Моя родина № уроку



Скачати 40.13 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір40.13 Kb.
2 клас. 1 семестр. Дата:

Тема: Моя родина № уроку

Тема уроку:Знайомство з батьками друга. Буква Е.

Мета:

  • Навчальна: навчити вживати займенник this, писати та читати слова з буквою Е.

  • Розвиваюча:розвивати уяву учнів в умовах гри.

  • Освітня:ознайомити з мовним етикетом.

  • Виховна:виховувати культуру спілкування.

Обладнання:Віршик «Моя сімя», малюнки дітей, картки з буквами.

Хід уроку:

  1. Організація класу.

  2. Мовна розминка.Фонетична зарядка: повторити вивчені звуки за картками. Гра «Відгадай мою букву»

  3. Основна частина уроку.

  1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  2. Формування мовних навичок:

  • Вп.1 ст.20 – повторити за вчителем та показати на картинці членів сімї.

  • Вп.2 ст.20 – прослухати діалог «Знайомство з батьками друга, розповісти, про що говорили Вікі, Біл та батьки. Повторити діалог за вчителем.

  • Вивчення вірша «Моя родина. Конкурс на кращого декламатора.

  1. Вичення букви Е: вивчення віршика (Вп.4 ст.21), виконання письмових вправ 1-4 ст.11 у РЗ.

  1. Закріплення.Гра «Моя сімя»: показати та назвати членів «Своєї» сімї.

  2. Підсумок уроку.

2 клас. 1 семестр. Дата:

Тема: Моя родина № уроку

Тема уроку:Сімейний фотоальбом. Буква У.

Мета:

  • Навчальна: навчити вживати займенник this у питальних реченнях, писати та читати слова з буквою У.

  • Розвиваюча:розвивати уяву учнів в умовах гри.

  • Освітня:ознайомити з мовним етикетом.

  • Виховна:виховувати культуру спілкування.

Обладнання:Віршик «Моя сімя», малюнки дітей та фото їх родин, картки з буквами.

Хід уроку:

  1. Організація класу.

  2. Мовна розминка.Фонетична зарядка: повторити вивчені звуки за картками. Повторення віршиків про вивчені букви.

  3. Основна частина уроку.

  1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  2. Формування мовних навичок:

  • Вп.1 ст.22 – прослухати діалог «Фотоальбом», розповісти, про що говорили Вікі таБіл. Повторити діалог за вчителем.

  • Гра «Відгадай»: вп.2 ст.22.

  • Робота в групах – роздивитись фото партнера та запитати за зразком вп.3 ст.23.

  1. Вичення букви У: вивчення віршика (Вп.5 ст.23), виконання письмових вправ 1-4 ст.1з у РЗ.

  1. Закріплення.Гра «Моя сімя»: відгадати членів уявної сімї.

  2. Підсумок уроку.



2 клас. 1 семестр. Дата:

Тема: Моя родина № уроку: 11

Тема уроку:Мої рідні. Буква В.

Мета:

  • Навчальна: навчити ставити та відповідати на питання до підмета, писати та читати слова з буквою В.

  • Розвиваюча:розвивати уяву учнів в умовах гри.

  • Освітня:ознайомити з мовним етикетом.

  • Виховна:виховувати культуру спілкування.

Обладнання: іграшка, фото членів сімї дітей, картки з буквами.

Хід уроку:

  1. Організація класу.

  2. Мовна розминка.Фонетична зарядка: повторити вивчені звуки за картками. Повторення віршиків про вивчені букви.

  3. Основна частина уроку.

  1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  2. Формування мовних навичок:

  • Вп.1 ст.22 – повторити слова за диктором.

  • Вп.2 ст.22 – прослухати діалог, розповісти, про що говорили Вікі та Біл. Повторити діалог за вчителем.

  • Вивчення вірша: вп.4 ст.25.

  • Робота в групах – роздивитись фото партнера та запитати за зразком вп.3 ст.25.

  1. Вичення букви В: вивчення віршика (Вп.5 ст.25), виконання письмових вправ у РЗ.

  1. Закріплення.Гра «Моя сімя»: відгадати членів уявної сімї.

  2. Підсумок уроку.


2 клас. 1 семестр. Дата:

Тема: Моя родина № уроку:12

Тема уроку: Моя родина. Буква L.

Мета:

  • Навчальна: навчити розпитувати та надавати інформацію про справи, писати та читати слова з буквою L .

  • Розвиваюча:розвивати уяву учнів в умовах гри.

  • Освітня:ознайомити з мовним етикетом.

  • Виховна:виховувати культуру спілкування.

Обладнання:Віршик «Моя сімя», малюнки дітей та фото їх родин, картки з буквами.

Хід уроку:

  1. Організація класу.

  2. Мовна розминка.Фонетична зарядка: повторити вивчені звуки за картками. Повторення віршиків про вивчені букви.

  3. Основна частина уроку.

  1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  2. Формування мовних навичок:

  • Вп.1 ст.26– прослухати діалог, розповісти, про що говорили Нік та Біл. Повторити діалог за вчителем.

  • Робота в групах: розпитати про самопочуття членів сімї, зображених на малюнку.

  • Вивчення віршика вп.3 ст.27.

  1. Вичення букви L: вивчення віршика (Вп.5 ст.27), виконання письмових вправ РЗ.

  1. Закріплення.Гра «Буквений ланцюжок»: скласти ланцюжок із букв, які називають ведучі.

  2. Підсумок уроку.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка