Педагогічна психологія



Скачати 62.18 Kb.
Дата конвертації26.03.2016
Розмір62.18 Kb.
ІІІ. Контрольні роботи з дисципліни “Педагогічна психологія” для перевірки рівня засвоєння студентами навчального матеріалу.

Варіант 1

1. Визначити предмет і завдання педагогічної психології.

2. Початковий етап навчання.

3. Цілі виховання.

4. Рекомендації до організації виконання завдання молодшими школярами. 5. Самовиховання в юнацькому віці.

Варіант 2

1. Особливості виховних та навчальних впливів на дітей в різні періоди життя.

2. Поєднання різних форм навчання на початковому етапі.

3. Засоби виховання.

4. Рекомендації до організації колективної творчої справи дітей.

5 Умови ефективності і педагогічної оцінки.


Варіант 3

1. Проблеми педагогічної психології.

2. Особливості навчання немовлят.

3. Методи виховання.

4. Рекомендації до організації ігрової діяльності молодших школярів.

5. Педагогічна оцінка як засіб стимулювання.


Варіант 4

1. Класифікація методів педагогічної психології.

2. Прийоми розвитку наочно-дійового мислення немовлят.

3. Інститути виховання.

4. Рекомендації до організації трудової діяльності молодших школярів.

5. Засоби стимулювання навчання та виховання дітей.


Варіант 5

1. Переваги та недоліки різних методів педагогічної психології.

2. Теорії виховання в світлі психологічної науки.

3. Місце педагога в сучасному суспільстві.

4. Практичні вправи на релаксацію для вчителя.

5. Трудове виховання в молодшому шкільному віці.


Варіант 6

1. Основні категорії педагогічної психології.

2. Спілкування і виховання.

3. Психологічні вимоги до особистості педагога.

4. Практичні вправи на підвищення активності вчителя.

5. Трудове виховання в молодшому шкільному віці.



Варіант 7

1. Види научування.

2. Колектив і розвиток особистості.

3. Загальні здібності педагога.

4. Розробка аутотренінгу для вчителя.

5. Предмет і завдання педагогічної психології.


Варіант 8

1. Умови та механізми научування.

2. Шляхи підвищення позитивного впливу колективу на особистість.

3. Методика визначення соціально-специфічних якостей педагога.

4. Рекомендації до організації ігрової діяльності дошкільнят.

5. Умови ефективності педагогічної оцінки.


Варіант 9

1. Фактори, що визначають успішність навчання.

2. Сім’я та виховання.

3. Організація творчої роботи педагога.

4. Рекомендації з розвитку комунікативних здібностей вчителя.

5. Організація психологічної самоосвіти педагога.


Варіант 10

1. Теорія начальної діяльності.

2. Формування та зміна соціальних установок.

3. Співробітництво та компроміс як оптимальні способи поведінки людей у конфліктній ситуації.

4. Рекомендації до організації трудової діяльності дошкільнят.

5. Педагогічна оцінка як засіб стимулювання.


Варіант 11

1. Співвідношення научування та розвитку.

2. Перші кроки у вихованні немовляти.

3. Індивідуальний підхід у вихованні.

4. Рекомендації щодо уникнення конфліктів у спілкуванні учителів.

5. Засоби стимулювання навчання та виховання.


Варіант 12

1. Сучасні концепції научування.

2. Початок формування соціально важливих якостей особистості у ранньому віці.

3. Вплив груп на формування і розвиток особистості.

4. Рекомендації з уникнення конфліктів у спілкуванні підлітків та юнаків.

5. Самовиховання в юнацькому віці.



Варіант 13

1. Навчання в ранньому віці.

2. Моральне виховання дітей у перші роки життя.

3. Педагог та особисті стосунки дітей.

4. Рекомендації з уникнення конфліктів у спілкуванні школярів та вчителів.

5. Трудове виховання в молодшому шкільному віці.


Варіант 14

1.Вдосконалість сприйняття, пам’яті і мислення дошкільнят.

2. Фізичне виховання у ранні роки.

3. Міжособисті стосунки дітей.

4. Рекомендації щодо організації розумової діяльності підлітків.

5. Організація психологічної самоосвіти педагога.



Варіант 15

1. Навчання дошкільнят мовленню, читанню, письму.

2. Гігієнічне виховання у ранні роки.

3. Розвиток потреби дітей в емоційному контакті.

4. Рекомендації до формування професійної спрямованості особистості в юнацькому віці.

5. Засоби стимулювання навчання та виховання дітей.


Варіант 16

1. Підготовка дитини до навчання в школі.

2. Становлення характер дошкільняти та молодшого школяра.

3. Шляхи підвищення ефективності діяльності психологічного колективу.

4. Рекомендації з розвитку спеціальних здібностей підлітків.

5. Умови ефективності педагогічної оцінки.


Варіант 17

1. Розвиваючі навчально-дидактичні ігри для дітей – дошкільників.

2. Виховання дошкільників в домашній праці.

3. Попередження та усунення конфліктів в роботі педагогічного колективу.

4. Рекомендації з розвитку спеціальних здібностей в юнацькому віці.

5. Педагогічна оцінка як засіб стимулювання.


Варіант 18

1. Форми занять з дітьми дошкільного віку.

2. Виховання дошкільнят в домашній праці.

3. Організація роботи колективу.

4. Поради керівникам колективам молодших школярів.

5. Спеціальні здібності педагога.


Варіант 19

1. Організація навчання дітей.

2. Організація навчання дітей в молодших класах школи.

3. Методи керівництва колективом.

4. Поради керівникам колективів підлітків.

5. Трудове виховання в молодшому шкільному віці


Варіант 20

1. Навчання молодших школярів у домашніх умовах.

2. Виховання у навчанні дитини дошкільного віку та молодшого школяра.

3. Стилі керівництва колективом.

4. Поради керівникам колективів юнаків.

5. Організація психологічної самоосвіти педагога.


Варіант 22

1. Джерела розумового розвитку дітей молодшого шкільного віку.

2. Окремі аспекти виховання та перевиховання дорослої людини.

3. Організація дитячої трудової діяльності.

4. Рекомендації щодо самовиховання підлітків.

5. Організація психологічної самоосвіти педагога.


Варіант 23

1. Причини невстигання молодших школярів та шляхи її подолання.

2. Вікові особливості дитини і педагогічна оцінка.

3. Управління міжособистісними стосунками в дитячих групах та колективах.

4. Рекомендації щодо самовиховання молодших школярів.

5. Умови ефективності і педагогічної оцінки.


Варіант 24

1. Становлення теоретичного інтелекту

2. Виховання в іграх молодшого школяра.

3. Навчання дітей спілкуванню і взаємодії з людьми.

4. Рекомендації щодо самовиховання юнаків.

5. Педагогічна оцінка як засіб стимулювання.


Варіант 25

1. Вдосконалення практичного мислення підлітків та юнаків.

2. Виховання старшокласників у школі.

3. Аутотренінг у роботі педагога.

4. Підбір ігор та вправ, спрямованих на розвиток комунікативних здібностей підлітків.

5. Предмет і завдання педагогічної психології.


Варіант 26

1. Професіоналізація трудових умінь та навичок юнаків.

2. Умови ефективності педагогічної оцінки.

3. Елементи психокорекції в діяльності педагога.

4. Навчання дітей спілкуванню і взаємодії з людьми.

5. Самовиховання в юнацькому віці.


Варіант 27

1. Розвиток загальних здібностей в підлітковому та юнацькому віці.

2. Педагогічна оцінка як засіб стимулювання.

3. Психологія педагогічної саморегуляції.

4. Виховна бесіда.

5. Спеціальні здібності педагога.


Варіант 28

1. Розвиток спеціальних здібностей в підлітковому та юнацькому віці.

2. Засоби стимулювання навчання та виховання дітей.

3. Спеціальні здібності педагога.

4. Прийоми та засоби, спрямовані на виховання охайності молодших школярів.

5. Організація психологічної самоосвіти педагога.


Варіант 29

1. Виховання підлітків та юнаків у спілкуванні з дорослими.

2. Індивідуальний стиль діяльності педагога.

3. Самовиховання в юнацькому віці.

4. Прийоми та засоби, спрямовані на виховання охайності молодших школярів.

5. Предмет та завдання педагогічної психології.



Варіант 30

1. Педагогічна оцінка як засіб стимулювання.

2. Організація психологічної самоосвіти педагога.

3. Виховання дітей через засоби масової інформації.



4. Розвиток ділового спілкування старшокласників.

5. Трудове виховання в молодшому шкільному віці.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка