Необхідно вигнати з урок



Скачати 38.83 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір38.83 Kb.
НЕОБХІДНО ВИГНАТИ З УРОКІВ БОГА СНУ МОРФЕЯ ТА ЧАСТІШЕ ЗАПРОШУВАТИ БОГА СМІХУ МОМУСА.

Ш. АМОНАШВІЛІ


ЗДАТНІСТЬ ДО ТВОРЧОСТІ – ЦЕ ВИЩИЙ ДАР, ЯКИМ НАГОРОДИЛА ЛЮДИНУ ПРИРОДА НА НЕСКІНЧЕННО ДОВГОМУ ШЛЯХУ ЇЇ ЕВОЛЮЦІЙНОГО РОЗВИТКУ.

Б. ЕНГЕЛЬГАРДТ


...УЧИТЕЛЬ ПОВИНЕН СВІДОМО ЙТИ В НОГУ ІЗ СУЧАСНІСТЮ, ПРОЙМАТИСЯ Й НАДИХАТИСЯ СИЛАМИ, ЩО ПРОБУДИЛИСЯ В НІЙ.

А. ДІСТЕРВЕГ


ЩОБ ПОБАЧИТИ ЩОСЬ НОВЕ, НЕОБХІДНО ЗРОБИТИ ЩОСЬ НОВЕ.

Г. ЛІХТЕНБЕРГ


НЕ ТІЛЬКИ САМА ІСТИНА ДАЄ ВПЕВНЕНІСТЬ, АЛЕ Й ПОШУК ЇЇ.

Б. ПАСКАЛЬ


ПОЗАЯК РОЗУМ НЕ МОЖЕ ЗОСЕРЕДИТИСЯ НА ВСЬОМУ, ВІН ВІДКИДАЄ НЕЦІКАВІ, НУДНІ Й ЕМОЦІЙНО МОНОТОННІ УРОКИ.

Л. ЕЛЛІСОН


НАБАГАТО СКЛАДНІШЕ ПОБАЧИТИ ПРОБЛЕМУ, НІЖ ЗНАЙТИ ЇЇ РІШЕННЯ.

Б. ШОУ
УСІ НАШІ ЗАДУМИ, ПОШУКИ ПЕРЕТВОРЮЮТЬСЯ НА ПОРОХ, НА МЕРТВУ МУМІЮ, ЯКЩО НЕМАЄ ДИТЯЧОГО БАЖАННЯ ВЧИТИСЯ.

В. СУХОМЛИНСЬКИЙ
САМОСТІЙНІ ДУМКИ ВИНИКАЮТЬ ТІЛЬКИ ІЗ САМОСТІЙНО ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ.

К. УШИНСЬКИЙ


ЗНАННЯ МАЄ СЛУЖИТИ ТВОРЧИМ ЦІЛЯМ ЛЮДИНИ. МАЛО НАКОПИЧУВАТИ ЗНАННЯ; СЛІД РОЗПОВСЮДЖУВАТИ ЇХ ЯКОМОГА ШИРШЕ ТА ЗАСТОСОВУВАТИ В ЖИТТІ.

М. РУБАКІН


ГРА МОЖЕ МАТИ РІЗНУ МЕТУ: ТІЛЬКИ ЛИШЕ РОЗВАЖАТИ…- АБО Ж ЗАХОПИТИ ЧИМОСЬ ВАЖЛИВИМ, ПОТРІБНИМ, ДОБРИМ.

Д. КАБАЛЄВСЬКИЙ


ВАША СИЛА – ВІРА В СЕБЕ. ВАША СВОБОДА – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ВЛАСНИЙ РОЗВИТОК. ВАШІ ЗДІБНОСТІ – КУЛЬТУРА САМОВІДТВОРЕННЯ.

А. СМОЛОВИК


ШКОЛА – СВІТ ДУШЕВНИХ ЛЮДСЬКИХ ДОТОРКАНЬ.

В. СУХОМЛИНСЬКИЙ


СПРАВЖНЯ ПЕДАГОГІЧНА ЕТИКА ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩОБ ДИТИНА СПРИЙМАЛА НАСАМПЕРЕД ДОБРО Й ВИХОВУВАЛАСЯ ДОБРОМ.

В. СУХОМЛИНСЬКИЙ


ШКОЛА – НОРОВЛИВА СІМ’Я НАШОГО СУСПІЛЬСТВА.

В. СУХОМЛИНСЬКИЙ


НАЙОСВІЧЕНІША ЛЮДИНА – ТА, ЯКА БІЛЬШЕ ЗА ВСІХ РОЗУМІЄ ЖИТТЯ І ОБСТАВИНИ, В ЯКИХ ВОНА ЖИВЕ.

Х. КЕЛЛЕР


САМЕ ЧЕРЕЗ ШКІЛЬНИЙ ПІДРУЧНИК МАЄ УТВЕРДЖУВАТИСЯ ПРІОРИТЕТ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ, СКЛАДАТИСЯ СИСТЕМА НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ.
ПІЗНАЙ СЕБЕ – І ТИ ПІЗНАЄШ СВІТ.
МЕТА ВИХОВАННЯ – ПІЗНАННЯ САМОГО СЕБЕ І УДОСКОНАЛЕННЯ ДУХОВНОСТІ, ТОБТО САМОВИХОВАННЯ.

СОКРАТ
РОЗУМ ДОПОМАГАЄ В ПОШУКУ ІСТИНИ ТІЛЬКИ ТОДІ, КОЛИ ВІН СПИРАЄТЬСЯ НА ДОБРО. ТАКИМ ЧИНОМ, ЩОБ ВИХОВАТИ ЛЮДИНУ, ЯКА ЗДАТНА КРИТИЧНО МИСЛИТИ, ВІДПОВІДАТИ ЗА СВОЇ ВЧИНКИ ІБУТИ ВИСОКОМОРАЛЬНОЮ І ДУХОВНОЮ, ПЕДАГОГ ПОВИНЕН ВЗЯТИ НА ОЗБРОЄННЯ ВСІ ВІЧНІ ЦІННОСТІ, ЗАСТОСУВАТИ УСЕ СВОЄ ВМІННЯ, НАВЧАЮЧИ ДОБРА Й УМІННЯ САМОВДОСКОНАЛЮВАТИСЯ ТА САМОВИЗНАЧАТИСЯ.

Ю. СТЕЖКО
НАВЧАННЯ – ЦЕ ЦІЛІСНИЙ ОБОПІЛЬНИЙ ПРОЦЕС ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ І НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНЯ, СПРЯМОВАНИЙ НА ДОСЯГНЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ЗАВДАНЬ.

В. ОНИЩУК


ЗНАННЯ МАЮТЬ ЦІННІСТЬ ЛИШЕ У ТОМУ РАЗІ, КОЛИ ВОНИ ДОПОМАГАЮТЬ ЛЮДИНІ СТАТИ ЛЮДЯНІШОЮ.

Ю. СТЕЖКО


ПОСІЄШ ВЧИНОК – ПОЖНЕШ ЗВИЧКУ, ПОСІЄШ ХАРАКТЕР – ПОЖНЕШ ДОЛЮ.

НАРОДНА МУДРІСТЬ


УЧИТЕЛЬ, ЯКИЙ ПЕРЕДАЄ ДИТИНІ ЛИШЕ ЗНАННЯ, - ЦЕ РЕМІСНИК; ТОЙ, ХТО ВИХОВУЄ ХАРАКТЕР, - СПРАВЖНІЙ МИТЕЦЬ У СВОЇЙ СПРАВІ.

СОФІЯ РУСОВА


ЩАСЛИВІ ДІТИ РОСТУТЬ І ВИРОСТАЮТЬ ГАРНИМИ.

Е. ГУСИНСЬКИЙ І Ю. ТУРЧАНІНОВА


ДІЙСНО ВИХОВНУ СИЛУ МАЄ ЛИШЕ ВИХОВАННЯ, ЯКЕ БУДЕ ОСНОВУВАТИ СВОЇ ПРАВИЛА НА СУСПІЛЬНІЙ ДУМЦІ І РАЗОМ З НИМИ ЖИТИ І РОЗВИВАТИСЯ.

К.Д. УШИНСЬКИЙ


МУСИМО ВИХОВУВАТИ ДІТЕЙ У ПОВНІЙ НАЦІОНАЛЬНІЙ СВІДОМОСТІ, ВІДДАНОСТІ ДО СВОГО НАРОДУ, БО ХТО НЕ ВМІЄ КОХАТИ РІДНИЙ КРАЙ, ШАНУВАТИ СВІЙ НАРОД, ТОЙ НЕ ЗМОЖЕ БУТИ ЩИРИМ ГРОМАДЯНИНОМ ВСЕСВІТУ.

С. РУСОВА


НЕ БІЙТЕСЯ ДОСКОНАЛОСТІ. ВАМ ЇЇ НЕ ДОСЯГТИ.

С. ДАЛІ
ХТО ХОЧЕ ЗРУШИТИ СВІТ,ТОЙ НЕХАЙ ПОЧНЕ ІЗ СЕБЕ.

СОКРАТ
НЕ ТІЛЬКИ САМА ІСТИНА ДАЄ ВПЕВНЕНІСТЬ, АЛЕ Й ПОШУК ЇЇ.

Б. ПАСКАЛЬ


ДАЙТЕ МОЛОДИМ ТЕ, В ЧОМУ ВОНИ ВІДЧУВАЮТЬ ПОТРЕБУ, ЩОБ СТАТИ НЕЗАЛЕЖНИМИ ВІД НАС, РОБИТИ СВІЙ ВИБІР.

К. ПОППЕР


НЕ ДОСИТЬ ОВОЛОДІТИ ПРЕМУДРІСТЮ, ПОТРІБНО ТАКОЖ УМІТИ КОРИСТУВАТИСЯ НЕЮ.

ЦІЦЕРОН


ЗНАННЯ ЗБИРАЮТЬСЯ ПО КРАПЛИНІ, ЯК ВОДА В ДОЛИНІ.

УКРАЇНСЬКЕ ПРИСЛІВ’Я


ЖИВИ СВОЇМ РОЗУМОМ, АЛЕ ЗВІРЯЙСЯ З ЧУЖИМ.

УКРАЇНСЬКЕ ПРИСЛІВ’Я


ВЧАТЬСЯ НА ІНШИХ ДИВЛЯЧИСЬ.

УКРАЇНСЬКЕ ПРИСЛІВ’Я


НАДТО ЗНАЙ, ТА ЩЕ Й ПИТАЙ.

УКРАЇНСЬКЕ ПРИСЛІВ’Я


НЕ КАЖИ ЧОМУ УЧИВСЯ, А ЧОГО ПІЗНАВ.

УКРАЇНСЬКЕ ПРИСЛІВ’Я


ДІТЕЙ ТРЕБА ВЧИТИ НЕ ГРАЮЧИ, А СЕРЙОЗНО, З ПОЧУТТЯМ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. УЧИТЕЛЬ МАЄ ТАК ДОБРЕ І МИСТЕЦЬКИ ВИКОНУВАТИ РОЛЬ, ЩОБ ДІТИ ЗАБУЛИ ПРО СВОЮ ПОТРУБУ У ГРІ.

Ш. АМОНАШВІЛІ


ПУСТІ ВІДПОВІДІ ВБИВАЮТЬ СПАВЕДЛИВІ ЗАПИТАННЯ, ВІДВОЛІКАЮТЬ РОЗУМ ВІД СПРАВИ.

О. ГЕРЦЕН


КРАСНОМОВСТВО – ЦЕ МИСТЕЦТВО ВИРАЖАТИ ДУМКИ ІНШИХ.

Е. ЕРРІО
ЗАОХОЧУЙТЕ БАЖАННЯ ДІТЕЙ ДО ОНОВЛЕННЯ, ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ВИХОВАТИ В НИХ РИСИ НОВОЇ ЛЮДИНИ.

Ш. АМОНАШВІЛІ
ТИСЯЧІ ШЛЯХІВ ВЕДУТЬ ДО ПОМИЛКОВИХ ДУМОК, ДО ІСТИНИ – ЛИШЕ ОДИН.

Ж.-Ж. РУССО


УСІ ЛЮДИ ВІД ПРИРОДИ ПРАГНУТЬ ДО ЗНАНЬ.

АРІСТОТЕЛЬ


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка