Міністерство освіти і науки України Львівський національний університет імені Івана Франка Булка Надія Ігорівна На правах рукопису



Скачати 395.67 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації09.03.2016
Розмір395.67 Kb.
  1   2   3   4


Для заказа доставки диссертации сделайте запрос через форму обратной связи по ссылке: http://mydisser.com/ru/contact.html

Міністерство освіти і науки України

Львівський національний університет імені Івана Франка


Булка Надія Ігорівна
На правах рукопису

УДК 159.954+159.923.33



розвиток креативності у молодших школярів із порушеними соціальними зв’язками


Спеціальність: 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія


Дисертація

на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук


Науковий керівник:

кандидат психологічних наук, доцент

Партико Тетяна Борисівна

Львів – 2005


ЗМІСТ


ВСТУП

6

РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження креативності особистості в умовах порушених соціальних зв’язків:

15


    1. Креативність як творчий потенціал особистості:

15

Визначення поняття креативності у психології.

15

Структура креативності. Компонентний склад її показників.

33

Особливості креативності як творчого потенціалу дітей у молодшому шкільному віці.

48


    1. Креативність особистості як одна з детермінант соціальних зв’язків:

53

Психологічні феномени „соціальні зв’язки” та „порушені соціальні зв’язки”: аналіз понять.

53


Психологічні детермінанти порушення соціальних зв’язків.

56

Порушення соціальних контактів у молодших школярів і рівень їх креативності.

80


РОЗДІЛ 2. Емпіричне дослідження креативності у молодших школярів із порушеними соціальними зв’язками:

88


    1. Організація та логіка процесу емпіричного дослідження.

88

    1. Психологічний інструментарій дослідження показників креативності та соціальних зв’язків молодших школярів.

92


    1. Програма розвитку креативності як засобу активізації процесу відновлення порушених соціальних зв’язків.

114


РОЗДІЛ 3. Аналіз результатів дослідження взаємозв’язку рівня креативності і особливостей соціальних зв’язків у молодших школярів:

126


    1. Психологічні особливості дітей із порушеними та непорушеними соціальними зв’язками: порівняльна характеристика.

126


Аналіз груп досліджуваних із порушеними та непорушеними соціальними зв’язками за „об’єктивним критерієм”.

126


Аналіз груп досліджуваних із порушеними та непорушеними соціальними зв’язками за „суб’єктивним критерієм”.

138


Міжгрупове порівняння результатів за „об’єктивним” та „суб’єктивним” критеріями.

142


    1. Аналіз результатів розвитку креативності у молодших школярів із порушеними і непорушеними соціальними зв’язками:

148


Динаміка показників, що вивчаються, у молодших школярів експериментальної групи під впливом програми розвитку креативності.

148


Динаміка показників, що вивчаються, у молодших школярів контрольної групи під впливом програми розвитку креативності.

164


Порівняння результатів експериментальної та контрольної груп, отриманих в ході застосування програми розвитку креативності.

179

Висновки

185

Список використаних джерел

190

Додатки

205



перелік Умовних позначень





Соціальні зв’язки

НЗ

непорушені соціальні зв’язки

ПЗ

порушені соціальні зв’язки

НЗо

об’єктивно непорушені зв’язки

ПЗо

об’єктивно порушені зв’язки

Нзс

суб’єктивно непорушені зв’язки

ПЗс

суб’єктивно порушені зв’язки

Батарея тестів креативності

Загальні показники тестів креативності

Пв

параметр вербальної креативності: продуктивність

Гв

параметр вербальної креативності: гнучкість

Ов

параметр вербальної креативності: оригінальність

Тв

параметр вербальної креативності: точність

Пн

параметр невербальної креативності: продуктивність

Гн

параметр невербальної креативності: гнучкість

Он

параметр невербальної креативності: оригінальність

Дн

параметр невербальної креативності: деталізація

Вербальний тест креативності „Незвичайне використання”

П1

продуктивність за тестом „Незвичайне використання”

Г1

гнучкість за тестом „Незвичайне використання”

О1

оригінальність за тестом „Незвичайне використання”

Вербальний тест креативності „Неймовірні ситуації”

П2

продуктивність за тестом „Неймовірні ситуації”

Г2

гнучкість за тестом „Неймовірні ситуації”

О2

оригінальність за тестом „Неймовірні ситуації”

Вербальний тест креативності „Речення”

П3

продуктивність за тестом „Речення”

О3

оригінальність за тестом „Речення”

Т3

точність за тестом „Речення”

Невербальний тест креативності „Незакінчені фігури”

П4

продуктивність за тестом „Незакінчені фігури”

Г4

гнучкість за тестом „Незакінчені фігури”

О4

оригінальність за тестом „Незакінчені фігури”

Невербальний тест креативності „Складання зображень”

Д5

деталізація за тестом „Складання зображень”

П5

продуктивність за тестом „Складання зображень”

Г5

гнучкість за тестом „Складання зображень”

О5

оригінальність за тестом „Складання зображень”

Д5

деталізація за тестом „Складання зображень”

Невербальний тест креативності „Ескізи”

П6

продуктивність за тестом „Ескізи”

Г6

гнучкість за тестом „Ескізи”

О6

оригінальність за тестом „Ескізи”

Д6

деталізація за тестом „Ескізи”




Дитячий варіант багатофакторного особистісного опитувальника (CPQ)

A

афектотимія – шизотимія

B

високий інтелект – низький інтелект

C

сила „Я” – слабкість „Я”

D

збудливість – флегматичність

E

домінантність – конформність

F

безпечність – стурбованість

G

сила „Над-Я” – слабкість „Над-Я”

H

сміливість – боязкість

I

м’якість – твердість

O

гіпотимія – гіпертимія

Q3

високий самоконтроль – імпульсивність

Q4

фрустрованість – нефрустрованість

Тест самоакцептації

З

самоакцептація зовнішності

Х

самоакцептація характеру

Сп

ставлення до виконаних справ

П

самоакцептація поведінки

Опитувальник соціально-психологічної адаптації

Я

прийняття себе

Ін

прийняття інших

Д

домінування

Опитувальник „Коло спілкування”

ЗВ

загальна кількість соціальних зв’язків

З+

кількість позитивно валентних зв’язків

З–

кількість негативно валентних зв’язків

Я3

близька власна дистанція

Я2

середня власна дистанція

Я1

далека власна дистанція

І3

близька дистанція оточення

І2

середня дистанція оточення

І1

далека дистанція оточення
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка