Підготувала: Ткач Оксана Іванівна вчитель початкових класів Болязубської загальноосвітньої школи І ступеня



Скачати 281.93 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір281.93 Kb.

(Десятиденна прогарма національно-патріотичного спрямування  дитячого табору відпочинку в початковій школі. )


Підготувала:

Ткач Оксана Іванівна

вчитель початкових класів



Болязубської

загальноосвітньої школи

І ступеня

Збаразького району

Тернопільської області

Болязуби 2015

Цікаве таборування

Мета: Спрямування військово-патріотичне виховання дітей молодшого шкільного віку через призму історії боротьби українського народу за волю, незалежність, гідність і свободу.

Розвивати дітей інтелектуально,фізично,патріотично шляхом впровадження інтерактивних прийомів у оздоровчій роботі та збереження українських народних традицій.

Виховувати почуття поваги до історичного минулого українського народу, вшанування пам’яті героїв Майдану та учасників АТО.

Ця програма складена для реалізації завдань у дитячому таборі праці та відпочинку для дітей молодшого шкільного віку. Вона розрахована на 10 днів.
День перший.

Зустріч

Мета : Створити дружні дитячі групи,вчити взаємодопомоги, товариськості.

Розвивати почуття патріотизму, інтересу до нових знань.

Виховувати бажання дізнаватися нове шляхом вирішення проблем тієї чи іншої складності товариством чи групою,бажання спілкуватися та знайомитися з новими людьми.



  1. Знайомство ( Знайомство з керівництвом табору та табірними законами та правилами. )

  2. Розподіл по куренях ( Вибір назви, гасла, курінного)

  3. Створення власного герба,вибір пісні .(Можна дітям запропонувати матеріли попередньо підготовлені вихователями, що стосуються усної народної творчості. Наприклад : « Котигорошки», « Гайдамаки», «Запорожці», «Джури» і т. д., що полегшить дітям вибір гасла ( наприклад : «Будь сильним, справедливим, скромним і правдивим », « Чи горе, чи радість навколо буяє, козак добрим людям завжди помагає»), створення герба-знака куреню. Крім того підготувати варіанти козацьких , повстанських маршових пісень. Наприклад : « Гей, ви, стрільці січовії » , « Ой, у лузі червона калина », « Ой, на горі та й женці жнуть» і т.д.)

  4. Конкурс куренів .

( Представлення кожної команди, а саме обґрунтування вибраної назви, гасла, пісні. Конкурс курінних,а саме на знання козацької атрибутики.)

5.Ознайомлення з планом роботи на наступний день.



Література:

http://online-song.net/


День другий

«Похід » по історичному минулому» ( усний журнал).

Мета: Коротко у доступній формі донести дітям історичні відомості про виникнення розвиток та існування козацтва, його видатних гетьманів, про їх славне минуле та роль у формуванні української волелюбності та національної свідомості,а також короткою історією національно-визвольного рух українського народу на протязі століть аж до сьогодення, з врахуванням національної свідомості та стійкості героїв Майдану та АТО.

Розвивати інтерес до історичного минулого своєї країни, бажання та прагнення бути схожими на наших славних героїчних предків, розвивати фізичні та моральні якості , наслідування кращих синів та дочок українського народу.

Виховувати у підростаючого покоління почуття гордості за свій народ , почуття любові до рідного краю та мови.



  1. Зупинка .

Історія виникнення козацтва.

Використання історичної довідки про причини виникнення українського козацтва на ранній стадії.



  1. Зупинка .

Запорізька Січ.

Розповідь про засновника Запорізької січі Дмитра Байду-Вишневецького та запорожців, про їхнє життя на Січі.



  1. Зупинка .

У боротьбі за волю.

Розповіді про військове мистецтво козаків. Утворення реєстрового козацтва та козацькі повстання за волю , морські походи козаків. Ознайомлення з козацькими історичними постатями ( Северин Наливайко, гетьман П. Конашевич-Сагайдачний, Тарас Федорович (Трясило) 1630 р., Іван Сулима 1635 р. )



  1. Зупинка .

Богдан Хмельницький і національно-визвольні війни середини ХVІІ ст.. Борці за українську волю ( Іван Богун,)

  1. Зупинка .

Нащадки козаків у боротьбі за волю. 20 століття.

Про національно-визвольні змагання Української Нації у ХХ сторіччі охоплюють часові рамки з 1914 по 1960 рік включно — від утворення Легіону Українських Січових Стрільців — першої української військової формації у новім часі до останнього бою вояків Української Повстанської Армії 14 квітня 1960 року. Український визвольний рух 1920—1950 років. Національно-визвольний Рух 60-х - 80-х рp. XX ст.


  1. Зупинка .

Волелюбний Майдан. Герої Небесної Сотні.

Бесіда про Майдан та Героїв Небесної сотні (на основі друкованих та відеоматеріалів ).



  1. Зупинка .

За вільну Україну. Герої АТО.

Бесіда про АТО (на на основі друкованих та відеоматеріалів ).

Героїчний подвиг наших земляків.( Розповіді про земляків та односельчан, які захищають Батьківщину і тих, які загинули за її визволення від агресора).


  1. Зупинка .

Зустріч «На пероні».

( Підсумки . Сплітання вінка з квітів українських народних символів для кожної команди ).



Література:
  1. Ю. А. Мицик, О. Г. Бажан, В. С. Власов — Історія України,Навчальний посібник,К., Видавничий дім «Києво-Могилянська академія»,2008.

  2. О. Д. Бойко — Історія України (запитання і відповіді). — К., 1997.

  3. http://history.vn.ua/book/history5/12.html

  4. http://ukrmap.su/uk-uh8/1011.html

  5. http://www.radiosvoboda.org/content/article/25276530.html

  6. http://uk.wikipedia.org/wiki/Небесна_сотня

  7. http://tarnopol.in.ua/

  8. http://uk.wikipedia.org/wiki/Вікіпедія:Проект:Українські_національно-визвольні_змагання_20_століття.

  9. http://histua.com/istoriya-ukraini/novitnij-chas/nacionalno-vizvolnij-ruh-60-80.

  10. Гай–Нижник П. П. Національно-визвольна боротьба і українське державотворення 1917–1922 р. р. ( До питання періодизації політичної історії України початку ХХ ст. ) // Гілея. – 2015. – Вип.92.(№1). – С.18–23.


День третій

Екскурсія — « Стежинами» героїв Небесної сотні .

Мета: Ознайомити дітей із біографіями Героїв Небесної сотні, місцевими уродженцями, які віддали свої життя за краще майбутнє свого народу, за його свободу та незалежність .

Виховувати шанобливе ставлення до історичних пам’яток України та її національних героїв, що поклали голови за її незалежність у боротьбі з агресорами.

Здійснити екскурсію по місцях встановлення пам’ятників та створених музеях Героїв Небесної сотні . (Вихідців із Збаражчини : Устима Голоднюка та Назарія Войтовича , а також пам’ятний знак у с. Заруддя присвячений Героям Майдану).


День четвертий

« Козацька пісня і легенда» — усна народна творчість козаків і про козаків.

Літературно-музичний турнір : казки, пісні, легенди та перекази козаків та про козаків( з історичного минулого).

Мета: Ознайомити та розширити знання дітей з усною народною творчістю козаків та про козаків, безпосередньо на основі казок, легенд ,переказів , пісень.

Розвивати читацькі,ораторські ,артистичні здібності дітей.

Виховувати інтерес до вивчення народної творчості і не тільки козацької, але й українського народу в цілому.


  1. Найкраща казка.( Читання чи інсценізація казки чи переказу кожним куренем.)

  2. Хай пісня козацька лунає.( Конкурс на краще виконання козацької пісні кожним куренем .)

  3. Розповім вам козацьку легенду.( Конкурс на кращу розповідь козацької легенди кожним куренем.)

  4. Підведення підсумків.( Визначення переможців турніру у кожній номінації. )

Література:

  1. http://deti.e-papa.com.ua/kazky/kazki-pro-kozakiv/

  2. http://intercossacks.org.ua/index.php/kultura/kozatski-lehendy

  3. http://www.ukrlegenda.org/zaporozhci/koshovyj_ivan_sirko.php

  4. http://www.bizslovo.org/content/index.php/ua/koz-tvo/129-legendyperekazy.html

  5. http://music.i.ua/user/1849879/34745

  6. http://proridne.com/content/пісні/козацькі/


День п’ятий

Спортивні змагання « Ми хочемо бути козаками ».

Мета :  Познайомити з народними традиціями здорового способу життя українців , розширити кругозір учнів про козацтво, поглибити знання учнів про традиційні свята українців, звичаї, обряди, народні ігри та забави.

Розвивати прагнення бути сильними, сміливими, дружніми, популяризувати фізичну культуру та спорт, розвивати бажання в учнів вести здоровий спосіб життя.



Виховувати почуття дружби, колективізму, взаємовиручки.

Обладнання:  українські національні костюми для учнів; спортивні знаряддя , матеріали для конкурсів та естафет призи для нагородження.

( Змагання на основі давніх козацьких ігор та розваг .)



КОНКУРС «КОЗАЦЬКА КМІТЛИВІСТЬ».

 Курінь, який відповідає першим, отримує бал.



Читаємо швидко.

  • Кого називали козаком? (Вільну людину).

  • Хто стояв на чолі козацького війська? (Гетьман).

  • Як називали хати, в яких жили козаки? (Курінь).

  • Де розташовувались козацькі табори? (Запорізька Січ).

  • Про яку деталь козацького вбрання казали: «Широкі, як Чорне море». (Шаровари).

  • Як називалась козацька зачіска? (Оселедець).

  • З ким вели війни козаки за незалежність? ( З Туреччиною, Польщею).

  • Які імена козацьких гетьманів вам відомі? (Богдан Хмельницький, Іван Мазепа, Петро Полуботок...)

  • А чи знаєте ви ім`я дивовижного гетьмана – силача, який легко міг зламати руками підкову? (Іван Підкова).

КОНКУРС ОТАМАНІВ.
За 5 хвилин записати імена відомих гетьманів України за часів Козаччини.

КОНКУРС «ХТО КОГО ПЕРЕТАНЦЮЄ».

На основі українських народних танців та акробатичних вправ представники кожного куреня виконують одночасно свій танець ,який оцінюється журі .

КОНКУРС МАЙСТЕРНИХ ХУДОЖНИКІВ.

Усією командою намалювати козака.

КОНКУРС «ХТО СИЛЬНІШИЙ»
(Перетягування каната двома куренями. Конкурс виконується по черзі , аж поки не переможе котрийсь із куренів.)

КОНКУРС «ПОЇЗД».

Конкурс з бігу для всієї команди. Учасники утворюють «поїзд» і починають бігти «змійкою». Якщо «вагони» від’єднуються , то вже не мають права причіплюватися. У якого куреня до сигналу залишиться більше вагонів, та команда і є переможцем.

КОНКУРС «ЧОБОТИ».

Є чотири пари чобіт 45 розміру. Учасники по черзі взувають чоботи, добігають у них до стільця, який розташований на певній відстані навпроти кожного куреня, повертаються і передають чоботи наступному учасникові.



КОНКУРС «КАША».

Учасники якої команди швидше з’їдять макітру каші, при цьому не вронивши жодної її крихти і стають переможцями.
КОНКУРС «СТРИБКИ У МІШКУ».

Учасники кожного куреня по черзі залазять у мішок і стрибають до стільця, розташованого на певній відстані навпроти кожного куреня ,повертаються і передають мішок наступному учасникові.
ЕСТАФЕТИ

 «Посадка і збирання картоплі»

Перший учасник команди  біжить, тримаючи у руці картоплину,  до «городу» - обруча, який покладений перед кожною командою на відстані 9-10 метрів,  «саджає» — кладе картоплю, повертається до команди, передає естафету. Наступний учасник  біжить до «городу», «збирає врожай» — забирає картоплю і повертається до команди.  Завдання по черзі виконує уся команда. Перемагає команда, яка першою зібрала врожай.

«Козацька кмітливість»

  Учні поділяються парами, беруться за руки, розвівши їх в сторони. Між лобами треба покласти повітряну кульку. Пари рухаються приставним кроком до протилежного кінця залу чи площадки, а потім назад до своєї команди. Естафету передають, поклавши кульку між лобами наступної пари. Виграє команда, яка першою закінчить рух.

« Приготування кулешу»

Біля кожної  команди —  ємність з водою, у першого учасника в руках ложка. Він набирає  ложкою воду, несе до протилежного кінця залу, де стоїть пуста  ємність. Виливає  в неї  воду  з ложки, повертається до команди, передає  ложку наступному.  Виграє  команда, у якої  більше води потрапило до пустої  ємності .

«Як козаки через річку переправлялися»

Кожна команда отримує  1 гімнастичний обруч. Перший учасник  стоїть «на другому березі річки» — на відстані 9-10 метрів навпроти своєї команди в середині  обруча. За сигналом біжить до команди, накидає  обруч на наступного учасника і  вони   разом «переправляються» — біжать до місця переправи, де перший учасник залишається, а другий повертається за наступним,  і так далі , поки вся команда не переправиться на «другий берег річки». Виграє  команда, яка виконала вправу швидше за всіх.

«Втеча полоненого козака з полону»

Біг у мішках. Перший учасник кожної  команди стоїть в мішку. За командою  виконує  пересування стрибками в мішку до позначки  та  назад до команди. Виконують всі  учасники команди. Виграє  команда, яка першою завершить естафету.

«Повзунець»

 По команді перші гравці навприсядки (руки складені на ліктях) проходять вказану відстань, вертаються до своїх гравців, передають естафету наступному гравцеві, стають у вихідне положення. І так, доки не пройде вся команда. Перемагає та команда, яка швидко і вправно прийшла до фіналу.

Ось так ви познайомились з елементами українського танцю «Повзунець». А кожен козак повинен вміти танцювати цей танець.

Для підсумку – вручення символічної козацької булави, виготовленої дітьми).

Література :


  1. http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/kozatski-zabavi-sportivno-rozvazhalna-gra.html.

  2. http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=83310&pg=0

  3. http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-4EF1E58F10EBD/list-AAB774EB26

День шостий

Підготовка та проведення фешмобу « Герої не вмирають»

Мета: Розвивати відчуття причетності до спільної справи, пробудження національної свідомості та патріотичних почуттів



Виховувати бажання творити разом, бажання відповідально ставитися до дорученої справи.

Присвячений пам'яті загиблих Героїв Майдану.



  1. Підготовка до вечірнього флешмобу ( викладання форми слів «Пам’ятай Героїв Майдану» із запалених свічок ).

  2. Виготовлення зірок пам'яті з іменами Героїв Небесної сотні.

  3. Створення стіни « Схили голову перед ім’ям Героїв» .

  4. Проведення вечірнього флешмобу «Пам’ятай Героїв Майдану»:

а) слова вірша Дегтяренко Володимир. На Незалежності майдані,

Максимлюк Людмила. Їх вже зустріли небеса

б) звучить пісня «Герої не вмирають!»,слова Ірини Чуйко,
музика Ярослава Злонкевича, аранжування Юрія Майданика.

в) викладання форми слів «Пам’ятай Героїв Майдану» із запалених свічок під звучання пісні « Пливе кача»;

г)звучить і демонструється кліп присвячений пам’яті Героїв Небесної сотні.

д) скандування «Герої не вмирають». Завершення флешмобу.

Література :

1. http://zolochiv.net/zolochivski-vykonavtsi-stvoryly-klip-pamyati-nebesnoji-sotni/кліп присвячений пам’яті Героїв Небесної сотні. Виконує: гурт «ВКС», слова Катерини Тихонової, музика: Ігоря Войтовича,


монтаж: студія «Квест», інформаційний супровід: «Золочів.нет».

2. Джерело: г. «Вільне життя плюс», №51 (15579) від 27 червня 2014 року. Дегтяренко Володимир. На Незалежності майдані...

3. Максимлюк Людмила. Їх вже зустріли небеса Джерело:
г. «Вільне життя плюс», №15 (15543) від 26 лютого 2014 року.

4.http://zhnyborody.te.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1571:chuiko-iryna-heroi-ne-vmyraiut&catid=291&Itemid=541 пісня « Герої не вмирають!»,слова Ірини Чуйко, музика Ярослава Злонкевича, аранжування Юрія Майданика.
День сьомий

Теренові ігри присвячені героям Майдану. І етап. « Букет для Героїв».

Мета: Сприяти підвищенню фізичної витривалості дітей, вчити швидко бігати, переповзати, долати різноманітні природні перешкоди. Вчити мислити, аналізувати, комбінувати, розвивають фантазію і допомагати один одному, стати дисциплінованими.



Розвивати смак боротьби для досягнення мети, вміння приходити на допомогу при будь-яких обставинах, ризикувати в разі потреби. пропаганда здорового способу життя серед дітей; пропагувати здоровий спосіб життя серед дітей.

Виховувати у дітей національну свідомість, історичну пам’ять, патріотизм, готовність захищати Батьківщину шляхом опанування духовної спадщини визвольної боротьби ОУН та УПА; виховувати фізично, інтелектуально та духовно розвинене юнацтво та молодь України.

Ці теренові ігри розраховані на дітей молодшого віку, тому їх необхідно грати на невеликій території і краще у вигляді змагань. Після перемоги у кожному змаганні команда переможець отримує квітку для букета. Яка команда збере більший букет — та і переможець.

Можна запропонувати такі завдання:



М’яч між колінами

Реквізити : волейбольний м’яч ,свисток.

М’яч взяти між коліна. Треба як найшвидше пройти певну дистанцію чи певний відрізок. У випадку, коли м’яч випаде, повторюється вправа від початку або гра закінчена. Можна виконувати вправу на перегонки або з перешкодами.

Прапорці

Реквізити: 2 прапорці.

Територію ділимо на частину А і Б та визначаємо нейтральну частину(найкраще пасує дорога). Команда Б на території Б може ловити на своїй території членів команди з групи А. Спійманий стає в стійці «Струнко!» і розставляє руки в сторони. Він може включитись в гру тільки тоді, коли йому допоможе у цьому гравець з його ігрової групи. Ловити можемо тільки на своїй території , на чужій територій ловлять нас. Метою гри є здобуття прапорця і донесення його до своєї території. Прапорець знаходиться в колах ,що знаходяться по обидві сторони.,так щоб. здобути чужий прапорець. Якщо хтось несе прапорець і його зловили, то прапорець залишається там ,на цьому місці. Тоді охоронці можуть його занести назад у коло, але звичайно не можуть входити у коло самі.

Нора хом’яка

Малюємо на підлозі (землі) велике коло. Це нора хом’яка. Розкидаємо в ній кількадесят малих предметів. Один з учасників лишається , щоб ті предмети охороняти, решта нападають.


Кожен старається викрасти як найбільше предметів. Нападаючий вдарений рукою охоронцем, виходить з гри, а здобуті предмети мусить назад повернути у коло. За кожен предмет дістаємо 1 бал . Гра проводиться до тих пір доки в норі(в колі) не залишиться предметів.

“Козаки і татари” (1 год.). 

Новообраний провідник при допомозі впорядника проводить малу теренову гру.

На середині поляни позначаємо сухими галузками, камінням, прапорцями або іншим матеріалом «станицю» — чотирикутник величиною 5х5 кроків.Команду ділимо на дві групи : “козаків” і “татар”. Група «козаків» боронить «станицю» й має завдання відшукати й виловити «татар», що ховаються в кущах довкола галявини, в межах дозволеного терену гри.

Коли вже всі «татари» заховалися і їх провідник покличе «Готові!», «козаки» виходять зі «станиці», щоб обережно підійти і їх спіймати, залишаючи в «станиці» тільки одного вартового. Він мусить бути всередині «станиці» впродовж цілої гри.

Кожен «татарин», якого побачить, дожене й доторкнеться рукою «козак», вважається полоненим. Його приводить до « станиці» той, хто його спіймав, і залишає під опікою вартового. Полоненого «татарина» може визволити його друг, коли скористається неуважністю вартового й інших «козаків» і доторкнеться його рукою, підкравшись або пробігаючи через «станицю». Цей «рятівник» може попасти також у полон, якщо вартовий доторкнеться його рукою, але тільки на терені самої «станиці». Гра закінчується, коли всі «татари» потраплять у полон або коли закінчиться визначений час.



Література :
  1. Пластові теренові ігри , М. Бігус,Тернопіль,2007

  2. http://zvytjaga.org.ua/polozhennya-hry/

  3. https://scoutdruzynovym.wordpress.com/2010/06/22/terenoviigry/



День восьмий

Теренові ігри присвячені героям Майдану. ІІ етап. «Національний сувенір — подарунок солдату»

Мета: Прививати у дітей любов до праці,жагу до нового,виховувати національну самосвідомість та усвідомлення своїх національних цінностей ( мови, традицій,культури).

Розвивати творчі здібності дітей, спираючись на культурні надбання нашого народу,інтерес до народної творчості.

Виховувати почуття любові до прекрасного, бажання дарувати добро людям,а також моральну підтримку нашим бійцям.


Для цього ми можемо запропонувати теренові ігри у вигляді казки, але з обов’язковими завданнями виготовлення національного витвору мистецтва( ляльки - мотанки, плетіння шнурочків,колажів, витинанок,прикраси зі шкіри,вишивки і т. п.)

Виготовлені сувеніри з побажаннями та вітаннями надіслати у військову частину.


Література :

  1. http://vydavnytstvo.plastscouting.org/vor/arkhiv/144/7.html

  2. http://www.plast.org.ua/plast/actions/orlykiada/?dest=printer

  3. http://pidruchniki.com/12590605/kulturologiya/narodne_mistetstvo

День дев’ятий

Квест . «Слідами козаків»( На основі мультиплікаційного серіалу про козаків «Як козаки…». )

Мета: Вчити швидко і якісно виконувати поставлені завдання з метою досягнення кінцевої цілі ,застосувати як фізичні, так і розумові зусилля, знання, кмітливість, артистичність, вияву командного духу.

Розвивати активність, амбіційність, комунікабельність і креативність дітей,забезпечувати потребу дитини в позитивних емоціях.

Виховувати у дитини здатність засвоювати загальнолюдські цінності, визнані в суспільстві.

Підготувати завдання-випробування на основі мультиплікаційного серіалу про козаків.

Учасники отримують лист від козаків, де вони запрошують переможців квесту у похід на перегляд мультфільму про козаків, але для цього необхідно відшукати карту на якій зображено маршрут. Щоб відшукати карту потрібно пройти козацькі випробування і отримати частину карти . Кожна команда отримує «маршрутний лист» — інструкцію до гри, за якою діти бачитимуть, куди їм рухатися далі. У маршрутному листі також можна накопичувати наклейки, що свідчать про те, що певне випробування подолано. Після кожного виконаного випробування команда отримуватиме шматочок карти. Наприкінці гри діти за зібраною картою зможуть знайти маршрут -приз.

Завдання1

Картинка із зображенням героїв мультфільму. У порожні клітинки вписати імена героїв.(Бурмило, Коротун, Трясило або Око, Тур і Грай) .

Завдання 2

Розфарбувати швидко, акуратно і правильно одяг козаків – героїв мультфільму, на спеціально підготовлених листках.

Завдання 3

Дати відповіді на запитання замультфільмом.

•          Хто є автором сценарію мультфільмів про козаків? (Володимир Дахно)

•          Як називалася перша серія мультфільму «Як козаки…»? («Як козаки куліш варили»)

•        Назвіть країну в якій відбувся другий матч козаків з футболу . .(Франція)

•         У яких іграх брали участь козаки ?  (Олімпійських).

•         У яких матчах, крім футбольних , ще вигравали козаки?  ( У хокейному)

•         Кого визволяли козаки з турецької неволі?  (Наречених)

Що допомагали козаки довезти на ярмарку чумакам? ( Сіль)

На чиєму весіллі гуляли козаки? (На весіллі Тура)


Завдання 4

Із заплющеними очима намалювати козака. Заздалегідь закріпити аркуш ватману на стіні. Подбати про те, щоб під руками була чорна пов’язка, фарби й пензлик. Кожен член команди малюватиме по черзі, а інші можуть тільки за допомогою усних підказок спрямовувати руку художника.

Завдання 5

Роздрукувати і наклеїти на картон фото кадру із мультфільму із зображенням козаків, але із різних серій, розрізати їх у вигляді пазлів . Запропонувати виконати завдання по складанню пазлів на швидкість та відгадати з якої серії мультфільму цей кадр .

Завдання 6

Усі козаки вміли грати на музичних інструментах. Виберіть з поданих на окремих малюнках ті інструменти , на яких грав кожен з козаків,

« вручивши » кожному його улюблений.

Після завершення квесту команда – переможець відповідно до складеного маршруту на виграній карті вирушає на перегляд мультфільму.



Література :

  1. Мартинюк Ю.И. От игры к знанням // Математика в школе. — 2006. — № 9. — С. 80—84.

  2.  Ярошенко О.Г. Групова навчальна діяльність школярів: теорія і методика. — К.: Партнер, 1997. —193 с.

  3. http://uk.wikipedia.org/wiki/Козаки_%28серія_мультфільмів%29

  4. Ольга Володимирівна Дудар,викладач кафедри методики

суспільно-гуманітарної освіти і виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка, Квест як ігрова форма навчання та форма організації дитячого свята

http://ippo.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=1778&Itemid=58



День десятий

Концерт « У нашій пам'яті ніколи не зникнуть славні геройські імена» .

Мета: Вчити дітей шанувати пам'ять про загиблих за волю та незалежність України , правильної поведінки на сцені, в залі,вміння слухати.

Розвивати вміння бачити героїчне минуле та самовідданість українського народу за свободу крізь призму музичного мистецтва.

Виховувати шанобливе ставлення до національних святинь свого народу.

В основу концерту покласти історичні , козацькі ,стрілецькі , народні пісні та пісні українських класиків та сучасних авторів,у яких би тісно перепліталося минуле та сьогодення, поєднуючи разом з уривками з драматичними, прозовими , віршованими уривками українських класиків та авторів сьогодення, наголошуючи на збереженні народних традиції, народної пам’яті, про національні досягнення українського народу.

Література :


  1. https://www.youtube.com/watch?v=Gti6zHTFFyw Україна єдина.Пісні з зони АТО.

  2. http://xmusic.me/q/lsa95rTS5c6Q0XqE2ZO3s8RzgvO23antpNam4rfli8E/ Пісні про Україну.

  3. http://vk.com/club_ukr_pisnia Найкращі українські сучасні пісні.

  4. http://ololo.fm/search/Українські+стрілецькі+та+повстанські+пісні

  5. http://music.i.ua/user/1849879/38295/УКРАЇНСЬКІ ПАТРІОТИЧНІ ПІСНІ

  6. http://xmusic.me/ українські повстанські пісні

  7. Григорій Квітка - Основ´яненко , Драматичні твори. Рання проза, т. ІІ, Київ, 1979

  8. Леся Українка,Твори

  9. Т.Г. Шевченко, Кобзар та інші .


Дискотека « Хай лунає українська пісня ».

Мета: Вчити дітей елементів українських народних танців «Полька», «Гопак», « Коломийки», вмінню синхронно рухатися у парі та колективі під час танцю,вчити вмінню пластично і красиво володіти своїм тілом.

Розвивати здібності дітей відчувати ритм, музику,бажання дізнаватися щось нове.

Виховувати почуття любові до української пісні, музики, танцю,а також почуття гордості за свій народ, за свій рідний духовно багатий народ , за рідну Україну.


Розпочати дискотеку словами про Україну,її багату духовну спадщину і зокрема музично-танцювальну. Під час дискотеки провести кілька майстер-класів по вивченню українських народних танців для усіх таборувальників. А потім провести конкурси для бажаючих на краще виконання кожного з танців, вивчених під час майстер-класів. Переможців нагородити скромними пам’ятними подарунками. Під час дискотеки використовувати тільки українську народну музику та пісні сучасних українських авторів. Також проводити бліц-конкурс караоке на краще виконання української народної пісні.

На завершення оголошується спільний танець прощальний , по закінченні якого друзі обмінюються пам’ятними сувенірами ,адресами і т. п.



Література :

  1. https://www.youtube.com/watch?v=WtHz3EpFjP0

  2. http://music.i.ua/user/1849879/38295/ Українські патріотичні пісні

  3. http://music.i.ua/user/34416/57399/ Патріотична пісня

  4. https://www.youtube.com/playlist?list=PLjfeXrWDxp2NH4ognhddeLwxLVRNHS4Zl Патріотичні пісні

  5. https://www.youtube.com/playlist?list=PL444FCB4BEB1A227F


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка