Наука спілкування



Скачати 48.94 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір48.94 Kb.
Конспект уроку з основ здоров’я 2 клас

ВчительФедоренко Г.І.



Тема: наука спілкування
Мета: продовжити роботу над темою «Серед людей»,

ознайомити учнів з невербальними прийомами спілкування,

удосконалювати навички роботи в групах,

виховувати культуру спілкування,

сприяти міжособистісним стосункам в дитячому колективі.
Обладнання:підручник,зошит,флешка,тв,картки з надписами необхідних слів,аркуші-самоклейки,фломастери.
Тип уроку: урок-проект
Хід уроку
І. Організація початку уроку.

II.Повідомлення теми,знайомство.


-Який розділ ми зараз вивчаємо?(Серед людей)

-Які теми розділу вже були розглянуті?(Права дитини,твоя родина)

- Сьогодні ми будемо досліджувати науку спілкування. Для подальшої роботи пропоную вибрати квадратик приємного для вас кольору.Об’єднайтесь за кольорами.

-В нас утворилось 5 груп,знайомимось,це сьогодні будуть 5 родин:


-Родина Мудренко –

- Родина Знайкіних -

- Родина Розуменко -

- Родина Маскіних-

- Родина Письменних-

-Кожна родина буде виконувати завдання і в кінці уроку ми подивимось на отриманй результат.


III.Прогнозування очікувань
- На аркушах-самоклейках напишіть одне слово,яке висловить ваші очікування,щодо того,яким буде урок.
IV.Створення проблемної ситуації і побудова алгоритму дослідження.
-Пропоную фрагмент мульт-ма «Чебурашка».

В мене виникла проблема в розумінні деяких моментів.

-Які види спілкування побачили?


жести



діалог

Писемне (записка)

-Пропоную дослідити чи це всі види спілкування.На уроках укр.мови ми вивчали усне і писемне мовлення,пригадайте чим вони відрізняються,які до них вимоги?

Які ще види спілкування ви можете назвати?(Телефон,комп’ютер,супутники,бесіда)

Давайте звернемось до підручника(с.64),що він говорить про спілкування.


V.Робота з підручником;

- перше завдання родинам – покажіть рухами без слів запропоновані в підручнику ситуації:
Мудренко - «Можна спитати?»

Розуменко- «Погано чути»

Письменні – «Неприємне на дотик»

Маскіни- «Живіт болить»


VI.Робота з прислів’ями:

а) в зошиті (с.36)-дешифровка прислів’я і пояснення його змісту.


б)Друге завдання родинам-
В конвертах перед вами розрізані на частинки прислів’я,треба їх скласти і наклеїти на аркуші паперу,потім пояснити їх зміст.На кожному аркуші напишіть великими літерами прізвище родини,як заголовок свого проекту.

Родини тлумачать прислів’я.


Не говори що знаєш,але знай,що говориш.

Язик до Києва доведе.

Зле слово краще проковтнути,ніж промовити.

Яка людина,такі і вчинки.

Гарне слово дорожче за золото.
VII.Руханка з елементами пантоміми на російській мові(міжпредметний зв'язок)

(по черзі діти замінюють слова рухами,поки весь текст не буде показано жестами).


«Летит,летит по небу шар»,

Летит,летит по небу шар

По небу шар летит.

Но знаем мы,что этот шар от нас не улетит.

VIII. Мозковий штурм (Презентація на флешці «Спілкування» )
-Азбука Морзе-пояснення(радисти,кораблі,в’язні)

-Азбука Брайля-пояснення(для сліпих)

-Семафорна азбука-пояснення(прапорцями)

Показ жестами – це пантоміма,

давньогрецьке театральне мистецтво.

Розгляньте малюнки підручника.(Обговорення)


Пропоную подивитись які емоціїї можна виразити пантомімою,а родини

отримують третє завдання

У конвертах є слова-емоції,підберіть їх відповідно до обличч на екрані.


НЕОЧІКУВАНІСТЬ

СУМ

ВІДРАЗА

ЗАХОПЛЕННЯ

ОБЕРЕЖНІСТЬ

РАДІСТЬ

ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ

ЩАСТЯ

ЗАДОВОЛЕННЯ

ЗДИВУВАННЯ

Наостанок родини виконують четверте завдання – показ пантоміми.

Тепер ви самостійно виступаєте в ролі артистів театру пантоміми.Зверніться до конвертів,хто що показує:
-Родина Мудренко – «Вчитель веде урок»

- Родина Знайкіних – «У дитсадку,замінити штанці»

- Родина Розуменко – «Допомога птахам взимку»

- Родина Маскіних- «На прийомі у лікаря»

- Родина Письменних-«Як пройти в бібліотеку(питаємо у іноземців)»
IX.Рефлексія.Зворотній зв’язок-аналіз очікувань.
1.Перегляд пантомім.
2.Аналіз алгоритму,який з’явився протягом уроку на дошці із слів.


СПІЛКУВАННЯ


УСНЕ:


-діалог

-бесіда


-лекція


СЕНСОРНЕ:

-забука Брайля;

-телефони;

-дотик;


-вітання за руку;





ПИСЕМНЕ:

-записка;

-лист;

-смс;


-електронна пошта;

ТЕХНІЧНЕ:

-супутники;

-комп’ютери;

- телефони;

-азбука Морзе;

-семафорна азбука;



ЖЕСТАМИ:

-сурдоперекладач;

-суддя;

-регулювальник;


-Давайте звернемось до наших очікувань,чи справдились вони у вас?(Виступи дітей)

-Що сподобалось?

-Що нового дізнались?



-Які нові слова для вас почули?

Подякуємо один одному за спілкування(оплесками) і побажаємо ввічливих друзів.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка