Орієнтовне календарне планування з української мови



Скачати 81.91 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір81.91 Kb.
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ( ІІ семестр )

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата


Слово (продовження). Слова, що називають дії предметів



Слова, що називають дії предметів; Складання речень за малюнками. Вимова й написання слів ковзатись, ковзанка, ковзани








Роль дієслів (без уживання терміна) у мовленні. Зв'язок дієслів з іменниками в реченні. Доповнення тексту. Вимова й написання слів килим, парасолька








Змінювання дієслів з іменниками за зразком «один — багато». Вимова й написання слова жайворонок. Навчальне аудіювання (« Вол охань »)








Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Виразне читання та переказування уривка з казки «Коза- дереза»








Дієслова, близькі та протилежні за значенням. Складання розповіді за серією малюнків та опорними словами








Багатозначні дієслова. Складання опису зовнішності людини








Узагальнення знань Гвмінь учнів за темою «Слова, що називають дії предметів». Складання розповіді за серією малюнків та питаннями








Урок розвитку зв'язного мовлення. Спостереження за роллю дієслів у мовленні (без уживання терміна)







Службові слова в реченні



Поняття про службові слова, їх роль у реченні. Вживання службових слів для зв'язку слів у реченні. Навчальний діалог








Написання службових слів окремо від інших. Вживання службових слів за змістом речення. Навчальне аудіювання за текстом «Пелюстка і квітка»









Закріплення зНань про службові слова. Контрольне списування







Контроль та оцінювання знань за темою «Слова, що називають дії предметів»




Корінь слова, спільнокореневі слова




Корінь слова. Спільнокореневі слова






Визначення кореня слова шляхом добирання споріднених слів








Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови








Урок розвитку зв'язного мовлення. Творча робота над спільнокореневими словами








Розрізнення спільнокореневих слів і слів, близьких за значенням








Контроль навчальних досягнень. Контрольний диктант








Контроль та оцінювання знань за темою «Корінь слова. Спільнокореневі слова»







Звуки і букви



Звуки і букви. Алфавіт. Складання речень








Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з орфографічним словником








Голосні звуки. Позначення їх буквами на письмі. Позначення голосних звуків буквами я, ю, є, ї (на початку складу). Перенос слів із буквосполученням йо. Вимова і правопис слів обрій, горизонт, виднокруг








Наголос. Наголошений склад. Складотворча роль голосних звуків








Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання твору-міркування «Для чого людині мова?»








Наголошені та ненаголошені голосні. Визначення наголосу в словах. Добір спільнокореневих слів. Складання розповіді за малюнками









Роль наголосу в значенні слова. Правильне вимовляння слів






Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в корені слова, їх вимова порівняно з наголошеними. Перевірка написання ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова в доборі спільнокореневих слів. Складання речень








Вправи на закріплення знань про правила перевірки ненаголошених е,и в корені слова. Складання усної розповіді на тему «Зустріч птахів»








Слова з ненаголошеними е, и, правопис яких треба запам'ятати. Перевірка написання слів за словником. Складання розповіді за малюнком і питаннями. Вимова й написання слів крига, крижина, крижинка








Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених е,и в коренях слів. Звуко-буквений аналіз слів








Урок розвитку зв'язного мовлення. Подорож у країну слів. Слова-синоніми, антоніми, омоніми, багатозначні слова та слова із зменшувально- пестливим значенням








Контроль навчальних досягнень. Контрольний диктант








Приголосні звуки, позначення їх буквами на письмі. Складання усного опису маку за питаннями і малюнком








Звук [ф], позначення його буквою «еф» .Складання речень. Вимова й написання слів факел, смолоскип








Звуки [дж], [дз], [дз'], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Перенос слів із буквосполученнями дж,~дз. Складання усного опису джмеля за поданими запитаннями








Правильна вимова звуків [г], [ґ], позначення їх буквами «ге» і «ґе»








Буква «ща», позначення нею звукосполучення [піч]. Поділ тексту на речення








Дзвінкі та глухі приголосні. Вимова й написання слова космонавт









Урок розвитку зв'язного мовлення. Творча робота зі словниками






Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу перед глухими. Складання усної розповіді за малюнком








Закріплення знань учнів про дзвінкі й глухі приголосні. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями








Контрольне списування








Тверді та м'які приголосні. Позначення м'якості приголосних буквами я, ю, є, і








Закріплення вивченого про тверді та м'які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів. Складання усної розповіді за малюнком та опорними словами








Позначення м'якості приголосних знаком м'якшення (ь). Перенос слів із ь. Звуко-буквений аналіз слів








Урок розвитку зв'язного мовлення. Сходинка до Парнасу (конкурс кращого декламатора твору про мову)








Закріплення знань про тверді та м'які приголосні звуки. Усний переказ тексту «Перепілка»








Перевірка мовленнєвих вмінь (усний переказ)








Подовжені м'які приголосні, позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Навчальний диктант. Засвоєння форм луг — луже, друг — друже








Перенос слів із подовженими приголосними звуками. Складання речень








Урок розвитку зв'язного мовлення. Урок-свято «Літературні змагання»








Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звуками. Складання розповіді за малюнком і запитаннями








Апостроф. Правило вживання апострофа. Складання речень. Навчальне аудіювання («Найгарніша мама»)








Правило переносу слів з апострофом. Звуко- буквений аналіз слів








Контроль навчальних досягнень. Контрольний диктант








Повторення вивченого про текст. Аналіз контрольного диктанту








Контрольне аудіювання








Урок розвитку зв'язного мовлення. Подорож до редакції газети








Контроль та оцінювання знань за темою «Звуки і букви»








Повторення вивченого за рік



Повторення та закріплення вивченого








Контроль навчальних досягнень за рік. Контрольний д

иктант.







Аналіз контрольного диктанту. Повторення вивченого про слово, речення, види речень за метою висловлювання та інтонацією. Добір спільнокореневих слів








Повторення вивченого про звуки і букви. Складання розповіді за поданими словами. Підсумок за рік










Підсумкове тематичне оцінювання за рік










Резервні уроки








База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка