Перелік діагностичних методик, що застосовуються при здійсненні психологічного супроводу навчально-виховного процесу



Скачати 279.37 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір279.37 Kb.
Перелік діагностичних методик, що застосовуються при здійсненні психологічного супроводу навчально-виховного процесу
№п/п

Область проблематики

Назва методики, автор

Призначення

Адреса методики

1

2



3

4

5



1.

Діагностика психічних складових

1.1. Сприймання
1.1.1.
1.1.2.

1.1.3.

Визначення спостережливості

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003


Визначення рівня розвитку спостережливості

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

Визначення обсягу сприймання

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

1.2. Увага

1.2.1. Тест Бурдона
Визначення стійкості уваги

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

1.2.2. Таблиці Шульте-Горбова

Визначення обсягу уваги

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

1.2.3. Методика “Графічний диктант”, Д.Б.Ельконін

Діагностика вміння діяти за правилом, з’ясування сформованості довільної уваги, зорово-моторної координації

МК заочного відділу психологічного факультету національного університету ім.Б.Хмельницького

1.2.4. Методика Немова

Визначення розподілу та переключення уваги

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

1.3. Пам’ять

1.3.1.

Визначення слухової, зорової пам’яті


Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

1.3.2. Методика «Впізнавання фігур»

Дослідження процесів сприйняття та впізнавання

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

1.3.3. Методика «Образна память»

Дослідження короткочасної образної пам’яті

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

1.3.4. Методика «Заучування 10 слів» (А.Р.Лурія)

Оцінювання стану пам’яті, втомлюваності, активності

“Практическая психология в тестах”. М: “АСТ-ПРЕСС КНИГА” 2001

1.4. Мислення

1.4.1. Методика “Виключення слів”


Визначення інтегрального показника вербально-логічного мислення

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

1.4.2. Методика “Виключення предметів”

Визначення інтегрального показника образного мислення

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

1.4.3. Оцінювання психосоціальної зрілості за тестовою бесідою, А.Керн-Я.Йєрасек


МК заочного відділу психологічного факультету національного університету ім.Б.Хмельницького

1.5. Моторная проба Шварцландера

Определение уровня притязаний через моторную координацию

Бороздина Л.В. Исследование уровня притязаний.-М. МГУ, 1988

1.6. Мотиваційна сфера

1.5.1. Методика М.Гінзбурга

Діагностика мотивації до шкільного навчання

МК заочного відділу психологічного факультету національного університету ім.Б.Хмельницького

1.7. Темперамент

1.7.1. Тест Г.Айзенка в адаптації О.Шмельова


Визначення типу темпераменту

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

1.7.2. Тест-опитувальник “Коло” Г.Айзенка
Визначення типу темпераменту

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

2.

Інтелект
2.1. Вербальний тест Айзенка



Дослідження інтелекту

“Практическая психология в тестах”. М: “АСТ-ПРЕСС КНИГА” 2001

2.2. CFIT тест на интеллект Р.Кеттела

Дослідження інтелекту

“Практическая психология в тестах”. М: “АСТ-ПРЕСС КНИГА” 2001

2.3. КОТ

Дослідження розумових здібностей

МК заочного відділу психологічного факультету національного університету ім.Б.Хмельницького

3.

Профдіагностика



3.1. ДДО

Визначення професійних нахилів учнів

МК заочного відділу психологічного факультету національного університету ім.Б.Хмельницького

3.2. Карта интересов

Визначення професійних нахилів учнів

МК заочного відділу психологічного факультету національного університету ім.Б.Хмельницького

4.

Особистісні прояви



4.1. Методика Філіпса

Визначення рівня шкільної тривожності

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

4.2. Методика “Сходинки”

Визначення самооцінки

Бібліотека “Шкільного світу” Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. Київ, “Редакції загальнопедагогічних газет”, 2003

4.3. “Шкала одиночества”(Д.Рассел, Л.Пепло, М.Фергюсоном)

Дослідження рівня суб’єктивного відчуття людиною своєї одинокості

“Практическая психология в тестах”. М: “АСТ-ПРЕСС КНИГА” 2001

4.4. Опитувальник Шмішека

Дослідження акцентуації характеру

“Практическая психология в тестах”. М: “АСТ-ПРЕСС КНИГА” 2001

4.5. Тест “Дом-Дерево-Человек”

(Дж.Бук)


Дослідження особистості

“Практическая психология в тестах”. М: “АСТ-ПРЕСС КНИГА” 2001

4.6. Тест “Стиль керівництва”

Визначення стилю керівництва

Тесты для персонала. Серова Л.Г. Ростов - на - Дону. Феникс, 2003

4.7. Тест “Творчий потенціал”

Визначення творчого потенціалу керівника

Тесты для персонала. Серова Л.Г. Ростов-на-Дону.Феникс, 2003

4.8. Тест “Творчий потенціал”

Визначення творчого потенціалу керівника

Тесты для персонала. Серова Л.Г. Ростов-на-Дону.Феникс, 2003

4.9. Орієнтаційна анкета, Б.Басса

Визначення направленості особистості

Настольная книга практического психолога. Е.И.Рогов, т.1,М:ВЛАДОС, 2003

4.10. Опитувальник Басса-Дарки

Діагностика агресивності

Настольная книга практического психолога. Е.И.Рогов, т.1,М:ВЛАДОС, 2003

4.11. Тест “Хто підніме папірець?”

Виявлення культурно-психологічного потенціалу вчителя

МК заочного відділу психологічного факультету національного універистету ім.Б.Хмельницького

5.

Міжособистісні стосунки


5.1. Методика Р.Жиля

Визначення міжособистісних стосунків школяра

“Практическая психология в тестах”. М: “АСТ-ПРЕСС КНИГА” 2001

5.2. Соціометрія (Дж.Морено)

Дослідження міжособистісних стосунків

“Практическая психология в тестах”. М: “АСТ-ПРЕСС КНИГА” 2001

5.3. Тест Томаса

Визначення стилю поведінки в конфліктній ситуації

“Практическая психология в тестах”. М: “АСТ-ПРЕСС КНИГА” 2001

5.4. Малюнок сімї (метод Кормана)

Дослідження внутрісімейних стостунків

“Практическая психология в тестах”. М: “АСТ-ПРЕСС КНИГА” 2001

5.5. Анкета “Адміністрація очима педагогів”
“Пі”. Психологічний клімат колективу, Київ, ГЛАВНИК, 2004, уп. Марінушкіна О.

5.6. Анкета “Оцінювання направленості діяльності адміністрації”


“Пі”. Психологічний клімат колективу, Київ, ГЛАВНИК, 2004, уп. Марінушкіна О.

1.


Діагностика психічних складових

Визначення рівня розвитку дрібної моторики рук

Вивчення психічного розвитку молодших школярів

Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами.-К., 2006.-С.99

Методика “Знайди і викресли”

Визначення продуктивності та стійкості уваги

Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами.-К., 2006.-С.99

Тест “Коректурна проба”

Визначення швидкості розподілу та переключення уваги, її обсяг та стійкість

Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами.-К., 2006.-С.99

Методика “Запамятовування 10 слів” (О.Лурія)

Визначення обсягу короткочасної та відстроченої памяті

Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами.-К., 2006.-С.99

Визначення домінуючого типу сприймання за роботою провідних аналізаторів

Діагностика домінуючого каналу сприймання

Волошина В.В., Долинська Л.В. Загальна психологія: практикум. Навч.посібник..-К,2005.-С.209

Визначенння домінуючого типу памяті

Діагностика домінуючого типу памяті

Волошина В.В., Долинська Л.В. Загальна психологія: практикум. Навч.посібник..-К,2005.-С.209

2.

Особистісні прояви



Опитувальник ЕРІ (Айзенк)

Діагностика екставерсії, нейротизму, типу темпераменту

Волошина В.В., Долинська Л.В. Загальна психологія: практикум. Навч.посібник..-К,2005.-С.209

Тест шкільної тривожності Філіпса

Визначення рівня і характеру тривожності, повязаної зі школою

Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами.-К., 2006.-С.99

Оцінювання рівня тривожності й схильності дитини до неврозу (О.Захаров)

Оцінка емоційного стану дитини залежно від поведінкових реакцій

Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами.-К., 2006.-С.99

Визначення акцентуації характеру (Шмішек)

Діагностика типу акцентуацій

Волошина В.В., Долинська Л.В. Загальна психологія: практикум. Навч.посібник..-К,2005.-С.209

Опитувальник Басса-Дарки

Діагностика агресивності

Рогов Е.И. Настольная книга пркктического психолога.-Кн.1-М.,2003.-С.240

Неіснуюча тварина (проективна)

Дослідження особливостей особистості

Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами.-К., 2006.-С.99

Малюнок людини

Дослідження пізнавальної здатності, розумового розвитку

Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами.-К., 2006.-С.99

Малюнок сім’ї

Діагностика особливостей сімейних взаємин

Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами.-К., 2006.-С.99

Малюнок дерева

Діагностика самооцінки, відносин з оточенням, особистісних проявів

Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами.-К., 2006.-С.99

Тест Люшера

Діагностика емоційного стану людини

Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами.-К., 2006.-С.99

Психогеометричний тест

Визначення характерних особливостей особистості

Волошина В.В., Долинська Л.В. Загальна психологія: практикум. Навч.посібник..-К,2005.-С.209

3.

Профдіагностика



Методика виявлення “комунікативних та організаторських здібностей” (КОЗ –2)

Виявлення комунікативних та організаторських здібностей особистості

Волошина В.В., Долинська Л.В. Загальна психологія: практикум. Навч.посібник..-К,2005.-С.209

Тест Холанда

Виявлення типу особистості

Истратова О.Н. Справочник психолога средней школы.-Р-н-Д, 2006.-С.273

ДДО Клімова

Діагностика типу особистості

Истратова О.Н. Справочник психолога средней школы.-Р-н-Д, 2006.-С.273

Карта інтересів

Діагностика домінуючих інтересів

Истратова О.Н. Справочник психолога средней школы.-Р-н-Д, 2006.-С.273

Визначення схильностей за методикою Л.А.Йовайші

Діагностика домінуючих професійних інтересів

Истратова О.Н. Справочник психолога средней школы.-Р-н-Д, 2006.-С.273

1.

Міжособистісні стосунки



Соціометрія (Морено, Бітянова)

Визначення рівня згуртованості дитячого колективу

Рогов Е.И. Настольная книга пркктического психолога.-Кн.1-М.,2003

Методика “Малюнок сім’ї”

Вивчення міжособистісних стосунків в сім’ї”

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003

Методика “Моє коло спілкування”

Вивчення міжособистісних стосунків серед однолітків

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003

2.

Профдіагностика



ДДО Клімова

Виявлення здібностей і здатностей учнів


Психолог. Тести. 2005

Карта інтересів


Діагностика домінуючих профорієнтаційних інтересів

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


Тест “Здібності учня”

Виявлення здібностей і здатностей учнів

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003

КОС (В.В.Синявського, Б.А.Сидорішина)
Оцінювання комунікативних та організаторських здібностей
Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003

Тест Шмішека

Визначення акцентуацій характеру
Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003

Тест Дж.Холанда

Виявлення здібностей і здатностей учнів
Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003

ШТУР
Оцінювання рівня розумового розвитку

Газета “Психолог” №34,2006
3.

Діагностика психічних складових

Таблиці Шульте. Чорно-білі таблиці.

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


Методика “Розставляння чисел”

Діагностика уваги

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


Методика “Завчання 10 слів”

Діагностика пам’яті

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


Коректурна проба

Діагностика уваги

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


Методика Мюнстерберга

Діагностика уваги

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


Методика “Інтелектуальна лабільність”

Вивчення рівня навчання

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


Тест Ілліна

Діагностика індивідуально-типологічних особливостей (вивчення темпу роботи і працездатності)

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


4.

Особистісні прояви

Тест Філіпса

Визначення рівня тривожності учнів

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003

Тест Айзенка

Визначення типу темпераменту

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


Тест Шмішека

Визначення акцентуації характеру

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


Опитувальник Ейдеміллера

Визначення акцентуації характеру

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


Опитувальник Басса-Дарки

Визначення рівня агресивності підлітків

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


Тест Томаса

Визначення конфліктності серед учнів

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003


1.

Вивчення особистісної сфери дитини

Методика “Картинки Давида”

Дослідження рівня розвитку аналітичної фантазії

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006

Тест для батьків “Не проґав вундеркінда!”

Дослідження творчої активності особистості

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006

Тест Ебінгауза

Дослідження мовленнєвої активності особистості

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006

Визначення розрізнення та вибору фонем

Дослідження мовленнєвої активності особистості

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006

Методика “Образна пам’ять”

Визначення рівня розвитку образної пам’яті

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006

Тест Біне-Сімона (варіант Л.Термена)

Вивчення розумового розвитку дитини

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006

Графічний тест Торенса

Визначення оригінальності й гнучкості побудови графічного образу

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006

Методика “Драбинка” (С.Г.Якобсон)

Вивчення динаміки самооцінки

С.Г.Якобсон. Психологические проблемы этического развития детей.-М.:Педагогика,1984.

2.

Адаптаційний період



Опитувальник для вчителя (Л.Ковальова)

Виявлення причин шкільної дезадаптації

Л.М.Костина. Игровая терапия с тревожными детьми.-СПб.:Речь, 2005

3.


Емоційна сфера дитини

Тест (Р.Теммпл, В.Амен, М.Дарки)

Вивчення рівня тривожності

Л.М.Костина. Игровая терапия с тревожными детьми.-СПб.:Речь, 2005

Анкета для батьків та вихователів

Дослідження тривожності

Заняття психолога з малятами. Упорядн. Т.Гончаренко.-К.:Вид.дім “Шкільний світ”, 2005

Методика Собчика “Тест кольорових виборів”

Визначення мотивів та потреб молодшого школяра

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006

4.

Міжособистісні стосунки



Методика Рене Жиля

Визначення міжособистісних стосунків

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006

Методика В.Михала “Незавершені речення” (у модифікації)

Дослідження соціальних взаємин

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006

Соціометрія

Дослідження соціальних взаємин

Л.Кондратенко. Розумові здібності дитини: (диференц.діагност.довідн. психолога школи І ступеня).-К:Главник, 2004

Методика “Клас тварин” (фантастичний малюнок класу – за Л.Кондратенко)

Вивчення міжособистісних стосунків в колективі класу, групи

Л.Кондратенко. Розумові здібності дитини: (диференц.діагност.довідн. психолога школи І ступеня).-К:Главник, 2004

Опитувальний аркуш для батьків

Виявлення особливостей виховання дитини в сім’ї, сімейних стосунків

Психолог: червень №23-24, 2005

Опитувальний аркуш для дитини “Відношення дитини до педагога” (Є.Є.Алексеєва)

Виявлення наявності чи відсутності порушень у взаєминах вихователя і дитини та місце, причину таких порушень

Алексеєва Є.Є. Психологические проблемы детей дошкольного возраста.-СПб.:Речь, 2006

5.

Мотиваційна сфера



Методика М.Р.Гінзбурга

Діагностика мотивації до шкільного навчання

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006

6.


Готовність до школи

Методика Керна-Йїрасека

Вивчення рівня готовності до школи

Психолог: №1, 2007

Експрес-методика визначення готовності дитини до шкільного навчання (інститут Костюка)

Рівень розвитку розумової активності

Психолог: №1, 2007

1.

Діагностика особистісних проявів



Тест-опитувальник “Оцінювання рівня тривожності” (А.Захаров)

Визначення рівня тривожності учнів

Психолог. Бібліотека. Психологічні методики для шкільного віку. 2005

Методика Філіпса

Визначення рівня тривожності учнів

Психолог. Бібліотека. Психологічні методики для шкільного віку. 2007

Методика Ч.Спілберга

Визначення рівня тривожності учнів

Психолог. Бібліотека. Психологічні методики для шкільного віку. 2007

Малюнок людини

Визначення розумових здібностей дитини

Гільбух Ю.З. Діагностика психологічної готовності дитини до шкільного навчання. 1989

Логічні казки

Визначення розумових здібностей дитини

Гільбух Ю.З. Діагностика психологічної готовності дитини до шкільного навчання. 1989

Безглузді казки

Визначення розумових здібностей дитини

Гільбух Ю.З. Діагностика психологічної готовності дитини до шкільного навчання. 1989

“Сходинки”

Визначення рівня самооцінки

Психолог. Бібліотека. Психологічні методики для шкільного віку. 2007

“Список особистісних рис” (Л.Гозман)

Визначення рівня самооцінки

Практична психологія і соціальна робота. №11, 2005

Тест Басса-Дарки

Діагностика агресивності

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога.-Кн.1-М.,2003

Неіснуюча тварина

Діагностика агресивності

Л.Терлецька. Психокорекція засобами малюнку. Главник, 2007

Особистісний комплексний соціометричний тест (О.Зворикіна)

Загострення певних проявів особистісних характеристик

Психолог, №14, 2002

Опитувальник Кеттела

Загострення певних проявів особистісних характеристик

Шевандрин Н.И., Основы психологической диагностики. М.:2003

Тест Люшера

Загострення певних проявів особистісних характеристик

Цветовой тест Люшера, обробка в електронному варіанті

2.

Діагностика психічних складових



Коректурні проби

Визначення рівня уваги, стійкості, обсягу

Психолог, №2, 2002

Таблиці Шульте (у модифікації О.Козиревої)

Визначення рівня уваги, стійкості, обсягу

Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. 2003

Методика Мюнстенберга (модифікація Л.Ф.Черемошкіної)

Визначення рівня уваги, стійкості, обсягу

Л.Терлецька. Шкільна психодіагностика. 2003

Піктограми

Визначення ступеня розвитку та обсягу пам’яті

Психологічний інструментарій

Оперативна пам’ять

Визначення ступеня розвитку та обсягу пам’яті

Психологічний інструментарій

3.

Профдіагностика



ДДО Клімова

Визначення здібностей і нахилів учнів

Психолого-педагогічна діагностика школярів. Упор. О.Л.Співак. 2007

Тест Холанда

Визначення здібностей і нахилів учнів

Психолого-педагогічна діагностика школярів. Упор. О.Л.Співак. 2007

4.

Міжособистісні стосунки



Дім-дерево-людина

Вивчення міжособистісних стосунків

Шевандрин Н.И., Основы психологической диагностики. М.:2003

Соціометрія

Вивчення міжособистісних стосунків

Шевандрин Н.И., Основы психологической диагностики. М.:2003

Малюнок сім’ї

Вивчення міжособистісних стосунків

Шевандрин Н.И., Основы психологической диагностики. М.:2003

5.

Мотиваційна сфера особистості



Тест кольрових виборів (Л.Собчик)

Визначення мотивів та потреб учнів

Психолог. Бібліотека. Психологічні методики для шкільного віку. 2007

Анкета визначення шкільної мотивації (О.Ануфрієва, С.Костомірова)

Визначення мотивів та потреб учнів

Психолог. Бібліотека. Психологічні методики для шкільного віку. 2007

1.

Міжособистісні стосунки



Тест для дослідження міжособистісних взаємин дітей в сім’ї

“Казки Дюса” (Десперт)

Діагностика взаємин сиблінгів

Психолог, №28. 2005

Опитувальник Т.Рєпіної

Визначення референтної групи дитини

Психолог. №23-24; 2005

Методика Р. Жиля

Дослідження міжособистісних стосунків

Е.И.Рогов. Настольная книга практического психолога. М. 2003

Малюнок сім’ї

Визначення сфери сімейних взаємин

Психолог. №23-24; 2005

2.


Діагностика психічних складових

Образна пам’ять

Визначення рівня запам’ятовування образів

Головань Н.О. “Ми готові до школи?” Держ.центр.укр.видавництво

Довільне та мимовільне запам’ятовування

Визначення рівня запам’ятовування без попередньої постановки цілі

Головань Н.О. “Ми готові до школи?” Держ.центр.укр.видавництво

Діагностика розвитку мислення

Дослідження рівня розвитку узагальнення

Л.В.Туріщев. Настільна книга шкільного психолога

Шкала розумового розвитку А.Біне-Т.Сімона

Дослідження розумового розвитку

“Психолог”, №23-24, 2005

Оцінювання психо-соціальної зрілості за тестовою бесідою Керна-Йєрасека


Дослідження загального розумового розвитку дитини
“Психолог”, №23-24, 2005

3.


Особистісні прояви
Методика “Незавершені речення” В.Михала


Дослідження особистісної сфери та сфери соціальної взаємодії


“Психолог”, №23-24, 2005

Тест кольорових виборів (Л.Собчик)


“Сходинки” (Дембо-Рубінштейн)
“Психолог”, №23-24, 2005

1.


Дослідження психічних особливостей дітей

Методика „Нервово-психічний розвиток дитини”(А.І. Селецький)


Діагностика нервово-психічного розвитку дітей раннього віку
1.Селецький А.І.Психологія дитячого віку. К.,1988.

2. Психологія дитинства: практикум. Навчальний посібник. – К.: Главник, 2006, - с.18-26.

3.Урунтаева, Афонькина. Практикум по детской психологии.- М. ,1995.

Методика „Психічний розвиток дітей раннього віку”

Визначення рівня психічного розвитку дітей раннього віку

// Дошкільне виховання.


Методика „Образна пам’ять”

Визначення рівня розвитку образної пам’яті

1.Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006.-

с.5-9.

2. Тести для дітей. Чи готова ваша дитина до школи?/ Авт.-упоряд. М.Н.Ільїна, Л.Г. Парамонова, Н.Я. Головньова. - К.: Школа, 2003.-с.:96-109.



„Тест Біне - Сімона”

Дослідження та вимірювання рівня інтелектуального розвитку дитини

// Психолог.-2005-№23-24.-с.19-26.

„Методика

Картинки Давида”, інтерпретація Е.Д.Клапареда.

Стандартизація Маргайраца.

Виявлення рівня розвитку аналітичної фантазії

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006.-

с.5-9.

„Методика Е.Торренса”

Діагностика творчого мислення, здібностей, уяви.

Энциклопедия для родителей первоклассника. Сост.: Е.А.Белый, К.Ю.Белая.- М.:ООО «Издательство АСТ»,2000.-с.354-355.

Методика „Малюнок людини” (А.Керна – Я.Їрасика)

Виявлення сформованості образних і просторових уявлень дитини, рівень розвитку її тонкої моторики та загальне уявлення про інтелект дитини в цілому

1. Боговарова О.І. Психологічна готовність дитини до навчання в школі: діагностика, корекція та розвиток.

Методичний посібник для практичних психологів, вихователів ДНЗ та вчителів початкової школи. - Черкаси:

ОІПОПП, 2002.

2. Орєшкіна С.С., Шавровська Н.В. Діагностика готовності дитини до навчання в школі. Методичний посібник для керівників навчально-виховних закладів, вчителів початкових класів, вихователів дошкільних закладів. - Черкаси:ОІПОПП,2001.

„Графічний диктант” (за Д.Ельконіним)

Визначення рівня розвитку здатності довільно керувати своїми діями за покроковою інструкцією

1. Тести для дітей. Чи готова ваша дитина до школи?/ Авт.-упоряд. М.Н.Ільїна, Л.Г. Парамонова, Н.Я. Головньова. - К.: Школа, 2003.-с.131-133.

Методика „Виключення”

Визначення рівня сформованості розумових операцій аналізу та узагальнення, оцінка логічного мислення

// Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2007 - №3.- с.67

Методика „Хатинка”

Оцінка уміння діяти за зразком, довільної уваги

1.// Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2007 - №3.- с.68-69.

2. Тести для дітей. Чи готова ваша дитина до школи?/ Авт.- упоряд. М.Н.Ільїна, Л.Г. Парамонова, Н.Я. Головньова. - К.: Школа, 2003.-с.138-140.

Методика „Намисто”

(адаптація І.І.Аргінської)

Оцінка уміння дитини розуміти, утримувати та відтворювати навчальне завдання; визначення сформованості внутрішнього плану дій.
// Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2007 - №3. – с.69-70.
Методика „Диктант” (адаптація Н.В. Нечаєвої)

Виявлення сформованості психологічних функцій дитини; рівень розвитку фонематичного аналізу; здібностей до перетворення звукового коду в іншу знакову систему

// Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2007 - №3. – с.68.

Методика „Будинок”

(адаптація І.І.Аргінської)

Виявлення здатності до розгляду ситуації з різних боків і вміння переключатися з одного знайденого рішення на пошук іншого

// Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2007 - №3. – с.71-72.

„Методика Ебінгауза”

Виявлення рівня розвитку мовлення у дошкільника

Виявлення рівня розвитку мовлення у дошкільника

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-

Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006.-

с.5-9.

Анкета „Оцінка дорослими невербальної поведінки дитини”



Дослідження мовного розвитку дитини

Піроженко Т. Мовлення дитини: Психологія мовних досягнень дитини. – К.: Плавник, 2005.- с.33-34.

Анкета для батьків „Визначення орієнтовного типу нервової системи й темпераменту дитини”

Визначення характерних рис темпераменту дитини

// Психолог.-2005-№23-24.-с.58-60.

2.

Дослідження потребнісно -мотиваційної сфери особистості


„Методика Л.Собчика”

(тест кольорових

виборів)
Визначення мотивів та потреб дитини

1. Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006.

2.Терлецька Л.Г. Психологія дитинства: практикум. Навчальний посібник.–К.: Главник, 2006.-с.-103

„Шкільна мотивація” (за М. Гінзбургом)

Визначення мотиваційної готовності дитини до навчання в школі та мотиви, якими вона керується

1.// Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2007 - №3.- с.65.

2. Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами:

Методичний посібник.-К.: Літера ЛТД, 2006.-с.178-180.

3.

Дослідження психічних особливостей дітей дошкільного віку



„Методика

Рене - Жиля”

Дослідження сфери міжособистісних стосунків

Диагностика психических состояний детей дошкольного возраста: Учебно-методическое пособие. Сост.: С.В. Велиева. СПб: Речь, 2005.-с.176-182.

Методика „Кактус”

Визначення емоційних станів дитини, наявності агресивності

1. Диагностика психических состояний детей дошкольного возраста: Учебно-методическое пособие. Сост.: С.В. Велиева. СПб: Речь, 2005.-с.38-39.

2. //Обручь. - 2000- №5.


Методика „Який я?”, „Сходинки”

Визначення самооцінки дитини-дошкільника

1.Самооцінка учня/ Упоряд.: С.Максименко, Н.Шевченко, О. Главник.-К.:Главник,2004,-с.95

2. Терлецька Л.Г. Психологія дитинства: практикум. Навчальний посібник.–К.: Главник, 2006.-с.-102-103.

Тест „Тривожність”(Р. Темпл, М.Доркі, В.Амен)

Виявлення рівня тривожності дитини
1.Коробко С.Л., Коробко О.І. Робота психолога з молодшими школярами: Методичний посібник.-К.: Літера ЛТД, 2006.-с.106-115.

„Методика визначення емоційного благополуччя дитини в групі дитячого садка” ( Любіна Г., Микулик Л.)

Виявлення загального уявлення про позитивний чи негативний емоційний стан дітей у групі д /с

Диагностика психических состояний детей дошкольного возраста: Учебно-методическое пособие. Сост.: С.В. Велиева. СПб: Речь, 2005.- с.96-99.

Методика „Сходинки”

Визначення самооцінки дітей дошкільного віку

1.// Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2007 - №3. – с.72.

2. Самооцінка учня/ Упоряд.: С.Максименко, Н.Шевченко, О. Плавник. – К.: Плавник, 2004.

3. Бібліотечка вихователя дитячого садка.– 2006 - №3-4.– с.96-98.

Опитувальник для визначення дитячих страхів

Виявлення детермінант виникнення страхів у дітей

1.// Психолог. – 2007. - №39.- с.16.

2. // Психологічна газета. – 2006. - №7.

3. Карпенко Наталія. Дитячі страхи. Психологія їх подолання. – К.: Плавник, 2007.

Анкетування для діагностики страхів у дошкільнят

Виявлення детермінант виникнення страхів у дітей

Робота психолога з батьками/ Упоряд. Т. Гончаренко. – К.: Вид. Дім „Шкіл. Світ”: Вид. Л. Галіцина, 2006.- с.29-30.

Анкета „Визначення негативних особистісних новотворів у дитини-дошкільника”

Визначення наявності або відсутності негативних особистісних новотворів у дітей

1. // Психолог.-2005-№23-24.-с.57-58.

2.// Бібліотечка вихователя дитячого садка. – 2006 - №3-4. – с.95-96.

Анкета для батьків„Виявлення тривожної дитини”

Дослідження індивідуальних особливостей дітей в період адаптації до навчання в школі

Лютова К.К., Монина Г.Б. Тренінг Эффективного взаимодействия с детьми. – СПб.: Издательство «Речь», 2005.с185

4.

Дослідження соціально-психологічної сфери особистості



Методика В.Михала „Незавершені речення” ( у модифікації)

Дослідження особистісної сфери та сфери соціальної взаємодії

1.// Психолог.-2005-№23-24.- с.32-33.

2. //Бібліотечка вихователя. – 2006 - №3-4.- с.86-99.

Соціометрія „В кого більше?”

Визначення статусу дитини в колективі

Самооцінка учня/ Упоряд.: С.Максименко, Н.Шевченко, О. Главник.-К.:Главник,2004,-с.35-38.

„Тест – опитувальник батьківського ставлення”

Визначення соціального статусу дитини в сім’ї

Самооцінка учня/ Упоряд.: С.Максименко, Н.Шевченко, О. Плавник. – К.: Плавник, 2004.-с.53-56.

Опитувальник для батьків (Т. Рєпіна) „Загальні відомості про виховання дитини в сім’ї”
Виявлення особливостей сімейного виховання

// Психолог.-2005-№23-24.-с.14.

5.

Задатки дитини



Тест „Не прогав вундеркінда”

Виявлення прихованих здібностей та задатків дитини

Перепада О.М. Комплексна програма діагностичних методик.-Ватутіне: Міський методичний кабінет, 2006.-

с.4-5.


Анкета „Профіль інтересів дитини” ( Л.Матвєєва, І Виборщик, Д.М’якушкін)
Дослідження здібностей, якими володіє дитина

1.Энциклопедия для родителей первоклассника. Сост.: Е.А.Белый, К.Ю.Белая.- М.:ООО «Издательство АСТ»,2000.-с.445-448.

1.

Профдіагностика



Анкета (В.М.Оржеховська, Т.В.Хілько, С.В.Кириленко)

Допомога в самовизначенні

МОН України, інститут змісту і методів навчання, Київ

2.

Міжособистісні стосунки



Анкета (О.М.Ворожейкіна, А.Г.Дербеньова)

Визначеня ролі батьків у житті дитини

Видавництво “Основа”, Харків

3.

Особистісні прояви



Тест О.М.Післегіна

Визначення рівня власної товариськості

Український державний центр соціальних служб для молоді, Київ

4.

Шкідливі звички



Тест М.Л.Зельцер

Діагностика схильності до алкоголізму

Український державний центр соціальних служб для молоді, Київ

Тест (національний стратегічний центр куріння і здоров’я, Даллас)

Дослідження залежності від тютюнопаління

Державний інститут проблем сім’ї та молоді

5.

Морально-етичні цінності



Анкета В.О.Білоусова

Дослідження уявлень про етичні цінності

МОН України, інститут змісту і методів навчання, Київ

6.

Права та обов’язки підлітків



Анкета ЦСССДМ

Визначення обізнаності учнів в правовому полі

ЦСССДМ, м.Ватутіне

1.

Стиль спілкування



Тест

Визначення характеру людини за її манерою розмовляти по телефону

В.І.Фесенко, О.В.Фесенко, Т.С.Бакіна, “Етика”, 5 клас

2.

Стосунки в колективі



Тест

Визначення ставлення до себе інших людей

В.І.Фесенко, О.В.Фесенко, Т.С.Бакіна, “Етика”, 5 клас

3.

Ступінь обізнаності



Анкета

Визначення рівня усвідомлення молоддю проблеми СНІДу та їх ставлення до цієї хвороби

“Соціальний педагог”, 2007

Анкета


Ставлення підлітків до проблеми самогубства

“Соціальний педагог”, №1, 2007

4.

Права та обов’язки учнів



Анкета

Дослідження обізнаності дітей про свої права та обов’язки

“Соціальний педагог” , 2006


Синій – Перепада О.М.

Червоний – Михайленко О.В.

Темно-зелений – Скупейко В.І.
Зелений – Насікан С.М.

Лиловий – Саєнко В.П.

Коричнево-зелений – Лавриченко Т.Б.
Фіолетовий – Парандій Г.В.

Синьо-зелений – Забой Т.А.



Темно-синій – Весєньова О.А.




База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка