Методичні рекомендації з організації та проведення всеукраїнського конкурсу «учитель року 2014» На виконання Указу Президента України



Сторінка1/3
Дата конвертації06.03.2016
Розмір0.57 Mb.
  1   2   3


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ

ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2014»

На виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський Конкурс «Учитель року», відповідної постанови Кабінету Міністрів України від 11.08.95 № 638 та наказів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 24.10.2012 № 1143 «Про проведення всеукраїнського Конкурсу «Учитель року – 2013», від 25.02.2013 № 198 «Про проведення третього (заключного) туру всеукраїнського Конкурсу «Учитель року – 2013» проведено всеукраїнський Конкурс «Учитель року – 2013» у номінаціях: «Інформатика» (м. Красноград Харківської області), «Фізика» (м. Кривий Ріг Дніпропетровської області), «Іноземна мова (французька)» (м. Житомир), «Музичне мистецтво» (м. Луцьк), «Російська мова» (м. Запоріжжя).

Відповідно до наказів МОН № 1255 від 02.09.2013 та № 1359 від 04.10.2013 для проведення всеукраїнського Конкурсу «Учитель року – 2014» скорочені терміни проведення Конкурсу та визначені номінації: «Директор школи», «Початкові класи», «Світова література», «Географія» та «Трудове навчання».

Вирішено продовжити практику проведення третього (заключного) туру всеукраїнського Конкурсу «Учитель року» в містах районного та обласного підпорядкування: Олександрії Кіровоградської області («Директор школи»), Золотоноші Черкаської області («Початкові класи»), Білгород-Дністровському Одеської області («Світова література»), Первомайську Миколаївської області («Географія») та Білій Церкві Київської області («Трудове навчання»).



(Звертаємо увагу! Конкурсні завдання з номінації «Директор школи» будуть виконуватись за окремою програмою.)
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

Всеукраїнський Конкурс "Учитель року-2014" (далі Конкурс) проводиться МОН України спільно з Національною академією педагогічних наук, творчими спілками вчителів, педагогічними товариствами.

     МОН за поданням зазначених організацій затверджує щороку до 1 жовтня склад центрального оргкомітету Конкурсу.

Конкурс проводиться в три тури:



  • перший - районний (міський) – жовтень-листопад 2013 року;

  • другий - республіканський – в Автономній Республіці Крим, обласний та міський – в Києві та Севастополі – грудень 2013 – січень 2014;

  • третій - заключний, проводиться поетапно: відбірковий - лютий; фінальний - березень.

Для проведення першого і другого туру утворюються на місцях оргкомітети Конкурсу і журі з кожного фаху.

Склад районного (міського) оргкомітету Конкурсу і журі затверджується районним (міським) відділом (управлінням) освіти за поданням районного (міського) методичного кабінету та фахових асоціацій учителів (за їх наявності).

Склад оргкомітету і журі Конкурсу в Автономній Республіці Крим, області, містах Києві та Севастополі затверджується відповідним органом управління освітою за поданням вченої (науково-методичної) ради регіональних інститутів післядипломної педагогічної освіти та фахових асоціацій (за їх наявності).

Оргкомітети районного (міського), в Автономній Республіці Крим, області, містах Києві і Севастополі затверджують порядок проведення Конкурсу.

У порядку викладаються форми проведення Конкурсу, порядок представлення матеріалів та інші питання.

(Загальноосвітні навчальні заклади можуть бути представлені одним учасником в кожній із номінацій. Для визначення представника школи можуть проводити відбірковий тур. При цьому, процедуру проведення та критерії оцінювання заклад визначає самостійно.)

Перший – районний (міський)

Провести перший – районний (міський) тур з 1 жовтня по 29 листопада 2013 року.

Відповідно до порядку, затвердженого районним (міським) оргкомітетом Конкурсу визначаються переможці першого туру.

Переможці першого туру беруть участь у другому республіканському – в Автономній Республіці Крим, обласному та міському – в Києві та Севастополі.

До 10 грудня 2013 року до Центрального оргкомітету направити статистичний звіт щодо проведення першого туру конкурсу (додаток 6).

Звіт надіслати в електронному вигляді (е-mail: nataly_68@ukr.net) та за адресою: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36 (вул. Урицького, 36), к. 212, м. Київ, 03035.



Другий - республіканський – в Автономній Республіці Крим,

обласний та міський – в Києві та Севастополі

Другий тур Конкурсу провести з 02 грудня по 25 січня у два етапи - заочний та очний.

Під час проведення другого туру Конкурсу учасникам рекомендується виконати конкурсні завдання відповідні до завдань третього (заключного) туру Конкурсу:


  • самопрезентація (до 10 хвилин);

  • тестування з фахової майстерності;

  • презентація досвіду (15 хвилин);

  • конкурсний урок (45 хвилин);

  • самоаналіз уроку (10 хвилин);

  • майстер-клас (25 хвилин).

До 30 січня 2014 року до Центрального оргкомітету направити статистичний звіт щодо проведення другого туру конкурсу (додаток 6).

Звіт надіслати в електронному вигляді (е-mail: nataly_68@ukr.net) та за адресою: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36 (вул. Урицького, 36), к. 212, м. Київ, 03035.


Третій (заключний) тур

За результатами проведення другого туру всеукраїнського Конкурсу «Учитель року - 2014» переможці з кожної номінації беруть участь у третьому (заключному) турі всеукраїнського Конкурсу «Учитель року - 2014».



(Якщо переможець другого туру з якої-небудь причини не може взяти участь у третьому турі Конкурсу, відповідний оргкомітет має право направити для участі у Конкурсі конкурсантів, які посіли друге місце в обласному Конкурсі.)

Третій (заключний) тур, проводиться поетапно (терміни проведення визначаються Центральним оргкомітетом Конкурсу):



  • відбірковий - лютий;

  • фінальний - березень.

Проведення третього (заключного) туру всеукраїнського Конкурсу «Учитель року-2014» відбувається в містах районного та обласного підпорядкування визначених регіонів.

Для участі в третьому (заключному) турі Конкурсу керівники відповідних органів управління освітою офіційним листом направляють до Центрального оргкомітету Конкурсу наступні матеріали:



  • лист-представлення за формою (додаток 2);

  • витяг з протоколу засідання оргкомітету другого туру Конкурсу про висунення кандидатури на участь у третьому (заключному) турі Конкурсу (додаток 3);

  • заяву учасника третього (заключного) туру Конкурсу за зразком (додаток 4);

  • інформаційну картку учасника третього (заключного) туру Конкурсу (додаток 5);

  • узагальнення досвіду роботи (для участі у номінації «Директор школи» - конкурсний матеріал у вигляді есе ) (до 7 друк. стор, формат Word);

  • фотографії (портрет та 2-3 сюжетні про педагогічну діяльність в електронному варіанті – тип –png, jpeg, розмір – до 5 МБ, не менш ніж "300 dpi");

  • перелік матеріалів, наданих на Конкурс (додаток 1).


(Зразки бланків документів знаходяться на офіційному сайті Конкурсу www.ur.gov.ua)

Всі документи надаються у паперовому вигляді (крім узагальнення досвіду, фотографій та додаткових матеріалів). Узагальнення досвіду та фотографії надаються тільки на електронних носіях.

Учасники Конкурсу повинні пройти електронну реєстрацію та розмістити своє електронне портфоліо у відповідній номінації, користуючись Інструкцією щодо розміщення електронного портфоліо учасника Конкурсу на офіційному сайті Конкурсу (www.ur.gov.ua).

Прийом матеріалів здійснюється до 31 січня 2014 року координатором Конкурсу (при поштовому відправленні за штемпелем не пізніше 31січня 2014 року) за адресою: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36 (вул. Урицького, 36), к. 212, м. Київ, 03035.

Не підлягають розгляду матеріали, підготовлені з порушенням вимог до їх оформлення та від учасників, не зареєстрованих на сайті Конкурсу.

Матеріали, що подаються для участі у третьому (заключному) турі Конкурсу, не повертаються.



КОНКУРСНІ ЗАВДАННЯ

ТРЕТЬОГО (ЗАКЛЮЧНОГО) ТУРУ КОНКУРСУ

Конкурсне випробування «Творче завдання/практична робота» замінено на «Тестування з фахової майстерності» і буде проведене у відбірковому етапі Конкурсу.

У 2014 році для учасників Конкурсу запроваджуються нові конкурсні випробування:


  • для вдосконалення навичок використання ІКТ у контексті вміння структурувати інформацію, оформлювати її, використовувати авторські ілюстрації, дотримуватись єдиного стилю та оригінальності та сприяти оптимізації навчального процесу буде проведене конкурсне випробування «Інтернет-ресурс».

  • конкурсне випробування «Презентація досвіду» надасть конкурсантам можливість познайомитися з новими технологіями, новими методиками і авторськими напрацюваннями, які втілюються на практиці.

  • без оцінювання, для формування першого враження та ознайомлення з унікальністю особистості вчителя, для визначення лідерських якостей та креативності конкурсанта запроваджується конкурс «Самопрезентація».

Відбірковий етап

На першому (відбірковому) етапі Конкурсу проводяться наступні Конкурсні випробування:



«Інтернет-ресурс»

Учасники конкурсу не пізніше 31 січня 2014 року розміщують на особистому інтернет-сайті, блозі і т. п. навчальні, методичні та (або) інші авторські розробки, які відображають інноваційний досвід роботи і демонструють якість подання навчальної інформації в мережі Інтернет.



Критерії оцінювання:

  • кількість і тематична організованість поданої інформації;

  • навчальна і методична цінність розміщених матеріалів;

  • культура подання інформації.

Конкурсне завдання оцінюється заочно.

«Тестування з фахової майстерності»

Формат: тестування з навчальної дисципліни та методики її викладання, використання інформативно-комунікативних технологій. Зміст, критерії оцінювання та тривалість виконання конкурсного завдання визначає журі. Конкурс проводиться у паперовій або мультимедійній формі (за рішенням журі).



Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

«Презентація досвіду та співбесіда» (регламент: створення мультимедійного проекту - 15 хвилин, презентація проекту – 5 хвилин, відповіді на запитання - 10 хвилин).

Формат: створення мультимедійного проекту (5-7 слайдів) в якому відображаються інноваційні підходи до освіти, сутність використовуваних освітніх технологій, відповідність до сучасних вимог в освіті. Тему презентації визначає журі Конкурсу і озвучує конкурсантам перед початком випробування.



Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.
На відбірковому етапі третього туру визначаються учасники фінального етапу Конкурсу (не більш як 12 осіб з кожної номінації).

Фінальний етап

На другому(фінальному) етапі проведення Конкурсу «Учитель року» проводяться наступні Конкурсні випробування:


Самопрезентація

Формат: самопрезентація, самопредставлення у вільній формі з використанням будь-яких форм презентації.

Тему самопрезентації визначає сам учасник Конкурсу.
Самопрезентація учасника не оцінюється, але вона покликана сформувати перше враження та ознайомитись з унікальністю особистості вчителя, визначити лідерські якості та креативність конкурсанта.
Конкурсний урок

Формат: проведення уроку у навчальному закладі, запропонованому організаторами Конкурсу. День проведення, тема уроку та клас визначаються напередодні жеребкуванням. Урок має бути ілюстрацією представленого досвіду роботи вчителя, його творчого підходу щодо використання сучасних інноваційних технологій та здатності продукувати нові.



Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

Самоаналіз уроку

Самоаналіз проводиться безпосередньо після проведення уроку. Він являє собою розбір і оцінку уроку загалом і окремих його сторін.

Формат: власний аналіз і оцінка уроку в цілому та окремих його етапів. Учасник аналізує хід уроку, результати своєї та учнівської діяльності на уроці, оцінює особливості та рівень підготовки учнів. Порівнює з уроками, які проводить у своїх класах, вказує на свої помилки та прорахунки. Учасник має показати вміння чітко і конкретно формулювати мету, завдання та визначати тип уроку. Члени журі можуть ставити питання для одержання додаткової інформації про результати діяльності вчителя та учнів на уроці.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

Майстер-клас

Відповідно до рішення колегії МОН України від 27.06.2013 (протокол № 2/1-19) конкурсне випробування «Майстер-клас» буде проводитись під час другого етапу третього (заключного) туру на базі районних методичних кабінетів для вчителів та студентів вищих педагогічних навчальних закладів визначених областей.



Основною метою проведення конкурсного випробування «Майстер-клас» є ознайомлення з новими технологіями, новими методиками і авторськими напрацюваннями якомога більшої кількості вчителів визначеного фаху в регіоні. Для її реалізації керівникам відповідних органів управління освітою, в яких буде проводитись третій (заключний) тур Конкурсу, визначити районні та міські центри (районні/міські методкабінети) для проведення майстер-класів до 12-ти (за кількістю фіналістів Конкурсу).

Формат: ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом (умовно «Школа передового педагогічного досвіду») педагогів та студентів вищих педагогічних навчальних закладів на базі районних методичних кабінетів, заснованого на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної педагогічної, психологічної, методичної задачі, обмін досвідом навчання і виховання учнів.

Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.
На другому етапі проведення Конкурсу «Учитель року» визначаються переможець та лауреати Конкурсу з кожної номінації.
РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПІДГОТОВКИ

ДО КОНКУРСНИХ ЗАВДАНЬ У НОМІНАЦІЇ «ДИРЕКТОР ШКОЛИ»

Метою запровадження даної номінації є сприяння підвищенню ефективності діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

Задачі:


  • виявлення найбільш успішних керівників загальноосвітніх навчальних закладів;

  • вивчення і розповсюдження досвіду ефективного управління;

  • формування банку даних кращих керівників загальноосвітніх навчальних закладів;

  • публічне визнання особистого внеску керівника загальноосвітнього навчального закладу в розвиток системи освіти України;

  • формування позитивного іміджу керівника загальноосвітнього навчального закладу;

  • залучення зацікавленої уваги керівників органів управління освітою до досягнень керівників загальноосвітніх навчальних закладів для найбільш ефективного використання їх потенціалу;

  • заохочення кращих керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

У даній номінації може брати участь керівник, який досяг за період не більше ніж п'ять останніх років значних результатів в загальноосвітньому навчальному закладі, який він очолює на даний час.

КОНКУРСНІ ЗАВДАННЯ ДРУГОГО (ФІНАЛЬНОГО) ЕТАПУ КОНКУРСУ
«ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ»

(регламент до 20 хвилин, включаючи відповіді на питання)

Формат: презентація конкурсантом власного досвіду керівництва загальноосвітнім навчальним закладом, в якому відображаються інноваційні підходи до управлінської діяльності, сутність освітніх технологій, що використовуються, відповідність їх сучасним вимогам.



Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ/ПРАКТИЧНА РОБОТА

Формат: виконання творчого завдання/практичної роботи. Зміст, критерії оцінювання та тривалість виконання конкурсного завдання визначає журі.



Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

АНАЛІЗ УРОКУ

Формат: відвідування уроку вчителя навчального закладу, на базі якого проводиться Конкурс (за вибором журі Конкурсу) та надання повного аналізу цього уроку.



Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.

МАЙСТЕР-КЛАС

Формат: обмін досвідом управління, навчання і виховання з керівниками загальноосвітніх навчальних закладів на базі районних методичних кабінетів, заснований на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної управлінської, педагогічної, психологічної та методичної задачі.



Конкурсне завдання оцінюється під час проведення Конкурсу.


РЕКОМЕНДАЦІЇ

З ПІДГОТОВКИ КОНКУРСНОГО МАТЕРІАЛУ

З НОМІНАЦІЇ «ДИРЕКТОР ШКОЛИ»

Матеріал, який надається на Конкурс, повинен бути викладений у вигляді єдиного тексту (есе).

Обсяг роботи повинен бути не більше 10 сторінок у форматі Word без фотографій, схем та малюнків.

Сформулюйте в роботі головне досягнення школи за період не більше п’яти останніх років, яким Ви дійсно пишаєтесь.



Етапи роботи над матеріалом:

    • формулювання досягнення;

    • визначення засобів, за допомогою яких ви його досягли;

    • опис діяльності з досягнення цього результату.

У матеріалі повинні знайти відображення відповіді на питання:

    • чим це досягнення є значимим саме для Вашої школи;

    • що дав цей результат особисто Вам, Вашій школі, всім учасникам навчально-виховного процесу;

    • які проблеми школи та управлінської діяльності заважали цьому досягненню;

    • які управлінські рішення дозволили цього досягнути;

    • за рахунок яких ресурсів (матеріальних, кадрових та ін.) вдалося це зробити;

    • чи довелося вносити зміни в діючі локальні акти школи чи приймати нові для досягнення цього результату (якщо так, то які);

    • чи отримав даний результат визнання учасників навчально-виховного процесу, колег-директорів, керівництва.


ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ТВОРЧОГО ЗАВДАННЯ /ПРАКТИЧНОЇРОБОТИ

З НОМІНАЦІЇ «ДИРЕКТОР ШКОЛИ»

(для виконання даного конкурсного завдання учасник отримує по одному завданню з кожної групи питань)
І група

  1. Розробити програму інноваційного розвитку школи.

  2. Розробити основні документи, які регламентують діяльність школи.

  3. Підготувати заявку на отримання гранту в міжнародних і українських фондах.

  4. Підібрати діагностичний інструментарій та провести аналіз діяльності школи.

  5. Розробити систему і структуру управління школою.

  6. Скласти проект школи Вашої мрії.

  7. Розробити для заступників директора школи нормативний акт , що визначає характер і зміст їх діяльності у підвищенні якості навчально-виховного процесу.

  8. Розробити план управління роботою школи за результатами.

  9. Розробити план модульного управління школою.

  10. Розробити річний план роботи директора школи.

  11. Розробити план нарад при директорі.

  12. Підготуйте інформаційно-аналітичні довідки на основі аналізу головних напрямів діяльності школи та педагогічного колективу (2-3 довідки).

  13. Розробити план-програму за якістю знань та успішності учнів.

  14. Розробити посадові інструкції учасників педагогічного процесу.

ІІ група

  1. Розробити положення про стимулювання педагогічної праці.

  2. Описати основні методи проведення фандрайзингу для стимулювання роботи педагогів.

  3. Розробити сценарій Дня творчості під назвою «День науки і мистецтва».

  4. Розробити договір про співпрацю з сусідньою школою у вашому місті, в іншому місті, в іншій країні.

  5. Головний напрям діяльності школи - початкова школа. Підготуйте доповідь на тему: «Початкова школа: Сучасні технології управління».

  6. Скласти план впровадження мультимедійних засобів навчання в початковій школі.

  7. Розробити програму діяльності педагогічного колективу школи з дітьми групи ризику.

  8. Визначити п’ять найважливіших проблем школи і скласти програму розв'язання цих проблем.

  9. Визначити найважливіші проблеми школи. Зробити їх аналіз.

  10. Розробити план, зміст і форми роботи педагогічної ради. Підготувати текст виступу на засіданні педагогічної ради.

  11. Довести необхідність шкільної адміністрації у життєдіяльності навчального закладу.

  12. Скласти правила спілкування директора з колективом співробітників навчального закладу, що дозволяють забезпечити успіх адміністративного управління.

  13. Надати список необхідної документації директора, заступника директора з НВР, заступника директора з вихованої роботи.

  14. Скласти план роботи школи з підготовки учнів старших класів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні.

ІІІ група

Створити педагогічний проект

(конкурсант обирає із запропонованих тем)

  1. Інформатизація освітнього простору закладу.

  2. Імідж навчального закладу.

  3. Управління навчальним закладом на основі громадсько-державних принципів.


ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ КОНКУРСУ

              1. За результатами випробувань другого етапу визначаються переможець та чотири лауреати Конкурсу. Переможцем стає учасник, який набрав найбільшу кількість балів у третьому (заключному) турі Конкурсу.

              2. При однаковій сумі балів переможець визначається за більшою кількістю балів, набраних за проведення уроку.

              3. Оголошення переможця та лауреатів проводиться урочисто, за участю педагогічної громадськості, меценатів Конкурсу та висвітлюється в засобах масової інформації.

              4. На кожному етапі члени журі оцінюють роботу конкурсантів за бальною системою з урахуванням специфіки навчального предмета. Максимальну кількість балів визначає журі.

              5. Результати проведення всіх етапів третього (заключного) туру Конкурсу оформляються протоколами засідання журі, які підписує голова, відповідальний секретар та всі присутні члени журі.


КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРСНИХ ЗАВДАНЬ
Заочний етап Конкурсу

Мета: провести експертизу та рецензування матеріалів, що представлені

конкурсантами для визначення учасників наступних етапів Конкурсу




Критерії оцінювання

Показники

Актуальність

постановка проблеми

аргументованість авторських ідей

обґрунтованість соціально/ педагогічної значущості

професійна затребуваність

Інноваційність

новизна змісту, технології та ін.

оригінальність ідей

можливість поширення і впровадження

Реалістичність

прогнозовані та одержані результати

ресурсна забезпеченість

Культура оформлення

культура оформлення


Конкурсні завдання

Презентація досвіду

Мета: демонстрація професійного потенціалу учасника Конкурсу


Критерії оцінювання

Показники

Актуальність

постановка проблеми

аргументованість авторських ідей

обґрунтованість соціально/ педагогічної значущості

професійна затребуваність

Інноваційнність

новизна змісту, технології та ін.

оригінальність ідей

можливість поширення і впровадження

Реалістичність

прогнозовані та одержані результати

ресурсна забезпеченість

Культура презентації

цілісність викладення

доступність і наочність

культура мовлення

взаємодія з аудиторією


Конкурсний урок
Мета - демонстрація професійної компетентності вчителя


Критерії оцінювання

Показники

Фундаментальність знання предмета

глибина, повнота знання предмета

професійний світогляд

Методична компетентність

використання інноваційних ідей на уроці застосування сучасних педагогічних технологій реалізація міжпредметних зв'язків, формулювання та досягнення мети і завдань уроку, різноманітність та доцільність застосування форм і методів на уроці, результативність

Психолого-педагогічна компетентність

гуманістична спрямованість

комунікативна культура

стиль спілкування

активізація пізнавальної діяльності учнів

організація взаємодії і співпраці:

вчитель – учень;

учень – учень


Особистісні якості

ерудиція

інтелект і креативність

здібність до імпровізації


Самоаналіз конкурсного уроку
Мета - демонстрація спроможності конкурсанта до педагогічної рефлексії


Критерії оцінювання

Показники

Здібність до аналізу своєї діяльності

встановлення відповідності змісту, використаних технологій і досягнутих результатів поставленим цілям

Критичність мислення та глибина самоаналізу

адекватність, повнота та глибина самооцінки

Майстер-клас

Мета - демонстрація творчого вирішення певної педагогічної,

психологічної, методичної задачі, обмін досвідом навчання і виховання



учнів


Критерії оцінювання

Показники

Професійна майстерність

вибір теми

адекватність змісту і форми проведення майстер-класу

мотивація аудиторії до використання авторських знахідок та ідей

вміння взаємодіяти з аудиторією та коментувати ідеї

цілі та завдання використовуваних педагогічних технологій

Комунікативність і професійна етика

Загальна ерудиція

інтелектуальний рівень

використання знань з інших галузей

Педагогічний імідж

емоційність

виразність

яскравість

артистизм


РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ

ТА МАТЕРІАЛІВ УЧАСНИКА КОНКУРСУ

Додаток 1
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА МАТЕРІАЛІВ

УЧАСНИКА КОНКУРСУ"УЧИТЕЛЬ РОКУ -2014"
Перед відправкою перевірте наявність повного пакету документів та матеріалів (перевірте відсутність вірусів на дисках)!


з/п

Документ

Паперовий носій

Електронний носій

1

Подання (за формою)





2

Витяг з протоколу засідання оргкомітету другого туру Конкурсу про висунення кандидатури на участь у третьому (заключному) турі Конкурсу





3

Особиста заява учасника третього (заключного) туру Конкурсу (за зразком)





4

Інформаційна картка учасника третього (заключного) туру Конкурсу (за зразком)





5

Узагальнення досвіду роботи (для участі у номінації «Директор школи» - конкурсний матеріал у вигляді есе) (до 7 друк. cтор, формат Word)

-




6

Фотографії (портрет та 2-3 сюжетних фото про педагогічну діяльність)

-





Додаток 2

(бланк організації)



ЛИСТ-ПРЕДСТАВЛЕННЯ

Центральний оргкомітет

всеукраїнського Конкурсу

«Учитель року -2014»


__________________________________________________________________

(повне найменування відповідного органу управління освітою)

представляє________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові учасника Конкурсу)

__________________________________________________________________

(посада і місце роботи учасника Конкурсу)
на участь у всеукраїнському Конкурсі «Учитель року - 2014" у номінації «______________».

(вказати номінацію)


  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка