Навчальне кредо шкільного методичного об



Скачати 149.43 Kb.
Дата конвертації15.03.2016
Розмір149.43 Kb.

Навчальне кредо

шкільного методичного обєднання

вчителів іноземної мови
«Людина, яка не володіє іноземною мовою – не володіє і своєю»
Вольфган Гьоте

Вступ

ШМО вчителів англійської мови продовжувало працювати над

районною науково-методичною проблемою «Розвиток професійної компетентності як ключового компонента професійного становлення педагога», та проблемою школи «Вдосконалення професійної компетентності вчителя у відповідності з стандартами освіти, шляхом впровадження нових педагогічних технологій».

Успіх будь - якої діяльності, у тому числі й навчальної, значною мірою залежить від її організатора як основного суб'єкта. У школі таким суб'єктом є вчитель Керуючись методичними рекомендаціями вчителі методичного об'єднання визначали методи і форми діяльності, адаптували їх до наявних умов, добирали засоби, які ефективно сприяли досягненню цілей і завдань. Робота м/о - це цілісна, заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду і на конкретному аналізі навчально - виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації до професійної компетентності кожного вчителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку школярів.

До складу м/о входять 7 вчителів англійської та німецької мов, які викладають у початкових, середніх та старших класах.

У школі працювали класи з поглибленим вивченням англійської мови 9- а(вчителі Колісник Л.О., Агафонкіна Л.М. та Ємець Д. О.), 10-а (вчителі Рудковська Л.І. та Колісник Л.О.), 8-а ( вчителі Куценко О.М. та Колісник Л.О.), 7 -а ( вчителі Колісник Л.О. та Бойко Т.Г.) Учні цих класів мають більший словниковий запас, самостійно складають відповіді на задані ситуації, вміють вірно вживати граматичні структури. В класах з поглибленим вивченням англійської мови вчителі використовують як традиційні, так і інноваційні методи і прийоми навчання. Вчителі активно працювали над розвитком творчого потенціалу учнів на протязі навчального року. Було проведено 4 засідання ШМО, на яких заслуховувались виступи вчителів по проблемним темам .e:\фото шмо 004.jpge:\фото шмо 006.jpg
По-перше, це підготовка, проведення та участь учнів у І та II етапах ВУО, підготовка учнів до державної атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови. Вчителі Колісник Л.О., Куценко О.М. та Рудковська Л.І. створили кабінети англійської мови. Ці кабінети мають гарний вигляд і надають відчуття комфортності. Карти з англомовними країнами дають можливість не виходячи з приміщення мандрувати світом. Матеріалами кабінетів користуються не лише вчителі, а навіть учні, як у справжній англійській бібліотеці вони беруть додому різноманітні книги, посібники та граматичні довідники з англійської та німецької мов. Навчальна база кабінетів постійно поповнюється книгами та різноманітними дисками, посібниками з методики викладання, книгами для читання та навчальними підручниками.

В цьому н/р вчитель Ємець Д.О. проходила чергову атестацію. Вчитель проводила активну роботу з предмету, були проведені відкриті уроки. (Конспекти уроків додаються).

По результатам атестації вчителю Ємець Д.О. було присвоєно кваліфікаційну категорію"Спеціаліст другої категорії"".

В 2011-2012 н/р вчителі англійської мови брали участь у І етапі конкурсу " Вчитель року". А Бойко Т.Г. приймала участь у II етапі XVII районного конкурсу "Вчитель року", де стала призером, зайнявши II місце.




c:\users\usert\desktop\media\image1.jpeg

На кінець 2011-2012 н/р такі показники навчання учнів англійської та



німецької мови:


Вчитель

К-сть учнів

Рівень досягнень учнів

Н/А

високий

достатній

середній

початковий




Колісник Л.О.

70

20

31

18

1

-

Куценко О.М.

50

18

21

11



-

Рудковська Л.І.

42

ЗО

10

2



-

АгафонкінаЛ.М.

38

13

17

8

-

-

Ємець Д.О.

60

18

29

13

-

-

Бойко Т.Г.

56

12

22

22




-

Дорофієва К.К.

24

13

10

1

-

-





В школі викладається німецька мова (як друга іноземна мова). В 5-а, 7-а , 8- а, 9-а та 10-а німецьку мову викладає вчитель Рудковська Л.І., в 7-6, 8-А, в 9-а, 10-а вчитель Куценко О.М.,в 9-а вчитель Ємець Д.О., в 7-а та 8-6 вчитель Дорофієва К.К. На кінець навчального року такі результати:




Куценко О.М.

50

16

20

14







Рудковська Л.І.

57

33

21

3

-

-

Ємець Д. О.

7




6

1







Дорофєєва К.К.

24

5

15

4

-

-





Кожного року учні нашої школи приймають участь у І-ІІІ етапах ВУО та займають призові місця. І в цьому навчальному році учні -Перебейнос С. та Ткаченко А.(10-А клас, вчитель Рудковська Л.І), Марченко Р.(8-А клас, вчитель Куценко О.М.), Сиваш О. та Семюніченко Є. (9-А клас, вчитель Колісник Л.О.) зайняли призові місця у II етапі ВУО.



Англійська мова:

Перебейнос С — І місце

Ткаченко А. -І місце

Сиваш О. -1 місце

Марченко Р.. - II місце.

Семюніченко Є. - II місце

В 2011-2012 н.р. учениці 9-А класу Нехай Аліна та Семюніченко Є. брали участь у II етапі ВУО з німецької мови, де зайняли II місце (вчитель Куценко О.М.)

Німецька мова (друга іноземна мова):

Нехай Аліна - II місце.

Семюніченко С. - II місце.

Учениця 10-а класу Ткаченко А. брала участь у III етапі ВУО, де зайняла V місце.

Члени ШМО особливу увагу приділяють роботі з обдарованими і здібними учнями. Кожен вчитель має особистий план роботи з такими учнями. В 2011- 2012н/р проводився районний фестиваль «Лінгвісти-віртуози». Команда нашої школи кожен рік приймає участь у цьому фестивалі. І в цьому навчальному році зайняла II та III місце .В 2011-2012 н/р учні нашої школи брали участь у лінгвістичних конкурсах “Greenwich” та "Рuzzlе". Учні показали високі, добрі та задовільні результати, отримавши "Золоті, срібні та бронзові" сертифікати та сертифікати учасників і були нагороджені різними заохочувальними призами.

Роботу ШМО вчителів іноземної мови можна вважати задовільною. Реалізовуючи компетентнісний підхід у навчальному процесі з іноземної мови, вчителі здійснювали оволодіння умінням говоріння, аудіювання, читання та письма через реалізацію цих видів мовленнєвої діяльності у процесі навчання в умовах, що моделюють ситуації реального спілкування.

Але є у нас також недоліки, на які слід звернути увагу Незважаючи на те, що багато учнів школи мають міцні знання з предмету, є частина учнів з початковим рівнем знань. Вчителям м/о необхідно більш диференційовано підходити до навчання учнів із початковим рівнем навчання.

Учні молодших класів недостатньо забезпечені підручниками, тому що до шкільної бібліотеки надходять книги різних авторів. Підручників одного автора не вистачає навіть на один клас. В І-ІV класах (де поглиблене вивчення англійської мови підручники, робочі зошити та диски для навчання були придбані за кошти батьків.

Вчителям слід максимально ефективно працювати над організацією навчально-виховного процесу. Методичному об'єднанню вчителів працювати над удосконаленням проведення уроків, використанням інноваційних технологій.



мови, вчителі здійснювали оволодіння умінням говоріння, аудіювання, читання та письма через реалізацію цих видів мовленнєвої діяльності у процесі навчання в умовах, що моделюють ситуації реального спілкування.

Але є у нас також недоліки, на які слід звернути увагу. Незважаючи на те, що багато учнів школи мають міцні знання з предмету, є частина учнів з початковим рівнем знань. Вчителям м/о необхідно більш диференційовано підходити до навчання учнів із початковим рівнем навчання.

Учні молодших класів недостатньо забезпечені підручниками, тому що до шкільної бібліотеки надходять книги різних авторів. Підручників одного автора не вистачає навіть на один клас. В І-ІV класах (де поглиблене вивчення англійської мови підручники, робочі зошити та диски для навчання були придбані за кошти батьків.

Вчителям слід максимально ефективно працювати над організацією навчально-виховного процесу. Методичному об'єднанню вчителів працювати над удосконаленням проведення уроків, використанням інноваційних технологій.



e:\шмо\imagesca61zx4q.jpg
Задачі ШМО вчителів англійської мови

на 2012-2013 н/р.




        1. Приділяти увагу розвитку творчих здібностей учнів та їх бажанню займатися дослідницькою роботою в різних галузях знань.

        2. Створити максимально - сприятливі умови для розвитку спільної творчості поєднуючи всі види діяльності учнів та вчителів.

        3. Приділяти увагу комп'ютеризації навчання та впровадження передових технологій навчання.

        4. Використовувати комп'ютер для розв'язання реформування освітнього процесу в середній школі при викладанні англійської мови та німецької мови.

        5. Продовжувати розвивати принцип органічного взаємозв'язку навчання та розвитку обдарованих дітей.

Основні напрямки роботи ШМО вчителів

іноземної мови на 2012-2013 н.р.

  1. Брати участь у роботі над науково- методичною проблемою, над якою працює район «Розвиток професійної компетентності як ключового компонента професійного становлення педагога».

  2. Удосконалювати теоретичну та практичну підготовку вчителів.

  3. Брати участь у роботі РМО

  4. Брати участь у науково-практичних конференціях , методичних днях, семінарах- практикумах, методичних тижнях.

  5. Провести діагностику педагогічних затруднень.

  6. Кожному вчителю ШМО спланувати роботу з обдарованими дітьми.

7.Вивчати питання самоосвіти кожного члена методоб’єднання.

8. Проводити роботу серед батьків учнів молодших класів і зацікавлювати їх у вивченні другої іноземної мови у школі.

9. Підвищення в учнів мотивації до навчання.

10. Підготовка учнів до ЗНО.



Форми і методи роботи

п/п

Зміст роботи

Дата

1.

Брати участь у роботі РМО




2.

Консультації з проблеми, над якою працює школа «Вдосконалення професійної компетентності вчителя у відповідності зі стандартами освіти, шляхом впровадження нових педагогічних технологій»




3.

Перевірка стану учнівських зошитів та словників




4.

Брати участь у методичних днях на тему:

  • Розвиток творчих здібностей учнів – передумова успішного навчання.

  • Формування наукового світогляду та критичного мислення на уроках та в позаурочній діяльності предметів природничого циклу.

  • Компетентністний підхід у навчанні школярів іноземної мови: суть проблеми, перспективи


Листопад

Грудень
Лютий

5.

Взяти участь у проведенні психолого-педагогічних семінарах

  • Індивідуальний підхід до учнів, які потребують особливої уваги.

  • Конфлікти між вчителями та учнями, способи їх розв’язання



Листопад
лютий

6.

Участь у роботі семінару-практикуму «Особливості роботи з обдарованими учнями»

Березень

7.

Взяти участь у роботі ПДС «зростання професіоналізму вчителя в системі компетентнісно-орієнтованого навчання»

I засідання – професійне самовдосконалення вчителя

II засідання – шляхи розвитку творчого потенціалу особистості в інноваційному просторі



Листопад

Січень

8.

Брати участь у педагогічних радах «Сучасний урок – спільна творчість вчителя й учнів»

«Нові державні стандарти базової загальної середньої освіти»

Грудень
Квітень

9.

Проводити співбесіди з учителями, які атестуються




10.

Продовжувати взаємовідвідування уроків




11.

Взяти участь у проведенні I-II-III етапах ВУО




12.

Взяти участь у шкільному та районному фестивалі «Лінгвісти-віртуози»




13.

Взяти участь в інтелектуальних конкурсах «Орлятко», «Грінвіч», «Puzzle»




14.

Підготувати та провести тиждень іноземної мови




15.

Опрацювання новинок методичної літератури по предмету




16.

Взяти участь в огляді шкільних кабінетів та дидактичного матеріалу




17.

Підготувати реферати по проблемній темі, над якою працює вчитель







База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка