«Найбільше багатство здоров’я»



Скачати 83.99 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір83.99 Kb.
Ольгинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Відкритий

виховний захід

на тему:

«Найбільше багатство – здоров’я»

Вчитель початкових класів

Гусак Альона Віталіївна

Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; розвивати уявлення про здоровий спосіб життя, його складові; виховувати інтерес до фізичної культури, до сучасної науки про здоров’я.

Обладнання: карта-маршрут подорожі, картки пристрої гігієни, білети, кросворд, чемодан.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Добрий день, любі діти!

На дошці висить карта подорожі до країни «ЗДОРОВ’ЯТКО», на якій зазначені основні моменти:



d:\фотки\картинкы\фони\фото0308.jpg

  1. Вступне слово вчителя

Діти, ви прийшли нині в другий клас,

Вчитись будете і радіти,

І рости кожен день і час.

Школа двері для вас відчинила

І запрошує вчитися вас,

Бо знання – це велика сила!

Тож навчайтеся в добрий час!

Я бажаю вам бути добрими, працелюбними, щасливими.

А щаслива людина тоді, коли вона досягла певних успіхів.

Я буду щасливою щоранку бачити ваші щасливі оченята і привітну усмішку.



  1. Мотивація навчальної діяльності.

В третьому тисячолітті, під час наукового та технічного прогресу без знань не обійтися жодному із нас. Та й кожен повинен досягти своїх вершин у житті. А це не завжди легко й просто, тому що все досягається великими зусиллями волі і фізичними навантаженнями. Отже, треба мати велику силу й міцну волю, а це мають лише ті, хто здоровий фізично і духовно. Недаремно кажуть люди, що в здоровому тілі – здоровий дух.

  1. Повідомлення теми виховного заходу.

Ось про це ми дізнаємось на уроці. Давайте для цього відправимося у чарівну подорож.

А куди саме відправимося? До якої країни? Давайте не будемо гадати, а придбаємо безкоштовні білети, на яких і зашифрована назва країни у вигляді ребуса. Відгадайте його і дізнайтеся, куди ми будемо подорожувати.



Прізвище та ім’я ___________________________________________

до країни

_____________________ d:\уроки\гурток\1 урок\1314650814_zdorovya-ditini.png

Щоб дізнатися назву країни, відгадайте ребус:


Діти розгадують ребус. Перший учень, хто розгадав ребус, озвучує назву країни "ЗДОРОВЯТКО". Учитель відкриває назву країни на карті.

Після придбання білетів, люди планують маршрут подорожі. І в цьому нам допоможе чарівна карта.

Подорожуючи, люди ставлять собі мету. І в нас є мета - ми повинні на нашому шляху зустріти старих друзів і познайомитися з новими.

Маршрут і мета подорожі у нас вже є. Чого ж не вистачає? Збираючись у подорож, люди беруть з собою багаж, куди кладуть особисті речі, одяг. Ось ми візьмемо багаж, куди покладемо свої знання. Давайте збирати багаж знань. d:\фотки\картинкы\фони\фото0308.jpg

У деяких учнів на робочих місцях лежать картинки предмети гігієни, цим учням необхідно по черзі казати назви предметів, їх призначення і класти ці предмети у чемодан, а потім передавати чемодан іншому учневі.

Таким чином, діти збирають "багаж знань" про предмети гігієни, а саме:



  1. Щіткаd:\уроки\гурток\1 урок\635332fae215e40bf3feaad22.jpgd:\уроки\гурток\1 урок\359932.jpgd:\уроки\гурток\1 урок\021035_171c1e069d.jpgd:\уроки\гурток\1 урок\kak-vybrat-zubnuyu-shhetku.jpg

  2. Дзеркало

  3. Мочалка

  4. Розчіскаd:\уроки\гурток\1 урок\4d6940d5d01ede74c4c0cba0a93f4c88.jpgd:\уроки\гурток\1 урок\239578.jpeg

  5. Мило

  6. Зубна паста

Ну що, багаж знань ми зібрали і візьмемо його з собою до країни "ЗДОРОВЯТКО."

Діти, а як ви гадаєте, чому саме ці пристрої ми взяли з собою. … Бо президентом країни "ЗДОРОВЯТКО" є гігієна і без нього нам у подорожі не обійтись.

Ось ми і підійшли до воріт чарівної країни. Але вони замкнені. Що ж робити? … Необхідно підібрати ключ. Діти, а ось лист, давайте його прочитаємо.

Учитель читає листа.



Лист:

"Добрий день, друзі! Буду дуже радий відкрити вам двері до країни «ЗДОРОВЯТКО». Але для цього я маю переконатися, що ви слухняні. Це так? А також не пропущу вас без знань правил гігієни. Ви знаєте правила гігієни? А виконуєте їх? Розкажіть мені ці правила – і двері до країни "ЗДОРОВЯТКО" відчиняться.

Ваш новий знайомий «Ключик-Чарівник».

Молодці, ви справилися і з цим завданням. І по маршруту ми потрапили на вулицю "Кросвордну". А на ній нас чекає завдання. Справимось з ним? На дошці ви бачите кросворд, розшифруйте його. А в зафарбованих клітинках отримайте ключове слово нашої подорожі.



Кросворд:




з

а

г

а

р

т

у

в

а

н

н

я

х

о

д

ь

б

а




с

п

о

р

т




р

е

ж

и

м




с

п

о

к

і

й




в

і

д

п

о

ч

и

н

о

к







м



я

з

и










з

а

р

я

д

к

А







1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.

8.


гар

ван

За

ту

ня

ба

ходь




рт

спо







жим

ре







кій

спо

нок

від

чи

по

зи

м’я

ка

за

ряд

Діти розгадують кросворд. Хто перший розгадав, коментує відповіді, інші діти перевіряють.

Отже, ключове слово кросворда – здоровя. Хто здогадався, чому саме воно зашифроване? …

Наступна станція перехрестя "М'яча-Стрибунця".

Він пропонує вам зробити фізкультхвилинку. Згодні?



Фізкультхвилинка:

Встаньте, діти, посміхніться.

Землі нашій поклоніться

За щасливий день вчорашній.

І до сонця потягніться,

В різні боки нахиліться,

Веретеном покрутіться,

Раз присядьте, два – присядьте

І за парти тихо сядьте.

Молодці діти, М’яч-стрибунець задоволений тим, як ви виконували його завдання.

Діти, а щоб пройти на вулицю «Корисно-шкідливо», необхідно спочатку завітати до парку «Моє здоровя»

Ваше завдання написати на пелюстці, як ти змінюєш своє здоров’я.

Ось ми з вами і опинилися на вулиці «Корисно-шкідливо». Це наша остання зупинка.

Учні плескають у долоні «корисно», а не плескають– «шкідливо».

1. Перебування на свіжому повітрі.

2. Звичка все брати в рот і куштувати на смак.

3. Тривале сидіння біля телевізора .

4. Миття рук перед уживанням їжі .

5. Дворазове чищення зубів .

6. Паління цигарок .

7. Правильне регулярне харчування .

8. Загартування.

А тепер скажіть:



  • Які ви знаєте прислів’я про здоров’я?

А тепер послухайте, які знаю я

- Здоров’я за гроші не купиш.

- Здоров’я всьому голова.

- Здоровому все здорово.

- Праця – здоров’я, а лінь – хвороба.

VI. Підсумок уроку.

- Що нового дізналися?

- Коли треба починати берегти здоров’я?

- Яка зупинка найбільше сподобалася?



А ще пам’ятайте, що:

Життя чарівне, мов казка.

І дається людині раз.

Не марнуйте його, будь ласка.

А любіть й бережіть весь час.

Я сподіваюсь, що кожен із вас буде зростати здоровим!

Бережіть себе і свій організм, радійте життю. Набувайте хороші звички, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, обирайте самі правильні стежини, крокуйте ними до «Країни Міцного Здоров’я» і пам’ятайте, що ваше здоров’я – у ваших руках.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка