"Основи здоров'я". Завдання для перевірка знань учнів з класу



Скачати 173.6 Kb.
Дата конвертації20.02.2016
Розмір173.6 Kb.
"Основи здоров'я".

Завдання для перевірка знань учнів З класу
"Основи здоров'я" — окремий предмет, який вивчається в загальноосвітніх навчальних закладах. Його мета — збереження та зміцнення здоров'я кож­ного школяра. Головними завданнями предмета є набуття елементарних знань у галузі гігієни та здорового способу життя, виховання бережливого ставлення до свого здоров'я як найвищої соціальної цінності особистості, формування основ здорового способу життя та безпеки життєдіяльності, вихо­вання морально-вольових і психологічних якостей особистості.

Запропоновані завдання допоможуть вчителю перевірити рівень знань учнів з предмета "Основи здоров'я".



Тестові завдання

1. Показники здоров'я.

2. Завдяки чому людина рухається. М'язи та їх значення для здоров'я.

Гра "завмри — відімри".

3. Здоровий спосіб життя.

4. Здоров'я і харчування. Традиції харчування. Профілактика отруєнь.

5. Світ мікробів і здоров'я.

6. Природні чинники здоров'я.

7. Здоровий спосіб життя.

8. Сім'я і здоров'я. Функції сім'ї. Обов'язки дітей в сім'ї.

9. Настрій і здоров'я.

10. Тимчасове вимкнення електричної напруги. Безпечна електрика.

11. Небезпека від вогню. Що таке ева.

12. Безпека в школі. Що таке конфлікт. Битися чи не битися.

13. Дорога з обмеженою оглядовістю. Дорога за несприятливих умов.

14. Ознайомлення з дорожніми знаками. Заліз­ничний перехід. Правила безпечної поведінки біля нього.

15. Ти — пасажир. Правила безпечної поведінки під час користування громадським транспортом.

16. Метро — підземний транспорт. Ти на екскурсії.

17. Небезпечні місця для розваг. Пожежонебезпечні предмети. Вибухонебезпечні предмети.

18. Незнайомі люди. Тобі довірили ключі.

19. Природні лиха: гроза, буря, землетрус, повінь.

20. Сонце і вода. Похід до лісу.

21. Не дикі, але небезпечні. Вони підстерігають скрізь.

Тематичні перевірки
1. Людина та її здоров'я. Фізична компонента здоров'я. Цінуй життя і здоров'я.

2. Безпека життя.



Тема. "Показники здоров'я".

1. Найбільше щастя в житті— це:

а) навчання; б) здоров'я; * в) гроші.

2. Коли людині легко вчитися?

а) Коли вона розумна.

б) Коли вона дисциплінована.

в) Коли вона здорова. *

3. У здорової людини:

а) гарний настрій; * б) поганий настрій.

4. Здорова людина вміє:

а) чудово малювати; б)високо стрибати; в) керувати своїми діями. *

5. Якою буває здорова людина?

а) Зла й сердита.

б) Добра і справедлива. *

6. Написати показники здоров'я, які знаєш.
Тема. "Завдяки чому людина рухається. М'язи та їх значення для здоров'я.

Гра "завмри — відімри".

1. Ми рухаємося завдяки:

а) кісткам; б) м'язам; * в) шкірі.

2. Щоб виконати роботу, необхідно докласти: а) зусилля; * б) старання; в) бажання.

3. Посильна робота — це:

а) важка робота;

б) легка робота;

в) робота, яка під силу. *

4. Витривалість — це:

а) виконання навіть легкої роботи протягом тривалого проміжку часу без стомлення; *

б) виконання важкої роботи за короткий про­міжок часу без стомлення.

5. М'язову витривалість:

а) можна тренувати; * б) не можна тренувати.

6. Написати назву гри, яка тренує м'язову витри­валість.


Тема. "Здоровий спосіб життя".

1. Людина повинна вести:

а) таке життя, яке їй подобається,

б) здоровий спосіб життя. *

2. Здоровий спосіб життя — це:

а) відпочинок;

б) чергування роботи і відпочинку. *

3. Здоровий спосіб життя — це:

а) фізкультура і спорт; *

б) малорухомий спосіб життя.

4. Працездатність — це:

а) здатність і можливість виконувати роботу; *

б) бажання виконувати роботу.

5. Працю слід чергувати з:

а) пасивним відпочинком;

б) активним відпочинком. *

6. Щоб бути здоровою, людина повинна:

а) дотримуватися правильного розпорядку дня; *

б) виконувати свої бажання.

Тема. "Здоров'я і харчування. Традиції харчування. Профілактика отруєнь".

1. Поживні речовини надходять до організму людини:

а) через шкіру;

б) через повітря;

в) разом із їжею.*

2. Будівельним матеріалом організму є: р) жири; б) вуглеводи; в) білки. *

3. Вуглеводи — це:

а) продовольчі склади на запаси пального;

б) речовини, потрібні для нормального росту організму;

в) основні виробники енергії. *

4. Вибирати їжу слід:

а) за яскравістю пакета, в якому міститься продукт;

б) насичену штучними барвниками;

в) за якістю. *

5. Традиційною стравою української кухні є:

а) шашлик; б) пельмені; в) борщ. *

6. Щоб не отруїтися харчовими продуктами, треба:

а) їх довго зберігати;

б) готувати самому, а не купляти;

в) вживати тільки свіжими. *



Тема. "Світ мікробів і здоров'я".

1. Мікроби — це:

а) корисні організми;

б) шкідливі організми;

в) шкідливі і корисні організми. *

2. Інфекційні хвороби спричиняють:

а) хворі люди;

б) мікроби;*

в) вони виникають самі собою.

3. Захворіти інфекційною хворобою можна тоді, коли:

а) робиш собі щеплення;

б) добре харчуєшся і не втомлюєшся;

в) спілкуєшся з хворою людиною. *

4. Шлункові інфекції називають:

а) хворобами "брудних рук"; *

б) хворобами "чистих рук";

в) "повітряними" хворобами.

5. Щоб не захворіти, необхідно:

а) мити сирі овочі і фрукти;

б) ні в якому разі їх не мити;

в) мити сирі овочі і фрукти та обливати їх окропом.*

6. Написати назви інфекційних хвороб, які знаєте.




Тема. "Природні чинники здоров'я".

1. Природні чинники здоров'я — це:

а) людина, тварина, рослина;

б) сонце, повітря, вода; *

в) місяць, зорі, ґрунт.

2. Під дією сонячних променів у людському організмі утворюється вітамін:

а) "А"; б) "В» в)"Д". *

3. Перебувати на сонці можна:

а) з 11 години до 17 години;

б) до 11 години і після 17 години; *

в) коли завгодно.

4. Загартовування повітрям називають:

а) водні ванни; б)сонячні ванни; в) повітряні ванни. *

5. Спати бажано при:

а) відчиненій кватирці; *

б) закритій кватирці;

в) з протягами.

6. Про що йдеться, коли говорять: "Нею милу­ються, нею миються, з нею готують їжу, її п'ють"?

а) Про воду. * б) Про повітря, в) Про сонце.

7. Під час турпоходу воду з водойм:

а) можна пити сирою;

б) необхідно кип'ятити; *

в) за бажанням того, хто питиме.

8. Для загартовування воду спочатку беруть:

а) холодну, а потім температуру поступово підвищують;

б) теплу, а потім температуру води поступово знижують; *

в) теплу і температуру ніколи не змінюють.

9. Загартовування має бути:

а) якимось одним чинником здоров'я, на вибір того, хто загартовується;

б) двома чинниками здоров'я;

в) всіма трьома чинниками здоров'я. *

10. Написати види загартовування, які знаєте.


Тема. "Здоровий спосіб життя" (підсумковий).

1. Що означає термін "активний відпочинок"?

а) Відпочинок біля телевізора.

б) Відпочинок за комп'ютером.

в) Відпочинок у спортзалі. *

2. Здорова їжа повинна бути:

а) одноманітна за складом;

б) різноманітна за складом; *

в) це не має значення.

3. Щоб запобігти отруєнню, потрібно:

а) їсти завжди своєчасно;

б) їсти тільки свіжі продукти; *

в) їсти все, що в красивій обгортці.

4. Мікроорганізми бувають:

а) корисні і шкідливі; *

б) тільки корисні;

в) тільки шкідливі.

5. Написати, які знаєте природні чинники здоров'я.

6. Написати назви лікарських рослин, які можна зустріти в Україні.
Тема. "Сім'я і здоров'я. Функції сім'ї. Обов'язки дітей в сім'ї".

1. Сім'я — це:

а) люди, об'єднані спільною метою;

б) родичі, які проживають в одному помешканні; *

в) всі родичі, які є в людини.

2. Чи впливають стосунки в сім'ї на здоров'я її членів?

а) Так. * б) Ні. в) Не знаю.

3. Продовжити речення: "Сім'я потрібна людині для того,

4. Написати імена всіх членів своєї родини.

5. Продовжити речення: "Я піклуюся про здо­ров'я своєї родини так:

6. Написати свої обов'язки в сім'ї.
Тематична перевірка знань з теми: "Людина та її здоров'я. Фізична компонента здоров'я. Цінуй життя і здоров'я"

1. Щоб бути здоровою, людина повинна:

а) багато відпочивати;

б) багато працювати;

в) чергувати відпочинок з різними видами діяльності. *

2. Людина рухається завдяки:

а) м'язам; * б) кісткам; в) шкірі.

3. Для виконання фізичної роботи необхідні:

а) бажання і увага*

б) зусилля і витривалість; *

в) старання і вихованість.

4. Будівельним матеріалом організму є: а) білки; * б) жири; в) вуглеводи.

5. Щоб не отруїтися, треба:

а) вживати продукти в яскравій привабливій упаковці;

б) довго продукти зберігати;

в) вживати тільки свіжі продукти. *

6. Природними чинниками здоров'я є:

а) сонце, вода, повітря; *

б) людина, тварина, рослина;

в) ґрунт, мікроби, вуглеводи.

7. Написати, що означає вислів "здоровий спосіб життя".

8. Написати назви лікарських рослин, які рос­туть в Україні.

9. Написати, як пов'язані поняття "сім'я" і "здоров'я".

10. Написати, чому людина повинна цінувати своє здоров'я.


Тема. "Настрій і здоров'я".

1. Якщо я поважатиму людей:

а) вони вважатимуть себе кращими за мене;

б) вони теж будуть ставитися до мене з повагою; *

в) вони ображатимуть мене.

2. Здорова людина:

а) спокійна і урівноважена; *

б) непосидюча і неуважна;

в) зла і сердита.

3. Кому необхідно поступатися місцем у транспорті?

4. Як зрозуміти вчинок іншої людини?

а) Розпитати її про все.

б) Уявити себе на її місці. *

в) Найголовніше — це власні вчинки.

5. Гарна увага та пам'ять:

а) дається людині з народження;

б) розвивається і удосконалюється протягом життя. *

6. Написати, які корисні звички є в тебе.

7. Написати, які знаєте шкідливі звички.
Тема. "Тимчасове вимкнення електричної напруги. Безпечна електрика".

1. Під час вимкнення електричної напруги необ­хідно:

а) панікувати;

б) боятися темряви;

в) постояти на місці і не піддаватися паніці. *

2. Щоб добре орієнтуватися у своїй домівці, треба:

а) потренуватися ходити по оселі із заплюще­ними очима самому;

б) потренуватися ходити із заплющеними очима по оселі у супроводі дорослої людини; *

в) нічого не треба для цього робити.

3. Якщо вимкнули світло, необхідно користуватися:

а) будь-яким джерелом світла;

б) сірниками і свічками;

в) тільки ліхтариком. *

4. Користуватися гасовою лампою, сірниками та свічками можна:

а) з дозволу дорослих;

б)з дозволу дорослих та тільки у їх присутності; * в) завжди, коли заманеться.

5. Джерелом відкритого вогню є:

а) ліхтарик; б) свічка; * в) електрична лампа.

6. Чи можна залишати без нагляду увімкнені електроприлади?

а) Так. б) Ніколи. * в) Інколи.

7. Чи можна користуватися несправним елек­троприладом?

а) Якщо дуже треба, то можна.

б) Ніколи. * в) Завжди.

8. Продовжити речення: "Якщо порушити прави­ла користування електроприладами, може статися...".

9. Чи можна вмикати в одну розетку кілька елек­троприладів?

а) Так. б) Ніколи. * в) Інколи.

10. Написати, що необхідно робити, якщо відчу­ваємо запах диму, побачили іскри або полум'я.
Тема. "Небезпека від вогню. Що таке евакуація".

1. Чим вогонь корисний для людини?

а) Він може спричинити пожежу.

б) Він допомагає людині готувати гарячі страви. *

в) Ним можна гратися.

2. Чи можна пустувати з вогнем?

а) Так. б) Ніколи. * в) Інколи.

3. Що може бути причиною пожежі?

а) Іскри бенгальського вогню. *

б) Одяг, що сушиться біля вимкнених елек­тричних і газових приладів.

в) Ліхтарик.

4. Якщо загорілася невелика річ, необхідно:

а) підкинути її вгору;

б) кинути її на підлогу і затоптати ногами полум'я; *

в) викинути її у вікно.

5. До кого насамперед треба звернутися по допо­могу, якщо полум'я не можна подолати самому?

а) До пожежників. * б) До сусідів, в) До друзів.

6. Який номер пожежної служби?

а) 101.* б) 102. в) 103.

7. Щоб не отруїтися чадним газом, треба:

а) заховатися в шафу;

б) дихати через зволожений рушничок; *

в) стояти на місці і нічого не робити.

8. Утікаючи з приміщення, яке горить, треба:

а) накритися з головою мокрим простирад­лом чи рушником; *

б) накритися сухим простирадлом або рушником;

в) нічим не накриватися.

9. Коли приїдуть пожежники:

а) роби все за їхнім наказом і нічого не бійся; *

б) роби те, що вважаєш потрібним;

в) не виконуй їхні накази.

10. Написати, що таке "евакуація".


Тема. "Безпека в школі. Що таке конфлікт. Битися чи не битися".

1. На яких уроках потрібно виконувати правила для учнів?

а) На уроках читання, математики, україн­ської мови.

б) На уроках малювання, трудового навчання, фізкультури.

в) На всіх уроках і перервах. *

2. Що означає вислів "безпечна поведінка"?

а) Поведінка, яка призводить до сумних наслідків.

б) Поведінка, яка допомагає спокійно жити, працювати, навчатись. *

3. Продовжіть речення: "Я на перерві буду ..."

а) бешкетувати;

б) поводитися чемно; *

в) робити те, що заманеться.

4. Чому можна отримати травму під час рухливих ігор чи спортивних змагань?

а) Бо не виконуєш правил техніки безпеки. *

б) Бо виконуєш правила поведінки.

в) Бо слухаєш у всьому вчителя.

5. Конфлікт — це:

а) доброзичливе ставлення до оточуючих;

б) суперечка, яка може призвести до бійки. *

6. У разі виникнення конфлікту:

а) необхідно вступати в бійку, щоб довести свою правоту;

б) треба не вступати в бійку, бо може трапитися нещастя. *

7. Продовжити приказку: "Бійка до добра..." а) доводить; б) не доводить. *

8. Написати, що необхідно робити, щоб уникну­ти конфлікту.

9. Написати, які можуть бути наслідки бійки.
Тема. "Дорога з обмеженою оглядовістю. Дорога за несприятливих умов".

1. Пішоходи — це люди, які:

а) ходять пішки; *

б) їздять на особистому транспорті;

в) пересуваються на громадському транспорті.

2. Під час переходу вулиці необхідно триматися:

а) ближче до повороту;

б) якомога далі від повороту. *

3. Переходити дорогу можна там, де вона:

а) добре проглядається з обох боків; *

б) добре проглядається хоча б з одного боку.

4. Чи можна виходити на проїжджу частину дороги з-за перешкоди?

а) Так. б) Ніколи. * в) Інколи, якщо поспішаєш.

5. Що може бути перешкодою для гарної оглядовості дороги?

а) Людина, б) Кучугура снігу. * в) Валіза.

6. Якщо дорогу не можеш перейти сам:

а) повернешся додому;

б) попросиш про допомогу дорослих чи пра­цівника міліції. *

7. Чому для пішоходів небезпечні місця виїздів машин із дворів?

а) Бо машина може з'явитися зненацька. *

б) Бо машина має дуже високу швидкість.

8. Коли транспортні засоби рухаються з увімкну­тими фарами?

а) Тільки ввечері і вночі.

б) Тільки в умовах недостатньої видимості.

в) В умовах недостатньої видимості і в темну пору доби. *

9. Написати, які несприятливі умови на дорозі ти знаєш.




Тема. "Ознайомлення з дорожніми знаками. Заліз­ничний перехід. Правила безпечної поведінки біля нього".

1. Вчитель демонструє дорожній знак

а) Рух пішоходів дозволено.

б) Рух пішоходів заборонено.*

2. Вчитель демонструє дорожній знак .

а) Слизька дорога.*

б) Нерівна дорога.

в) Проїзд на автомобілі заборонено.

3. Вчитель демонструє дорожній знак .

а) Залізничний переїзд із шлагбаумом.

б) Залізничний переїзд без шлагбаума. *

в) Одноколійна залізниця.

4. Дорожні знаки потрібні для того, щоб:

а) було весело на дорозі;

б) люди не потрапили в біду;

в) попереджати про небезпеку на дорозі. *

5. Залізничний переїзд — це:

а) перехрестя двох залізничних доріг;

б) перехрестя звичайної дороги з залізничною. *

6. Виходити на залізничний переїзд можна тоді, коли:

а) шлагбаум піднято; * б) шлагбаум опущено.

7. Продовжити речення: "Про небезпеку попе­реджає не тільки опущений шлагбаум, а й

8. Продовжити речення: "Переходити залізничну колію можна тільки по пішохідних настилах та...".

9. На залізничних коліях:

а) не можна гратись; *

б) можна гратися, бо це дуже цікаво.

10. Чи можна обходити поїзд, що стоїть на заліз­ничній станції?

а) Так. б) Ні. *

11. Написати, який колір на залізниці забороняє рух.


Тема. "Ти — пасажир. Правила безпечної поведінки під час користування громадським транспортом".

1. Пасажири — це люди, які:

а) керують різними видами транспорту;

б) використовують для пересування різні види транспорту під керуванням інших людей. *

2. Пасажирський транспорт називають: а) громадським; * б) громадянським.

3. Чекати пасажирський транспорт можна:

а) де зручно і подобається;

б) на тротуарі або посадковому майданчику. *

4. Якщо немає тротуару або посадкового май­данчика, можна чекати:

а) на узбіччі дороги; * б) на дорозі;

в) де зручніше.

5. Продовжити речення: "Не можна підходити до краю проїжджої частини дороги тому, що...".

6. Написати, кого треба пропускати вперед під час посадки в транспорт.

7. Продовжити речення: "Посадка і висадка з транспорту дозволяється лише після...".

8. Написати правила-заборони для пасажира.

9. Продовжити речення: "Автобус і тролейбус треба обходити...".

10. Продовжити речення: "Трамвай треба обхо­дити...".

11. Написати правила поведінки в салоні гро­мадського транспорту.




Тема "Метро — підземний транспорт. Ти на екскурсії".

1. Метро — це:

а) наземний транспорт;

б) автотранспорт;

в) підземний транспорт. *

2. Коли заходиш до метро, необхідно:

а) відпускати двері, щоб вони вільно рухалися;

б) притримувати двері. *

3. Рухомі східці називаються:

а) екскаватор; б) ескалатор. *

4. На ескалаторі треба:

а) ні в якому разі не триматися за поручень;

б) завжди триматися за поручень. *

5. Чи можна бігти по східцях?

а) Так. б) Ні. *

6. Чому не можна сідати на східці?

а) Це некультурно.

б) Одяг може застрягнути між ними. *

7. Чекати на поїзд треба:

а) на краю платформи;

б) за обмежувальною лінією. *

8. Якщо впустив щось на рейки, треба:

а) швидше стрибнути вниз і дістати, поки немає поїзда;

б) завжди просити про допомогу чергового по станції. *

9. Написати, яких правил необхідно дотримувати­ся, щоб почуватися на екскурсії безпечно і спокійно.

Тема. "Небезпечні місця для розваг. Пожежонебезпечні предмети. Вибухонебезпечні предмети".

1. Біля дороги не можна гратися, тому що:

а) це не майданчик для ігор;

б) це незручно;

в) може наїхати транспортний засіб. *

2. Трансформаторна будка — це:

а) не місце для ігор; *

б) найцікавіше місце для ігор.

3. Ліфт - це карусель, на якій можна покататися.

а) Так. б) Ні. *

4. Написати, які небезпечні місця для ігор ви ще знаєте. • '

5. Пожежонебезпечні предмети - це предмети, які:

а) ніколи не горять;

б) легкозаймисті предмети. *

6. Написати, які пожежонебезпечні предмети ви знаєте.

7. Написати, за яким номером подзвоните в разі пожежі.

8. Написати, які вибухонебезпечні предмети знаєте. ,

9. Написати, що заборонено з ними робити.

10. Якщо ти знайшов вибухонебезпечний пред­мет часів війни, подзвониш:

а) 101.6) 102.* в) 103.



Тема. "Незнайомі люди. Тобі довірили ключі".

1. Чому треба бути обережними з незнайомими людьми?

а) Бо всі вони злі.

б) Бо серед них інколи зустрічаються злі. *

2. Від кого залежить ваша безпека?

а) Від мами і тата.

б) Від тебе самого. *

в) Від учителів.

3. Написати, що ти відповіси на умовляння не­знайомця.

4. Написати правила поведінки з незнайомими людьми.

5. Якщо вам довірили ключі від помешкання, треба бути:

а) гордим та почуватися дорослим;

б) обережним та уважним. *

6. Якщо ти загубив ключі:

а) ніколи не говори про це батькам;

б) скажи про це через деякий час;

в) відразу повідом про це батьків. *

7. Чи можна ховати ключі під килимок, в пошто­ву скриньку?

а) Так. б) Ні. *

8. Яке твердження правильне?

а) Я ніколи не передам ключі в чужі руки. *

б) Якщо дуже буде потрібно, передам в чужі руки.

9. Написати, які б поради ти дав дітям, яким до­вірили ключі.

Тема. "Природні лиха: гроза, буря, землетрус, повінь".

1. Природні лиха — це лиха, які:

а) коїть людина своєю діяльністю;

б) грізні явища природи. *

2. Написати, що таке гроза.

3. Написати, як поводитимешся під час грози.

Вдома... Надворі... У лісі... У полі... У воді...

4. Чи можна тікати від блискавки на велосипеді, коні, човні?

а) Так. б) Ні. *

5. Коли я побачу кулясту блискавку:

а) відмахнуся від неї;

б) стоятиму спокійно. *

6. Написати, що таке буря.

7. Написати, як можна підготуватися до бурі.

8. Написати, що таке землетрус.

9. Написати, які правила поводження під час землетрусу знаєте.

10. Написати, що таке повінь.

11. Написати, які знаєте правила поведінки під час повені.


Тема. "Сонце і вода. Похід до лісу".

1. Сонце буває:

а) корисним; б) шкідливим;

в) корисним та шкідливим. *

2. Найкраще засмагати вранці:

а) з 11 години; б) до 11 години; * в) до 13 години.

3. Найкраще засмагати ввечері:

а) до 18 години; б) після 17 години; * в) після 15 години.

4. Написати, чому не можна перебувати на сонці цілий день.

5. Написати, які правила купання знаєте.

6. Отруйні гриби для людини:

а) мухомор; * б) опеньки; в) лисички.

7. Отруйні для людини ягоди - це:

а) вовчі; * б) вишні; в) суниці.

8. Написати правила поводження під час зустрічі з гадюкою.

9. Написати, як треба діяти, щоб не укусив кліщ.

10. Продовжити речення: "Найстрашніше лихо для лісу — ..." (пожежа).

Тема. "Не дикі, але небезпечні. Вони підстері­гають скрізь".

1. Написати, як необхідно діяти під час зустрічі з собакою.

2. Написати, що необхідно робити, якщо тебе вкусив собака.

3. Написати, які домашні тварини можуть бути небезпечними.

4. Написати, як поводитися з коровами.

5. Написати, як поводитися з кіньми.

6. Написати, як поводитися з козенятами, ягнятами, телятами.

7. Написати, як треба діяти, коли тебе вкусила бджола.

8. Написати, як треба діяти, якщо отримав садно.

9. Написати, як слід лікувати синець.

10. Написати, що треба робити, коли з рани тече кров.

11. Написати, як зупинити кровотечу з носа.

12. Написати, як діяти, якщо в око потрапить смітинка.

Підсумкова контрольна робота з теми: "Безпека життя"
1 варіант

1. Які знаєте правила поводження з електрикою?

2. Які знаєте правила безпечної поведінки в школі?

3. Які правила дорожнього руху необхідно вико­нувати кожному школяреві?

4. Які знаєте правила поводження в метро?

5. Записати назви небезпечних для життя місць.

6. Як поводитися з незнайомцями?

7. Які правила поводження під час грози?

8. Що треба знати про відпочинок на сонці біля води?

9. Які не дикі тварини можуть стати небезпечними?

10. Як зупинити кровотечу?

2 варіант

1. Як треба діяти під час пожежі?

2. Що таке конфлікт? Як поводитися під час конфлікту?

3. Які знаєте правила пасажирів?

4. Як треба поводитися на екскурсії?

5. Як поводитися з вибухонебезпечними предме­тами?

6. Що необхідно робити під час землетрусу?

7. Що треба знати про відпочинок у лісі?

8. Які комахи можуть бути небезпечними для здоров'я?

9. Як зупинити кровотечу з носа?



10. Як діяти, якщо в тебе утворився синець?





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка