Орієнтовна тематика виховних заходів до планування роботи керівника гуртка Вивчення особистості вихованців



Скачати 57.64 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір57.64 Kb.
Орієнтовна тематика

виховних заходів до планування роботи керівника гуртка
1. Вивчення особистості вихованців.

Форми роботи: бесіда, тестування, анкетування, година спілкування. диспути, виконання творчих завдань, само тренінг.

Наприклад: «Твій темперамент», «Познайомтесь: це ви», «Чи знаєте ви себе?», «Твій характер», «Себе, як в дзеркалі, я бачу», «Чи вмієте ви спілкуватися?», «Твоє ім’я – твоя візитна картка», «Самотренінг», «Яких негативних рис я хочу позбавитися», «Творче завдання», «Моє зовнішнє і внутрішнє я», «Розкажи мені про себе», «Творча гра – зустріч», «Моє ім’я – дорога до життя», «Година спілкування», «Будьмо знайомі», «За чашкою чаю».

2. Національне і патріотичне виховання.

Форми роботи: усний журнал, бесіда, вікторина, світо, конкурсна програма, тощо.

Наприклад: «Конституція України – основний Закон нашої держави», «Державні національні символи України», «Символіка нашого міста», «Звичаї – скарб українського народу», «Із джерела народної мудрості», «Українська пісня – душа народу».

Народні свята: «З Різдвом Христовим!», «Андріївські вечорниці», «Йде святий Миколай», «Меланка», «Масляна», «Великдень всіх нас на гостини просить» та ін..

Вікторина «Легенди рідного краю».

Усні журнали «Без верби й калини нема України», «Україна і світ».

Музична вітальня: «Українські народні музичні інструменти», «Українська писанка», «Де найкраще місце на землі».

Вечір української мови.

Диспут «Що означає бути патріотом України?»

Турнір знавців історії України. Історичний КВК.

Анкета «Що для тебе Батьківщина?».

Година спілкування: «Яким є ідеал сучасної молодої людини – громадянина України?», «Гортаючи сторінки історії».

Конкурс колядок, щедрівок. Наші обереги. Звичаї та традиції.
3. Морально-етичне виховання.

Форми роботи: бесіди, диспути, гра-подорож, сюжетно-рольова гра, вікторина, анкетування, тестування.

Наприклад:

Бесіди: «Поговоримо про ввічливість», «Азбука ввічливості», «Поведінка в гостях», «Що і як дарувати», «Подорож у країну етикету», «Подорож у світ мудрих думок», «Відверта розмова: чесність, порядність», «Краса душі, краса любові – найвища на землі краса», «Що є краса: поезія чи проза», « «Духовні скарбниці твої, Україно», «Про такт і делікатність», «Колектив починається з тебе», «Школа ввічливості», «Як долати труднощі й конфлікти?»

Диспути: «Що таке сила волі?», «Бути скромним – це добре чи погано?», «Бути вихованим – що це значить?», «Бути чесним і справедливим», «Як вести за собою», «Сенс життя і моє місце в ньому», «Ніщо не цінується так дорого і не коштує так дешево, як ввічливість», «Ти знаєш, що ти людина?», «Що означає жити красиво?».

Лицарський турнір ввічливості.

Конкурсна програма «Про етикет – всерйоз і з усмішкою».

Ділові ігри: «Захисти себе від зла», «Спочатку цяцька, а потім болячка».

Тренінг «Навіщо потрібна сила волі», «Подорож до країни ввічливості та доброти».

Вікторини: «Ти навколо людей, люди навколо тебе», «Чи вмієш ти приймати гостей?»

Тестування «Культура людина – це …», «Який ти порадник?», «Наодинці з собою». Цикл бесід по спілкуванню6 «Технологія взаємин», «Що означає готовність до спілкування?», «Типи спілкування», «тон, темп та інтонація мовлення».

Конкурсна програма «Смачного».


4. Художньо-естетичне виховання.

Форми роботи: зустрічі з творчими колективами, цікавими людьми, майстрами-умільцями, екскурсії, музичні вітальні, бесіди, диспути, відвідування концертів, свята та ін.

Наприклад:

Свято музики «І знову линуть звуки чарівні», свято танцю «Зірки сяють над паркетом», свято моди «Силует знайомий і незнайомий», свято пісні «Благословенна ти в віках, печаль і радість наша пісня».

Диспути: «Що є краса: поезія чи проза?», «Що значить бути сучасним?».

Гра-подорож до країни Мистецтва «Спасибі музико тобі».

Мистецький салон «Світ Леонардо».

Бесіди: «У світі… (музики, танцю, живопису, моди)», «Цікаве про … (художників, композиторів, акторів).


5. Розвиток пізнавальних інтересів

Форми роботи: гра-турнір, гра-вікторина, інтелектуальні ігри, усний журнал, конкурсні програми, бесіди.

Наприклад:

Гра-вікторина «Що? Де? Коли?»

Турнір ерудитів. Вікторина «Чи знаєш ти…?»

Цікаве про … (музику, художників та ін.)

Усні журнали «Хочу все знати», «Про все на світі».

Інтелектуальні ігри «Брейн-ринг», «Поле чудес», «Щасливий випадок».

Мандрівка до країни знань.
6. Організація дозвілля. Виховні заходи до знаменних дат.

Форми роботи: ігрові та розважальні конкурсні програми. свята, ранки, вечори, години спілкування тощо.

Наприклад:

Вогники: «День іменинника», «Веселі іменини», «За чашкою кави».

Дивинки осені. Ходить осінь гаєм. Свято золотої осені. Осінні розваги.

Новорічні розваги. Новорічні пригоди Діда Мороза. Новорічні вогники.

свято зустрічі весни.

Чим пахне літо? Трави і легенди. Подорож у країну Травинію.

До дня святого Валентина: літературна композиція «Кохання з серця ллється на папір»

Пізнавально-рольова гра «Він і вона».

Конкурсні програми: «Вмійте кохати», «На крилах любові», «Романтична пара».

Розважальна програма «Так ніхто не кохав».

Година спілкування «Цей прекрасний дар кохання».

До дня захисника Вітчизни: конкурсні програми «Джентльмен-шоу», «Козацькі забави», «Де козак, там і слава», «Лицарський турнір».

До свята * Березня: конкурсні програми «Коса – дівоча краса», «Намисто Роксолани», «Моя прекрасна леді».

КВК «Я перша квіточка весни».

Бесіди: «Господарці на замітку», «День корисних порад».

До Великодня «Великодні ігри та забави».

До дня гумору: конкурсні програми «Я веселий добрий сміх, мене вистачить на всіх», «Коли всі дома», свято гарного настрою.

До дня Чорнобильської трагедії: «Урок пам’яті «Попіл Чорнобиля», «Мужність і біль Чорнобиля».

До дня Перемоги: урок пам’яті «Живи і пам’ятай», усний журнал «Перемога на всіх одна». Екскурсія «Біля вічного вогню».

До дня Матері: година спілкування «Материнські обереги». конкурсна програма «Господарка – господарочка». Свято-зустріч «У світі все починається з мами». Батьківські посиденьки «Священна – бо все починається з неї».



7. Правове виховання. Формування засад здорового способу життя.

Форми роботи: бесіди, усний журнал, конкурсно-розважальні ігри, екскурсії, ділові ігри, круглий стіл тощо.

Наприклад:

Правове виховання: Брейн-ринг «У світі законів і правил», «Діти: злочин і кара».

Пізнавально-ігрові програми для мол. віку «Школа Світлофора», «Робінзонада».

Диспути: «Алкоголь – друг чи ворог», «Як навчитися говорити «ні», «Здоровий спосіб життя – це … необхідно?».

КВК «Суд над цигаркою».

Бесіди: «Один дома», «Домашні помічник (побутові прилади)».

Вікторини: «Що слід робити в разі пожежі?», «Ознайомтесь: світ всередині людини».

Конкурсна програма «Відкрий для себе світ здоров’я».

День здоров’я «Рецепти здоров’я», «Найкорисніше – сонце, повітря і вода».
8. Екологічне виховання.

Наприклад:

Екскурсія в природу: «Заглянь в природу рідного краю», «Будь природі другом», «Цей загадковий незвичайний світ», «Осінь – чарівниця».

Година запитань і відповідей «Цікава природа», «Цей чудовий світ тварин рослин».

Вікторина «Ми і світ природи».



Відверта розмова «Природо, що тобі болить?»


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка