Організаційний момент. І. Організація класу до роботи Вчитель



Скачати 61.08 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір61.08 Kb.

  1. Організаційний момент.

І. Організація класу до роботи

Вчитель: Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром



Учні Ми вам раді, добрі люди,

І вітаємо щиро вас

Та запрошуєм ласкаво

На урок у перший клас



Вчитель. Наш девіз:

Учні. Хай радіє дітвора,

На уроці буде гра.

ІІ. Оголошення тами та очікуваних навчальних результатів.

  1. Бесіда

Сьогодні у нас незвичайний урок

У казку сьогодні ми зробимо крок,

Із казкою ми вже стрічались не раз,

І знову вона завітала до нас

В казках є завжди перешкода, та знаю

Для творчих дітей їх ніколи немає

  • Ви любите казки?

  • Які казки вам розповідала мама чи бабуся?

  • А зараз я вам прочитаю загадку, а здогадайтесь, який казковий герой до нас завітав!


Зроблений він із поліна,

його подруга – Мальвіна (2 слайд)

Так , вірно . Буратіно. Але з ним трапилась біда – він загубив свій золотий ключик.

Діти, допоможемо Буратіно знайти золотий ключик? (Так)

А допоможуть нам у цьому учні Лісової школи. Ось , подивіться, до нас на урок білочка передала кошик з лісовим горішком. (3слайд)

ЇЇ горішки непрості. Вони допоможуть нам знайти золотий ключик . Треба лише виконати кожне завдання, що міститься в кожному з них.
Горішок знань міцний - це знає кожний.
          Та нам – не відступать!
          Його вам розколоти допоможе
          Бажання ваше все на світі знать

— Подивимось, які завдання заховано у першому горішкові.



Зі мною будете грати,

Знання закріпляти

Яку букву ми вивчали на минулому уроці?

- Чим відрізняється буква від звука? (звуки ми чуємо, букви ми бачимо) Назвіть вивчені голосні звуки! Доведіть , що вони голосні!

Все вивчене пригадай,

До слів знов схему підбирай

Давайте підберемо до слова Буратіно схему

Спочатку визначимо скільки складів у слові(4)

Діти за допомогою фішок складають схему, а один учень біля дошки


З першим завданням усі вправно впорались. У завданні другого горішка ховається тема нашого уроку. Чарівний горішок із загадками! (Слайди 5-11 з загадками та відгадками)

У лусці мої боки —

Вони холодні та слизькі.

Плавать можу досхочу,

Та усе життя мовчу. (Риба)

Ця птаха тендітна та сильна,

Пливе вона в річці повільно.

Шия довга, наче спиця,

А постава, як в цариці. (Лебідь)

• Лист зелений не пропав,

А під снігом задрімав,

Щоб у синю сукню

Одягнуть весняну днину. (Барвінок)

• Він живе у норах, друже,

хоч на білку схожий дуже:

в смужку спинка і бочок.

Звуть його... (бурундучок).

Вертоліт такий маленький

сів на квітку золотеньку.

Усміхнулася кульбабка:

— Завітала в гості... (бабка).

Квітень жовту фарбу взяв,

І мене розмалював,

Із-під пензлика розквітли,

наче сонце, диво-квіти. (Кульбаба)

Який приголосний звук найчастіше зустрічається у словах-відгадках?


Фонетична зарядка (слайд 12)
III. Повідомлення теми і мети уроку

— Отже, сьогодні на уроці ми вивчатимемо звук [б] та літеру, якою його позначають на письмі. Навчимося правильно читати склади, слова, речення і навіть тексти з цією літерою. І своїми знаннями допоможемо нашому другові Буратіно знайти золотий ключик



б.jpg


IV. Підготовка до ознайомлення з новою буквою.

3 горішок

Робота над звуком [б]

Розглянемо малюнок. Назвіть слова , які мають букву Б

- Прослідкуємо, як ми вимовляємо звук [б]. Струмінь повітря потрапляє на перешкоду. Це губи.

-Чи можемо ми його проспівати. Ні. Отже, звук [б] - приголосний. Він може бути твердий і пом’якшений.



Аналіз будови букви. (слайди 16-18)
-Отож, звуки [б], [б’] позначаються буквами Бб.

-Чим відрізняються ці дві літери? ( Розміром і формою).

- На що схожа буква «б»?
М’який знак собі з дощок

Змайстрував зручний дашок.

Можу йти тепер далеко

Не страшні дощі і спека! —

Подивився знак в люстерко —

І в очах йому померкло:

Він впізнать не міг себе,

Схожий був на букву «бе».




Буква «Бе» - як бегемотик:
Отакий товстий животик!

Подивись, прошу тебе:


Ключ в траві, як буква Б!
Тут веселик походив,
Ключ від азбуки згубив.

На що ще схожа буква «бе»? (Буква Б («бе») схожа на букву Г («ге») з животиком, на літеру Е, яку треба ще домалювати, на цифру 5, на перевернуту цифру 9, на праску, на половинку яблучка і т. ін.)

Фізкультхвилинка для зору (слайд19) kolobok1

4 горішок



Вправа на концентрацію уваги. Гра “Коректор”
          - Графічне зображення букви ми запам'ятали, а тепер на своїх картках спробуйте викреслити всі букви “б”. Треба встигнути якнайшвидше, але не пропустити жодної букви.

clipboard20.jpg

Запишіть цифрами скільки букв ви знайшли у кожному рядочку.

5 горышок

Дружно, швидко вимовляй,

Чистомовки, скоромовки промовляй!


  1. Чистомовка (слайд 20)

Ба, ба, ба — на березі цвіте вер . .

Бо Бо, бо, бо —Богдан малює не

Бі Бі, бі, бі — білка грає натру

Бу Бу, бу бу — де ж вона взяла тру . ?

Би Би, би, би — у бобра болять зу . .

2.Гра «Швидкий ротик» (слайд 21)



Бабин біб розцвів у дощ — буде бабі біб у борщ.

6 горішок



Хто ж там, хто вже так стомився

І наліво похилився?

Треба дружно всім устати, фізкультпаузу почати!

Фізкульхвилинка

Буратіно потягнувся,

Раз — нагнувся, два — нагнувся,

Руки в сторону розвів —

Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба нам навшпиньки встати

7 горішок



Зі мною ви пограйте,

Слова знаходьте, складайте і читайте.

  1. Читання променевої таблиці

  2. Читання розчиток

  3. Кут зору(слайд22)

  4. Робота з підручником

  5. Робота в парах Вправи з читання. Виконання логічних завдань

Ридають літери у кожному рядочку:

Від слів лишаються лише шматочки!

Початок треба відшукати,

Щоб всі слова ті врятувати.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка