Настрій людини. Як покращити настрій



Скачати 55.49 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір55.49 Kb.
Лаптєва Н.І. СЗШ № 25 м. Дніпродзержинськ

Урок: основи здоров’я 1 клас

Тема: Настрій людини. Як покращити настрій.

Мета: Формувати соціальну компетентність шляхом проектування своєї поведінки з урахуванням інтересів і потреб інших. Виховувати бажання покращувати настрій собі й оточуючим, примножувати позитивні емоції. Розкрити значення і вплив настрою та емоцій на здоровя людини. Вчити створювати та підтримувати гарний і веселий настрій, визначати емоційний стан зо описом. Розвивати навички ввічливого спілкування з однолітками.

Тип: засвоєння нових знань

Обладнання: проектор, презентація, зошит, підручник, веселий та сумний смайлики, сонечко, хмаринка, дерево емоцій, прислів’я.

Хід уроку

  1. Організація класу. Інструктаж з ТБ.



  • Поверніться, будь ласка, один до одного і подаруйте сусідові щиру посмішку.

А тепер, подаруйте свої чудові посмішки нашим шановним гостям, які завітали до нас.

Я всміхаюсь сонечку: «Здрастуй, золоте!»

Я всміхаюсь квіточці: «Хай вона росте!»

Я всміхаюсь дощику: «Лийся мов з відра!»

Людям посміхаюся! Зичу їм добра.


  • Ми веселі і завзяті працювати будемо гарно, щоб урок пройшов не марно.

  • Сіли рівненько, слідкуємо за своєю поставою, не забуваємо про правило « піднятої руки».

  • Шановні гості, ви теж учасники нашого уроку. Ваше завдання створити «дерево емоцій», які будуть виникати у вас протягом уроку.



  1. Повідомлення теми і мети уроку.



  • На все, що нас оточує у нас виникають певні емоції.

На сьогоднішньому уроці ми помандруємо Країною емоцій, будемо вчитись розпізнавати свої почуття та висловлювати їх. Говоритимемо про те, що необхідно робити, щоб у нас і наших близьких був гарний настрій.

Це нам потрібно, щоб не принести шкоди своєму здоров’ю та здоров’ю оточуючих.



  1. Вивчення нового матеріалу.

«Мозковий штурм»

  • Що таке емоції? ( відповіді дітей)

  • Давайте зазирнемо до «словникової скарбнички». Це – тлумачний словник, який і пояснить нам значення цього слова.

Емоції – це душевне переживання, почуття, хвилювання.

Вони можуть бути позитивними і негативними.

Емоції супроводжують нас усе життя. Одні емоції спонукають до досягнення корисного результату ( радість,упевненість, сором’язливість). Це позитивні емоції.

А інші викликають поганий настрій, спричиняють різні захворювання ( страх, злість, смуток, незадоволення). Це негативні емоції.



  • Як ви думаєте, які емоції потрібні для здоров’я людини?

Гра « Впіймай позитивну емоцію».

Спокій радість щастя

Гордість ненависть ворожість

Злість страх

Гнів подяка

Ніжність образа

  • Дуже важливо, щоб кожен ранок починався з позитивних емоцій, гарного настрою.



  • А ми з вами продовжуємо розпізнавати емоції.

Наступна гра «Різні емоції»

  • Послухайте віршик «Про Сашка» і за допомогою веселого і сумного смайликів спробуйте визначити позитивну чи негативну емоції за його поведінкою.

Сашко веселий буває, коли він друзів своїх зустрічає.

У Сашка лоб набитий, тому він дуже сердитий.

Коли іграшками грає, наш Сашко щасливий буває.

Наш Сашко, буває, плаче, коли хтось відніме м’ячик.

А як чогось злякається – у кущі ховається.

Вправа «Мікрофон»


  • Від чого вам буває весело?

  • Від чого сумно?

  • Страшно?

  • Коли ви сердитесь?

  • Коли ви почуваєтесь винними?

Робота в зошиті( стор. 56)



  • Поясніть свій вибір.

А зараз Музична пауза

Фізкульхвилинка



  • Які емоції викликала у вас ця музика? ( радість, щастя)

  • Послухайте ще одну пісню. ПІСНЯ ЧЕБУРАШКИ

  • Що ви відчули під час прослуховування? (образу, сум)

Отже музика також може викликати певні емоції.

Гра «Розсипанка» ( робота в парі)

  • У кого на парті лежить конверт?

  • Із «розсипаних» слів скласти прислів’я. Пояснити, як ви їх розумієте?

Вправа «Калейдоскоп емоцій»

  • До нас з вами завітали казкові герої.

  • Давайте визначимо, які емоції вони нам принесли…..

Перевірка роботи з прислів’ями.

ВЕСЕЛИЙ СМІХ – ЗДОРОВ’Я.

ЖУРБА ЗДОРОВ’Я ВІДБИРАЄ.

ГОСТРЕ СЛОВЕЧКО КОЛЕ СЕРДЕЧКО.



  • Але є слова, які можуть покращити настрій.

  • Давайте «зберемо» ці слова і прочитаємо.

Гра « Збери слова»

будь лас ка

дя ку ю

про бач те

доб рий день

  • Як називають ці слова? (ввічливі, чарівні)

  • Чому ці слова покращують настрій? ( добрі, лагідні)



  • У народі кажуть: «Від доброго слова і лід розтане».

Тож намагайтеся використовувати ці слова частіше, щоб покращити настрій і собі й близьким.

  • А що ще вам поліпшує настрій? ( відповіді дітей)

Робота з підручником (стор.98)

  • А ось, які поради нам дає Здоров’ячок. ( читання порад)



  • Гарний настрій допомагає зберегти здоров’я.

Усмішка прикрашає обличчя.

Настрій легко передається іншим людям, тому треба вміти зберігати гарний настрій і дарувати радість іншим.



  • Як же зробити день веселим? ( читання напам’ять вірша А. Костецького)

( підручник стор.99)

  1. Узагальнення та систематизація знань.

Гра «Кольорове диво»

  • А чи знаєте ви, що за допомогою кольору теж можна передати свій настрій.

  • Якого кольору може бути гарний настрій?....



  • А поганий?.....

  • На що може бути схожий гарний настрій?...(веселка, салют, квітка, сонечко)

  • А поганий? (…… дощовою хмаринкою)



  • Діти, спробуйте за допомогою символів: сонечка та хмаринки висловити своє ставлення до нашого уроку. Якщо він сприяв покращенню вашого настрою, то покажіть сонечко, якщо настрій став поганим, то – хмаринку.



  • А ви, шановні гості, покажіть нам своє «емоційне дерево».

(Дерево вивішується на дошку)

  • В нашому класі стало ще тепліше від ваших позитивних емоцій. Треба пам’ятати, що позитивні емоції допомагають людині насолоджуватися життям,а це сприяє зміцненню здоров’я.



  1. Підсумок уроку.



  • Про що ми говорили на уроці? ( про емоції, про настрій…)

  • Яке значення для здоров’я має гарний настрій? ( поліпшує здоров’я)

  • Чим сподобалось займатися?

  • Що прикрашає обличчя? ( посмішка)

Коли у людини гарний настрій. То вона стає доброю, щирою.

Невипадково у народі кажуть: «Добро – це сонце».

Сонечко обдаровує своїми променями.

І хочеться всім тоді побажати: « Не давайте суму жити».



ПІСНЯ


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка