Організація роботи методичних служб з питань інформатизації освіти у 2015-2016 навчальному році



Сторінка1/6
Дата конвертації09.03.2016
Розмір0.61 Mb.
  1   2   3   4   5   6
Організація роботи методичних служб з питань інформатизації освіти

у 2015-2016 навчальному році
Григоренко О.Г., координатор ІСУО Запорізької області

Задорожкіна Я.С. – старший викладач кафедри ІІТО

Іванов С.А. - доцент кафедри ІІТО, кандидат технічних наук

Сокол І.М. - старший викладач кафедри ІІТО

Телятник К.В. - старший викладач кафедри ІІТО

Чернікова Л.А. - завідувач кафедри ІІТО, кандидат педагогічних наук

Швець Ю.О.- доцент кафедри ІІТО, кандидат фізико-математичних наук

тел.. (0612) 236-30-99, ciit_zp@mail.ru
І. Розбудова єдиного інформаційно-освітнього простору Запорізької області
Інтернет-портал «Запорізька обласна освітня мережа»

В Запорізькій області в 2014-2015 навчальному році проводилась активна робота щодо вдосконалення та систематичного оновлення освітнього Інтернет-порталу «Запорізька обласна освітня мережа». На даний момент Інтернет-портал складається з 4-х основних компонентів: безпосередньо портал http://zp.isuo.org на якому розміщується інформація про загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади (інформація про навчальний заклад, база даних про учнів та вихованців, викладачів, звіти), портал http://reg.isuo.org – портал електронної реєстрації до дошкільного навчального закладу, портал http://mz.com.ua – система електронних класних журналів, http://at.isuo.org – система електронної атестації педагогічних працівників.

На сьогодення користувачами системи є загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади області, територіальні відділи освіти, районні (міські) відділи (управління) освіти, робітники КЗ «ЗОІППО», працівники обласного управління освіти Запорізької області, які отримали паролі для доступу до порталу, та в межах своїх функціональних обов’язків використовують його можливості. На базі ЗОІППО проводилось навчання відповідальних за впровадження системи по відділам освіти щодо використання та роботи з програмою КУРС.Школа, КУРС.Плюс, КУРС.Дошкілля; основам взаємодії з обласним порталом «Запорізька обласна освітня мережа»; основам роботи з модулем «Електронна реєстрація в дошкільний навчальний заклад».

Протягом року було апробовано 1 версію програми (КУРС.Школа, КУРС.Плюс – http://ekyrs.org) та 1 версію програм (КУРС.Сайт - http://ekyrs.org), які вдосконалили, порівняно з минулим роком, можливості автоматичного формування основних державних статистичних звітів по загальноосвітніх навчальних закладах (звіти ЗНЗ-1, 83-РВК, 77-РВК), генерування звітів на рівні району та області (звіти 76-РВК, 77-РВК, 83-РВК, Д4, Д5, Д6, Д7-8, Д9), а також вдосконалили можливості пошуку необхідної інформації про учнів та педагогів, отримування оперативної інформацію по навчальному закладу.

На кінець 2014-2015 навчального року інформацію в освітній мережі систематично контролюють і заповнюють усі заклади області, окрім 3-х приватних закладів: ліцею економіки та інформаційних технологій, спеціалізованої школи «Хабад Любавич» з поглибленим вивченням івриту та англійської мови, які підпорядковані територіальному відділу освіти Орджонікідзевського району; Запорізького приватного навчально-виховного комплексу "Реал", який підпорядкований Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради. На даний момент ці заклади не представлені на порталі освітньої мережі, що, в свою чергу, затримує процес створення повної інформаційної бази Запорізької освітньої мережі.

Протягом року проводилась робота по підключенню дошкільних навчальних закладів до єдиної освітньої мережі (програма Курс.Дошкілля – http://dnz.ekyrs.org, було апробовано 1 версію програми) та впровадження електронної реєстрації до дошкільного навчального закладу (ресурс https://reg.isuo.org/). На даний момент до Запорізької освітньої мережі підключені 80% дошкільних навчальних закладів області, крім дошкільних навчальних закладів м. Бердянськ, Бердянського району, Великобілозерського району, Куйбишевського району, Розівського району, Токмацкього району, Якимівського району. Електрона реєстрації до дошкільного навчального закладу повністю впроваджена у 70% дошкільних навчальних закладах області, в інших навчальних закладах ведеться певна робота по впровадженню системи.

В січні 2015 року розробниками був вдосконалений програмний комплекс Курс.Дошкілля та Інтернет-портал «Запорізька обласна освітня мережа», що дало змогу сформувати звіт 85-К дошкільного навчального закладу в напівавтоматичному режимі. На даний момент звіт сформували майже всі підключені до системи дошкільні навчальні заклади, за винятком тих, у яких формування було неможливе з технічних причин функціонування програмного забезпечення. Усі недоліки програми були систематизовані та делеговані розробнику програмного забезпечення.

Протягом року проводилась робота по впровадженню системи «Мої знання» (http://mz.com.ua), яка дозволяє вести електронні класні журнали, проглядати інформацію про поточну успішність як учнями, так і батьками. Впровадження системи здійснюється до теперішнього часу, активно залучилися до цього процесу усі навчальні заклади Запорізької області. На даний момент система працює з певними недоліками (нестабільність роботи системи, відсутність ділення на підгрупи), які виникли в процесі функціонування і були делеговані розробнику, а також відсутністю підключення до мережі Інтернет у користувачів районів Запорізької області.

У квітні 2015 року розробниками (ТОВ «Нові знання») була презентована система «Електрона атестація педагогічних працівників» (https://at.isuo.org/), яка призначена для проведення атестації педагогічних працівників у електронній формі. На даний момент система готується до впровадження з 1 вересня 2015 року в заклади освіти Запорізької області (готуються нормативні документи, розробляється допоміжна документація).

Протягом року для оперативного обміну інформацією між відповідальними за єдиний освітній інформаційний простір по районному (міському) відділу (управлінню) освіти та навчальними закладами використовувався VoIP сервіс Skype (http://www.skype.com). Актуальна інформація про стан функціонування проекту Курс.Освіта розміщується у групі FaceBook (https://www.facebook.com/groups/zp.isuo/). Для термінового вирішення питань, пов’язаних з технічною підтримкою у дистанційному режимі використовувався програмний комплекс Ammyy Admin (http://www.ammyy.com). Всі райони, а також більшість загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів області були залучені до цієї роботи.

В кінці 2014 року був розроблений інноваційний програмний продукт «Освітня он-лайн карта профільного навчання Запорізької області», який розміщено за адресою http://maposvita.pp.ua . На карті зображені загальноосвітні навчальні заклади Запорізької області з відображенням профілю навчання по кожному ЗНЗ. Даний продукт може бути використаний педагогами, батьками, учнями та органами управління освітою для організації профільного навчання та профорієнтації молоді.

В 2014-2015 навчальному році була апробована уніфікована система доменних імен на домені osvita.zp.ua, яка розгорнута на сервісі Google.Com з використанням корпоративної ліцензії. Ця система дозволяє мати кожній організації (управлінню, відділу, департаменту, РМК, ЗНЗ) у доменній зоні *.osvita.zp.ua власного імені веб-ресурсу та поштової скриньки *@osvita.zp.ua. Приклад поштової скриньки – departament@osvita.zp.ua та доменного імені для сайту – departament.osvita.zp.ua. На даний момент даною системою скористалися: м. Енергодар (http://enuo.osvita.zp.ua), відділ освіти Василівської РДА (http://vasrvo.osvita.zp.ua), відділ освіти Запорізької РДА (офіційна адреса електронної пошти – zap@osvita.zp.ua), територіальний відділ освіти, молоді та спорту Заводського району м. Запоріжжя (офіційна адреса електронної пошти – z.dz@osvita.zp.ua), Департамент освіти і науки Запорізької ОДА (офіційна адреса прес-центру – press@osvita.zp.ua).

Програма та Інтернет-портал станом на червень 2015 року ще мають певні проблеми функціонування, усунення яких і буде пріоритетним завданням наступного 2015-2016 навчального року. Основні технічні проблеми, які виникли при використанні програмного комплексу КУРС.Освіта:


  1. Відсутність можливості враховувати інформацію про групи у програмі Курс.Школа (подовженого дня, додаткові заняття, факультативи, лфк), що унеможливлює формування звіту ЗНЗ-1 повністю у автоматичному режимі.

  2. Великий обсяг бази даних програми Курс, що суттєво впливає на швидкість роботи програми, особливо на «слабких» комп’ютерах.

  3. Не враховані звіти, які формують вечірні навчальні заклади
    (ЗНЗ-2, ЗВ-1).

  4. Відсутність можливості формування повністю в автоматичному режимі звіту дошкільного навчального закладу (звіт 85-к).

  5. Відсутність можливості ділення на підгрупи у системі електронних щоденників «Мої знання».

  6. Не працює вибірка даних на порталі з минулорічних звітів.

  7. Складності у роботі програмного комплексу Курс.Школа та Курс.Дошкілля з програмою замовлення атестатів.

На кінець 2014-2015 навчального року оновлення та упорядкування інформації підкріплено міцною нормативно-правовою базою (розроблені та затверджені накази по відділам освіти, накази по підпорядкованим навчальним закладам), систематично проводиться моніторинг та аналіз оновлення інформації в освітній мережі.

У розбудові єдиного освітнього Інтернет-порталу «Запорізька обласна освітня мережа» особливо слід відзначити управління освіти Енергодарської міської ради (Ласкова Н.О., Кацен О.В.), управління освіти Мелітопольскої міської ради (Савченко І.М., Кривонос А.С.), відділ освіти виконкому Токмацької міської ради (Зірченко Т.С.), відділ освіти, молоді та спорту Новомиколаївської райдержадміністрації (Москаленко С.З), відділ освіти, молоді та спорту Вільнянського району (Титаренко Л.Б.). У підпорядкованих закладах системно організована робота по створенню єдиного освітнього інформаційного простору і систематично контролюється достовірність та актуальність інформації в освітній мережі. На низькому рівні організована роботу у відділі освіти Бердянського району (Добриця О.В.) та відділі освіти Токмацького району (Ялтуховський А.О.).



Рекомендації:

1. Відповідальним за єдиний освітній інформаційний простір по міському (районному) відділу (управлінню) освіти, інтернатам обласного підпорядкування:

1.1. з’ясувати причини затримки або часткового заповнення даних у Запорізькій обласній освітній мережі та вжити заходів щодо їх усунення. Систематично контролювати внесення даних, достовірність та актуальність інформації на порталі;

1.2. продовжити використання VoIP сервісу Skype (http://www.skype.com) для вирішення питань, пов’язаних з розбудовою та функціонуванням ЄОІП Запорізької області. Для отримання актуальної інформації про стан функціонування проекту Курс.Освіта потрібно використовувати групу у FaceBook (https://www.facebook.com/groups/zp.isuo/). Для термінового вирішення питань, пов’язаних з технічною підтримкою у дистанційному режимі використовувати програму Ammyy Admin (http://www.ammyy.com).

2. Вважати пріоритетними напрямами роботи по розбудові єдиного інформаційного освітнього простору Запорізької області:


    1. тестування та оновлення інформації на порталі Запорізької обласної освітньої мережі (https://zp.isuo.org);

    2. автоматичне формування основних державних статистичних звітів на рівні навчального закладу (звіти ЗНЗ-1, 83-РВК, 77-РВК, 85-К), району та області (звіти 76-РВК, 77-РВК, 83-РВК, Д4, Д5, Д6, Д7-8, Д9);

    3. підключення усіх дошкільних навчальних закладів до інтернет-порталу «Запорізька обласна освітня мережа»;

    4. впровадження модуля «Електронна реєстрація в дошкільні навчальні заклади» (https://reg.isuo.org) в усі дошкільні навчальні заклади Запорізької області;

    5. впровадження інформаційно-освітньої мережі «Мої знання» (http://mz.com.ua/) та використання її в повному обсязі усіма учасниками освітнього процесу;

    6. впровадження модуля «Електрона атестація педагогічних працівників» (https://at.isuo.org/);

    7. залучення усіх учасників освітнього процесу до використання інтернет-порталу «Запорізька обласна освітня мережа» (https://zp.isuo.org);

    8. залучення усіх учасників освітнього процесу до використання освітньої он-лайн карти профільного навчання Запорізької області (http://profile.osvita.zp.ua);

    9. залучення усіх учасників до використання єдиної доменної структури імен освіти Запорізької області на домені osvita.zp.ua.


Нормативно-правова база розбудови єдиного освітнього інформаційного простору Запорізької області:

1. Закон України від 09.01.2007 № 537-V «Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки».

2. Протокол навчально-методичної ради Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти від 27.12.2011 р. №6 «Концепція створення єдиного освітнього інформаційного простору Запорізької області».

3. Наказ МОНмолодспорт від 16.05.2012 р. «Про затвердження результатів експериментального впровадження електронного освітнього ресурсу «Щоденник.ua».

4. Лист МОНУ 1/9-596 від 02.09.2013 Щодо подання обов’зкової державної статистичної звітності ЗНЗ та регіональними органами управління освітою.

5. Наказ Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької обласної державної адміністрації від 21.08.2013 №522 «Про оновлення даних на порталі Запорізької обласної освітньої мережі (zp.isuo.org) та формування електронної державної звітності».

6. Рішення колегії ДОН від 06.11.2013  про Результати створення єдиного освітнього інформаційного простору Запорізької області.

7. Наказ Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 18.11.2013 №997 «Про подальшу розбудову єдиного інформаційного освітнього простору регіону».

8. Наказ Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 03.04.2015 №0191 «Про стан виконання окремих наказів Департаменту».
Навчальні середовища педагогів області, створені засобами хмарних технологій.

Розвиток ІКТ, впровадження їх до навчально-виховного процесу, поступове поліпшення якості доступу ЗНЗ до глобальної мережі Інтернет, поява у учнів різноманітних гаджетів зобов’язує вчителів ставити на перший план питання оновлення підходів до модернізації навчального середовища школи та організацію на сучасному рівні взаємодії вчитель-учень. Мова йде про застосування новітніх інформаційних технологій для цілеспрямованої побудови нового навчального оточення для учнів через створення і впровадження у навчальний процес:



  • електронних курсів,

  • електронних освітніх ресурсів і комп’ютерно-орієнтованих систем оцінювання навчальних досягнень,

  • соціальних мереж навчального призначення,

  • електронних портфоліо організаційно-педагогічного призначення,

  • інноваційних педагогічних технологій, що допомагають навчатися і навчати по-новому.

З січня по грудень 2015 року ДОН Запорізької ОДА проводиться обласний фестиваль-огляд веб-ресурсів Запорізької області за двома номінаціями

  • «Веб-ресурс як Портфоліо педагога»;

  • «Веб-ресурс як навчальне середовище для взаємодії вчитель-учень».

Рекомендації:

      1. Методичним службам районів та навчальних закладів звернути увагу на залучення педагогічних працівників до участі у фестивалі-огляді веб-ресурсів, привернути увагу вчительських спільнот різних рівнів (шкільних, регіональних тощо) до матеріалів учасників фестивалю, організувати відповідні огляди та обговорення на засіданнях методичних об’єднань, під час методичних семінарів і нарад.

      2. Педагогам, які вирішили взяти участь у фестивалі, уважно ознайомитись з методичними рекомендаціями проведення обласного фестивалю-огляду, за додатковими роз’ясненнями звертатись на кафедру ІІТО ЗОІППО ciit_zp@mail.ru..


Віртуальні освітянські спільноти

Згідно рішення колегії Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 23.04.2014 "Про виконання Програми розвитку освіти Запорізької області на 2013-2017 роки з питання стану реалізації обласного освітнього проекту «Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів»" одним із завдань до 2017 року є продовження розбудови районних та міських освітніх он-лайн ресурсів з метою розвитку віртуальних педагогічних спільнот.

Згідно наказу КЗ «ЗОІППО» ЗОР № 247-Д від 17.12.2012 «Про план заходів ЗОІППО щодо реалізації обласної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року Запорізької обласної ради» до 2015 року стоїть завдання щодо створення та функціонування віртуальних методичних об’єднань вчителів природничо-математичних дисциплін і інформатики.

Рішенням колегії Департаменту освіти і науки запорізької ОДА від 29 квітня 2015 року "Про систему післядипломної освіти вчителів інформатики Запорізької області" затверджено: керівникам органів управління освітою райдержадміністрацій та міськвиконкомів, директорам закладів освіти обласного підпорядкування протягом 2015-2016 років постійно: п.3.6 продовжувати розбудову районних та міських освітніх он-лайн ресурсів з метою розвитку віртуальних педагогічних спільнот.

Для створення та функціонування віртуальних освітянських спільнот було розроблено Положення про впровадження та функціонування віртуальних освітянських спільнот Запорізької області (затверджено науково-методичною радою КЗ "ЗОІППО" ЗОР, протокол № 7 від 27.12.2011).

На сьогоднішній день створено віртуальних спільнот: 26 предметних, 11 кафедр та центрів ЗОІППО, 11 інших категорій (бібліотекарів, логопедів тощо), в тому числі 1 спільнота відповідальних за інформатизацію та 1 спільнота методичних служб Запорізької області.

Сьогодні активно працюють віртуальні освітні спільноти: вчителів інформатики (модератор: Собакар О.О.), вчителів основ здоров’я (модератор: Півненко Ю.В.), вчителів екології (модератор: Савіч І.О.), вчителів хімії (модератор: Дехтяренко С.Г.), вчителів, які викладають курси духовно-морального спрямування (модератор: Гура С.П.), вчителів етики (модератор: Гура С.П.), вчителів історії та правознавства (модератор: Гура С.П.), бібліотекарів (модератор: Крижко Л.В.), вчителів математики (модератор: Склярова І.О.).

Протягом 2015 року в Запорізькій області з метою подальшого розвитку віртуальних методичних об’єднань вихователів та вчителів області проводиться обласний фестиваль-огляд віртуальних методичних об’єднань навчальних предметів: етики, християнської культури, історія, художньої культури. Детальнішу інформацію про фестиваль можна переглянути на порталі ЗапоВікі: http://zw.ciit.zp.ua/index.php/Обласний_фестиваль-огляд_освітніх_веб-ресурсів_області,_2015.



Рекомендації:

  1. Розповсюджувати інформацію про створення віртуальних освітянських спільнот та залучати педагогічних працівників до роботи в спільнотах.

  2. Враховувати роботу вчителів у віртуальних спільнотах як методичну роботу.

  3. Використовувати віртуальні предметні спільноти як е-портфоліо районного методичного об’єднання вчителів.

  4. Пед.працівникам, які активно працюють у віртуальних спільнотах, розвивають вікі-візитку, приймають участь у конкурсах та проектах порталу ЗапоВікі, враховувати дану роботу як використання інформаційно-комунікаційних технологій, цифрових освітніх ресурсів у навчально-виховному процесі (п.4.3 Типового положення про атестацію педагогічних працівників).

  5. Залучати модераторів ВМО навчальних предметів: етики, християнської культури, історія, художньої культури, до участі в обласному фестивалі-огляді освітніх веб-ресурсів області.


Банк веб-ресурсів Запорізької області

З 2008 року в Запорізькій області впроваджуються мережеві технології Веб 2.0. На сьогоднішній день створено дуже багато освітніх веб-ресурсів: сайтів, блогів, Вікі-проектів тощо. Сьогодні склалася ситуація, що багато вчителів / навчальних закладів / райдержадміністрації тощо мають цікаві ресурси, але вони не відомі широкому колу освітян. Тому у 2014 році був запущений проект по створенню банку веб-ресурсів Запорізької області.

Всі надані веб-ресурси, після перевірки, розміщуються на порталі ЗапоВікі – розділ «Банк веб-ресурсів Запорізької області»: http://zw.ciit.zp.ua/index.php/Банк_веб-ресурсів_Запорізької_області.

Крім того це допоможе нам інформувати адміністраторів веб-ресурсів о проведенні обласних/Всеукраїнських/Міжнародних конкурсів. Наприклад, лише у 2013-2014 н.р. були проведені Всеукраїнський конкурс "Шкільна бібліотека", Конкурс на кращий веб-сайт навчального закладу, Всеукраїнський конкурс веб-сайтів позашкільних навчальних закладів та багато інших. Нажаль в конкурсах мало представників Запорізької області, але ми знаємо, що у наших освітян є прекрасні сучасні веб-ресурсі, які просто повинні бути оцінені на високому рівні.

Для подання веб-ресурсу до банку він повинен відповідати умові: ресурс повинен бути активним, постійно оновлюваним, живим.

Кількість розміщених веб-ресурсів протягом 2014-2015 р.р.






2014

2015

Предметний блог

7

6

Предметний сайт

4

 

Авторський сайт

3

 

Авторський блог

13

4

Сайт районного МО

2

 

Блог районного МО

6

5

Блог шкільного МО

5

4

Блог класного керівника

5

 

Блог бібліотекаря та бібліотеки

8

3

Блог заст.директорів

 

2

Блог НЗ

 

1

Всього

53

25

Але 9 заяв було відхилено у зв’язку з тим, що веб-ресурси були не наповнені, мали лише декілька повідомлень, не оновлені.



Рекомендації:

1.Розповсюджувати інформацію про банк веб-ресурсів серед педагогічних працівників Запорізької області.

2.Оновлювати створені веб-ресурси.

3. Мотивувати, відзначати пед..працівників, які є модераторами веб-ресурсів.


Обласний освітній проект «Віртуальна школа програмування»

Обласний освітній проект «Віртуальна школа програмування» запроваджено 1 вересня 2011 року. В межах проекту функціонує інтернет-ресурс «ЮНый программист» (система автоматизованої перевірки задач з програмування - http://s28.zp.ua/fpc), створений у Запорізькій гімназії № 28. Завданням ресурсу є навчання та тренування учнів основам програмування, використовуючи засоби дистанційної форми навчання, проведення олімпіад з програмування. У ресурсі доступні більше 3100 задач навчального та олімпіадного призначення. Активними користувачами ресурсу є більше ніж 1500 школярів.

Протягом 2014-2015 років за допомогою інтернет-ресурсу проведено районні та обласні етапи Всеукраїнської олімпіади з інформатики, регулярно проводяться тренувальні тури. Використання даної системи дозволило не обмежувати кількість учасників змагань, проводити змагання за єдиними правилами для усіх регіонів області, заощаджувати кошти на організацію участі команд у змаганнях (проїзд, проживання, харчування учасників, витрати на відрядження тощо).

Використання даної системи у навчальній діяльності навчальних закладів Запоріжжя та області (Запорізькі гімназія № 28, ЗОШ № 23 і ліцей «Перспектива», школи м. Енергодара та інші) довело її ефективність в отриманні школярами практичних навичок з програмування, робить процес навчання більш цікавим для учнів.



Рекомендації:

  1. Розповсюджувати та популяризувати інформацію серед вчителів інформатики та учнів про функціонування обласного освітнього проекту «Віртуальна школа програмування».

  2. Викладачам інформатики використовувати Інтернет ресурс «ЮНый программист» для створення віртуальних класів з метою підвищення якості засвоєння навчального матеріалу лінії курсу інформатики «Алгоритмізація та програмування».

  3. Використовувати Інтернет ресурс «ЮНый программист» (система автоматизованої перевірки задач з програмування - http://s28.zp.ua/fpc) для підготовки учасників олімпіади з інформатики.


Регіональна освітня програма «Школа сучасних знань»

Продовжується реалізація регіональної програми «Школа сучасних знань», мета якої створення умов для забезпечення якісної допрофільної та профільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів на основі дистанційної форми навчання. В межах програми функціонує на постійній основі Інтернет-ресур «Школа сучасних знань» (zhu.edu.ua/mk_school), який створено на основі програмного комплексу Moodle.

В ресурсі зареєстровано більше ніж 2200 користувачів та 230 електронних курсів, з яких 85 мають відповідне навчально-методичне наповнення та до яких відкрито доступ для перегляду у гостьовому режимі.

Під час реалізації регіонального освітньої програми «Школа сучасних знань» у термін з січня по грудень 2014 року членами обласних творчих груп здійснювалась розробка та створення дистанційних курсів. Науково-методична рада ЗОІППО 24 грудня 2014 року затвердила до використання вісімнадцять дистанційних курсів з наступних навчальних предметів: «Історія України 9 клас», «Українська література. 9 клас», «Хімія 10-11 класи», «Гідростатика», «Основи практичної астрономії», «Задачі-малюнки з астрономії», «Електрика і магнетизм в медицині», «Методи розв’язування графічних задач з фізики», «НМК з астрономії», «Методи розв’язування нестандартних задач з механіки», «Системи гармонійного розвитку людини», «Основи здоров`я - Міжособистісні стосунки», «Основи першої медичної допомоги під час виникнення екстремальних ситуацій», «Біологія 10 клас», «Біологія 11 клас», «Екологія», «Біологія та екології 10-11 класи», «Російська мова».

З метою підготовки викладачів для роботи в середовищі Moodle та їх поточного консультування функціонує програма тренінгу «Основи роботи в навчальному середовищі Moodle». Два рази на рік кафедрою інформатики та інформаційних технологій в освіті ЗОІППО проводяться тематичні семінари з питань практичного використання ресурсу «Школа сучасних знань».

Рекомендації:


  1. Вчителям ЗНЗ запроваджувати у своїй діяльності створення та використання електронних ресурсів сайту «Школа сучасних знань».

  2. Залучати учнів до активного навчання з використанням Інтернет-ресурсу «Школа сучасних знань».

  3. Напрацьовувати організаційно-управлінські заходи сприяння застосуванню дистанційних технологій у навчанні школярів ЗНЗ.



ІІ. Навчання вчителів в галузі ІКТ

  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка