Обдарованість 2010 рік



Скачати 101.98 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір101.98 Kb.
Обдарованість
2010 рік


№ п/п

ПІБ

Фах, посада

Навчальний заклад

Тема досвіду




Лисенко Ольга Анатоліївна

методист


Корсунь-Шевченківський районний будинок дитячої та юнацької творчості

Обдарованість

Основне завдання проекту – створення умов для пошуку обдарованих дітей, розвитку їхнього інтелектуального і творчого потенціалу. Подані матеріали ознайомлюють з ходом та результатами проведеної роботи




Коровченко Ірина Юріївна



методист

Методичний кабінет відділу освіти Катеринопільської райдержадміністрації


Батьки обдарованої дитини

Програма курсу особистісної підготовки спрямована на організацію роботи навчального закладу із сім’єю обдарованої дитини за кількома напрямками: інформаційним, аналітичним, психологічним, практичним. Розрахована на педагогів, які працюють з батьками, проте може бути використана і для підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми.




Цимбалюк Тетяна Василівна,



учитель французької мови.

Корсунь-Шевченківська гімназія Корсунь-Шевченківської районної ради.





Методичні рекомендації до написання наукової роботи у МАН

Методичні рекомендації містять матеріали щодо оволодіння науковими методами пізнання і розвитку дослідницьких здібностей. Представляє інтерес для керівників науково-дослідницьких робіт.





Якименко Галина Миколаївна


директор


Корсунь-Шевченківська спеціалізована школа I – III ступенів № 5 з поглибленим вивченням французької мови імені Героя радянського Союзу М.С. Дяченка Корсунь-Шевченківської районної ради.

Опис досвіду роботи з обдарованими дітьми

У запропонованих матеріалах йдеться про роботу з обдарованими дітьми у школі на основі врахування теоретичних положень, наукових досліджень, практичних рекомендацій з цієї проблеми, реальних здобутків колективу. Матеріали можуть бути корисними для директорів шкіл, їх заступників, учителів, класних керівників в організації та проведенні роботи з обдарованими дітьми.





Сивець Ганна Іванівна



директор

Худяківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу Г.Є. Брика Черкаської районної ради.


Роль адміністрації навчального закладу у розвитку творчих здібностей школярів.

У роботі розкриті аспекти діяльності з виявлення обдарованих дітей, розвитку творчих здібностей, підготовки педагогів до роботи з обдарованими учнями.

Рекомендовано для адміністрації школи, класних керівників, класоводів, практичних психологів.





Буряк Світлана Дмитрівна


заступник директора з навчально-виховної роботи.


Золотоніська гімназія ім. С.Д. Скляренка Золотоніської міської ради.

Індивідуальна робота з обдарованими учнями Запропонований методичний посібник містить основні теоретичні засади дитячої обдарованості, практично доцільний анкетний матеріал для виявлення обдарованості та визначення її сфери. Розроблені вимоги до написання та оформлення наукових робіт, у лаконічній формі запропоновано матеріали для занять з учнями, практичні вправи. Матеріали посібника цікаві керівникам гуртків, ентузіастам будь-якого фаху, які прагнуть працювати з обдарованими учнями на міжкласному факультативі «Основи наукового дослідження».





Селіверстова Лариса Миронівна


учитель початкових класів


Уманська загальноосвітня школа I – III ступенів №14 Уманської міської ради.


У пошуку талантів і обдарувань

У методичному посібнику вміщено науково обґрунтовані теоретичні основи та практичні рекомендації, які сприяють розвитку логічної грамотності, оволодінню дітьми комплексом понять і дій, таких як: уміння класифікувати і узагальнювати, співставляти, порівнювати, аналізувати, робити висновки. Посібник розраховано на вчителів початкової ланки загальноосвітніх шкіл, студентів педагогічних вищих навчальних закладів.




Гойдало Світлана Анатоліївна


практичний психолог


Худяківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу Г.Є. Брика Черкаської районної ради

Опис досвіду роботи з творчими та обдарованими дітьми у школі

У роботі представлено широкий спектр діагностичних методик для вивчення обдарованості, результати дослідження учнів школи з 4 по 11 класи та авторська програма занять з розвитку обдарованості.





Бобурчак Таїсія Леонідівна


музичний керівник.


Дошкільний навчальний заклад №4 м. Монастирища.


Обдарування дитини розкриваємо з терпсіхорою

Матеріали представляють досвід роботи хореографа в напрямку розвитку гармонійної особистості. Вони спрямовані на забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, культурних потреб.

Рекомендовано для використання в роботі музичних керівників та хореографів дошкільних навчальних закладів.




Степаненко Вікторія Володимирівна,


учитель зарубіжної літератури.

Вітівський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів» Рацівської сільської ради Чигиринського району.


Розвиток творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури як умова формування талановитої особистості

Представлені матеріали містять опис науково- методичної проблеми „Розвиток творчих здібностей учнів як умова формування талановитої особистості”, розробку уроків та позакласних заходів із зарубіжної літератури. Посібник відповідає сучасному етапу розвитку освіти, базується на впровадженні в практику роботи нових педагогічних технологій, інтерактивних методів навчання. Нетрадиційні уроки вчителя відзначаються новизною та оригінальністю.

Запропоновані методичні розробки відповідають принципам гуманізації, диференціації, індивідуалізації навчання та вимогам діючих програм, в них простежується творчий підхід до навчання, виховання й всебічного розвитку кожної дитини як особистості.

Даний навчально – методичний посібник призначений для практичного застосування на уроках вчителів – словесників.






Бойко Лариса Анатоліївна


учитель математики

Монастирищенська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 5 Монастирищенської районної ради.


Пізнавальна активність у розвитку обдарованості учнів у процесі вивчення математики

Шкільні уроки математики, здебільшого, націлені на засвоєння програмного матеріалу, а не на розвиток мислення дітей. Своє завдання вчитель бачить, щоб школярі з його допомогою засвоїли ще одну «порцію» навчального матеріалу. Проте, основне його завдання – всебічно сприяти розвитку пізнавальних можливостей учнів. Розвиток творчого потенціалу людини трактується сьогодні як основне завдання школи.





Черкасова Тетяна Олександрівна


учитель математики.


Черкаська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №30 Черкаської міської ради


Готуємося до математичних конкурсів

У даному збірнику наведені задачі з розв’язками або вказівками для учнів 5 – 8 класів із різних розділів математики. Представлені матеріали спрямовані на розвиток творчих здібностей і логічного мислення учнів. Вони допоможуть учням зацікавитися математикою, сприятимуть успішній самостійної підготовці до конкурсів.

Роботу можуть використовувати вчителі для підготовки учнів до математичних конкурсів.






Коваль Вікторія Іванівна.


завідувач

Дошкільний навчальний заклад «Сонечко» м. Золотоноші.


Розвиток творчої особистості

У посібнику висвітлено роботу з дошкільниками, педагогами та батьками вихованців щодо виявлення обдарованих дітей, подано плани гуртків художньо-естетичного спрямування, проект «Творча вітальня».

Матеріали можуть використовуватися вихователями, які працюють над проблемою розвитку креативного мислення.





Міська творча група вчителів початкових класів керівник Чмиренко Наталія Михайлівна,


учитель початкових класів.


Смілянська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №4 Смілянської міської ради.


Гурткова робота у початковій школі

У роботі подано цікавий, оригінальний матеріал, який можна використати для проведення занять гуртків «Пізнайко», «Екоколобок», «У світі фразеології», «Юний кулінар» у початковій школі, що дозволяє розвинути образне мислення, уяву та увагу дітей, сформувати уміння і навички з різних напрямків розвитку відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців. Посібник містить інтерактивні форми роботи, пізнавальні, різнорівневі та дослідницькі завдання, екологічні задачі, вікторини, різноманітний ігровий матеріал. Ігри та творчі завдання розраховані як на індивідуальне, так і на групове виконання.





Савченко Алла Григорівна,


вихователь групи продовженого дня.


Уманська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №11 ім. М.П. Бажана Уманської міської ради.


Розвиток творчої особистості молодшого школяра шляхом використання мистецтва лялькового театру

Посібник містить методичні рекомендації, добірку дидактичних ігор та вправ на розвиток дикції, дихання, сценарії лялькових вистав, загальні відомості до занять, які допоможуть вчителям початкових класів та вихователям ГПД в організації гуртка «Ляльковий театр».





Хоменко Лілія Володимирівна



учитель хореографії


Школа мистецтв Уманської міської гімназії Уманської міської ради.


Класичний танець

Методичні рекомендації містять узагальнений досвід роботи з дитячим хореографічним колективом. Матеріали будуть корисними у повсякденній роботі керівника хореографічного колективу. Рекомендації мають на меті допомогти вчителю у підготовці та проведенні уроків класичного танцю.





Шестопал Ганна Володимирівна


учитель початкових класів.


Богуславецький навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» ім. М.О. Максимовича Золотоніської районної ради.


Використання варіативної складової «Поетика» у початкових класах

У збірнику подаються цікаві розгорнуті розробки уроків курсу за вибором «Поетика» (2 клас). Відповідає програмі та типовому навчальному плану. Курс за вибором дає можливість школярам пізнавати світ, досконало володіти рідною мовою, розуміти і цінувати поезію. Сприяє розвитку уяви, фантазії.






Вертипорох Олена Миколаївна


директор


Золотоніська спеціалізована школа №2 інформаційних технологій Золотоніської міської ради.

Школа ХХІ століття.

Школа нового типу – це навчально-виховний заклад для обдарованих та здібних учнів, що ставить за мету забезпечення здобуття освіти понад державний освітній мінімум у поєднанні з професійною підготовкою, здійснення науково-практичної підготовки талановитої учнівської молоді шляхом залучення її до наукової та дослідницької діяльності. Особистісно орієнтоване навчання та виховання учнів реалізується шляхом упровадження інформаційно-комунікаційних технологій. Вони містять якісно нові можливості для навчання і розвитку дитини, відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дозволяють реалізувати принципово нові форми і методи навчання.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка