Наказ від 31. 08. 2015р м. Мена №184



Скачати 167.98 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір167.98 Kb.

Україна
МЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ


ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ ОСВІТИ

Наказ

від 31.08.2015р. м. Мена № 184


Про організацію методичної роботи з

з педагогічними працівниками району

у 2015-2016 навчальному році
З метою проведення цілеспрямованої роботи щодо вдосконалення і підвищення професійної майстерності педкадрів, їх мотивації щодо переорієнтації на нову філософію освіти, активізації творчого потенціалу педагогічних працівників, формування здатності до швидкої адаптації в умовах впровадження нових Державних стандартів початкової базової і повної загальної середньої освіти

НАКАЗУЮ:


1. Спрямувати діяльність районного методичного кабінету на реалізацію проблеми: «Розвиток особистісно-орієнтованої освіти шляхом формування інноваційного освітнього середовища, підвищення професійних та життєвих компетентностей учасників навчально-виховного процесу».

2. Діяльність методичної служби педагогічних колективів навчальних закладів, спрямувати на виконання наступних завдань:



  1. Направити діяльність початкової школи на реалізацію Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 року №462, основної школи - Державного стандарту повної загальної середньої освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 року №1392.

  2. Сприяти оновленню змісту, форм, методів і засобів навчання, виховання й розвитку дітей дошкільного віку відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та чинних програм розвитку дитини.

  3. Створити умови безперервного вдосконалення рівня педагогічної майстерності педагогічних працівників, їхньої ерудиції та предметної компетентності, формування готовності педагога до інноваційної діяльності.

  4. Забезпечити цілісність і безперервність процесу підвищення професійної майстерності педагогічних працівників у міжкурсовий період.

  5. Сприяти створенню сучасного психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу.

  6. Забезпечити розширення участі навчальних закладів, педагогів, учнів у різних проектах, програмах національних та міжнародних організацій, співтовариств.

  7. Організовувати проведення районних етапів: Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін, Інтернет-олімпіад, турнірів, конкурсів, Всеукраїнського конкурсу «Учитель року».

  8. Сприяти науково-методичного та психологічного супроводу професійного становлення і розвитку молодих спеціалістів.

  9. Популяризувати здобутки обдарованої молоді, поширювати досвід роботи педагогічних і науково-педагогічних працівників, навчальних закладів.

  10. Забезпечити здійснення методичного та психологічного супроводу інклюзивної освіти.

  11. Інтенсифікувати контрольно-аналітичну діяльність, докорінно посилити внутрішній контроль і керівництво за організацією методичної роботи з педагогічними працівниками, спрямувати її на кінцеві результати навчально-виховного процесу.

  12. Продовжити роботу зі створення умов для задоволення потреб учнівської молоді в отриманні повної загальної середньої освіти, розвитку інтелектуальних потреб здібних та обдарованих дітей.

  13. Спрямувати діяльність закладів освіти на впровадження нових форм і методів виховання, які би відповідали потребам розвитку особистості, сприяли розкриттю її талантів, духовно-емоційних, розумових і фізичних здібностей, пробудженню віри у свої сили, почуття власної гідності.

  14. Впроваджувати в практику роботи ефективні засоби і технології виявлення, навчання, виховання і самовдосконалення обдарованої молоді, створення умов для її розвитку.

  15. З метою поліпшення науково-методичного забезпечення вчителів продовжувати роботу щодо створення картотеки перспективного педагогічного досвіду, комп’ютерного банку інноваційних технологій і передових ідей з досвіду творчих учителів.

  16. Здійснювати вивчення рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховної роботи педагогічних працівників відповідно до державних освітніх та освітньо-кваліфікаційних стандартів.

3. У серпні-травні організувати роботу районних методичних об’єднань учителів таких категорій:



Української мови і літератури

Керівник Макуха Л.О., вчитель української мови і літератури Менської районної гімназії, учитель-методист.

Світової літератури та російської.

мови


Керівник Назаренко О.В., вчитель світової літератури Менської районної гімназії, старший учитель.

Іноземної мови

Керівник Коленченко О.М., вчитель англійської мови Менської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Шевченка, старший вчитель.

Математики

Керівник Кондрашина О.Г., вчитель математики Макошинської ЗОШ І-ІІІ ст..

Фізики

Керівник Нестерук О.О., вчитель фізики Березнянської ЗОШ І-ІІІ ст..

Хімії

Керівник Бухно Л.В., вчитель хімії Менської районної гімназії, старший учитель.

Біології

Керівник Двірник Н.А., вчитель біології Макошинської ЗОШ І-ІІІ ст., старший вчитель

Географії

Керівник П’ясковський Л.Л., вчитель географії Синявської ЗОШ І-ІІІ ст., старший вчитель.

Історії

Правознавства



Керівник Леонтієва Л.В, вчитель історії Макошинської ЗОШ І-ІІІ ст., учитель-методист, Жидкова Н.М., вчитель правознавства Менської районної гімназії, учитель-методист.

Інформатики та обчислювальної

техніки


Кулагіна Н.О., вчитель інформатики Менської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Шевченка

Музики

Керівник Єрмоленко Л.І., вчитель музики Менської районної гімназії.

Образотворчого мистецтва

Художня культура




Керівник Гречуха Т.Л., вчитель художньої культури та образотворчого мистецтва Менської районної гімназії.

Вчителів основ економіки

Керівник Богдан Т.В, вчитель основ економіки Стольненської ЗОШ І-ІІІ ст

Фізкультури

Керівник Мисенко В.А., вчитель фізкультури Менської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка.

Курсу «Захист Вітчизни»

Керівник Васильєв М.М., вчитель предмета «Захист Вітчизни» Менської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка, учитель-методист.

Педагогів-організаторів

Керівник Шумейко Ю.М. заступник директора ЦДЮТ.

Трудового навчання

Обслуговуючої праці



Керівники: Логвиненко В.П, вчитель трудового навчання та креслення Менської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка, старший вчитель,

Глухенька І.А., вчитель обслуговуючої праці Стольненської ЗОШ І-ІІІ ст.



Початкових класів

Керівники: 2 клас – Сльозка А.М., вчитель початкових класів Менської ЗОШ І-ІІІ ст ім. Т.Г.Шевченка

3 клас – Саповська Н.С., вчитель початкових класів Менської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка.

4 клас – Велігодська Н.І., вчитель початкових класів Менської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка.

1 клас – Корж С.Д., вчитель початкових класів Менської районної гімназії.

Шкільних бібліотекарів

Керівник Ющенко Н.Т., бібліотекар Менської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г. Шевченка.

Основ здоров’я

Керівник Тібеж В.О., вчитель основ здоров’я Менської районної гімназії.

Практичних психологів

Керівник Левченко С.Г., методист РМК

Вихователів ДНЗ

Керівник Майстренко О.В., завідуюча Менського ДНЗ «Сонечко»

Клуб новопризначеного вихователя «Творчість»

Керівник Верік Ю.П., завідувач Менського ДНЗ ім. Щорса.

Клуб «Лідер» для завідуючих та методистів ДНЗ

Керівник Слабченко В.М., завідуюча Менського ДНЗ ім. Гагаріна.

4. Продовжити роботу постійно-діючих семінарів:



Керівників навчальних закладів

Керівник Литовченко Л.В.. начальник відділу освіти.

Заступників директорів з навчально- виховної роботи

Керівник Бикова А.Д., завідуюча РМК.

Заступників директорів з виховної роботи;

Керівник Литовченко О.О., методист РМК.

Практичних психологів

Керівник Левченко С.Г., методист РМК.

Резерву керівних кадрів

Керівник Бирюк Н.В., спеціаліст відділу освіти.

Завідуючих ДНЗ

Керівник Люшина В.Л., головний спеціаліст відділу освіти.

5. У складі районних методичних об´єднань організувати роботу постійно-діючих семінарів – практикумів для вчителів всіх предметів.

(жовтень, грудень, лютий, березень)

6. З метою вдосконалення педагогічної майстерності молодих вчителів та новопризначених керівників шкіл продовжити роботу Школи молодого вчителя «Кроки до майстерності»- керівник Бігліцова Н.В.., методист РМК, школи молодого керівника «Організація управлінської діяльності» –керівник Бикова А.Д., завідуюча РМК, Школи молодого керівника для завідуючих ДНЗ з проблеми: «Управлінська діяльність керівника дошкільного навчального закладу» - керівник Люшина В.Л.

Протягом року

7. З метою впровадження сучасних досягнень педагогіки, психології та новаторського досвіду організувати роботу творчих груп, педагогічних майстерень, творчих лабораторій:

- продовжити роботу творчої групи заступників директорів з виховної роботи з проблеми: «Національно-патріотичне виховання учнів засобами українознавства у позакласній роботі».

Керівник Литовченко О.О.

- продовжити роботу творчої групи «Ерудит» на базі Менського ДНЗ ім. Щорса з проблеми: «Забезпечення активної участі і взаємодії родини з колективом дошкільного навчального закладу з метою всебічного розвитку малюків».

Керівник Данченко І.В.

- продовжити роботу творчої групи на базі Менського ДНЗ «Сонечко» з проблеми «Використання в освітньому просторі коректурних таблиць як ефективного засобу розвитку креативності дітей дошкільного віку».

Керівник Богданьок Т.М.

- розпочати творчу групу вчителів української мови і літератури з проблеми «Роль мотивації в активізації пізнавальних інтересів учнів на уроках української мови та літератури».

Керівник Кравченко Л.В., вчитель

української мови Березнянської

ЗОШ І-ІІІ ст.

- продовжити роботу творчої групи вчителів початкових класів з проблеми: «Впровадження компетентнісного підходу у початковій освіті як крок до інноваційних змін».

Керівник Петровська Н.П. вчитель початкових

класів Менської ЗОШ І-ІІІ ст.

- продовжити роботу творчої групи вчителів біології з проблеми: «Дидактичний супровід уроків біології за новим Державним стандартом базової і повної загальної освіти».

Керівник Вовченко І.О., вчитель біології Менської

районної гімназії

- продовжити роботу творчої групи вчителів математики з проблеми: «Формування творчої особистості учня на уроках математики шляхом впровадження активних форм роботи».

Керівник Табала Л.Г., вчитель математики

Менської районної гімназії, старший вчитель

- продовжити роботу творчої групи вчителів хімії з проблеми: «Формування та розвиток життєвих компетенцій учнів шляхом використання ефективних методів навчання на уроках хімії».

Керівник Омельчун Н.А., вчитель хімії

Березнянської ЗОШ І-ІІІ ст

- продовжити роботу творчої групи вчителів англійської мови з проблеми: «Формування комунікативних компетентностей учнів на уроках англійської мови шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій».

Керівник Ткаченко С.В., вчитель

англійської мови Менської ЗОШ І-ІІІ ст ім. Шевченка

- продовжити роботу творчої групи вчителів історії з проблеми: «Формування предметних компетентностей учнів на уроках історії в рамках впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти».

Керівник Жидкова Н.М., вчитель історії

Менської районної гімназії, учитель-методист.

- продовжити роботу творчої майстерні вчителя початкових класів Березнянської ЗОШ І-ІІІ ст., учителя-методиста, Гальонко Л.П з проблеми: «Формування здорового способу життя та використання інтерактивних методик з метою підвищення ефективності навчання молодших школярів».

- продовжити роботу майстер-класу, Гречухи Т.Л., вчителя художньої культури та образотворчого мистецтва Менської районної гімназії з методики викладання предмета «Художня культура».

- продовжити роботу творчої групи вчителів фізики з проблеми: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики як засіб підвищення розумової діяльності учнів».

Керівник Пода Н.С.,вчитель фізики

Березнянської ЗОШ І-ІІІ ст..

- продовжити роботу майстер-класу, Шаповаленко О.В., вчителя біології Стольненської ЗОШ І-ІІІ ст з проблеми: «Шляхи та засоби активізації розумової діяльності учнів».

8. З метою надання методичної допомоги вчителям району постійно проводити індивідуальні та тематичні консультації з питань організації навчально-виховного процесу. Графік проведення консультацій працівниками відділу освіти та РМК затвердити.

До 10.09.2015 р

9. З метою удосконалення педагогічної майстерності вчителів, подальшої активізації роботи по впровадженню перспективного педагогічного досвіду продовжити роботу шкіл ППД:

- школи перспективного педагогічного досвіду вчителів початкових класів з проблеми: «Формування пізнавальних, комунікативних здоров’язберігаючих компетентностей молодших школярів шляхом застосування у навчально-виховному процесі особистісно орієнтованого навчання» - на базі Менської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Шевченка;

Керівник Панченко Н.А., учитель початкових класів

Менської ЗОШ І-ІІІ ст. ім.Шевченка.


- школи перспективного педагогічного досвіду вчителів світової літератури з проблеми: «Особливості викладання зарубіжної літератури за новою програмою. Емоційно-ціннісна складова сучасного уроку» на базі Березнянської ЗОШ І-ІІІ ст .

Керівник Голуб О.Б., вчитель зарубіжної

літератури Березнянської ЗОШ І-ІІІ ст.,

учитель-методист.

10. З метою пропаганди перспективного педагогічного досвіду удосконалити роботу опорних шкіл: (виконуючі – дирекції шкіл):


  • Блистівська ЗОШ І-ІІІ ст. – організація упралінської діяльності в загальноосвітній школі;

  • Макошинська ЗОШ І-ІІІ ст.- формування активної життєвої позиції учнів в умовах громадсько-активної школи;

  • Менська районна гімназія – «Школа сприяння здоров’ю»;

  • Стольненська ЗОШ І-ІІІ ст – організація внутрішкільної методичної роботи;

  • Синявська ЗОШ І-ІІІ ст. – «Формування духовного світу особистості школяра через запровадження в навчально-виховний процес спадщини В.О.Сухомлинського»;

  • Лісківська ЗОШ І-ІІ ст - «Впровадження ідей творчої спадщини В.Сухомлинського у школі-родині» ;

  • Березнянська ЗОШ І-ІІІ ст.- Школа культури здоров’я - «Здоров’я, творчість, успіх»;

  • Жовтнева ЗОШ І-ІІІ ст.- громадсько-активна школа (ГАШ);

  • Менська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Т.Г.Шевченка – опорна з національно-патріотичного виховання;

  • Стольненська ЗОШ І-ІІІ ст. – національно-патріотичне виховання учнів засобами краєзнавчої роботи;

  • Локнистенська ЗОШ І-ІІІ ст. – учнівський проект як одна із форм реалізації завдань громадянського виховання;

  • Дягівська ЗОШ І-ІІІ ст. – Школа екологічного розвитку;

  • Волосківська ЗОШ І-ІІ ст – громадянське виховання особистості в умовах розвитку української державності;

  • Семенівська ЗОШ І-ІІ ст. – «Школа сприяння здоров’ю» з проблеми: «Формування здоров’язберігаючої компетентності через систему урочної та позаурочної діяльності»;

  • Киселівська ЗОШ І-ІІІ ст – створення умов для самореалізації особистості

  • Куковицька ЗОШ І-ІІІ ствиховання підростаючого покоління засобами народознавства;

11. Продовжити роботу Школи для вчителів початкових класів з питань впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти.

12. Вважати внутрішньошкільну методичну роботу основною ланкою надання допомоги педкадрам, узагальнення і популяризації передового педагогічного досвіду, широкого впровадження технологій, ефективності форм і методів роботи. Її організацію здійснювати на основі професійної діагностики глибокого вивчення, аналізу результативності навчально-виховного процесу.

13. Створити в школах методичні об’єднання, затвердити їх керівників, графіки засідань.

14. Організувати проведення в школах району тижнів педагогічної майстерності:

- вчителів – предметників /за планом навчального закладу/;

- педагогічної майстерності класних керівників /жовтень/;

- молодих учителів /квітень/;

- тиждень психологічної служби /жовтень, травень/;

- тиждень відкритих уроків вчителів, які мають звання / лютий/;

- тиждень педагогічної майстерності учителів, що атестуються /лютий/.

14. Передбачити такі форми підвищення педагогічної майстерності учителів, як семінари-практикуми, психолого-педагогічні семінари, інструктивно-методичні наради, конференції, педагогічні читання, самоосвіта, наставництво, школи педагогічної майстерності.

15. Керівникам освітніх закладів передбачити в планах роботи проведення в наступному році конкурсів:

- «Учитель року- 2016» /грудень-січень/;

методисти РМК.

- конкурс «Парк педагогічної майстерності» /лютий-березень/;

методисти РМК

- конкурс майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» /січень-лютий/;

Левченко С.Г., методист РМК,

керівники позашкільних закладів

- конкурс «Моє покликання методист» /лютий-березень/

методисти РМК

- конкурс «Шкільна бібліотека»

Левченко С.Г.

16. Продовжити роботу над впровадженням у дошкільних навчальних закладах району сучасної освітньої технології психолого - педагогічного проектування (П3 ) розробленої лабораторією психології дошкільника інституту психології ім.. Г.С.Костюка АПН України на чолі з кандидатом психологічних наук Т.Піроженко.

Люшина В.Л.,керівники ДНЗ

17. Районному методичному кабінету на більш високий рівень підняти контроль за станом методичної роботи в школах, практикувати різні форми звітності, захисту структури роботи, презентації шкіл по її організації.

Протягом року

18. Керівникам дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів:

18.1. Проаналізувати на засіданнях педагогічних рад вплив методичної роботи на результативність навчально-виховного процесу за підсумками державної підсумкової атестації, олімпіад, конкурсів, МАН, зовнішнього незалежного оцінювання; довести до відома педагогічних працівників, що участь у методичній роботі є професійним обов’язком кожного педагогічного працівника.

До 15.09.2015 р.

18.2. Розробити комплекс загальношкільних методичних заходів, спрямованих на удосконалення навчально-виховного процесу школи, ефективності методичної роботи з педагогічними кадрам та спланувати структуру методичної роботи, оптимальну, для навчального закладу. За рішенням педагогічних рад створити міжшкільні методичні об’єднання вчителів.

 До 20.09.2015 р.

18.3. Створювати сприятливі умови для ефективної методичної роботи, творчих пошуків та самоосвіти педагогічних працівників, забезпечити її колективний характер, розумне співвідношення групових та індивідуальних, добровільних та обов'язкових форм і видів методичної роботи.

Постійно

18.4. З метою виявлення цікавих педагогічних ідей, оригінальних форм і методів роботи залучити учителів, які мають звання та вищу або першу кваліфікаційну категорію, до участі у професійних конкурсах, районному етапі конкурсу «Учитель року».

Протягом року


18.5. З метою набуття молодими педагогами практичних навичок, необхідних для педагогічної роботи, формуванню вмінь, застосовувати теоретичні знання у конкретній практичній діяльності, вивчення молодими вчителями передового й ефективного педагогічного досвіду, в закладах освіти, де є новопризначені педагогічні працівники, спланувати і організувати роботу по стажуванню та наставництву. Забезпечити участь молодих спеціалістів у роботі районних «Шкіл молодого вчителя».

До 15.09.2015р. та постійно

18.6. Взяти під особистий контроль питання курсової перепідготовки педагогічних працівників по всіх предметах, які вони викладають.

Згідно Положення

18.7. Спланувати роботу з обдарованими дітьми шляхом залучення їх до науково-дослідницької роботи з метою поглибленого вивчення предметів навчального плану, позаурочної діяльності, учнівського самоуправління.

До 15.09 2015 р.

18.8. Методичним радам ЗНЗ розробити алгоритм самоосвітньої роботи вчителя.

До 20.09.2015р.

18.9. Узгодити внутрішньошкільну методичну роботу з районними заходами щодо підвищення теоретичного рівня та методичної майстерності педкадрів.

До 20.09.2015 р. 18.10. До 25 вересня в школах району спланувати взаємовідвідування та відкриті уроки, графік помістити в методичному куточку. Провести засідання методоб'єднань, на яких обговорити плани роботи на навчальний рік (після цього затвердити і погодити).

18.11. Забезпечити:

- неухильне дотримання методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів та ведення шкільної документації протягом 2015-2016 навчального року;

Постійно

- своєчасне подання достовірної статистичної звітності про діяльність закладу освіти;

Постійно

- роботу шкільних методичних об'єднань, кабінетів та методичних рад.

Постійно

18.12. Вжити заходів щодо:

- подальшого вдосконалення системи внутрішкільного моніторингу якості освіти;

- розвитку здібних учнів, творчих педагогів та системи їх заохочення;

- участі педагогів в апробації навчальних посібників;

- формування оптимальних розкладів занять та режиму роботи закладу.

18.13. На підставі подання районного методичного кабінету, надавати педагогічним працівникам методичний день для участі в районних заходах.

Протягом 2015-2016 н.р.

18.14. Для ознайомлення з новинками психолого-педагогічної науки, оновлення знань педагогів, спланувати і організувати роботу психолого-педагогічних та науково-методичних семінарів, педагогічних читань.

Протягом 2015-2016 н.р.

18.15. До 30 вересня 2015 р. надіслати у електронному вигляді до районного методичного кабінету копії наказів про методичну роботу, графіки проведення шкільних МО та прізвища їх керівників;

18.16. Визначити єдині методичні дні:

- математики, початкових класів, трудового навчання, інформатики /понеділок/;

- української мови та літератури, фізики, природознавства, образотворчого мистецтва, бібліотекарів /вівторок/;

- заступники директорів з навчально - виховної роботи та виховної роботи, історії та правознавства, основ здоров’я /середа/ ;


  • фізкультури, «Захисту Вітчизни», практичних психологів, географії та основ економіки, світової літератури та російської мови, керівники шкіл /четвер/;

- іноземної мови, музичного мистецтва та художньої культури, хімії, біології, етики /п’ятниця/.

19. Керівникам опорних шкіл, постійно-діючих семінарів, семінарів практикумів, творчих груп, шкіл перспективного педагогічного досвіду до 15 вересня 2015 року скласти плани роботи, копії планів направити в РМК – до 20 вересня 2015 року.

21. Контроль за виконанням наказу покласти на завідуючу РМК Бикову Аллу Дмитрівну.

Начальник відділу освіти Л.В. Литовченко Менської райдержадміністрації






База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка