№ з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Слово (продовження). Слова, що називають дії предметів
|
|
Слова, що називають дії предметів; Складання речень за малюнками. Вимова й написання слів ковзатись, ковзанка, ковзани
|
|
|
Роль дієслів (без уживання терміна) у мовленні. Зв'язок дієслів з іменниками в реченні. Доповнення тексту. Вимова й написання слів килим, парасолька
|
|
|
Змінювання дієслів з іменниками за зразком «один — багато». Вимова й написання слова жайворонок. Навчальне аудіювання (« Вол охань »)
|
|
|
Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Виразне читання та переказування уривка з казки «Коза- дереза»
|
|
|
Дієслова, близькі та протилежні за значенням. Складання розповіді за серією малюнків та опорними словами
|
|
|
Багатозначні дієслова. Складання опису зовнішності людини
|
|
|
Узагальнення знань Гвмінь учнів за темою «Слова, що називають дії предметів». Складання розповіді за серією малюнків та питаннями
|
|
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Спостереження за роллю дієслів у мовленні (без уживання терміна)
|
|
Службові слова в реченні
|
|
Поняття про службові слова, їх роль у реченні. Вживання службових слів для зв'язку слів у реченні. Навчальний діалог
|
|
|
Написання службових слів окремо від інших. Вживання службових слів за змістом речення. Навчальне аудіювання за текстом «Пелюстка і квітка»
|
|
|
Закріплення зНань про службові слова. Контрольне списування
|
|
|
Контроль та оцінювання знань за темою «Слова, що називають дії предметів»
|
|
Корінь слова, спільнокореневі слова
|
|
Корінь слова. Спільнокореневі слова
|
|
|
Визначення кореня слова шляхом добирання споріднених слів
|
|
|
Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови
|
|
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Творча робота над спільнокореневими словами
|
|
|
Розрізнення спільнокореневих слів і слів, близьких за значенням
|
|
|
Контроль навчальних досягнень. Контрольний диктант
|
|
|
Контроль та оцінювання знань за темою «Корінь слова. Спільнокореневі слова»
|
|
Звуки і букви
|
|
Звуки і букви. Алфавіт. Складання речень
|
|
|
Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з орфографічним словником
|
|
|
Голосні звуки. Позначення їх буквами на письмі. Позначення голосних звуків буквами я, ю, є, ї (на початку складу). Перенос слів із буквосполученням йо. Вимова і правопис слів обрій, горизонт, виднокруг
|
|
|
Наголос. Наголошений склад. Складотворча роль голосних звуків
|
|
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання твору-міркування «Для чого людині мова?»
|
|
|
Наголошені та ненаголошені голосні. Визначення наголосу в словах. Добір спільнокореневих слів. Складання розповіді за малюнками
|
|
|
Роль наголосу в значенні слова. Правильне вимовляння слів
|
|
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в корені слова, їх вимова порівняно з наголошеними. Перевірка написання ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова в доборі спільнокореневих слів. Складання речень
|
|
|
Вправи на закріплення знань про правила перевірки ненаголошених е,и в корені слова. Складання усної розповіді на тему «Зустріч птахів»
|
|
|
Слова з ненаголошеними е, и, правопис яких треба запам'ятати. Перевірка написання слів за словником. Складання розповіді за малюнком і питаннями. Вимова й написання слів крига, крижина, крижинка
|
|
|
Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених е,и в коренях слів. Звуко-буквений аналіз слів
|
|
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Подорож у країну слів. Слова-синоніми, антоніми, омоніми, багатозначні слова та слова із зменшувально- пестливим значенням
|
|
|
Контроль навчальних досягнень. Контрольний диктант
|
|
|
Приголосні звуки, позначення їх буквами на письмі. Складання усного опису маку за питаннями і малюнком
|
|
|
Звук [ф], позначення його буквою «еф» .Складання речень. Вимова й написання слів факел, смолоскип
|
|
|
Звуки [дж], [дз], [дз'], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Перенос слів із буквосполученнями дж,~дз. Складання усного опису джмеля за поданими запитаннями
|
|
|
Правильна вимова звуків [г], [ґ], позначення їх буквами «ге» і «ґе»
|
|
|
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [піч]. Поділ тексту на речення
|
|
|
Дзвінкі та глухі приголосні. Вимова й написання слова космонавт
|
|
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Творча робота зі словниками
|
|
|
Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу перед глухими. Складання усної розповіді за малюнком
|
|
|
Закріплення знань учнів про дзвінкі й глухі приголосні. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями
|
|
|
Контрольне списування
|
|
|
Тверді та м'які приголосні. Позначення м'якості приголосних буквами я, ю, є, і
|
|
|
Закріплення вивченого про тверді та м'які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів. Складання усної розповіді за малюнком та опорними словами
|
|
|
Позначення м'якості приголосних знаком м'якшення (ь). Перенос слів із ь. Звуко-буквений аналіз слів
|
|
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Сходинка до Парнасу (конкурс кращого декламатора твору про мову)
|
|
|
Закріплення знань про тверді та м'які приголосні звуки. Усний переказ тексту «Перепілка»
|
|
|
Перевірка мовленнєвих вмінь (усний переказ)
|
|
|
Подовжені м'які приголосні, позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Навчальний диктант. Засвоєння форм луг — луже, друг — друже
|
|
|
Перенос слів із подовженими приголосними звуками. Складання речень
|
|
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Урок-свято «Літературні змагання»
|
|
|
Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звуками. Складання розповіді за малюнком і запитаннями
|
|
|
Апостроф. Правило вживання апострофа. Складання речень. Навчальне аудіювання («Найгарніша мама»)
|
|
|
Правило переносу слів з апострофом. Звуко- буквений аналіз слів
|
|
|
Контроль навчальних досягнень. Контрольний диктант
|
|
|
Повторення вивченого про текст. Аналіз контрольного диктанту
|
|
|
Контрольне аудіювання
|
|
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Подорож до редакції газети
|
|
|
Контроль та оцінювання знань за темою «Звуки і букви»
|
|
Повторення вивченого за рік
|
|
Повторення та закріплення вивченого
|
|
|
Контроль навчальних досягнень за рік. Контрольний д
иктант.
|
|
|
Аналіз контрольного диктанту. Повторення вивченого про слово, речення, види речень за метою висловлювання та інтонацією. Добір спільнокореневих слів
|
|
|
Повторення вивченого про звуки і букви. Складання розповіді за поданими словами. Підсумок за рік
|
|
|
Підсумкове тематичне оцінювання за рік
|
|
|
Резервні уроки
|
|