Науково-методичний центр



Сторінка1/5
Дата конвертації09.03.2016
Розмір0.77 Mb.
  1   2   3   4   5
Управління освіти міської ради

НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

м. Енергодар







document





  • Єдиний шлях, який веде до знань, - це діяльність


(Б.Шоу)

  • Якщо ви хочете виростити хороших дітей, витрачайте на них у два рази менше грошей і в два рази більше часу

(Е.Селдсон)


  • Мудрий не той, хто знає багато, а той , чиї знання корисні



(Есхіл)


  • Ми легко забуваємо свої помилки, якщо вони відомі лише нам

(Ф.Ларошфуко)


  • Терпіння, наполегливість і праця – непереможна комбінація,

що створює успіх

(Н.Хілл)


Р у б р и к и н о м е р а:


  • у Міністерстві освіти і науки

  • управлінська діяльність

  • організація навчально-виховного процесу

  • науково-методичний супровід

  • інклюзивна освіта

  • професійна компетентність

  • психологічний супровід навчально – виховного процесу

  • виховання особистості

  • основи здоров’я

  • класному керівнику




  • профільне навчання




  • логопедична служба



  • на допомогу фахівцеві




  • сценарії свят, виховних заходів

  • шкільна бібліотека




Зміст

Назва видання



Видавництво

Пр.

У Міністерстві освіти і науки

*

- Лист МОНмолодьспорту України №1/9-557 від 09.08.2012 „Щодо методичних рекомендацій із громадянської освіти та виховання”

- Наказ МОНмолодьспорту України №919 від 16.08.2012 „Про підтвердження звання „зразковий музей” музеям при навчальних закладах, які перебувають у сфері управління Міністерства освіти і науки, молоді та спорту



Директор школи

19

Шк. Світ




Управлінська діяльність

*

-Шабелян І., Штилюк Н. Робота з молодими педагогами в межах освітнього округу

- Головань Т. Аналіз організаційної культури школи



Завуч

17

Шк.світ







Брябін Л.В. Атестація- творча сходинка до Евересту професіоналізму

Пед.

.майстерня



10

Основа




*

- Критерії ефективності внутрішьошкільного управління

- Аналіз уроку

- Смирнова М. Поняття про план і планування. Основи традиційного та інноваційного планування в діяльності загальноосвітнього навчального закладу


Завуч

20

Шк.світ




*

- Кучман С. Модель інноваційного розвитку загальноосвітнього закладу „Школа життєтворчості”

- Положення про Всеукраїнський конкурс „Директор ХХІ століття -2013”



Директор школи

20

Шк.світ




*

- Садова Н. Створюємо сайт загальноосвітнього навчального закладу

- Шевченко Н. Порядок ведення Книги обліку руху трудових книжок і вкладишів до них

- Бондар А. Періодичність проведення планових перевірок

- Куриляк З. Благодійна допомога навчальним закладам

- Иорєва О. Гарантії та компенсації педагогічним працівникам під час проходження курсів підвищення кваліфікації

- Дятленко С., Шутіна О. Співпраця загальноосвітнього навчального закладу з територіальною дитячою поліклінікою



Практика управління закладом освіти

10

МЦФЕР




*

- Климко Л.В. Освітня програма школи як соціально- педагогічний проект

- Черновол – Ткаченко Р.І. Дисципліна праці в навчальному закладі

- Григораш В.В. Контрольно – аналітична діяльність навчального закладу

- Остапчук О.О. Планування роботи школи

- Буткевич В.Г. Річний план роботи школи


Управління школою

28-30

Основа







Дядикова О. Школа як осередок освітнього й духовного життя громади

Директор школи

18

Шк.світ




*

- Тимофієва Л. Інноваційні стратегії управлінської діяльності керівника експериментального закладу

- Конельська І. Педагогічне моделювання як механізм визначення перспективи розвитку інноваційного закладу та складова експериментальної роботи



Завуч

19

Шк.світ




*

- Педагогічний менеджмент: сучасний підхід

- Циклограми та їх модифікації



Завуч

18

Шк.світ




*

- Гірний О. Взаємозв’язок формального та неформального змісту освіти

- Сбоєва Л. Управлінський аспект модернізації освіти

- Полторацька В. Управлінське забезпечення якості освітнього процесу

- Рижикова І. Система стратегічного управління ліцеєм

- Денисюк Л, Біт-Давід М. Співпраця з батьками та громадськими організаціями – важлива складова сучасної освіти


Директор школи

17

Шк.світ




*

- Аббас Н. Та ін. Громадянська освіта – орієнтир у демократичному суспільстві

- Мосякова І. Флагман позашкільної освіти

- Лещенко Т. Стратегічне управління школою


Директор школи

19

Шк.світ




*

- Правий В.П. Кваліметричний моніторинг в роботі школи

- Смодяр Л.Й. Моніторинг навчально – виховного процесу

- Богомолов В.М. та ін. Моніторинг в управлінні педагогічною системою

- Приходько В.М. Наукові та організаційно – педагогічні засади підготовки фахівців до моніторингу якості освіти



Завучу. Усе для роботи

17-18

Основа




*

- Павлютенко Є.М. Труднощі та обмеження діяльності директора школи і щляхи їх подолання: управлінський аспект

- Луговська С.О. Календарний план роботи

- Остапчук О.О. Планування роботи школи


Управління школою

25-27

основа




Організація навчально-виховного процесу

*

- Пищик О.В. Методика використання мультимедіа технологій на уроці

- Янова В.М. Роль шквільних семінарів у формуванні навичок самонавчання учнів

- Саркісян Г.Ф., Федорченко Л.І. Можливості інтегрованого уроку

- Бікеєва А.С. Учні повинні, або Гра дорослих у „можна – не можна”?!

- Величко С.А. Технологія прошвидшеного навчання: суперканали сприйняття інформації

- Замрій Г.В., Саннікова Р.І. Творчості можна навчати той, хто сам творить



Педагогічнамайстерня

10

Основа




*

- Гусарук Н. Роль тренінгів у формуванні компетентнісних навичок учнів

- Гандрабура Л. Робота з обдарованими учнями. Інтелектуальні ігри



Школа

10

Шк.світ







Чеграхчі С. Сільський НВК: досвід роботи з обдарованими дітьми

Завуч

20

Шк.світ




*

- Жосан О.Е. Місце електронного підручника в навчально-виховному процесі

- Орлова О.А. Соціальні мережі в освітньому процесі

- Бікеєва А.С. „Крик душі або крик души?!”

- Нуйкіна О.М. Імідж педагога як запорука професійного успіху



Педагогічна майстерня

9

Основа







Хлєбнікова Т.М. Упровадження особистісно зорієнтованого навчання у навчально- виховний процес загальноосвітнього закладу

Управління школою

28-30

Основа




*

- Котовська А. Здоров’язбережні технології на уроках

- Бутков А. Розвиток творчих здібностей особистості



Директор школи

18

Шк.світ




*

- Безверха Л. Формування компетентнісної особистості учнів профільних класів в умовах Школи культури здоров’я

- Дюба І. Проектна технологія формування життєвих компетентностей учнів гімназії

- Харченко І. Соціалізація особистості учнів в умовах учнівського самоврядування

- Осіпова Т. Застосування інтегрованої здоров’язбережної технології у викладанні предметів фізико-математичного циклу

- Сокол Т. Формування інформаційної компетентності учнів в умовах Школи культури здоров’я


Завуч

19

Шк.світ




*

- Сологуб Н. Інтерактивні методи в процесі формування загальнокультурних компетентностей

- Кравцов І. Організація процесуального моніторингу на уроках



Директор школи

19

Шк.світ




Науково-методичний супровід

*

- Черниш Т. Блочно- модульна система навчання

- Кокарева С. Педагогічний дизайн мультимедійного уроку



Завуч

17

Шк.світ







Большак Ю.М., Шевченко І.Г. Шкільний конкурс „Учитель року”

Пед. майстерня

10

Основа




*

- Черкашенко В. Філософія освіти як методологія модернызації освітньої системи

- Полєшкол Р., Щорс В. Методична підтримка розвитку творчої особистості школяра

- Романець Г., Шевцов В. Систематизація знань учнів

- Сударікова С. Організація науково-дослідницької роботи в закладі освіти

- Чередніченко В., Карпенко Н. Організаційно – педагогічні умови написання наукової роботи

- Хронік Т. Методичні аспекти підготовки вчителя до пошуково- експериментальної діяльності



Школа

10

Шк.світ




*

- Горевич Л. Методична робота в освітньому закладі: від форм організації до успішного педагога

- Майстер – клас як одна з форм професійного навчання педагогів. Виступ на педраді



Завуч

20

Шк.світ







Внутрішньошкільна методична робота

Директор школи

20

Шк.світ




*

- Мигаленко Т. Моніторинг методичної роботи. Практичні поради

- Гончарова Л. та ін. Моніторинг в управління педагогічною системою навчального закладу

- Дем’яненко О., Ревуцька Н. Моніторинг якості освітньої діяльності в навчальному закладі . Освітня діяльність. Охорона здоров’я

- Піторак Т. Таблиці збору інформації для моніторингових досліджень



Школа

9

Шк.світ







Рафальська О.Д. Самоосвітня діяльність – складова професійного росту педагогів

Педагогічна майстерня

9

Основа







Мельничук Л.С. План роботи районного методичного кабінету. З досвіду роботи Березнівського районного методичного кабінету Рівненської області

Завучу. Усе для роботи

19-20

Основа




*

- Підласий І.П. Поради репетиторам – початківцям

- Віднічук М.А., Мельник Н.А. Науково-методичний супровід діяльності освітніх округів: регіональний аспект



Управління школою

28-30

Основа




*

- Глинянюк Н.. Сагайдак Г. Умови формування рис лідера сучасних змін

- Ткачук Л. Проектування моделі інтегрованого освітнього простору

- Бутко А. Розвиток творчих здібностей особистості

-Целиковська І. Реалізація колективної науково-методичної проблеми



Директор школи

18

Шк.світ







Сидоренко Н. Практичні аспекти координації науково-методичної та експериментальної роботи в навчальному закладі

Завуч

19

Шк.світ




*

- Білоусова Т. Спільна робота бібліотекаря та педагогічного колективу

- Байдусь С. Роль інформаційно- комунікайних технологій у педагогічній дільності вчителя. Матеріали до педради

- Біла О. Освіта по-турецькі – це звучить гордо


Завуч

18

Шк.світ




*

-Дибський С.Н. Технології, методи, прийоми

- Пахолівецька М.В. Науково-методичне забезпечення підвищення кваліфікації педагогів у міжкурсовий період



Завучу. Усе для роботи

17-18

Основа




Інклюзивна освіта




Асистент вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням

Практика управління закладом освіти

10

МЦФЕР




*

-Головань Л. Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами

- Маржановська Т., Склянська О. Застосування методів сенсорної стимуляції у структурі комплексної абілітації дітей з особливими потребами



Психолог

19

Шк.світ




Професійна компетентність

*

- Бондаренко С.Ю. Формування в учнів ключових компетенцій у процесі науково-дослідницької та проектної діяльності

- Гортовлюк Г.І. Цікавий учитель – цікавий учень



Педагогічна майстерня

9

Основа




*

- Мармаза О.І. Формування професійних компетенцій керівників і педагогів із використанням кейс – технологій

- Гречаник О.Є. Критерії та показники акмеологічної компетентності вчителя



Управління школою

28-30

Основа







Голобородова М.М. Підвищення професійної компетентності педагогів засобами методичної роботи

Завучу. Усе для роботи

17-18

Основа




Психологічний супровід навчально – виховного процесу

*

- Буга Л. Психолого- педагогічний супровід у профільному навчанні

- Бєльська В., Колодій З. Психологічний супровід нетрадиційних форм методичної роботи



Завуч

17

Шк.світ







Антикризовий учитель. Організація роботи школи

Завуч

20

Шк.світ




*

- Волошин О. Деструктивні емоційні стани підлітків. Соціально- психологічні аспекти ґенези

- Фесюк О. Психологічний моніторинг. Умова успішного прогнозування освітнього простору

- Герелюк Л. Цілі і цінності. Заняття для учнів старших класів

- Пушкарук І. Нерозділене кохання: страждання чи щастя? Етюд- роздум

- Герелюк Л. Поїздка за кордон: за і проти. Заняття для учнів старших класів

- Пушкарук І. Любов як альфа і омега: пошук, усвідомлення, прийняття. Авторське заняття для учнів 10-11 класів

- Волошин О. Обдаровані діти – майбутнє України. Заняття з елементами тренінгу

- Остяк М. Учитель вчиться все життя. Заняття з елементами тренінгу

- Остяк М. Психологічні аспекти адаптації дітей 5 класу. Майстер – клас

-Петрікова В. Професійно значущі риси вчителя

- Глуханюк Т. Допомога сім’ї, в якій росте дитина з порушенням інтелекту

-Ляльчук Г. Підліток і реальний світ. Корекційно- розвивальна програма

- Кобилецька В. Чи все гаразд у вас із нервами

- Пушкарук І. Що таке стрес і як із ним боротися

- Пдлипна Л. казка в роботі практичного психолога та соціального педагога

- Крикун Л. Розвиток емоційної сфери засобами невербальної комунікації

- Ляльчук Г. Підліток і реальний світ. Корекційно- розвивальна програма


Психолог

20

Шк.світ







Богданова В.Я. Пам’ять та її особливості

Класному керівнику. Усе для роботи

10

Основа




*

- Колеснікова Т.І., Туріщева Л.В. Особливості культури поведінки в роботі шкільного психолога

- Божко М.І. Проблема тривожності, подолання проявів тривожності у молодшому шкільному віці

- Молочко Т.М. Як зберегти психічне здоров’я

- Нестеренко О.В. Психолого – педагогічний супровід дітей під час переходу з дитячого садка до початкової школи

- Волошин О.М. Конфлікт як елемент людських стосунків

- Матвієнко О.В. Здоров’я молодшого школяра – запорука успішного навчання

- Як спілкуватися з підлітками

- Анкета „Адаптація п’ятикласників”



Шкільному психологу. Усе для роботи

10

Основа



  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка