Наказ №2 14 м. Новомиргород Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами району у 2014/2015 навчальному році



Скачати 458.06 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації09.03.2016
Розмір458.06 Kb.
  1   2


УКРАЇНА




НОВОМИРГОРОДСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ВІДДІЛ ОСВІТИ
Н А К А З
від 01 вересня 2014 року № 214

м. Новомиргород



Про організацію методичної

роботи з педагогічними кадрами району

у 2014/2015 навчальному році
З метою успішної реалізації завдань реформування освітньої системи, оптимізації навчально-виховного процесу, розвитку творчої активності педагогів, результативного впровадження в практику роботи освітніх закладів району досягнень психолого-педагогічної науки, нових технологій, керуючись Положенням про районний (міський) методичний кабінет (центр) та на виконання Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про загальну середню освіту», положень Національної доктрини розвитку освіти ХХІ століття та на основі вивчення результативності навчально-виховного процесу та інтересів педагогічних кадрів, рівня їхньої компетентності, враховуючи наслідки діагностування, -
НАКАЗУЮ:


  1. Спрямувати діяльність методичної служби відділу освіти, шкіл, дошкільних і позашкільного навчальних закладів на роботу над науково-методичною проблемою «Підвищення результативності навчально-виховного процесу шляхом формування професійної компетентності та конкурентноспроможності педагогічних працівників».

  2. Районному методичному кабінету:

  1. при плануванні роботи на навчальний рік передбачити комплекс заходів щодо реалізації ІІІ етапу районної науково-методичної проблеми;

  2. затвердити склад методичної ради РМК (додаток 1);

  3. спланувати роботу ради районного методичного кабінету до 15 вересня 2014 року.

  1. Продовжити роботу координаційно-методичних рад Новомиргородського, Панчівського, Капітанівського освітніх округів (додаток 2)

  2. Спрямувати роботу закладів освіти освітніх округів на реалізацію науково-методичної проблеми:

Новомиргородський освітній округ

Проблема Шляхи формування якісної освіти дітей та їх саморозвитку в контексті компетентісного підходу до навчально-виховного процесу в закладах освітнього округу

Капітанівський освітній округ

Проблема: Формування успішної особистості школяра шляхом використання інноваційних технологій

Панчівський освітній округ

Проблема: Формування в учнів стійкої життєвої позиції та забезпечення рівного доступу до якісної освіти шляхом впровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес

  1. Затвердити структуру методичної роботи з директорами ЗНЗ, заступниками директорів , завідувачами ДНЗ:

  1. продовжити роботу постійно діючих семінарів з періодичністю 2 рази на рік:

директорів ЗНЗ

Проблема: Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності шляхом впровадження інноваційних технологій

керівник – Сергата С.М.,

завідувач РМК

заступників директорів



Проблема: Розвиток професійної компетентності педагогів в системі науково-методичної роботи

керівник – Сергата С.М.,

завідувач РМК


  1. продовжити роботу РМО завідувачів ДНЗ

Проблема: Впровадження програми виховання і навчання дитини віком від 2 до 7 років «Дитина» в навчально-виховний процес та додаткової програми розвитку дитини старшого дошкільного віку «Впевнений старт» в практику роботи дошкільних навчальних закладів; завідувачів дошкільними навчальними закладами

керівник - В’яткіна Т.М.,

завідувач Новомиргородського ДНЗ №2 «Волошка»


  1. продовжити роботу школи удосконалення управлінських умінь керівника ДНЗ

Проблема: Удосконалення фахової майстерності відповідно до програми виховання і навчання дитини віком від 2 до 7 років «Дитина» та програми розвитку дитини старшого дошкільного віку «Впевнений старт»

керівник - Щербина Л.М.,

завідувач Капітанівського ДНЗ


  1. продовжити роботу салону управлінських ідей для керівників Капітанівського освітнього округу

Проблема Підвищення професійної компетентності керівника навчального закладу в умовах модернізації освіти

керівник – Овчаренко Л.Г.,

директор Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів


  1. продовжити роботу консультпункту з питань удосконалення навчально-виховного процесу в НВК

Проблема Удосконалення управлінської діяльності керівника НВК на основі творчого впровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського

керівник – Горобець Т.Б. ,

директор Йосипівського НВК


  1. продовжити роботу динамічної групи заступників директорів опорних навчальних закладів освітніх округів

Проблема Організація науково-методичної роботи вчителів над реалізацією проблемної теми в умовах освітнього округу

керівник – Сергата С.М.,

завідувач РМК


  1. організувати майстер-клас для директорів ЗНЗ

Проблема Впровадження нових технологій управління школою в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу

керівник – Бирзул В.Л.,

директор Златопільської гімназії

м. Новомиргорода

8) організувати стажування новопризначених заступників директорів ЗНЗ, завідувачів ДНЗ ( додаток 3)


  1. Продовжити роботу районних методичних об’єднань з періодичністю 3 рази на рік та затвердити керівниками РМО (додаток 4)

  2. Продовжити роботу окружних методичних формувань (додаток 5).

  3. Організувати роботу постійно діючих районних семінарів з періодичністю 2 рази на рік (додаток 6):

  4. Затвердити графік проведення семінарів-практикумів (додаток 7)

10.Продовжити роботу шкіл педагогічного досвіду:

– Фініва Ю.І., вчителя фізики вищої категорії Капітанівської ЗШ І-ІІІ ст., з проблеми «Розвиток індивідуальних здібностей учнів як складова реалізації особистісно-орієнтованого навчання та виховання» (додаток 8)

– творчої майстерні Величко В.О., вчителя англійської мови, вчителя- методиста вищої категорії Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів, з проблеми «Формування та розвиток комунікативної культури школярів. Навчання практичному спілкуванню іноземною мовою і формування здібностей до міжкультурної взаємодії» (додаток 9)

– Бирзул О.В., вчителя історії, старшого вчителя, вчителя-методиста вищої категорі Златопільської гімназії м.Новомиргорода, з проблеми «Формування предметних компетенцій учнів на уроках історії» (додаток 10)

– Руденко В.І., вихователя-методиста, вихователя вищої категорії Новомиргородського ДНЗ №1 «Теремок» з проблеми «Художня творчість дітей у дошкільному навчальному закладі» ( додаток 11 )

- Венгуренко Г.І., вихователя Новомиргородського ДНЗ № 1 «Теремок» з проблеми «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТРВЗ» (додаток 12 )

12. Продовжити роботу творчих лабораторій:



- творчої лабораторії Добровольської О.В., вчителя світової літератури Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів з проблеми «Формування читацьких компетенцій учнів шляхом синтезу літератури мистецтва» (додаток 13)

- творчої лабораторії по роботі з обдарованою молоддю з проблеми «Індивідуальна робота з обдарованими учнями як ефективний спосіб пошуку, відбору та підтримки творчої особистості» ( додаток 14)

керівник – Брижицька О.Л., методист РМК

14. Продовжити роботу шкіл :

- адаптації молодого вчителя, керівник Рябоконь А.Ю., вчитель Йосипівського НВК (додаток 15)

Проблема: Формування професійних компетентностей молодих спеціалістів. Процес навчання як цілеспрямована взаємодія вчителя та учня.

- молодого бібліотекаря, керівник Сіраченко Н.І., шкільний бібліотекар Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 1 (додаток 16)



Проблема: Створення сучасної моделі бібліотеки загальноосвітнього навчального закладу: практичний аспект.

15. Організувати школу молодого фахівця для вчителів початкових класів та вихователів ГПД (додаток 17)

14. Продовжити роботу районних творчих груп:

вчителів початкових класів з проблеми «Екологічне виховання молодших школярів у навчально-виховному процесі» ( додаток 18)

керівник – Колодяжна Н.О., вчитель вищої категорії

Туріянської ЗШ І-ІІІ ступенів

вчителів світової літератури з проблеми «Теорія і практика аналізу художнього твору. Нові підходи до викладання» ( додаток 19)

керівник Носань Т.В., вчитель – методист,

вчитель вищої категорії

НВК «Йосипівська ЗШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ»



вчителів хімії з проблеми «Реалізація компетентнісного підходу у навчанні шляхом використання інтерактивних технологій» (додаток 20)

керівник - Щербина В.І.,

вчитель-методист вищої категорії

Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №3

-вчителів математики з проблеми «Формування та розвиток життєвих компетенцій учнів шляхом використання ефективних методів навчання на уроках математики» ( додаток 21)

керівник - Мороз О.С., старший вчитель,

вчитель вищої категорії

Златопільської гімназії м.Новомиргорода

15. Продовжити роботу експериментальної творчої групи вчителів початкових класів з проблеми «Навчально-дослідницька діяльність молодших шклярів в умовах впровадження компетентісно-орієнтованого навчання ( додаток 22)

керівник – Велика З.Ф., вчитель-методист

Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 2

16. Продовжити роботу фокус-групи для вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, з проблеми «Інноваційні підходи до забезпечення якісною освітою дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного та індивідуального навчання» (додаток 23)

керівник – Морозова Ю.С., завідувач ПМПК

17.Продовжити роботу «Майстер-класів»:

– Сенченко Л.А., вихователя – методиста Новомиргородського ДНЗ №1 «Теремок» з проблеми «Сучасні підходи до мовленнєвого спілкування в дошкільному навчальному закладі»

– Кобилівської Н.М., вихователя – методиста Новомиргородського ДНЗ № 1 «Теремок» з проблеми «Здоров’я дитини – здоров’я нації»

– Куделі О.М., вихователя, спеціаліста вищої категорії Новомиргородського ДНЗ №2 «Волошка» з проблеми «Розвивальне навчання через дидактичні ігри на заняттях та в повсякденному житті»

– Нечуйвітер Т.П., учителя української мови та літератури, старшого вчителя, вчителя вищої категорії Капітанівської ЗШІ-ІІІ ступенів з проблеми «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання інноваційних технологій в умовах індивідуалізації навчально-виховного процесу»

18. Організувати роботу «Майстер-класу» Кваші Н.В., учителя вищої категорії інформатики та математики Мартоніської ЗШ І-ІІІ ступенів з проблеми «Впровадження сучасних інформаційних технологій на уроках математики та інформатики»

19. Продовжити роботу тематичних консультпунктів (додаток 24)

20. Продовжити роботу опорних шкіл та дошкільних закладів (додаток 25)

20. Організувати роботу базових шкіл з викладання Основ здоров’я:

- Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів, директор Мурзак В.Р.;

- Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів, директор Овчаренко Л.Г.

21. Організувати роботу базових шкіл з впровадження превентивного проекту «Захисти себе від ВІЛ»:

- Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 1, директор Лопанчук О.М.

- Канізької ЗШ І-ІІІ ступенів, директор Український М.П.

-Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів, директор Овчаренко Л.Г.

22. Директорам опорних шкіл:

1) відобразити завдання, які вирішує опорна школа, у відповідних розділах робочого плану;

2) подати плани роботи опорних шкіл до відділу освіти до 01 жовтня 2014 року.

23. Організувати та провести представницькі заходи, масові заходи для педагогічних працівників в межах району та освітніх округів (додаток 26)

24. Призначити відповідальними методистів РМК відповідно до розподілу посадових обов’язків з метою здійснення контролю та надання практичної допомоги керівникам методичних формувань, навчання окремих категорій педагогічних працівників:

- Сергата С.М., завідувач РМК, організовує і проводить методичні заходи, спрямовані на підвищення професійної компетентності директорів та заступників директорів, керівників гуртків;

- Балакін Є.А., методист РМК, відповідає за діяльність методичних формувань учителів історії, правознавства, основ здоров’я, фізичної культури, трудового навчання;

- Брижицька О.Л., методист РМК, відповідає за діяльність методичних формувань учителів української мови та літератури, іноземної мови, шкільних бібліотекарів;

- Вітко І.Р., методист РМК, відповідає за діяльність методичних формувань учителів математики, інформатики;

- Іванова О.С., методист РМК, відповідає за діяльність методичних формувань учителів фізики та астрономії, молодих учителів;

- Козак Ю.О., методист РМК, відповідає за діяльність методичних формувань учителів біології, хімії, природознавства, географії;

- Масляна О.Л., методист РМК, відповідає за діяльність методичних формувань педагогів дошкільних навчальних закладів;

- Мікель М.Ю., методист РМК, відповідає за діяльність методичних формувань практичних психологів, соціальних педагогів, педагогів-організаторів, класних керівників;

- Морозова Ю.С., завідувач ПМПК, відповідає за діяльність методичних формувань для вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами;

- Піддубна Н.І., методист РМК, відповідає за діяльність методичних формувань учителів світової літератури, російської мови, вчителів художньо-естетичного циклу;

- Якубцова Р.П., методист РМК, відповідає за діяльність методичних формувань учителів початкових класів.

25. Методистам районного методичного кабінету:

1) надавати практичну допомогу в плануванні та організації роботи директорам опорних шкіл, керівникам методичних формувань;

2)взяти під контроль проведення засідань РМО, методичних заходів на базі опорних шкіл, занять творчих груп, майстер-класів, семінарів-практикумів;

3) організувати і провести методичні дні в школах району з метою надання консультацій, методичних порад;

4)надавати методичну допомогу в проведенні шкільних та районних конкурсів педагогічної майстерності:


  • Учитель року

  • Класний керівник року

  • Шкільний бібліотекар

  • Джерело творчості

5) вивчити та узагальнити перспективний педагогічний досвід роботи методичних формувань, педпрацівників згідно з визначеними об’єктами та тематикою.

26.Призначити відповідальними за організацію методичної роботи в навчальних закладах освітніх округів:

Новомиргородський освітній округ – Сергата С.М., Брижицька О.Л.

Капітанівський освітній округ – Вітко І.Р., Піддубна Н.І.

Панчівський освітній округ – Якубцова Р.П., Козак Ю.О.

ДНЗ – Масляна О.Л.

27. Директорам опорних шкіл освітніх округів:

1) координувати діяльність окружних методичних формувань;

2) створити соціокультурне середовище для повноцінного професійного розвитку педагогів.

28. Керівникам закладів освіти:

1) спрямувати роботу шкільних методичних структур на підвищення рівня професійної компетентності педагогів у процесі реалізації науково-методичної проблеми району та закладів освіти;

2) формувати інформаційно-методичну культури педагогів як засіб підвищення якості освіти;

3) забезпечити стовідсоткове оволодіння інформаційно-комп’ютерними технологіями усіма педагогічними працівниками;

4) внутрішньошкільну методичну роботу планувати на діагностичній основі та основі глибокого аналізу стану навчально-виховного процесу;

5) використовувати традиційні та впроваджувати нові форми роботи внутрішньошкільної науково-методичної роботи, залучати педагогів-практиків до творчої діяльності та дослідницько-експериментальної роботи;

6) забезпечити активну участь педагогів школи в районних та обласних методичних заходах.

29. Керівникам районних методичних формувань спланувати роботу до 20 вересня 2014 року.

30. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник відділу освіти О.Полтавець
З наказом ознайомлені:

Сергата С.М.

Балакін Є.А. Брижицька О.Л.

Вітко І.Р. Іванова О.С.

Козак Ю.О. Масляна О.Л.

Мікель М.Ю. Морозова Ю.С.

Піддубна Н.І Якубцова Р.П.

Додаток 1
Склад методичної ради РМК


  1. Сергата С.М., завідувач РМК

  2. Балакін Є.А., методист РМК

  3. Брижицька О.Л., методист РМК

  4. Вітко І.Р., методист РМК

  5. Іванова О.С., методист РМК

  6. Козак Ю.О., методист РМК

  7. Масляна О.Л., методист РМК

  8. Мікель М.Ю., методист РМК

  9. Морозова Ю.С., завідувач районною ПМПК

  10. Піддубна Н.І., методист РМК

  11. Якубцова Р.П., методист РМК

  12. Самченко Н.Б., заступник директора з навчально-виховної роботи Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 3


Додаток 2

Склад координаційно-методичних рад освітніх округів
Новомиргородський освітній округ

  1. Жовнір А.М., заступник директора Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 1

  2. Сміхович В.В., заступник директора Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 2

  3. Моргун О.В., заступник директора Златопільської гімназії м.Новомиргорода

  4. Підгорна Н.В., методист ново миргородського ДНЗ № 1 «Теремок»

Капітанівський освітній округ



  1. Ракіцька В.В., заступник директора Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів

  2. Дорошенко Л.О., заступник директора Йосипівського НВК

  3. Чичулін Л.Б., заступник директора Туріянської ЗШ І-ІІІ ступенів

  4. Щербина Л.М., завідувач Капітанівського ДНЗ

Панчівський освітній округ



  1. Володарська А.В., заступник директора Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів

  2. Мурзак О.В., заступник директора Мартоніської ЗШ І-ІІІ ступенів

  3. Саєнко Л.Я., заступник директора Канізької ЗШ І-ІІІ ступенів

  4. Декусар І.Є., завідувач Панчівського ДНЗ


Додаток 3
Стажування новопризначених керівників
Декусар І.Є., завідувач Панчівського ДНЗ «Малятко» - Зеленюк В.М., завідувач Канізького ДНЗ «Ромашка»

Моргун О.В., заступник директора Златопільської гімназії м. Новомиргорода – Жовнір А.М., заступник директора Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 1

Яцейко В.І., заступник директора з виховної роботи Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 1 – Дроздова М.В., заступник директора з виховної роботи Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Дорошенко Л.О., заступник директора Йосипівського НВК – Горька В.Б., заступник директора Тишківського НВО



Федоренко К.І., заступник директора з виховної роботи Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів - Сукач О.Б., заступник директора з виховної роботи Туріянської ЗШ І-ІІІ ступенів
Додаток 4

Районні методичні об’єднання


  • вчителів української мови та літератури – Німчинова В.Г., вчитель-методист, старший учитель вищої категорії Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3

Проблема: Шляхи піднесення ефективності уроків в контексті удосконалення програм;

  • вчителів світової літератури – Зеленюк Н.В., вчитель вищої категорії Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2

Проблема: Творчий потенціал вчителя як фактор реалізації нових підходів у викладанні світової літератури та російської мови;

  • вчителів математики – Сидоренко Т.О., старший учителя, учитель вищої категорії Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2

Проблема: Пошук інноваційних підходів до вдосконалення змісту і форм організації навчальної діяльності учнів на уроках і в позакласній роботі;

  • вчителів інформатики – Яценко О.Г., учитель І категорії Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3

Проблема: Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, методу проектів, профільного навчання для підвищення результативності та якості навчальної роботи вчителя;

  • вчителів фізики – Ружин Р.М., учитель вищої категорії Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2

Проблема: Впровадження особистісно-зорієнтованих та інтерактивних технологій на уроках фізики;

  • вчителів географії – Чайковська Л.М., вчитель-методист, учитель вищої категорії Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3

Проблема: Підвищення ефективності і якості географічної освіти шляхом впровадження сучасних форм організації навчальної діяльності учнів;

  • вчителів фізичного виховання і захисту Вітчизни – Марінов І.С., старший учитель вищої категорії Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1

Проблема: Індивідуально – диференційований підхід як компонент особистісно-орієнтованого процесу фізичного виховання учнів;

  • шкільних бібліотекарів – Бебих Н.А., провідний бібліотекар Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1

Проблема: Формування інформаційної культури учнів засобами сучасної бібліотеки;

  • вчителів хімії та біології – Новохатченко Т.М., старший учитель вищої категорії Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3

Проблема: Формування життєвих компетентностей учнів шляхом використання сучасних технологій у процесі викладання хімії та біології;

  • вчителів іноземних мов – Макаревич В.Д., вчитель вищої категорії Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2

Проблема: Спрямування діяльності вчителя на розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання інноваційних технологій навчання;

  • вчителів історії, правознавства – Луценко О.В., старший учитель вищої категорії Капітанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Проблема: Удосконалення методів та форм роботи вчителів історії з активного запровадження інтерактивних технологій з метою розвитку творчості обдарованих учнів, формування творчого мислення та соціальних компетентностей школярів на уроках суспільствознавчих дисциплін;

  • вчителів трудового навчання – Картунова Н.О., вчитель вищої категорії Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2

Проблема: Вплив особистісно-орієнтованого навчання на формування культури життєдіяльності особистості;

  • вчителів художньо-естетичного циклу – Давиденко А.Ю., вчитель вищої категорії Златопільської гімназії м.Новомиргорода.

Проблема: Формування креативної особистості засобами художньо-естетичної освіти;

  • вчителів основ здоров’я – Снісар І.М., вчитель Новомиргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1

Проблема: Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій у викладання навчальної дисципліни «Основи здоров’я»;

  • практичних психологів та соціальних педагогів – Чепляка О.В., практичний психолог Капітанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Проблема: Підвищення рівня професійної компетентності й розвитку творчого потенціалу психологів та соціальних педагогів;

  • педагогів-організаторів – Фініву С.В., педагога-організатора Капітанівсько ЗШ І-ІІІ ступенів

Проблема: Діяльнісний підхід педагога - організатора до створення виховної системи закладу освіти ;

  • консалтинговий центр для керівників гуртків — Палій В.В., методист ЦДЮТ

Проблема: Підвищення педагогічної майстерності керівників гуртків – ефективний засіб удосконалення навчально- виховного процесу та розвитку творчих здібностей учнів;

  • консалтинговий центр для вчителів, які викладають у профільних класах – ВіткоІ.Р., методист РМК

Проблема Організація навчальної діяльності учнів старшої профільної школи в умовах освітнього округу

  • громадських інспекторів з охорони дитинства – Іщенко І.О., вчителя Оситнязької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Проблема: Забезпечення захисту прав дітей у закладах освіти;

  • класних керівників - Снісар І.М., класного керівника Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 1

Проблема: Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів через впровадження новітніх технологій у виховній роботі;

  • вихователів дошкільних груп – Білан С.П., завідувача Камянського дошкільного навчального закладу «Сонечко».

Проблема: Впровадження програми виховання і навчання дитини від 2 до 7 років «Дитина» в навчально-виховний процес, додаткової програми розвитку дитини старшого дошкільного віку «Впевнений старт» та Базового компоненту дошкільної освіти в практику роботи дошкільних навчальних закладів.

  • вчителів початкових класів - Левченко О.В., старший вчитель вищої категорії Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Проблема Формування компетентного педагога шляхом впровадження сучасних технологій початкової освіти

  • вихователів ГПД - Бірєва С.П., старший вчитель вищої категорії Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Проблема Організація та проведення навчально-виховної роботи з учнями в групі продовженого дня. Розвиток творчо обдарованої дитини.

Додаток 5
Окружні методичні формування
Новомиргородський освітній округ

окружне методичне формування

керівник

проблема

вчителів - словесників

Козяр С.О., вчитель

Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 2



Підвищення результативності викладання предметів шляхом формування професійної компетентності вчителів та саморозвитку учнів

вчителів фізико-математичного циклу

Мороз О.С., вчитель Златопільської гімназії

м. Новомиргорода



Забезпечення інтелектуального розвитку особистості через здійснення інтерактивних підходів до навчання

вчителів природничого циклу

Гончарова В.А., вчитель Златопільської гімназії м.Новомиргорода

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках природничого циклу

вчителів іноземної мови

Мостова С.Я., вчитель Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів

Інноваційні ідеї у викладанні іноземних мов. Дискурсивна методика на уроках англійської мови

вчителів початкових класів

Стоянова Н.О., вчитель Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 3

Впровадження інноваційних технологій відповідно до вимог Державного стандарту початкової школи

творча майстерня з виховної роботи

Маржан А.В., вчитель Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 1

Розвиток творчої та пізнавальної діяльності школяра через реалізацію його нахилів та уподобань у навчально-виховному процесі

вчителів художньо-естетичних, здоровязбережувальних дисциплін та фізичної культури

Стружнікова В.Б., вчитель Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 2

Впровадження інноваційних технологій, спрямованих на формування життєвих компетенцій учнів

Капітанівський освітній округ



окружне методичне формування

керівник

проблема

вчителів-словесників

Бондаренко О.І., вчитель Туріянської ЗШ І-ІІІ ступенів

Використання інформаційних технологій для формування інформаційно-комунікативної компетентності школярів на уроках словесності

вчителів математики, інформатики, фізики

Фесенко Л.О., вчитель Тишківського НВО

Формування професійної компетентності, технологічної та методичної підготовленості вчителів для забезпечення оптимального розвитку і саморозвитку особистості учня

вчителів історії та правознавства

Слободяник О.М., вчитель Оситнязької ЗШ І-ІІІ ступенів

Підвищення ефективності і якості уроку шляхом упровадження сучасних форм організації навчальної діяльності учнів

вчителів основ здоров’я та фізкультури

Кривенко С.П., вчитель Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження здоров’язберігаючих технологій

вчителів іноземної мови

Козир С.І., вчитель Йосипівського НВК

Сучасні підходи до удосконалення мовленнєвої компетенції учнів

вчителів художньо-естетичного циклу

Шевченко С.В., вчитель Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Створення оптимальних умов для формування музичної та художньо-практичної компетентності учнів

авторська творча майстерня вчителів початкових класів

Левченко О.В., вчитель Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Формування творчої особистості молодшого школяра шляхом використання сучасних технологій навчання

педагогічна студія виховної роботи

Сукач О.Б., заступник з виховної роботи Туріянської ЗШ І-ІІІ ступенів

Створення виховного простору округу шляхом підвищення професійної компетентності педагогів

майстер-клас з наступності: ДНЗ - ЗНЗ

Головань Т.В..,вчитель Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Спільна підготовка дітей старшого дошкільного віку до подальшого навчання в школі

Соціально-психологічний пункт

Білокрис В.В., соціальний педагог Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Профілактика негативних явищ в учнівському середовищі, організація роботи з учнями ризику

Панчівський освітній округ

окружне методичне формування

керівник

проблема

вчителів початкової школи

Лягул М.М., вчитель Мартоніської ЗШ І-ІІІ ступенів

Формування життєвих компетентностей молодших школярів шляхом використання нових освітніх технологій

вчителів-філологів

Лягул О.М., вчитель Мартоніської ЗШ І-ІІІ ступенів

Удосконалення уроків мови та літератури шляхом самоосвітньої творчої активності вчителів та учнів

вчителів математичного циклу

Саєнко Л.Я., вчитель Канізької ЗШ І-ІІІ ступенів

Впровадження інноваційних форм і методів навчання як ефективного засобу формування ключових компетентностей учнів

вчителів історико-краєзнавчого циклу

Кочетова О.Б., вчитель Панчівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Компетентісна освіта як засіб становлення національно-зорієнтованої особистості


вчителів природничого циклу

Троцик О.А., вчитель Мартоніської ЗШ І-ІІІ ступенів

Активізація пізнавальної діяльності школярів на уроках природничого циклу

класних керівників, педагогів-організаторів

Урсалова О.Ю., вчитель Оситнянської ЗШ І-ІІ ступенів

Впровадження сучасних технологій виховання як ефективного засобу створення виховного простору округу



Додаток 6
Постійно діючі семінари


  • для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів – Масляну О.Л., методиста РМК, Декусар І.Є. , завідувача Панчівського дошкільного навчального закладу «Малятко»

  • вчителів фізичного виховання та захисту Вітчизни – Балакіна Є.А., методиста РМК, Марінова І.С., вчителя Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №1;

  • вчителів фізики – Іванову О.С., методиста РМК, Ружин Р.М., вчителя Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №2;

  • вчителів хімії та біології – Козак Ю.О., методиста РМК, Новохатченко Т.М. , вчителя Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 3;

- вчителів іноземних мов – Брижицьку О.Л., методиста РМК, Макаревич В.Д., вчителя Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №2;

- вчителів української мови і літератури – Брижицьку О.Л., методиста РМК, Німчинову В.Г., вчителя Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №3;

- вчителів світової літератури – Піддубну Н.І., методиста РМК, Зеленюк Н.В., вчителя Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №2;

- вчителів інформатики – Вітко І.Р., методиста РМК, Яценко О.Г., вчителя Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №3;

- вчителів математики – Вітко І.Р., методиста РМК, Сидоренко Т.О., вчителя Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №2;

- бібліотекарів – Брижицьку О.Л., методиста РМК, Бебих Н.А., провідного бібліотекаря Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів;

- вчителів географії – Козак Ю.О., методиста РМК, Чайковську Л.М., вчителя Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №3;

- вчителів художньо-естетичного циклу – Піддубну Н.І., методиста РМК, Давиденко А.Ю., вчителя музики Златопільської гімназії м.Новомиргорода.

- вчителів основ здоров’я – Балакіна Є.А., методиста РМК, Снісар І.М., вчителя Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів №1;

- вчителів історії та правознавства – Балакіна Є.А., методиста РМК, Луценко О.В., вчителя історії та правознавства Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів;

- практичних психологів та соціальних педагогів– Мікель М.Ю., методиста РМК , Чепляку О.В. психолога Капітанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

- громадських інспекторів з охорони дитинства – Мікель М.Ю., методиста РМК , Іщенко І.О., вчителя Оситнязької ЗШ І-ІІІ ступенів;

- педагогів – організаторів – Мікель М.Ю., методиста РМК, Фінів С.В., педагога – організатора Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів;

- керівників гуртків – Сергату С.М., завідувача РМК, Палія В.В. , методиста ЦДЮТ;

- класних керівників – Мікель М.Ю., методиста РМК, Снісар І.М., керівника ШМО класних керівників Новомиргородської ЗШ І-ІІІ ступенів № 1;

- вчителів початкових класів – Якубцову Р.П., методиста РМК, Левченко О.В., вчителя початкових класів Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів



  • вихователів ГПД - Якубцову Р.П., методиста РМК, Бірєву С.П., вчителя початкових класів Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів.


Додаток 7
Графік проведення семінарів-практикумів


Директори

«Менеджмент в освіті: секрети успішного управління»

Златопільська гімназія

грудень


Сергата С.М.

«Управління розвитком освітньої установи. Перехід від режиму функціонування до режиму розвитку»

Камянська ЗШ

квітень


Заступники директорів з навчально-виховної роботи

«Управління процесом модернізації методичної роботи в школі»

Новомиргородська ЗШ № 3

листопад


Сергата С.М.

«Інформаційні технології в роботі заступника з навчально-виховної роботи»

Мартоніська ЗШ

березень


Заступники директорів з виховної роботи

«Розвиток виховної системи школи в контексті особистісно зорієнтованої педагогіки»

Капітанівська ЗШ

лютий


Сергата С.М.

«Формування ціннісних орієнтацій особистості як основа її життєвої позиції та розвитку громадянського суспільства»

Новомиргородська ЗШ № 2

грудень


Сергата С.М.

Вчителі географії

«Сучасні підходи до роботи з обдарованими дітьми»

Златопільська гімназія

жовтень


Козак Ю.О.

Класні керівники,

практичні психологи



«Роль педагога у забезпеченні соціально-психологічного супроводу учня. Вибір адекватних методів педагогічної дії: класний керівник – практичний психолог – соціальний педагог»

Златопільська гімназія

Мікель М.Ю.

Вчителі світової літератури та російської мови

«Літературознавчі та герменевтичні принципи вивчення художнього твору»

Листопадівська ЗШ

лютий


Піддубна Н.І.

Вчителі української мови та літератури

«Організація особистісно орієнтованого навчання з метою стимулювання учнів до самостійної освітньої діяльності»»

Туріянська ЗШ

7 листопада



Брижицька О.Л.

Вчителі англійської мови

«Наступність навчання іноземної мови між початковою та середньою ланкою освіти

Тишківське НВО

28 жовтня



Брижицька О.Л.

Бібліотекарі

«Інноваційні методи та технології залучення дітей до читання, розвиток їх творчого потенціалу»

Капітанівська ЗШ

12 грудня



Брижицька О.Л.

Педагоги-організатори, громадські інспектори

«Формування громадянської свідомості підростаючого покоління засобами патріотичного виховання»

Туріянська ЗШ

лютий


Мікель М.Ю.

Вчителі математики

«Формування предметних і ключових компетентностей учнів на уроках математики шляхом використання інтерактивних технологій навчання»

Туріянська ЗШ

лютий


Вітко І.Р.

Вчителі художньо-естетичного циклу

«Підготовка вчителя до реалізації змістових ліній Державного стандарту базової і повної середньої освіти»

Йосипівський НВК

листопад


Піддубна Н.І.

Вчителі основ здоров’я та фізичної культури

«Підвищення якості навчально- виховного процесу шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій у викладанні навчальних дисциплін «Основи здоров’я» та превентивного проекту «Захисти себе від ВІЛ»

«Інноваційні методи навчання, як засіб підвищення ефективності проведення уроків фізичного виховання учнів»



Канізька ЗШ

квітень


Балакін Є.А.

Вчителі інформатики

«Технологічні підходи у викладанні шкільного курсу інформатики в контексті трансформаційних змін повної середньої освіти»

Новомиргородська ЗШ № 2

грудень


Вітко І.Р.

Вчителі хімії та біології

«Сучасні інноваційні технології як найбільш ефективні засоби формування життєвих компетентностей учнів на уроках хімії та біології

Новомиргородська ЗШ № 1

січень


Козак Ю.О.

Вихователі ДНЗ

жовтень

Тишківське НВО

Масляна О.Л.

Вихователі ДНЗ

березень

Йосипівський НВК

Масляна О.Л.

Педагоги, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами

«Особливості організації навчально-виховного процесу в комплексному поєднанні з корекційно -розвитковою роботою відповідно до особливих освітніх потреб учнів»

Тишківське НВО

лютий


Морозова Ю.С.

Вчителі фізики

«Дослідницька та експериментальна робота на уроках фізики»

Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ступенів № 2

грудень


Іванова О.С.

Керівники гуртків - сумісники

«Самоосвіта як фактор підвищення професійної майстерності педагога»

ЦДЮТ

жовтень


Сергата С.М.

Керівники гуртків - сумісники

«Використання потенціалу Інтернет-ресурсу у формуванні базових компетентностей вихованців позашкільного навчального закладу»

ЦДЮТ

січень


Сергата С.М.

Вчителі історії

«Підвищення якості навчально - виховного процесу шляхом використання інтерактивних технологій навчання у викладанні суспільно-гуманітарних дисциплін»

Новомиргородська ЗШ № 3

Балакін Є.А.

Вчителі початкових класів

«Шляхи реалізації нового змісту Державного стандарту початкової загальної середньої освіти»

Новомиргородська ЗШ № 2

квітень


Якубцова Р.П.

Вчителі початкових класів

« основні аспекти організації навчання молодших школярів без перевантаження. Забезпечення рухового режиму учнів, їхнього творчого розвитку»

Канізька ЗШ

жовтень


Якубцова Р.П.

Молоді спеціалісти

«Урок як основна форма навчання»

Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ступенів № 3

жовтень


Іванова О.С.


«Підготовка вчителя до самоосвітньої діяльності як складова його професійного зростання

Тишківське НВО

лютий


Вчителі трудового навчання

«Вплив особистісно - орієнтованого навчання на формування культури життєдіяльності особистості на уроках трудового навчання»

Новомиргородська ЗШ № 3

грудень


Балакін Є.А.
  1   2


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка