спілкування вихователя і дітей, без якого немислиме виховання емоційної культури», — зазначав В. О. Сухомлинський. Діяльність груп продовженого дня створює широкі можливості для надання кваліфікованої допомоги учням у виконанні навчальних завдань, у поглибленні знань та застосуванні набутих умінь у нестандартних ситуаціях, створює сприятливі умови для задоволення різноманітних інтересів учнів, організації дозвілля вихованців, проведення позакласних заходів.
У посібнику знайдете оригінальні креативні ідеї щодо організації роботи групи продовженого дня. Матеріали, вміщені у розділі «Планування виховної роботи», підготовлені у такий спосіб, щоб вихователь міг використати запропоновані ідеї під час складання власного авторського продукту або взяти план роботи за основу.
У розділі «Виховні заходи» ви зможете скористатися вже готовими розробками виховних заходів за двома освітніми лініями «Ціннісне ставлення особистості до природи» та

«Ціннісне ставлення особистості до праці», адаптувавши їх до своєї групи.
У розділі «Нормативно-правове забезпечення» подано інформацію для адміністрації навчальних закладів та вихователів.

Розділ 1


Теорія та методика організації роботи

групи продовженого дня



  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   20


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка