Наказ №32 Про підсумки вивчення стану організації навчально-виховного процесу в 1 класі



Скачати 61.82 Kb.
Дата конвертації08.03.2016
Розмір61.82 Kb.
ПРИКОЛОТНЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ ІМ. ГЕРОЯ РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ К.Ф. ОЛЬШАНСЬКОГО 62630, Харківська область, Великобурлуцький район, смт.Приколотне, вул.Шкільна,2 Тел. 98-2-44; 98-2-87 E-mail: mez-school@mail.ru

НАКАЗ


28.02.2014 № 32



Про підсумки вивчення стану організації навчально–виховного процесу в 1 класі

Відповідно до річного плану роботи закладу на 2013/2014 навчальний рік та програми здійснення внутрішнього шкільного контролю у період з 03.02.2014 по 28.02.2014 року комісією у складі: заступника директора з навчально-виховної роботи Миропольської Т.Ф., директора школи Сологуб Г.М., голови шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів Костоглоглодової С.І. вивчено питання стану організації навчально-виховного процесу в 1класі.



Для учнів 1 класу початок навчання – складний і відповідальний стан у їхньому житті, адже саме в цей період відбувається багато змін. Це і нові умови життя та діяльності, нові контакти, нові стосунки та обов'язки. Крім того, змінюється соціальна позиція особистості: з просто дитини на учня, соціальний інститут навчання та виховання. Навчальна діяльність стає провідною, значущою. В цілому змінюється повністю життя дитини. Тепер все підпорядковується навчанню, шкільним справам, але пристосування до школи відбувається не відразу. Це досить тривалий процес, пов'язаний із значним напруженням усіх систем організму. Тільки десь через півтора місяці поступово підвищуються й стають більш стійкими показники, працездатності, спадає напруженість і тривожність.

В ході перевірки були відвідані уроки, переглянуто зошити, прописи, проведено співбесіди з класоводом та батьками. Навчання з першокласниками в 2013/2014 навчальному році організовує вчитель Бершакова О.В. В 1 класі навчається 18 учнів: із них 14 учнів 2007 року народження(6 хлопчиків та 8 дівчаток) і 4 учнів 2006 року народження ( 4 дівчаток). Шестирічних дітей – 10 учнів, семирічних – 8 учнів. Найстаршій учениці - 7 років, а найменшому учню 6 років. До школи дитячий садок відвідували 14 учнів, заняття по підготовці дітей до школи, що проводилися в грудні – квітні 2012/2013 навчального року при школі – 4 учні. Дітей, які навчаються в 1 класі другий рік немає. Із 18 дітей тільки 17 учнів готові як інтелектуально, так і особистісно до школи (4 учнів уже читають цілими словами, мають певний запас знань, у них розвинене зорове сприймання, образне мислення, пам'ять, спостережливість, у відповідній мірі – мовлення; 6 учнів – читають слова по складах, невеликі речення, орієнтуються в навколишньому світі, 4 учні знають букви,зливають їх у склади, знають числа від 1 до 10, 4 учні частково знають букви, зливають їх у склади, знають вивчені числа), 1 учениця слабо підготовлена до школи: у неї слабо розвинений фонематичний слух, мовлення, увага, пам'ять, уява.
За результатами діагностики шкільного психолога готовність учнів до навчання у 1 класі така: 90% учнів мають достатній рівень готовності до школи, 5% мають середній рівень готовності до школи, 5% учнів зовсім не готові до школи.
Навчання учнів 1класу здійснюється за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.06.2011 № 572. Організація навчання здійснюється за навчальними програмами, розробленими відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 20.04.2011 № 462. Державний стандарт визначає зміст початкової загальної освіти, який ґрунтується на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інтегративності, єдності навчання і виховання на засадах гуманізму, демократії, громадянської свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах людини, родини, суспільства, держави. Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, що зумовлює чітке визначення результативної складової засвоєння змісту початкової загальної освіти.

Вчитель Бершакова О.В. доцільно на уроках використовує виховний потенціал змісту навчальних предметів, формує позитивне ставлення учнів до навчання, в достатній мірі реалізує міжпредметні зв’язки. Здійснює комплексний підхід на уроках навчання грамоти та письма, вчить учнів розуміти зміст прочитаного, практично знайомить з окремими фонетичними та граматичними поняттями, з різними властивостями предметів. На уроках математики Бершакова О.В. велику увагу приділяє розвитку у дітей уміння спостерігати і пояснювати утворення чисел, формує поняття складу чисел. Вчитель доцільно використовує наочність, ігрові моменти. На уроках враховує як вікові, так і індивідуальні особливості учнів. На протязі уроку ведеться заохочення учнів до активної роботи. Бершакова О.В. постійно слідкує за правильною поставою учнів під час виконання письмових робіт, вчасно проводить динамічні паузи, фізкультхвилинки.

Всі учні 1 класу безкоштовно харчуються в шкільній їдальні. Для них облаштовані ігрові куточки, створено сприятливі умови для безболісної адаптації дітей до систематичного шкільного навчання, враховане оптимальне навантаження як протягом дня, так і протягом тижня ( в четвер заплановано у розкладі як розвантажувальний день). Уроки тривають по 35 хвилин, після другого уроку – велика перерва 30 хвилин.
Відповідно до вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:


1. Вчителю Бершаковій О.В.:
1.1. Продовжити систематичну роботу над правописом букв, з’єднань, цифр.
1.2. Продовжити працювати над формуванням у першокласників свідомої дисципліни та культури поведінки як на уроках, так і в позаурочний час.
1.3. Більше уваги приділяти розвитку зв’язного мовлення учнів 1 класу.

2. Керівнику ШМО початкових класів Костоглодовій С.І.:

2.1. Активізувати співпрацю з вихователями ДНЗ з метою відпрацювання наступності у навчанні та вироблення сприятливих умов адаптації першокласників.

Протягом 2013/2014 навчального року 2.1. Розглянути довідку на засіданні шкільного методичного обєднання вчителів початкових класів.

Березень 2014 року

3.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Миропольську Т.Ф.
Директор школи Г.М.Сологуб

З наказом від 28.02.2014 № 32 ознайомлені:




Прізвище та ініціали

Дата ознайомлення з наказом

Підпис

Т.Ф.Миропольська







С.І.Костоглодова







О.В.Бершакова








База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка