Питання до екзамену з курсу «педагогіка»



Скачати 27.74 Kb.
Дата конвертації29.03.2016
Розмір27.74 Kb.


ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ З КУРСУ «ПЕДАГОГІКА»


  1. Педагогіка як наука.

  2. Предмет, завдання та основні категорії педагогіки.

  3. Система педагогічних наук.

  4. Методи науково-педагогічних досліджень.

  5. Поняття про особистість, її розвиток та формування.

  6. Роль спадковості, середовища й діяльності в розвитку особистості.

  7. Основні закономірності та рушійні сили розвитку.

  8. Виховання, навчання і розвиток особистості.

  9. Вікова періодизація в педагогіці.

  10. Загальна характеристика педагогічного процесу.

  11. Рушійні сили педагогічного процесу.

  12. Педагогічний процес як система.

  13. Закономірності педагогічного процесу.

  14. Організація педагогічного процесу.

  15. Дидактика як галузь педагогіки.

  16. Основні поняття дидактики.

  17. Процес навчання та його компоненти.

  18. Навчальний процес: функції компоненти.

  19. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі

  20. Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів.

  21. Оптимізація процесу навчання.

  22. Поняття про зміст освіти.

  23. Стандарти освіти.

  24. Основні джерела змісту освіти.

  25. Освітня система Україні.

  26. Наукові вимоги до змісту освіти.

  27. Дидактичні закони.

  28. Закономірності навчального процесу.

  29. Дидактичні принципи та їх класифікація.

  30. Поняття „метод навчання”. Класифікація методів навчання.

  31. Характеристика методів навчання.

  32. Загальні вимоги щодо оптимального поєднання методів навчання.

  33. Засоби навчання.

  34. Технологія особистісно-зорієнтованого навчання.

  35. Поняття „форма навчання”.

  36. Урок – основна форма організації навчання.

  37. Нестандартні уроки.

  38. Форми роботи на уроці.

  39. Вимоги до сучасного уроку.

  40. Сутність, функції та основні види контролю успішності учнів.

  41. Перевірка і оцінювання знань, вмінь і навичок.

  42. Мета та завдання виховання.

  43. Процес виховання, його особливості та рушійні сили.

  44. Етапи процесу виховання.

  45. Особистісно-зорієнтоване виховання.

  46. Характеристика основних напрямів виховання.

  47. Закони виховання та їх характеристика.

  48. Закономірності виховання.

  49. Принципи виховання та їх характеристика.

  50. Методи, прийоми та засоби виховання. Класифікація методів виховання.

  51. Правила використання методів виховання.

  52. Сучасні технології виховання.

  53. Класний керівник організатор виховної роботи в класі (навчальної групи).

  54. Робота класного керівника з формування колективу класу: поняття „колектив”, ознаки колективу, види учнівських колективів, етапи розвитку учнівського колективу.

  55. Методи формування учнівського колективу.

  56. Принципи управління освітою.

  57. Органи освіти: їх функції та структура.

  58. Керівництво навчально-виховною роботою у закладі освіти.

  59. Планування роботи закладу освіти.

  60. Значення методичної роботи для підвищення рівня професійної підготовки вчителя.

  61. Форми методичної роботи в закладі освіти (школі, ПТУ).

  62. Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників.

  63. Педагогічна майстерність і особистість учителя.

  64. Внутрішня педагогічна техніка вчителя.

  65. зовнішня педагогічна техніка вчителя.

  66. Майстерність педагогічного спілкування.




База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка