Навчальний рік селище Братське, 2013 Шановні колеги!



Скачати 384.17 Kb.
Дата конвертації08.03.2016
Розмір384.17 Kb.
Відділ освіти, молоді та спорту Братської райдержадміністрації

Районний методичний кабінет


Районні методичні обєднання вчителів-предметників

2013-2014

навчальний рік


селище Братське, 2013


Шановні колеги!

До вашої уваги плани та рекомендації районний методичних об»єднань вчителів-предметників та класних керівників 5-х класів, які відбулися в серпні 2013 року.

2013 рік багатий на події як загальнодержавні, так і освітянські. Ми будемо відзначати 200 років із дня народження великого українського поета, художника, борця за національні права нашого народу Тараса Григоровича Шевченка, 95 річницю з дня народження видатного педагога В.О.Сухомлинського, другий рік навчання першокласників за новим Державним стандартом, перший - для учнів другого та п»ятого класу. А тому сподіваємось, що дані матеріали допоможуть тим, хто організовує, готує і проводить методичну роботу, спрямовану на удосконалення фахової і методичної майстерності організаторів навчального та виховного процесу, вчителів, вихователів та інших категорій педагогічних працівників. Впевнені, що рекомендації, надані на секційних засіданнях, допоможуть обрати пріоритетні напрямки методичної роботи шкільних методичних об»єднань та в роботі з молодими колегами.
Силенко Олена Вікторівна - завідуюча РМК

Методисти РМК


ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БРАТСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
ПЛАН

роботи районного методичного об'єднання

вихователів різновікових груп

серпень, 2013 року

Тема: Програмно – методичне забезпечення та організація навчально – виховного процесу у дошкільних навчальних закладів району у 2013-2014 н.р.

Мета: провести детальний аналіз роботи районного методичного об'єднання, розглянути перспективи подальшої професійної діяльності педагогів, обговорити перспективи подальшого планування та реалізації навчально-виховного процесу, визначити шляхи підвищення фахового рівня та професійної компетенції вихователів, а також вирішити та обговорити організаційні питання.

План проведення:

1. Аналіз роботи методичного об’єднання за 2012-2013 навчальний рік та визначення основних напрямків модернізації навчально – виховного процессу.



Федончук Н.В., методист РМК

2. Аналіз чинних та парціальних програм «Впевнений старт», «Дитина», «Українське довкілля», «Дитина в дошкільні роки», «Радість творчості».



Федончук Н.В., методист РМК

3. Опрацювання листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від

№ 1/9-446 від 20 червня 2013 року «Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році»

Федончук Н.В., методист РМК

4. Охорона життя і збереження здоров'я дітей в дошкільному навчальному закладі. Грабова А.В., вихователь Сергіївського ДНЗ

5. Розвиток духовного потенціалу особистості дитини.

Тищенко С.П., вихователь Улянівського ДНЗ

6. Формування предметно – практичної компетенції вихованців дошкільного навчального закладу.



Терещенко Т.М., вихователь Кам'януватського ДНЗ

  1. Моніторинг особистісно-професійного зростання вихователя: діагностичне анкетування.

8. Вироблення рекомендацій районного методичного об'єднання вихователів.

Рекомендації:

  1. Забезпечити гармонійний розвиток дитини відповідно до сучасних вимог Державного стандарту дошкільної освіти.

  2. При організації освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах, за рішенням педагогічної ради можна використовувати такі програми:

- програма виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина», наук.кер.Проскура О.В., Кочина Л.П., Кузьменко В.У., Кудикіна Н.В. (лист МОН про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» від 08.12.2010 № 1/11-11177);

- програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», кер. проекту Жебровський Б.М. (схвалена рішенням колегії МОНмолодьспорту від 01.03.2012, затверджена наказом МОНмолодьспорту від 21.05.12 р. № 604);

- освітня програма «Дитина в дошкільні роки», наук. кер. проф. Крутій К.Л. (лист МОН про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» від 08.12.2010 № 1/11-11178);

- регіональна програма розвитку дітей дошкільного віку «Українське дошкілля», авт.-упор. Білан О.І. (лист МОНмолодьспорту про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України» від 09.12.2011 № 1/11-11601).



  1. Максимально наблизити виховання та навчання дитини до її сутності, здібностей та особливостей через її пізнання та розвиток.

  2. Спрямувати роботу на забезпечення наступності змістових ліній дошкільної і початкових ланок освіти.

  3. Удосконалювати педагогічну компетентність з питань здоров’я та здоров'язбережних технологій і організації здоровязб'ережного навчального процесу.

6. Під час роботи з дітьми здійснювати науково-методичне забезпечення інтеграційних процесів розвитку різноманітних здібностей дошкільника. Особливу увагу приділяти:

- організації життєдіяльності дітей раннього та дошкільного віку з урахуванням освітніх ліній, які включені до інваріативної та варіативної складових Базового компонента дошкільної освіти з урахуванням особливостей регіону, індивідуальних можливостей ДНЗ, здібностей та потреб розвитку дітей;

- вихованню та розвитку громадянських якостей у дітей на традиціях рідного краю; прилученню до основних складових людської культури – рідної мови, традицій, праці, мистецтва, морально-етичних норм поведінки;

- формуванню світогляду дітей дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому просторі ДНЗ;

- ролі творчого проектування у сенсорно-пізнавальному розвитку дитини;

- оновленню підходів до природознавчої та екологічної роботи в дитячому садку, музичного виховання дошкільників у відповідності з БКДО;


  • оновленню бази даних з питань супроводу розвитку обдарованої дитини;

  • створенню здоров’язбережувального середовища для забезпечення та зміцнення здоровя малят, залучення до здорового способу життя, виховання фізичної культури підростаючого покоління.

7. При організації спільної роботи з батьками вихованців необхідно передбачати різні форми взаємодії з ними: як традиційні (батьківські збори, консультації, бесіди, семінари-практикуми, майстер-класи, дні «відкритих дверей», показові заняття, спільні свята, розваги, інформаційні стенди, тематичні папки-пересувки, родинні газети, «скриньки» запитань і пропозицій, звукові листи, бібліотеки відеоматеріалів із різних проблемних питань, школи взаємодопомоги), так і нові (електронні міні-бібліотеки, інтернет-сайти для батьків тощо).

Ефективність такої взаємодії досягається через реалізацію основних напрямків:



  • інтеграцію суспільного та родинного виховання з метою співпраці дошкільних навчальних закладів, методичних, психологічних та соціальних служб з питань взаємодії з сім ’єю;

  • підвищення рівня психолого-паедагогічної культури батьків, формування у них свідомого розуміння власної активної позиції у вихованні своїх дітей

- залучення батьків до створення належних умов для успішної життєдіяльності та розвитку дітей у сім’ї та дошкільному навчальному закладі.
ПЛАН

роботи районного методичного об’єднання учителів

початкових класів

серпень, 2013 року
Тема: «Організація навчально-виховного процесу в початковій школі в світлі реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти»

Мета: провести детальний аналіз роботи районного методичного об'єднання, розглянути перспективи подальшої професійної діяльності педагогів, обговорити перспективи подальшого планування та реалізації навчально-виховного процесу, визначити шляхи підвищення фахового рівня та професійної компетенції вчителів, а також вирішити та обговорити організаційні питання.

План проведення:

Теоретичний модуль:


  1. Підсумки роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів за 2012-2013 навчальний рік. Пріоритетні напрямки діяльності РМО та завдання на 2013-2014 навчальний рік.

Керівники секцій

вчителів початкових класів

  1. Організація роботи початкової ланки освіти у новому 2013-2014 навчальному році. Ознайомлення з інструктивно-методичним листом Міністерства освіти України.

Федончук Н.В., методист РМК

  1. Оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі.

Врещ А.М.,

Петропавлівська ЗОШ І-ІІ ступенів

Менчинська С.А.,

Братська ЗОШ І-ІІІ ступенів

  1. Моніторинг ефективності системного підходу до забезпечення наступності у роботі між ДНЗ і школою у напрямку профілактики дезадаптації майбутніх першокласників.

Черепіна Л.В.,

Братська ЗОШ І ступеня

Практичний модуль:

  1. Педагогічний ярмарок методичних ідей і знахідок. Презентація власних методичних надбань.

Учителі початкових класів

загальноосвітніх шкіл району

  1. Забезпечення дієвої та ефективної адаптації шестирічних першокласників до навчання в школі.

Мазурик С.С., практичний психолог

Братської ЗОШ І-ІІІ ступенів

  1. Робота з обдарованими дітьми в початковій школі.

Данілова О.В.,

Новокостянтинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

  1. Моніторинг особистісно-професійного зростання учителя: діагностичне анкетування.

Аналітичний модуль:

  1. Підведення підсумків. Вироблення рекомендацій.

Рекомендації

Державний стандарт початкової загальної освіти покликаний забезпечити поетапне становлення дитячої особистості, її фізичний, пізнавальний, соціальний, естетичний розвиток, набуття нею певного практичного досвіду, необхідного для використання у майбутньому житті.



Тому для подальшого впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти з урахуванням пізнавальних можливостей потреб учнів:

Вчителям:

  1. Детально вивчати Держстандарт і нову програму.

  2. Використовувати інноваційні методи навчання під час проведення уроків та позакласних заходів.

  3. Організувати співпрацю батьків з учителями та адміністрацією школи.

  4. Ознайомлювати батьків із змістом навчальних програм та вимогами нового Держстандарту початкової загальної освіти.

  5. Формувати в дітей позитивне ставлення до школи шляхом впровадження на заняттях новітніх технологій; забезпечувати наступність школи та дитячого садка.

  6. Створювати умови для реалізації в освітньому процесі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів єдиної, динамічної, перспективної системи особистісного творчого зростання дитини.

  7. Здійснювати розвиток в учнів творчої активності через інтегровану діяльність, яка включає в себе і пізнання, і спілкування, і гру і посильну працю. Звернути увагу на збільшення рівня рухової активності дітей свідомого відношення до занять фізичної культури.

  8. Використовувати нестандартні форми інтерактивного характеру для забезпечення оптимальних умов навчання та розвантаження учні початкової школи.

  9. Тісно поєднувати інноваційні форми роботи з традиційними.

  10. Комплексно підходити до вивчення навколишнього середовища з використанням між предметних зв’язків.

  11. Розвивати творчі здібності, вміння та навички при роботі з комп’ютерною технікою в навчальній діяльності та в повсякденному житті.

  12. Впроваджувати в навчально - виховному процесі здоров’язбережувальні технології для становлення фізично здорової особистості.

  13. Формувати і розвивати в учнів комплекс ключових, між предметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей.

  14. Створювати психолого – педагогічні умови для успішної адаптації першокласників до шкільного навчання.

  15. Добре вивчати індивідуальні особливості дитини.

Керівникам шкільних методичних об'єднань:

        1. З метою посилення інноваційної діяльності педагогічних колективів щодо впровадження компетентнісного підходу до навчання, дієвого використання системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів розробити заходи щодо підготовки педагогічних працівників до впровадження у 2013 – 2014 навчальному році нових програм і підручників у 1 – 2 класах, забезпечити якісну перед шкільну підготовку дітей 5 – 6 років.

        2. Сприяти використанню в педагогічному процесі початкової школи сучасних освітніх технологій, ІКТ зокрема.

        3. На засіданнях методичних об'єднань опрацювати:

  • Конаржевський «Аналіз уроку»;

  • Поташник «Требования к современному уроку»;

  • Висторонський В. Якісна освіта молодших школярів. Підготовка школи І ступеня до роботи за новим Державним стандартом початкової загальної освіти (журнал «Початкова освіта» - № 11(635). – 2012. – с. 2-5);

  • Державний стандарт початкової загальної освіти;

  • О.М.Кондратюк Інтерактивні методи навчання;

  • Т.Бишова, О.Кондратюк Шестирічки в школі.


ПЛАН

роботи районного методичного об’єднання учителів,

що будуть викладати «Сходинки до інформатики»
серпень, 2013 року

Тема: «Викладання предмета «Сходинки до інформатики» за новим Державним стандартом початкової загальної освіти»

Мета: підготувати вчителів до реалізації нової програми та підручників для учнів 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів; до цілеспрямованого формування інформаційної компетентності у дітей молодшого шкільного віку, ознайомити педагогів з новими інформаційними технологіями у початковій школі, питаннями методики викладання інформатики в 2 класах, з педагогічними програмними засобами, що використовуються у навчальному процесі, навчально-методичною літературою.

План проведення:

І. Теоретична частина


    1. Про практичні аспекти викладання курсу "Сходинки до інформатики у 2 класі".

Федончук Н.В., методист РМК
ІІ. Практична частина

    1. Робота з програмним забезпеченням для викладання предмета «Сходинки до інформатики».

Демиденко С.Б.,методист РМК

    1. Моделювання уроку з предмета «Сходинки до інформатики».

Деменко С.М., Братська ЗОШ І-ІІІ ступенів

    1. Практичні вправи для використання в роботі.

Грабець О.В., Братська ЗОШ І ступеня

ІІІ. Діагностичне анкетування.

ІV. Підведення підсумків. Вироблення рекомендацій.

Рекомендації

              1. Формувати в молодших школярів технологічну, телекомунікаційну та алгоритмічну компетентності. Крім цього розвивати ключові компетентності, що допоможуть реалізувати творчий потенціал учнів і їх соціалізацію в суспільстві.

              2. Ретельно опрацювати:

- Державний стандарт початкової загальної освіти, який впроваджений з 1 вересня 2012 року. За цим стандартом в освітній галузі «Технології» початкової школи виокремлено змістову лінію «Ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями» та в Базовому навчальному плані на зазначену освітню галузь передбачено 2 години на тиждень у 2-4 класах.

- програму «Сходинки до інформатики» для 2-4 класів, яка спрямована на реалізацію мети та завдань освітньої галузі «Технології», визначених у Державному стандарті початкової загальної освіти та враховує рекомендації ЮНЕСКО «Інформатика в початковій освіті»


ПРОГРАМА

районного методичного об’єднання

вчителів української мови і літератури

«Науково-методичні підходи до реалізації змісту державного стандарт базової і повної загальної середньої освіти

(освітня галузь «Мови і літератури»)»

Місце проведення: гімназія селища Братське, вул. Піонерська, 30

8.00 – 8.30 Реєстрація учасників

8.30 – 8.35 Відкриття методичного об’єднання

Бондаренко Т.Я., методист РМК

8.35 – 9.05 Аналіз роботи районного об’єднання,стан викладання, рівня навчальних досягнень учнів з української мови і літератури за 2012-2013 н.р. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2013-2014 навчальний рік.

Бондаренко Т.Я., керівник РМО

9.05 – 9.45 Особливості вивчення української мови і літератури у 2013-2014 навчальному році за новими навчальними програмами.

Бондаренко Т.Я., керівник РМО

9.45 – 10.05 Реалізація змістових ліній літературної освіти у 5 класі за новою програмою. Календарно - тематичне планування.

Кравець О.А., учитель

гімназії селища Братське

10.05 – 10.20 Реалізація змістових ліній мовної освіти у 5 класі за новою програмою. Календарно - тематичне планування.

Бабенко Т.А., учитель

Новокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

10.20 – 10.40 Професійний розвиток учителів у контексті реалізації нового змісту філологічної освіти.

Лісіна Л.В., учитель

Новоолександрівської ЗОШ І-ІІ ступенів

10.50 – 11.00 Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам.

Бондаренко Т.Я., керівник РМО

Рекомендації:

Зміцнювати матеріально-технічну та навчально-методичну базу викладання;

залучати учнів і вчителів до активної науково-дослідницької діяльності;

забезпечити результативність участі школярів в обласних інтелектуальних змаганнях;

висвітлювати творчі здобутки вчителів у фаховій пресі;

продовжити забезпечення належної фахової підготовки вчителів;

вивчати та впроваджувати у практику досягнення психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;

вивчати та аналізувати навчальні плани, програми, підручники, методичні розробки, інструкції, рекомендації до змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної та позашкільної роботи;

оволодівати навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами та прийомами навчання учнів;

залучати вчителів до участі в конкурсах, аукціонах педагогічних ідей, семінарах-практикумах тощо;

забезпечити формування вимог до сформованості навичок само-і взаємоаналізу, до грамотного письма та культури мовлення учнів;

забезпечити засвоєння й використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання школярів;

проводити обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

забезпечувати постійне засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики;

створювати умови для самоосвіти вчителів.

формувати в учнів уявлення про художню літературу як мистецтво слова, важливу складову системи мистецтв і духовної культури українського та інших народів світу;

виховувати повагу до духовних скарбів українського народу, етнічну, соціальну, гендерну, релігійну, індивідуальну толерантність, здатність формувати, формулювати й активно відстоювати власну точку зору, свою систему життєвих цінностей і пріоритетів, зберігати й примножувати кращі національні традиції;

формувати в учнів потребу в читанні літературних творів, здатність засвоювати духовно-естетичний потенціал художньої літератури.


ПРОГРАМА

районного методичного об’єднання вчителів іноземної

(англійської , німецької) мови

«Науково-методичні підходи до реалізації змісту державного стандарт базової і повної загальної середньої освіти

(освітня галузь «Мови і літератури»)»

Місце проведення: гімназія селища Братське, вул. Піонерська, 30

8.00 – 8.30 Реєстрація учасників

8.30 – 8.35 Відкриття методичного об’єднання

Бондаренко Т.Я., методист РМК

8.35 – 9.05 Аналіз роботи районного об’єднання, стан викладання, рівня навчальних досягнень учнів з іноземних мов за 2012-2013 н.р. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2013-2014 навчальний рік.

Пигина Л.А., керівник РМО

9.05 – 9.25 Сучасні підходи до навчання іноземної мови в контексті впровадження Державного стандарту.

Будурацька Н.А., учитель

Братської ЗОШ І-ІІІ ступенів

9.25 - 9.45 Опрацювання нормативних документів, методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо викладання іноземних мов у 2013-2014 навчальному році.

Пигина Л.А., керівник РМО

9.45 – 10.05 Специфіка проведення уроків англійської мови у 1-2 класах.

Овчаренко А.О., учитель англійської

мови Улянівської ЗОШ І-ІІ ступенів

10.05 – 10.20 Підвищення рівня іншомовної компетентності учнів у процесі оволодіння іноземною мовою.

Горік Г.В., учитель англійської мови

Новокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

10.20 – 10.40 Переваги використання проектних технологій на уроках іноземної мови та в позаурочний час (із досвіду роботи)

Пигина Л.А., керівник РМО

10.40 -10.50 Новини методичної літератури.

Будурацька Н.А., учитель англійської

мови Братської ЗОШ І-ІІІ ступенів

10.50 – 11.00 Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам.

Пигина Л.А., керівник РМО


РЕКОМЕНДАЦІЇ:

1.Вивчити інструктивно-методичний лист МОН України «», методичні рекомендації методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Братської райдержадміністрації.

2. Досконало вивчити зміст програми з англійської мови для 2 та 5 класів.

3. Години варіативної складової використовувати за вибором навчального закладу та реалізовувати їх навчальними програмами, які мають гриф МОН України.

4. Продовжувати будувати навчально-виховний процес здійснюючи компетентнісний підхід та ідеї особистісно зорієнтованого навчання.

5. Організовувати укладання розкладу уроків, враховуючи динаміку розумової працездатності учнів.

6. Використовувати такі прийоми та методи роботи з дітьми, які забезпечать різноманітну активну практичну діяльність кожного учня.

7. Використовувати здоров’язбережувальні технології в навчальному процесі.



ПРОГРАМА

районного методичного об’єднання вчителів

світової літератури і російської мови
«Науково-методичні підходи до реалізації змісту державного стандарт базової і повної загальної середньої освіти

(освітня галузь «Мови і літератури»)»

Місце проведення: гімназія селища Братське, вул. Піонерська, 30

8.00 – 8.30 Реєстрація учасників

8.30 – 8.35 Відкриття методичного об’єднання

Бондаренко Т.Я., методист РМК

8.35 – 9.05 Аналіз роботи районного об’єднання, аналіз викладання, рівня навчальних досягнень учнів із світової літератури за 2012-2013 н.р. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2013-2014 навчальний рік.

Авдєєва Г.Л., керівник РМО

9.05 – 9.25 Особливості вивчення світової літератури у 2013-2014 навчальному році за новими навчальними програмами

Тихонюк О.В., учитель

гімназії селища Братське

9.25 - 9.45 Особливості вивчення російської мови у 2013-2014 навчальному році за новими навчальними програмами

Авдєєва Г.Л., керівник РМО

9.45 – 10.05 Реалізація змістових ліній літературної освіти у 5 класі за новою програмою.

Благорозумна В.О., учитель

Новомар’ївської ЗОШ І-ІІІ ступенів

10.05 – 10.20 Реалізація змістових ліній мовної освіти у 5 класі за новою програмою

Цимбал К.В., учитель

Соколівської ЗОШ І-ІІ ступенів

10.20 – 10.40 Професійний розвиток учителів у контексті реалізації нового змісту філологічної освіти.

Нетьосова Т., учитель

Новоолександрівської ЗОШ І-ІІ ступенів

10.40 -10.50 Новини методичної літератури.

Менчинська С.В., учитель

Кам’януватської ЗОШ І-ІІ ступенів

10.50 – 11.00 Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам.

Авдєєва Г.Л., керівник РМО
РЕКОМЕНДАЦІЇ:


  • формувати в учнів уявлення про художню літературу як мистецтво слова, важливу складову системи мистецтв і духовної культури українського та інших народів світу;

  • виховувати повагу до духовних скарбів українського народу та всього людства, расову, етнічну, соціальну, гендерну, релігійну, індивідуальну толерантність, здатність формувати, формулювати й активно відстоювати власну точку зору, свою систему життєвих цінностей і пріоритетів, зберігати й примножувати кращі національні традиції;

  • відпрацьовувати з учнями вміння й навички аналізу художнього тексту, здатність сприймати його з урахуванням авторської концепції й індивідуального стилю, бачити кожен конкретний твір у літературному, культурному та історичному контекстах;

  • давати школярам оптимальний обсяг літературознавчих понять і термінів, потрібних для повноцінної інтерпретації художніх текстів, розуміння головних закономірностей перебігу літературного процесу;

  • навчати учнів визначати національну своєрідність і загальнолюдську значущість літературних творів, у тому числі шляхом зіставлення зі зразками різних національних літератур та різних видів мистецтв;

  • розвивати усне й писемне мовлення школярів, їхнє мислення (образне, асоціативне, абстрактне, критичне, логічне тощо);

  • формувати в учнів потребу в читанні літературних творів, здатність засвоювати духовно-естетичний потенціал художньої літератури;

  • виховувати повагу до книги як універсального носія інформації;

  • відпрацьовувати навички розрізнення явищ елітарної та масової культури.



Програма

районного методичного об’єднання вчителів математики

«Професійна компетентність учителя математики в умовах переходу на новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти»

29 серпня 2013 року

8.30 – 8.40 Реєстрація учасників районного методичного

об’єднання вчителів математики
8.40 – 8.50 Привітання учасників методичного об’єднання

Марченко В.О.,керівник м/о

8.50 – 9.10 Аналіз роботи РМО, аналіз викладання, рівня навчальних досягнень учнів з математики за 2012/2013 н.р. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2013/2014 н.р.



Демиденко С.Б., методист РМК

9.10 – 9.50 Нормативно-правове та навчально-методичне

забезпечення викладання математики у 2013/2014н.р.:


    • Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів;

    • Діючі навчальні програми з математики;

    • Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах математики у 2013/2014н.р.;

    • Планування навчання математики у 5 – 11 класах загальноосвітньої школи. І,ІІ семестр;

    • Підручники, методичні посібники, фахові періодичні журнали і газети, дидактичні засоби навчання, програмно-педагогічні засоби з математики;

Демиденко С.Б., методист РМК

Марченко В.О., керівник м/о вчителів математики

9.50 – 10.10 Реалізація змістових ліній математичної освіти у 5 класі за новою програмою



Ротар О.М., вчитель математики

Кам’януватської ЗОШ І-ІІ ст

10.10 – 10.20 Презентація ППД. Етапи поширення позитивного педагогічного досвіду Соломічевої В.Г. з проблеми «Формування життєвої компетентності учнів засобами математики»



Соломічева В.Г., вчитель математики

Іллічівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,

вчитель І категорії

10.20 – 10.50 Звіти вчителів математики, які пройшли курсову перепідготовку в 2012/2013 навчальному році.



Павел М.М., вчитель математики Сергіївської ЗОШ І-ІІІ ст

Федоренко В.П., вчитель математики Ганнівської ЗОШ І-ІІІ ст

Мінчева С.Б., вчитель математики Петропавлівської ЗОШ І-ІІ ст..
10.50 - 11.00 Обговорення та затвердження структури методичної роботи та планів методичних структур на 2013- 2014 навчальний рік.

Демиденко С.Б., методист РМК

11.00 – 11.30 Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам



Марченко В.О.,керівник м/о

Рекомендації районного методичного об’єднання вчителів математики:

  • Узяти до уваги методичні рекомендації щодо викладання математики у 2013/2014 навчальному році.

  • Забезпечення якісного викладання математики у ЗНЗ району в умовах переходу на Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти

  • Орієнтація педагогічних кадрів на прийняття нових стандартів діяльності в сучасних умовах, зміна стилю традиційного педагогічного мислення.

  • Підвищення ефективності використання методичних ресурсів, рівний доступ до них усіх суб'єктів науково-методичної діяльності.

  • Залучення вчителів до дослідницької діяльності на основі вивчених, адаптованих і   апробованих методик та технологій.

  • Упровадження мережевої організації методичної роботи за рахунок цілеспрямованого залучення освітніх, інформаційних, методичних, інноваційних, кадрових та консультаційних ресурсів.

  • Впроваджувати в практику роботи ті інноваційні освітні технології, які найкраще сприяють формуванню предметних компетенцій, розвитку творчих здібностей учнів.

  • Підвищувати фаховий та методичний рівень шляхом самоосвіти, участі у фахових конкурсах, конференціях, семінарах, тренінгах

  • Поліпшити роботу з обдарованими дітьми, залучати їх до участі в районних, обласних та всеукраїнських конкурсах, турнірах, олімпіадах.

  • Впровадження методик ППД

  • Приділяти належну увагу покращенню матеріально-технічної бази навчальних кабінетів, вирішувати питання їх паспортизації.

  • Взяти участь у створенні районної бази матеріалів, відео, презентацій для проведення уроків математики

  • Створення єдиного інформаційно-освітнього та методичного простору району.

Практичні завдання:

  1. Узагальнення досвіду для участі у конкурсі «Учитель року – 2014» у номінації «Математика».

  2. Ознайомитися з анонсами підручників для 6 класу.

  3. Оформити папки інструктивно-методичних матеріалів щодо викладання математики та впровадження ІКТ в навчально-виховний процес.

Підготуватися до вивчення стану викладання математики
Програма

районного методичного об’єднання вчителів фізики



« Шляхи підвищення результативності роботи вчителя як умови забезпечення якості освіти »

27 серпня 2012 року

8.30 – 8.40 Реєстрація учасників районного методичного

об’єднання вчителів математики

8.40 – 8.50 Привітання учасників методичного об’єднання



Шевченко Т.І.,керівник м/о

8.50 – 9.10 Аналіз роботи РМО, аналіз викладання, рівня навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії за 2012/2013 н.р. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2013/2014 н.р.



Демиденко С.Б., методист РМК

9.10 – 9.50 Нормативно-правове та навчально-методичне

забезпечення викладання фізики у 2013/2014н.р.:


    • Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів;

    • Діючі навчальні програми з фізики;

    • Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах фізики у 2013/2014 н.р.;

    • Планування навчання фізики у 7 – 11 класах загальноосвітньої школи. І,ІІ семестр;

    • Підручники, методичні посібники, фахові періодичні журнали і газети, дидактичні засоби навчання, програмно-педагогічні засоби з фізики;

Шевченко Т.І., керівник м/о вчителів фізики

9.50 – 10.10 Розвиток логічного і фізичного мислення на уроках фізики (з досвіду роботи)



Ревенко О.А., вчитель фізики

Кривопустоської ЗОШ І-ІІ

10.10 – 10.30 Переваги використання проектних технологій на уроках фізики та в позаурочний час (з досвіду роботи)



Гізун Олег Васильович, вчитель фізики

Ганнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Левченко Світлана Миколаївна, вчитель фізики Новомар’ївської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Горінська Надія Семенівна, вчитель фізики

Миролюбівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

10.30 – 10.50 Звіти вчителів математики, які пройшли курсову перепідготовку в 2012/2013 навчальному році.



Полінкевич В.М., вчитель фізики Новоолександрівської ЗОШ І-ІІ ст

Ротар О.М., вчитель фізики Кам’януватської ЗОШ І-ІІ ст

Галєба В.А., вчитель фізики Шевченківської ЗОШ І-ІІ ст..

10.50 - 11.00 Обговорення та затвердження структури методичної роботи та планів методичних структур на 2013- 2014 навчальний рік.



Демиденко С.Б., методист РМК

11.00 – 11.30 Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам



Шевченко Т.І., керівник м/о
Рекомендації районного методичного об’єднання вчителів фізики:

  • Продовжити роботу по виконанню основних завдань Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року за напрямом «Фізика» у загальноосвітніх навчальних закладах району

  • Узяти до уваги методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2013/2014 навчальному році

  • Забезпечити виконання державних вимог щодо рівня освіти учнів.

  • Покращити підготовку учнів до участі у предметних олімпіадах, залучати учнів до роботи в МАН та участі в конкурсах; розширити мережу застосування новітніх технологій на уроках; продовжувати накопичення банку програмних засобів та розроблених проектів з предметів, розробка дидактичного матеріалу з предмету.

  • Впроваджувати в практику роботи ті інноваційні освітні технології, які найкраще сприяють формуванню предметних компетенцій, розвитку творчих здібностей учнів.

  • Підвищувати фаховий та методичний рівень шляхом самоосвіти, участі у фахових конкурсах, конференціях, семінарах, тренінгах

  • Більше уваги звернути на роботу з творчо обдарованими дітьми, на диференціацію навчального процесу, формування практичних навичок та посилення прикладної спрямованості курсу фізики.

  • Поширення досвіду роботи вчителів, які ефективно використовують можливості ІКТ у навчально-виховному процесі

  • Приділяти належну увагу покращенню матеріально-технічної бази навчальних кабінетів, вирішувати питання їх паспортизації.

  • Взяти участь у створенні районної бази матеріалів, відео, презентацій для проведення уроків фізики

  • Активізувати роботу віртуального методичного об’єднання вчителів фізики


Програма

районного методичного об’єднання вчителів інформатики



« Роль методичних об’єднань учителів інформатики в реалізації завдань інформатичної освіти в контексті нових державних стандартів освіти»

04 вересня 2013 року

8.30 – 8.40 Реєстрація учасників районного методичного

об’єднання вчителів інформатики

8.40 – 8.50 Привітання учасників методичного об’єднання



Галєба О.Ю.,керівник м/о

8.50 – 9.10 Аналіз роботи РМО, аналіз викладання, рівня навчальних досягнень учнів з інформатики за 2012/2013 н.р. Основні напрямки роботи та завдання РМО на 2013/2014 н.р.



Демиденко С.Б., методист РМК

9.10 – 9.50 Нормативно-правове та навчально-методичне

забезпечення викладання інформатики у 2013/2014н.р.:


    • Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів;

    • Діючі навчальні програми з інформатики;

    • Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах інформатики у 2013/2014н.р.;

    • Планування навчання інформатики у 9 – 11 класах загальноосвітньої школи. І,ІІ семестр;

    • Підручники, методичні посібники, фахові періодичні журнали і газети, дидактичні засоби навчання, програмно-педагогічні засоби з інформатики;

Демиденко С.Б., методист РМК

Галєба О.Ю., керівник м/о вчителів інформатики

9.50 – 10.10 Особливості вивчення інформатики у 2013/2014 н.р. за новими навчальними програмами



Собовенко І.А., вчитель інформатики

Новомар’ївської ЗОШ І-ІІІ ст

10.10 – 10.20 Специфіка проведення уроків інформатики у 5 класі



Бачина Т.І., вчитель інформатики

Новокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,

10.20 – 10.50 Звіти вчителів інформатики, які пройшли курсову перепідготовку в 2012/2013 навчальному році.



Гривнак С.В., вчитель інформатики Улянівської ЗОШ І-ІІ ст

Буровицьких І.А., вчитель інформатики

Новокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ст

Салюк С.М., вчитель інформатики Костуватської ЗОШ І-ІІ ст..
10.50 - 11.00 Обговорення та затвердження структури методичної роботи та планів методичних структур на 2013- 2014 навчальний рік.

Демиденко С.Б., методист РМК

11.00 – 11.30 Підсумки засідання. Індивідуальні консультації, методична допомога молодим фахівцям, неспеціалістам



Галєба О.Ю.,керівник м/о

Рекомендації районного методичного об’єднання вчителів інформатики :

  1. Науково-методичну роботу РМО над проблемним питанням «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку компетентної особистості» здійснювати за напрямками:

  • Удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя і учнів.

  • Формування навичок самостійної роботи у підвищенні навчальної компетентності.

  • Розвиток розумових здібностей та пізнавальної активності учня.

  • Аналіз і пошук ефективних форм і методів оцінювання навчальних досягнень.

  • Виховання інтересу до навчання і формування соціальної компетентності майбутніх випускників.

  1. Забезпечити виконання державних вимог щодо рівня освіти учнів.

  2. Покращити підготовку учнів до участі у предметних олімпіадах, залучати учнів до роботи в МАН та участі в конкурсах; розширити мережу застосування новітніх технологій на уроках; продовжувати накопичення банку програмних засобів та розроблених проектів з предметів, розробка дидактичного матеріалу з предмету.

  3. Більше уваги звернути на роботу з творчо обдарованими дітьми, на диференціацію навчального процесу, формування практичних навичок та посилення прикладної спрямованості курсу інформатики.

  4. З метою підвищення професійної компетентності вчителів інформатики продовжити роботу над обраними темами самоосвіти, поглибити науково-педагогічну базу з обраних проблем.

  5. Впровадження методик ППД.

  6. Спонукати вчителів інформатики до розробки власних блогів, сайтів, а також інтернет-проектів, проведення позакласних заходів з предмету, написання та проведення уроків з застосуванням новітніх технологій та зобов’язати вчителів вищої видруковувати свої напрацювання.

  7. Вивчення нормативно-методичних документів щодо викладання інформатики у основній школі.

  8. Взяти участь у створенні районної бази матеріалів, відео, презентацій для проведення уроків інформатики


Практичні завдання:

  1. Продовжити підготовку до впровадження нових навчальних програм, готуючи відповідну базу для практичних занять, розробляючи структуру уроків для 6 класу.

  2. Ознайомитися з анонсами підручників для 6 класу.

  3. Оформити папки інструктивно-методичних матеріалів щодо викладання інформатики та впровадження ІКТ в навчально-виховний процес.

Підготуватися до вивчення стану викладання інформатики

ПРОГРАМА


районного методичного об»єднання

вчителів історії та правознавства

« Теорія і практика реалізації Державних стандартів освітньої галузі

«Суспільствознавство» в умовах реформування національної системи освіти»

27 серпня 2013 року

гімназія селища Братське

початок о 8.30


  1. Аналіз роботи районного методичного об»єднання вчителів історії та правознавства за 2012-2013 н.р. та пріоритетні напрямки роботи на 2013-2014 н.р. Затвердження структури роботи на 2013-2014 н.р.

Силенко О.В., завідуюча РМК

  1. Ознайомлення з нормативними документами, які регулюють викладання предметів освітньої галузі «Суспільствознавство» :

  • Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти

  • Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів. Освітня галузь «Суспільствознавство». Основна школа. Історичний компонент.

  • Пояснювальна записка до Програми з історії.

  • Лист МОНУ про вивчення курсів духовно-морального спрямування у 2013-2014 н.р.

  • Петровська Л.М.,

керівник районного методичного

об»єднання вчителів історії та правознавства



  1. Особливості роботи вчителя суспільствознавця в умовах реформування освіти ( за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції 19-21 червня 2013року).

Більченко Олена Вікторівна,

вчитель історії

Новокостянтинівської

ЗОШ І-ІІІ ступенів



  1. Практична частина

    1. Практичні заняття з історичної пропедевтики: до підручника «Історія України (Вступ до історії). 5 клас» В.Власова. Методика проведення практичного заняття з історії у 5 класі. Майстер-клас першого заняття. Налагодження співпраці школи та родини як запорука подальших успіхів дитини у навчанні ( за вимогами нової навчальної програми).

Більченко Олена Вікторівна,

вчитель історії

Новокостянтинівської

ЗОШ І-ІІІ ступенів



    1. Презентація електронного підручника «Історія України (вступ до історії) 5 клас» О.Пометун.

Більченко Олена Вікторівна,

вчитель історії

Новокостянтинівської

ЗОШ І-ІІІ ступенів



    1. Опрацювання статей науково-методичного журналу «Історія і суспільствознавство в школах України» №6/2013 О.Пометун «Особливості змісту та методики нового підручника історії для 5 класу загальноосвітньої школи» та В.Власова «Методичні інновації нового підручника з історії України для 5 класу».

Петровська Ліля Миколаївна,

керівник районного методичного

об»єднання вчителів історії та правознавства


    1. Використання дидактичних ігор на уроках курсу «Історія України» ( Вступ до історії). 5 клас»

Білик Антоніна Миколаївна,

вчитель історії гімназії



Панфілова Тетяна Миколаївна,

вчитель історії Братської ЗОШ І-ІІІ ступенів



Підіпригора Альона Анатоліївна,

вчитель історії Новоолександрівської ЗОШ І-ІІ ступенів



  1. Презентація педагогічного досвіду Більченко О.В., вчителя історії та суспільствознавства Новокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Поширення позитивного педагогічного досвіду Більченко О.В.

  2. Самоосвітня діяльність педагога.

  3. Підсумки роботи засідання районного методичного об»єднання.

Наприкінці ХХ століття людство вступило в якісно нову стадію свого розвитку, розпочалася епоха, коли на перший план виходять інформація, знання та технології. Саме вони стають основ основною продуктивною силою, формують економічну міць і конкурентоспроможність держави, визначають перспективи та місце нації в глобалізованому світі. Перед освітою України сьогодні постає двоєдине завдання: по-перше, формувати всебічно розвинену особистість із високим рівнем інтелекту й духовності, із сучасним інноваційним типом мислення; по-друге, виховувати свідомого громадянина – патріота з широким європейським світоглядом, а тому районне методичне об»єднання рекомендує:

  • У роботі керуватися вимогами програм, інструктивно-методичними листами МОНУ, МОІППО, районного методкабінету;

  • Ознайомитися з вимогами Державного стандарту базової і повної середньої освіти щодо основних змістових ліній освітньої галузі «Суспільствознавство» для упровадження у 2013-2014 н.р.

  • Підготувати необхіднц джерельну базу для проведення практичних занять відповідно до нових навчальних програм.

  • Раціонально використовувати різні джерела інформації, технічні та мультимедійні засоби.

  • Проводити самоаналіз результативності педагогічної діяльності;

  • Чітко дотримуватися критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;

  • Надати пріоритет формуванню соціально-комунікативної компетентності, використовуючи на уроках проектні технології, інтерактивні, методики розвитку критичного мислення;

  • Спрямувати діяльність районного та шкільних методичних об»єднань вчителів суспільних дисциплін на підвищення рівня професійної та фахової компетентності;

  • Вчителям вищої категорії надавати методичну допомогу вчителям у між курсовий період, спонукати вчителів до наукової, експериментальної, дослідницько-пошукової роботи;

  • Брати активну участь у обласних науково-практичних конференціях, семінарах.

  • Підвищувати свій фаховий та методичний рівень шляхом своєчасного проходження курсової перепідготовки та самоосвіти, звітувати на засіданнях методичного об»єднання про результати;

  • Приділяти значну увагу питанню формування предметних компетентностей учнів;

  • Створити музеї, музейні кімнати, куточки, присвячені людям та подіям Великої Вітчизняної війни, війни в Афганістані, гарячих точках.

  • Брати активну участь у районному конкурсі на кращу організацію право освітньої та право виховної роботи;

  • У позакласній роботі, при проведенні заходів, використовувати такі методи, які б попереджали поширенню ксенофобських та расистських проявів серед учнівської молоді.

ПРОГРАМА

районного методичного об»єднання

вчителів музичного та образотворчого мистецтва

« Теорія і практика реалізації Державних стандартів освітньої галузі

« Мистецтво» в умовах реформування національної системи освіти»

29 серпня 2013 року

гімназія селища Братське

початок об 11.30



  1. Ознайомлення з нормативними документами, які регулюють викладання предметів освітньої галузі « Мистецтво» за новим Державним стандартом :

  • Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти

  • Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів. Освітня галузь « Мистецтво». Основна школа.

  • Пояснювальна записка до Програми з музики та образотворчого мистецтва.

  • Лист МОНУ про організацію навчально-виховного процесу у 5 класі у 2013-2014 н.р.

  • Одинська Валентина Іванівна,

керівник районного методичного

об»єднання вчителів образотворчого мистецтва



  • Угріна Наталя Іванівна,

  • вчитель музики гімназії селища Братське

  1. Вимоги до ведення шкільної документації ( журнали, календарно – тематичне планування) .

  2. Методичне та педагогічно-програмне забезпечення для проведення сучасного уроку музичного мистецтва за вимогами нового Державного стандарту.

  3. Самоосвітня діяльність педагогів.

  4. Новинки курсової перепідготовки.

РЕКОМЕНДАЦІЇ:



  1. Спрямувати роботу на формування у школярів ключових і предметних мистецьких компетентностей відповідно до Державного стандарту.

  2. Здійснювати творчий підхід до змісту і технології навчання, поурочного розподілу навчального художнього матеріалу, дбаючи про цілісну драматургію уроку.

  3. Сприяти зростанню в учнів інтересу до мистецтва, розвитку здатності емоційно реагувати на художні твори і знаходити в них особистісний зміст.

  4. Особливу увагу звертати на дотримання критеріїв оцінювання досягнень учнів за основними видами діяльності. Здійснювати індивідуальний та диференційований підхід.

  5. Забезпечувати вирішення завдань всебічного розвитку природних, творчих здібностей учнів шляхом впровадження інформаційних технологій.

ПРОГРАМА


районного методичного об»єднання

класних керівників 5-х класів та практичних психологів

« Особливості організації навчально-виховного процесу у 5-х класах щодо реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти»»

11вересня 2013 року

Братська ЗОШ І-ІІІ ступенів

початок о 8.30



  1. Психолого-педагогчний супровід адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання.

  2. Взаємодія класного керівника та батьків п»ятикласників: психологічний аспект.

  3. Роль класного керівника в забезпеченні умов для засвоєння учнями рівня та обсягу знань за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.

  4. Робота з батьками п»ятикласників.

  5. Створення здоров»язбережувального середовища в умовах реалізації державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти.


Відділ освіти Братської районної державної адміністрації

Районний методичний кабінет

Рекомендації

методичного об’єднання вчителів географії та економіки

(ухвалено протоколом засідання районного методичного об’єднання від 27.08.2013 року)

І. Вчителям та керівникам шкільного методичного об’єднання:

1. Опрацювати інструктивно-методичний лист МОНУ від 01.06.12 року № 1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін» в розрізі предметів географії та економіки та дотримуватись їх неухильного виконання.

2. Спланувати вивчення географії та економіки згідно діючих програм:


  • Географія. Економіка. 6-11; видавництво Перун. 2005,2006 рр.

  • Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи Географія. Економіка. Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень. – Київ, 2010.

  • Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Економіка. 11 класи. Рівень стандарту, академічний рівень. – К., 2010

  • Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Економіка. 10-11 клас. Профільний рівень. К., 2010.

3. Посилити самоосвітню теоретичну підготовку щодо змісту географічної та економічної освіти в контексті впровадження нового Державного стандарту базової і повної освіти (галузь «Природознавство»).

4. Використовувати краєзнавчий та екологічний принципи на основі вивчення своєї місцевості, господарської діяльності населення рідного краю.

5. Аналізувати ситуації з охорони природи та посилити екологічну складову у навчальному і виховному процесі через матеріали «Зелений пакет для школярів», «Чорноморська скринька»

6. Активізувати роботу із здібними учнями через роботу МАН, олімпіади, конкурси.

7. Посилити рівень викладання географії та економіки в профільних класах.

8. Раціонально впроваджувати уроки різних типів, використовувати інформаційно-комп’ютерні та проектні технології.

9. Під час проведення екскурсій враховувати п.6 Інструктивно-методичних матеріалів «Безпечне проведення занять у кабінетах природничо-математичного напряму загальноосвітніх навчальних закладів» (лист МОНУМС від 01.02.2012 № 1/9-72).

10. Спрямувати діяльність шкільних методичних об'єднань вчителів природничих дисциплін на:

– організація навчально-виховного процесу з географії в умовах

реформування шкільної освіти (у 2014-2015 н.р. розпочнеться вивчення географії у 6 класі за новою програмою);

– шляхи підвищення пізнавального інтересу в учнів до вивчення географії;

– диференційований підхід до учнів із урахуванням їх індивідуальних

здібностей, виявлення та підтримка обдарованих дітей (результати учнів

в олімпіадах, ЗНО та їх аналіз);

– формування загальнонавчальних та інтелектуальних умінь школярів;

– проблеми в організації методичної роботи та шляхи їх вирішення;

– упровадження нового Державного стандарту базової і повної освіти

галузь «Природознавство». Концепція навчального предмета «Географія»

для 11-річної школи. Концепція профільної освіти та перспективи її

реалізації.



  1. Протягом вересня-жовтня провести тренувальні навчальні збори учасників районного та обласного географічного турніру.

  2. Впроваджувати наступність економічної освіти через варіативний курс «Фінансова грамотність».

  3. Активізувати участь в районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2014» в номінації «Географія».


Адміністрації навчальних закладів:

1. Тримати на постійному контролі стан викладання географії , економіки та виконання навчальних програм.

2. Стимулювати участь вчителів географії та економіки у методичних заходах усіх рівнів.

3. Розглянути можливості щодо оновлення матеріально-технічної бази кабінетів географії, створення географічних майданчиків.



4. Створювати вчителям географії та економіки належні умови для підвищення рівня професійної майстерності, приділяючи особливу увагу молодим спеціалістам.



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка