Pецензія на методичну розробку відкритого заняття з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням»



Скачати 36.94 Kb.
Дата конвертації21.03.2016
Розмір36.94 Kb.
Pецензія

на методичну розробку відкритого заняття

з дисципліни « Іноземна мова за професійним спрямуванням»

з теми: «Сектори економіки»,

підготовлену викладачем Маріупольського машинобудівного коледжу

ДВНЗ «ПДТУ» Горобей А.М.

Методична розробка відкритого заняття виконана у відповідності з методичними рекомендаціями з підготовки та проведення практичних занять у вищих навчальних закладах 1-2 рівнів акредитації. Відкрите заняття підготовлено відповідно до робочої і навчальної програми з дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням». У методичній розробці відкритого заняття подано розгорнутий план-конспект заняття у формі мовного практикуму з використанням методу критичного мислення, методики роботи з лексичним матеріалом, методу лінгвістичного квесту, рольовою грою, синквейну, перелік літератури та необхідного обладнання, мету і задачі, надано чітку структуру заняття, вдало подано мотивацію пізнавальної діяльності студентів.

Викладач у методичній розробці заняття передбачила постійну зайнятість і активність студентів, забезпечила максимальні умови для контролю знань, умінь і навичок. Схема заняття є логічною і сприяє оволодінню іноземною мовою за професійним спрямуванням. Виклад матеріалу проводиться послідовно, на належному науково-методичному рівні. Роздатковий матеріал підготовлений грамотно, має оптимальну кількість питань, охоплює всю тему, дозволяє за короткий час проконтролювати знання студентів групи. Розробка містить багато різноманітних форм та методів роботи(метод синквейну,бесіду,читання, мозковий штурм, аудіювання з використанням тематичного відеоролику, роботу з мультимедійними презентаціями, групову та парну роботу, лінгвістичний квест, тесту на платформі EasyQuizzy), що відповідають психофізіологічним та індивідуальним особливостям студентів і сприяють успішному досягненню мети заняття. Домашнє завдання є диференційованим.

Методична розробка відкритого заняття відповідає теоретичному й методико-практичному розділам навчальної програми, має інноваційний характер, відповідає новітнім технологіям навчання, спрямована на формування комунікативної компетенції майбутніх фахівців.

Методична розробка може бути рекомендована для викладачів іноземної мови за професійним спрямуванням вищих навчальних закладів 1-2 рівнів акредитації в якості як основного, так і довідково-дидактичного матеріалу.

Рецензент:

Старший викладач кафедри

Іноземних мов ДВНЗ «ПДТУ» Костіна Т.О.



Рецензія

на методичну розробку відкритого заняття

з дисципліни « Іноземна мова за професійним спрямуванням»

з теми: «Сектори економіки»,

підготовлену викладачем Маріупольського машинобудівного коледжу

ДВНЗ «ПДТУ» Горобей А.М.

Методична розробка відкритого заняття виконана у відповідності з методичними рекомендаціями з підготовки та проведення практичних занять у вищих навчальних закладах 1-2 рівнів акредитації. Вона складається з декількох частин: вступу, плану заняття, ходу заняття, плану-конспекту заняття,висновків та додатку, який містить матеріали проектів у формі комп'ютерної презентації. Викладач детально розкриває методичну та дидактичну мету кожного етапу заняття та демонструє інтерактивні методи навчання на своєму заняті, а саме: мозковий штурм, метод синквейну, бесіду, аудіювання, роботу малими групами, використання методу критичного мислення, лінгвістичного квесту. План-конспект дає можливість слідкувати за всією роботою викладача та студентів. Він містить як питання так i очікувані відповіді на них, текст, як англійською мовою, так i переклад, вправи на розвиток мовної здогадки, тестові завдання та таблиці. Викладач подає матеріал у доступній формі, активізує та перевіряє знання студентів з уже вивченого матеріалу . Побудова структурних елементів заняття логічна й послідовна: викладач здійснює плавні смислові переходи від одного розділу до іншого. Тема заняття висвітлюється та розкривається повністю. Автор розробки активно застосовує методику використання мультимедійних засобів навчання: демонструє автентичні відеоролики за фахом, презентацію Power Point. Наочність та аудіоматеріал розвивають пам'ять, увагу, фонематичний слух студентів, сприяють зацікавленості та формуванню комунікативної компетенції майбутніх фахівців.

Методична розробка може бути рекомендована для викладачів іноземної мови за професійним спрямуванням вищих навчальних закладів 1-2 рівнів акредитації в якості як основного, так і довідково-дидактичного матеріалу.
Рецензент:

Викладач англійської мови вищої категорії



Маріупольського електромеханічного технікуму Горбатюк О.В.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка