Новоєгорівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області



Сторінка1/9
Дата конвертації08.03.2016
Розмір1.22 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9
Новоєгорівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Новоукраїнської районної ради

Кіровоградської області


ПОГОДЖЕНО

на засіданні педагогічної ради Протокол № ____

від 31 серпня 2015 року

П Л А Н

роботи школи
на 2015– 2016 навчальний рік

З М І С Т


  1. Вступ. Законодавчі документи про загальну середню освіту……………………………………………………........

3

  1. Розділ І. Характеристика навчального закладу……..

4

  1. Розділ ІІ. Педагогічний аналіз за минулий рік…...…

7

  1. Розділ ІІІ. Організація навчально-виховного процесу……………………………………………………...

Модуль I. Організація навчально-виховного процесу…..

Модуль II. Організація виховного процесу……………....


20
20


23


  1. Розділ ІV. Учасники навчально-виховного процесу……………………………………………………...

Модуль I. Робота з учнями, вчителями, батьками…...…..

Модуль II. Атестація педагогічних працівників………....


27
27

31


  1. Розділ V. Норми і положення Державного стандарту загальної середньої освіти…………………………………

32

  1. Розділ VI. Організація контролю та керівництва освітнім закладом………………………………………….

Модуль I. Організація керівництва навчальним закладом……………………………………………………

Модуль II. Внутрішкільний контроль……………………


32

34



36

  1. Розділ VII. Науково-методичнезабезпечення………

47

  1. Розділ VIII. Фінансово-господарча діяльність, матеріально-технічна база………………………………..

50

  1. Розділ IX.Міжнародне співробітництво…………

51

  1. Розділ Х. Робота школи з охорони праці і безпеки життєдіяльності………………………………………...…

52

  1. Додатки…………………………………………….

58

ВСТУП
Новоєгорівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів у своїй діяльності керується:

  1. Законами України:

  • «Про освіту» від 23.05.1991 р.№1060-ХІІ;

  • « Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 р. №651-ХІV;

  • «Про мови …..» від 28.10.1989 р. №8312-11;

  • «Про відпустки» від 15.11.1996 р. №504/96-ВР;

  • «Про місцеве самоврядування в Україні» від 06.10.1998 р.№163-ХІV.

  • «Постановами Кабінету Міністрів України:

  • «Державний стандарт початкової загальної освіти» від 20.04.2011 р. №462;

  • «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» від 14.01.2011 р. №24;

  1. Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 р. №63 про затвердження Державних санітарних правил і норм 5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу».

  2. Наказами Міністерства освіти і науки України

  • «Про затвердження 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» від 04.09.2000 р. №428/48;

  • «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 06.10.2010 р. №930;

  • « «Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурсів фахової майстерності» від 18.08.1998 р. №305;

  1. «Листом Міністерства освіти і науки «Про підготовку до початку 2015/2016 навчального року» від 12.08.2015 р. №872

  2. Листом Міністерства освіти і науки від 26.06.2015 року «Про особливості вивчення навчальних дисциплін у 2015-2016 н.р.»

  3. Переліком навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки для використання в початкових класах, основній школі у загальноосвітніх навчальних закладах.

  4. Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів.

  5. Іншими актами законодавства в галузі освіти у тому числі місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

РОЗДІЛ І

Характеристика навчального закладу
Історія Новоєгорівської школи починається з 1927 року.

Нове приміщення Новоєгорівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів побудоване у 1970 році.


Структура школи:

  • школа І ступеня: 1-4 класи;

  • школа ІІ ступеня: 5-9 класи;

В школі працює 10 педагогічних працівників основного складу.

За освітою педагогічний колектив розподіляється так:


  • повнам вища освіта – 10 працівників;

Вчителі мають такі кваліфікаційні категорії:



  • вчителі вищої категорії – 2 особи;

  • вчителі І категорії – 5 осіб;

  • вчителі ІІ категорії – 3 особи

За віковим складом педагогічні працівники розподіляється так:



  • до 30-ти років – 2 особи;

  • 31-40 років – 2 особи;

  • 41-50 років – 2 особи;

  • 51-55 років – 2 особи;

  • 56 і більше – 2 особи.

За стажем роботи:



  • до 5-ти років – 0 осіб;

  • 6-10 років – 3 особи;

  • 11-20 років – 1 особа;

  • більше 20 років – 6 осіб.

У школі функціонують:

- рада школи;

- методичні об’єднання вчителів предметників;

- методичне об’єднання класних керівників;

- учнівська рада.


У 2014/2015 навчальному році у школі навчалось 40 учні. Кількість класів – 4.

Формування мережі класів та кількості учнів на період

з 2015 року по 2020 рік




2015-2016 н.р.

2016-2017 н.р.

2017-2018н.р.

2018-2019 н.р.

2019-2020 н.р.

клас

Учнів

Класів

Учнів

Класів

Учнів

Класів

Учнів

Класів

Учнів

Класів

1

6

1

4

0

5


1

5

1

5

1

2


-

-

6

1

4


0

5


1

5

1

3


6

1

-

-

6


1

4


0

5


1

4

6

1


6

1

-


-

6


1

4


0

5

3

0

6

1

6


1

-


-

6


1

6

4

0

3

0

6


1

6


1

-


-

7

3

0

4

0

3


0

6


1

6


1

8

6

1

3

0

4


0

3


0

6


1

9

4

0

6

1

3

0

4

0

3


0

всього


39



4



36



4



37



4

39

5

40

6


Режим роботи школи
Розклад дзвінків

для 1 класу Новоєгорівської ЗШ І-ІІ ст.


Початок

Фізкульт. хв


Кінець



Перерва



1

8:00

8:15

8:35

20 хв.

2

8:55

9:10

9:30

20 хв.

3

9:50

10:05

10:25

30 хв.

4

10:55

11:10

11:30

30 хв.

5

12:00

12:15

12:35

20 хв.

Розклад дзвінків

для 2-4 класів Новоєгорівської ЗШ І-ІІ ст.




Початок

Фізкульт. хв

Кінець

Перерва

1

8:00

8:20

8:40

15 хв.

2

8:55

9:15

9:35

15 хв.

3

9:50

10:10

10:30

25 хв.

4

10:55

11:15

11:35

25 хв.

5

12:00

12:20

12:40

15 хв.



Розклад дзвінків

для 5-9 класів Новоєгорівської ЗШ І-ІІ ст.




Початок

Фізкульт. хв

Кінець

Перерва

1

8:00

8:20

8:45

10 хв.

2

8:55

9:15

9:40

10 хв.

3

9:50

10:10

10:35

20 хв.

4

10:55

11:15

11:40

20 хв.

5

12:00

12:20

12:45

10 хв.

6

12:55

13:15

13:40

10 хв.

7

13:50

14:10

14:35




У 2015-2016 н.р. навчаються – 38 учнів

Характеристика контингенту учнів:

За статтю: Чоловіча – 20

Жіноча – 18

Окремі категорії:


  • діти, потерпілі у наслідок аварії на ЧАЕС - 0;

  • діти –сироти – 0;

  • діти позбавлені батьківського піклування - 1

  • діти-інваліди – 0 ;

  • малозабезпечені – 1;

  • багатодітні – 5.

Для забезпечення навчальної діяльності в школі обладнано:

  • 9 класних кімнат;

  • Спортивна зала;

  • 1 спортивний майданчик;

  • 1 актова зала;

  • Бібліотека (книжковий фонд – 7546).

Загальна площа всіх приміщень 1740 кв.м. Площа класних кімнат - 550 кв.м.

Кількість поверхів в основній будівлі закладу – 2. В закладі є водогін, їдальня (50 посадкових місць).

Характеристика соціуму оточення:

Школа знаходиться в одному мікрорайоні і тісно співпрацює з:



  • сільською бібліотекою;

  • сільською радою;

  • сільським будинком культури;


РОЗДІЛ ІІ
Педагогічний аналіз за 2014-2015 навчальний рік.

Пріоритетні цілі і завдання, що забезпечують права на освіту

на 2015 - 2016 навчальний рік.

У 2014-2015 навчальному році педагогічний колектив школи працював над втіленням у життя законодавства про реформування і розвиток загальноосвітньої школи із практичною реалізацією основних положень Національної доктрини розвитку освіти України,впровадженням нового Державного стандарту початкової освіти,основної освіти, над оволодінням учнями базовими знаннями та навичками, удосконаленням професійної майстерності вчителів щодо підвищення рівня знань, уміння самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці, розвитком належного ступеня вихованості школярів.

У 2014-2015 н.р. школа працювала над проблемою «Створення оптимальних психолого-педагогічних умов для самореалізації й індивідуального розвитку особистості»

Вся методична робота була спрямована на розв'язання цієї проблеми.

З метою якісної та ефективної організації, проведення системної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами в школі працювали методичні структури:

Методичні об'єднання:



  • Вчителів початкових класів (керівник Сірик Т.В.), яке працювало над проблемою: «Впровадження інноваційних технологій у навчальному процесі». Робота ШМО була спрямована на всебічний розвиток особистості, вдосконалення методичної культури кожного вчителя, пропагування серед учнів зразки толерантної поведінки, прищеплювання їм любові до національних традицій та культури. На засіданнях ШМО було обговорено зміни внесені до навчальних програм, підручники для 4 класу. Проведено конференцію «Діяльність вчителя в інноваційному режимі: методика, пошук, здобутки, перспективи.

  • Класних керівників (керівник Желізняк Н.І.), яке працювало над проблемою: «Створення умов для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного учня».

Для розв’язання цієї проблеми на засіданнях м/о розглядались питання щодо моделювання виховної системи класу з урахуванням сучасних надбань психології. Планування велося за результатами діагностування класних керівників та учнів; обговорювались проблеми психологізації виховного процесу.

На засіданнях м/о вивчався кращий педагогічний досвід класних керівників району і школи, проводились рольові ігри, психологічні тренінги, що сприяло підвищенню рівня фахової компетентності класних керівників, допомагало розвитку ерудиції, загальної культури педагогів.

В результаті проведеної роботи зріс рівень вихованості учнів, створились умови щодо виявлення індивідуального підходу до кожної дитини, зміцніла співпраця учителів і органів шкільного самоврядування, класних керівників і батьківської громадськості.

Протягом навчального року такі класні керівники як Гришанович Л.С.

Желізняк Н.І. Цимбалюк А.В. Желізняк А.В. Сірик Т.В. творчо підходили до організації і проведення різноманітних виховних заходів, активно використовували сучасні форми організації виховної діяльності з учнями, постійно співпрацювали із шкільним психологом і соціальним педагогом.

У зв’язку з тим, що не всі виховні класні заходи мають високий методичний рівень підготовки, не сприяють творчій діяльності дітей, розкриттю їх як особистості, для класних керівників в цьому навчальному році будуть проводитись практичні заняття у групах, засідання за круглим столом, а також відкриті виховні заходи.



  • Вчителів гуманітарно циклу (керівник Цимбалюк А.В.), У минулому 2014-2015 навчальному році члени методичного об’єднання працювали над розв’язанням першочергових завдань навчання та виховання учнів за сучасних умов. З урахуванням рівня організації навчально-виховного процесу, особливостей учнів, учителів, члени ШМО працювали над вирішенням такої науково- методичної проблеми: «Впровадження ефективних методів навчання для забезпечення розвитку творчості учня та його самореалізації».

Аналіз роботи за минулий рік свідчить, що дещо підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів. У процесі роботи виправдали себе такі форми і прийоми як індивідуальна та групова робота з обдарованими та слабо встигаючими дітьми, корекція знань учнів на основі діагностичної діяльності вчителя, розвиток здібностей і природних обдарувань учнів, підвищення в них мотивації до навчання, вирішення різних педагогічних ситуацій і завдань, розробка й обговорення ідей членів ШМО, ознайомлення вчителів із досягненнями психолого- педагогічної науки, прогресивним педагогічним досвідом, огляд новинок педагогічної преси та методичної літератури.

Аналіз роботи методоб'єднання вчителів нашої школи дає підстави зробити висновок, що завдання, які випливають із науково-методичної проблеми об’єднання, в основному виконано.

Згідно плану протягом року було проведено п’ять засідань, на яких члени ШМО виступали з доповідями, брали участь в обговореннях, аналізували, проводили семінари-тренінги, презентували свої проекти, заповнювали таблиці, анкети, обмінювалися досвідом…

Велась певна робота і між засіданнями. Вивчались нормативно-правові документи, методичні рекомендації щодо викладання предметів у новому 2014-2015 році.

Протягом навчального року постійно вивчалась педагогічна майстерність учителів: відвідувались уроки, позакласні заходи.

Члени МО відвідували районні семінари, відкриті уроки своїх колег. Учителі-предметники проводили І етап Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури, історії, англійської мови та зарубіжної літератури, готували учнів до участі в ІІ етапі олімпіад. Організовувалась творчо-пошукова робота школярів та їх участь в інтелектуальних змаганнях.

Школярі 5-9 класів брали участь у різноманітних конкурсах: Міжнародний дитячий конкурс знавців української мови імені Петра Яцика та конкурс Тараса Шевченка (А.В.Цимбалюк), конкурс знавців англійської мови «Гринвич» (Л.С.Гришанович), конкурс «Лелека» (Н.І.Желізняк),українознавча гра «Соняшник» (А.В.Цимбалюк). На Регіональному рівні частина учнів отримала Дипломи ІІІ, ІІ і І ступенів та призи.

Всі учні середніх класів взяли участь у конкурсі творчих робіт «Творча праця хлібороба» (до 100-річчя від дня народження О.В.Гіталова). Кращі роботи були відправлені на районний конкурс.

Контролювалось проведення підсумкових контрольних робіт за І і ІІ семестри та за рік, перевірялись поурочні плани-конспекти в молодих учителів та надавались інструктажі щодо календарного планування. Було проведено співбесіди по самоосвіті, виписано фахові журнали й газети.

Постійно вивчались накази, листи й розпорядження МО України та впроваджувались в роботу педагогів.

За складеним графіком були проведені навчальні екскурсії і навчальна практика, зроблено моніторинг успішності за навчальний рік, роздано завдання членам ШМО стосовно серпневих педагогічних конференцій.

Щороку згідно шкільного плану вчителями гуманітарного профілю проводяться предметні Декади.

Згідно графіка ШМО були проведені та обговорені відкриті уроки у 5-9 класах.

Шкільні кабінети вчителів історії, англійської мови, зарубіжної літератури та української мови поповнились новими саморобними дидактичними матеріалами.



  • Вчителів природничо-математичного циклу працювало над проблемою «Формування в учнів стійкого інтересу до знань, розвиток пізнавальної діяльності на основі впровадження інтерактивних технологій в навчальний процес

У 2014-2015 навчальному році відбулося чотири засідання. Основна увага в роботі приділялася підвищенню фахової майстерності вчителів,тому були розглянуті такі питання:

  • Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо вивчення базових предметів у 2014-2015 навчальному році та іншими нормативними документами;

  • Ознайомлення з Державним стандартом базової середньої освіти;

  • Організація роботи над єдиною науково - методичною проблемою;

  • Підготовка учнів та їх участь у І-ІІ турах Всеукраїнських олімпіад.

Увага приділялась як теоретичній так і практичній роботі вчителів. Продовжувалась робота вчителів над своїми науково - методичними проблемами, та проблемою школи.

Були проведені наступні відкриті уроки:

Учитель фізики та хімії Кликач І.В.провів відкритий бінарний урок - прес-конференцію «Електроліз. Закони електролізу. Застосування електролізу»

Учитель біології та фізвиховання Желізняк А.В. провів у 7 класі відкритий урок з біології «Плід. Поширення плодів. Насіння». У 8 класі було проведено відкритий урок «Різноманітність плазунів» Учитель математики Турчак Г.Г. у 7 класі провела відкритий урок з алгебри «Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази».

Учителями були проведені предметні декади з математики та фізики

З аналізу роботи м/о у навчальному році зроблено висновки і спрямовано напрямки подальшої роботи: треба створювати сприятливі міжособисті стосунки у дитячих колективах для розвитку інтелектуальної сфери і творчого росту дітей. Треба ретельніше підходити до підготовки учнів до олімпіад, заздалегідь виявляти обдарованих дітей, більше приділяти уваги диференційованому підходу у навчанні природознавчих дисциплін.



  • Психолого-педагогічний семінар (керівник Гришанович Леся Сергіївна). У 2014-2015 навчальному році вчителі Новоєгорівської загальноосвітньої школи у рамках постійно діючого психолого-педагогічного семінару працювали над проблемною темою «Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу з метою формування компетентної особистості»

Таким чином були проведені 4 засідання, спрямовані виявити особливості взаємодії між учасниками навчально-виховного процесу, розвивати психологічно-компетентного вчителя, з’ясувати особливості роботи з дітьми, які мають ознаки тривожності, агресивності та гіперактивності.

Тому з метою розширення педагогічної ерудиції та психологічної обізнаності були проведені наступні заняття психолого-педагогічного семінару на головну тему„Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу ”:

-Взаємодія вчителя і учня у навчально-виховному процесі

- Особливі діти

- Особливості адаптації учнів 1-х,5-х класів до нових умов навчання і виховання

-Розвиток психологічно компетентного вчителя

Метою роботи занять психолого-педагогічного семінару було :

-Виявлення причин виникнення психолого-педагогічних проблем;

-Вміння виявляти та розпізнавати особливих дітей та розвивати навички роботи з ними;

-Створення оптимальних умов для кращої адаптації учнів 1-х і 5-х класів;

-Активне залучення педагогів до дослідження теоретичної підґрунтя проблеми семінару та пропозицій щодо практичного вирішення поставлених завдань.

-Розвиати психологічно-компетентного педагога

На вирішення поставлених завдань було заплановано такі види діяльності:

-Семінар-практикум «Стилі та моделі педагогічного спілкування».

-Психодіагностичні тестування, спрямовані на виявлення психолого-педагогічних проблем.

-Тренінгове заняття «Розвиток психологічної проникливості

-Психологічний практикум «Психолого-педагогічний супровід першокласників і п’ятикласників »

-Психологічне дослідження «Особливі діти»

-Звіти класних керівників 1-го і 5-го класів про успішність адаптації учнів

-Семінар-практикум «Шляхи формування здорового психологічного клімату в колективі»

- Взаємовідвідування уроків

-Семінар на тему «Психологічний мікроклімат класу»

-Виступ «Психологічна культура педагога»

-Психолого-педагогічна конференція «Досвід, проблеми, перспективи»

Таким чином, з метою покращення умов роботи вчителів і уникнення можливих стресів та конфліктних ситуацій між учасниками навчально-виховного процесу, вчителі взяли участь у тренінгах, провели самоаналіз, що безперечно сприяло створенню комфортніших умов навчання учнів. Протягом року проводилася індивідуальна робота здітьми, які потребують особливої педагогічної уваги( мікродослідження).

Враховувались індивідуальні можливості вчителів, їх методична підготовка, професійний рівень, методична робота здійснювалась через колективну, групову, індивідуальну форми роботи.

Одним з головних завдань роботи семінару було створення сприятливих умов для самоосвіти вчителів у межах школи, створення умов для якісного проведення засідань.

На кожномузасіданнівчителіділилися новинками науково-методичної та науково-педагогічноїлітератури.



Під час занять психолого-педагогічного семінару, було забезпечено атмосферу творчості, неформального спілкування. У деяких випадках після творчого повідомлення відбувались дискусії, диспути.

Два рази на місяць проводилися методичні оперативки з метою розгляду проблем сучасного уроку.

   Але поряд з позитивними результатами ще потребує поліпшення робота з впровадженням ППД, естетичного виховання, система методики підготовки і проведення сучасних уроків, зокрема використання інтерактивних форм і методів в навчально-виховному процесі.

Значну увагу потрібно приділити питанню самоосвіти вчителів, роботі з молодиим і творчими вчителями, з методики навчання, з підвищення професійного творчого рівня.

Потрібно дбати про створення умов для самоосвітньої роботи вчителя. Його методичного зростання, новаторського підходу до системи роботи з учнями, здійснювати аналіз якості уроків, використання матеріально-технічної бази, оснащення уроку, організації ефективної пізнавальної діяльності учнів на уроці, вивчати методичну систему вчителя, його творчий потенціал у підготовці ефективного уроку, впровадження нових технологій та формування особистості учня і підготовки його до життя в сучасних умовах. Необхідно реалізовувати принципи особистісного підходу до учнів, гуманізації навчання, розвитку логічного мислення. Ретельніше підходити до підготовки учнів до олімпіад, більше уваги приділяти роботі з обдарованими учнями.

   


Педагогічна рада проводилась згідно плану, на якій розглядалися актуальні для школи проблеми. Крім того, педагогічна рада відійшла від розгляду тільки традиційно-стандартних питань. За навчальний рік члени педагогічної ради вивчили і обговорили такі питання:

  • - Сучасні підходи до планування класних годин

  • Використання сучасних ефективних форм і методів роботи в педагогічній практиці»

  • Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов

Всі засідання педагогічних рад планувались і проводились також у нестандартній формі і з застосуванням інноваційних методичних технологій:

  • Мозковий штурм

  • Трибуна педагогічного досвіду

  • Майстер – клас

В 2014/2015 навчальному році 3 педагогічні працівники школи атестувалися. Желізняк А.В. підтвердив І кваліфікаційну категорію. Єфтодій І.В., Кликачу І.В. було присвоєно ІІ кваліфікаційну категорію.

Відповідно до спланованого внутрішкільного контролю за навчальний рік здійснювався контроль за веденням класних журналів, особових справ, учнівських зошитів, плануванням навчально - виховної роботи і календарного планування, за роботою ШМО, за станом ведення трудових книжок, шкільної документації всіх рівнів, здійснювався контроль за веденням і перевіркою учнівських щоденників, відвідуванням учнями навчальних занять і гарячого харчування. Систематично контролювалася фінансово-господарська документація

В 2015 – 2016 навчальному році необхідно :

- продовжити впровадження інноваційних технологій у проведення педагогічних рад;

- продовжити творче удосконалення планування і організації роботи методичної ради школи;

- продовжити творче удосконалення схеми планування роботи ШМО та форм проведення засідань і роботу між засіданнями

- продовжити роботу по творчому вивченню і впровадженню в роботу педагогічного колективу методу проектів

- розпочати випуск буклетів вчителями і класними керівниками з досвіду - роботи в окремих напрямах;

- поліпшити роботу з впровадження ППД
Педагогічним колективом досягнуті певні успіхи в н а в ч а н н і і вихованні школярів. На кінець навчального року в школі навчались 35 учні, оцінювались 29 учні. Рівень навчальних досягнень з базових дисциплін підсумовує таблиця:



Учнів на кінець року

Оцінювались

Рівень навчальних досягнень

Не атестовано

високий

достатній

середній

почат.

35

35

1 (3)

18 (51)

15 (43)

1 (3,2)

-


Традиційно протягом року особлива увага приділялась учням випускного класу, які будуть продовжувати навчання в інших навчальних закладах.

В 2014-2015 навчальному році отримали:

-свідоцтво про базову загальну освіту – 2 учні.

Головна увага педагогічного колективу була зосереджена на створенні умов для здійснення диференціації навчання, розвитку розумових здібностей учнів, їх творчого мислення, потреб і навиків самоосвіти і самовдосконалення.

Відповідно до наказу по школі в жовтні 2014 року проведено перший (шкільний) етап предметних олімпіад з базових дисциплін, в яких прийняли участь 27 учнів 6-х – 9-х класів. Переможцям І етапу стали 9 учнів. На ІІ етап було направлено 3 учнів.

В 2014-2015 навчальному році проведені предметні тижні з світової літератури, математики, української мови, історії, фізики. Всі тижні відмічені чіткими планами, неформальним і творчим підходом у проведенні заходів, проведені на високому організаційно – методичному рівні із залученням окремих учнів-активістів і цілих класних колективів.
Серед масових заходів в рамках тижня слід відмітити роботу вчителів початкових класів. Систему планування і форми проведення тижнів світової літератури і української мови, математики (вчителі Гришанович Л.С., Цимбалюк А.В., Турчак Г.Г. ), історії (Желізняк Н.І.). Заходи проведенні в рамках цих тижнів охоплювали майже всіх учнів.

Дирекція школи, вчителі початкових класів, вчителі-предметники, класні керівники протягом навчального року приділяли достатньо уваги адаптації школярів при переході з початкової до середньої школи.






І семестр

ІІ семестр

Клас

к-сть учнів

в

д

с

п

к-сть учнів

в

д

с

п

5

4

-

2

2

0

4

-

2

2

0

Наведена таблиця свідчить про те, що колектив школи обрав правильні шляхи роботи з учнями 5 класу, порівнюючи з 4 класом рівень навчальних досягнень учнів 5 класу не знизився.

За результатами навчальної діяльності можна визначити проблеми і недоліки, над якими треба працювати в 2015– 2016 н.р.:

- необхідно значно посилити відповідальність кожного педагога за об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів.

- не в повній мірі використаний інтелектуальний потенціал вчителів і здібних учнів у підготовці і забезпеченні результативності у ІІ – ІV етапах предметних олімпіад.

- в школі не працювали гуртки

- робота з обдарованими дітьми носила епізодичний і не системний характер.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка