План-конспект відкритого уроку «число І цифра додавання в межах 5» 1-а клас вчитель: Кохан Т. М. Тема уроку. Число І цифра Додавання в межах 5 Мета: навчальна : закріплювати вміння рахувати в межах 5



Скачати 50.28 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір50.28 Kb.
Комунальний заклад «Куп’янський спеціальний навчально-виховний комплек» Харківської обласної ради

ПЛАН-КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ

«ЧИСЛО І ЦИФРА 5. ДОДАВАННЯ В МЕЖАХ 5»

1-А КЛАС

Вчитель: Кохан Т.М.

Тема уроку. Число і цифра 5. Додавання в межах 5

Мета:

навчальна: закріплювати вміння рахувати в межах 5;

продовжувати вчити розв’язувати приклади

на додавання в межах 5;

корекційно-розвивальна: розвивати мислення учнів, увагу, пам'ять;

виховна: виховувати зацікавленість, кмітливість
Тип уроку: формування умінь та навичок

Вид уроку: урок-казка

Обладнання: картки з цифрами, таблиці, лічильні палички, презентація до уроку-казки «Гуси-Лебеді»

Словникова робота: кужіль, лазня, веретено
Хід уроку

І. Організаційний момент

Пролунав дзвінок, починаємо урок

Працюємо старанно, щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі діти-просто молодці.


Починаємо урок … математики

На уроці сидітиму…тихо

Буду слухати… уважно

Писатиму … каліграфічно

Зошит триматиму … правильно

Рахуватиму … швидко

Відповідатиму … чітко

ІІ. Загальнокорекційна частина
1. Весела лічба

Гляньте, білочка 1

Виглядає із дупла.

Ось ще 4 стрибнуло із гілки.

Хто вгадає, буде скільки?
На травиці біля хати

Метушаться цуценята:

3 білих, наче сніг, 2 чорних.

Скільки всіх?


2.Пригадування вірша про число та цифру 5

3.Каліграфічна хвилинка (написання цифри 5)

Повторити правило «Як правильно сидіти під час письма»

Зошит свій я відкриваю

і під нахилом кладу,

Ручку правильно тримаю,

Плечі рівно відведу,

Сяду прямо, не зігнусь,

За роботу я візьмусь.


ІІ. Основна частина

1. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми продовжимо працювати над вивченням числа та цифри 5, розв’язуванням прикладів на додавання в межах 5.

- Діти, чи любите ви слухати казки?

Урок сьогодні не звичайний, а казковий.

Але перш ніж потрапити до казки, ви повинні відгадати загадку.

Шиплять, гелгочуть, щипнути хочуть. Хто це? З якої це казки? (слайд 2)

Казковий словний (слайд 3, 4)

2.Казка «Гуси-Лебеді»

Жили собі батько та мати. І були у них донька Марійка та маленький Іванко. Зібрались батько й мати на роботу, а Марійці наказали, щоб дивилася за братиком. (слайд №5)

Посадила дівчинка братика на травичку, а сама побігла гуляти з дівчатами.

Гра «Плещемо в долоньки»

Налетіли гуси-лебеді, підхопили на крила хлопчика й понесли далеко в ліс. (слайд 6)

Кинулася дівчинка доганяти братика. Бачить - стоїть пічка:

- Пічко,пічко, куди гуси-лебеді полетіли? (слайд 7)

Виконай моє завдання – тоді скажу. (слайд 8)

- Діти, допоможемо дівчинці виконати завдання?


НАЗВИ ПРОПУЩЕНЕ ЧИСЛО

1… 3 4 5

1 2 3 … 5

5 4 … 2 1

5 4 3 2 1

Пічка сказала, що гуси-лебеді полетіли до яблуні.

Біжить дівчинка далі-стоїть яблуня. (слайд 9)

- Яблуне, яблуне, куди гуси-лебеді полетіли?

- Виконай моє завдання – тоді скажу! (слайд 10)

- Діти, давайте допоможемо Марійці перевірити, чи правильно вона поставила знаки.



ПОСТАВ ПОТРІБНИЙ ЗНАК

˃, ˂, =

4 ˃ 3

1 ˂ 2

5 ˂ 5
Яблуня сказала, що гуси-лебеді полетіли до молочної ріки. Біжить дівчинка далі. Дивиться-тече лугом молочна річка з кисільними берегами. (слайд11)

- Річко, річко, скажи, куди гуси-лебеді полетіли?

- Виконай завдання-тоді скажу! (слайд 12)

- Діти, знову потрібно допомогти дівчинці розв’язати приклади на додавання.



Пальчикова гімнастика
1+2= 2+2=

4+1= 3+2=
Річка сказала, що гуси-лебеді полетіли до хатинки на курячих ніжках. (слайд 13) Побігла дівчинка до хатинки, бачить у вікно-Баба Яга пряде кужіль, а на лавці братик сидить, срібними яблучками грається. (слайд 14) Дівчинка ввійшла у хатинку, привіталася і попросила дозволу відпочити. (слайд 15)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (слайд 16)

Дала Баба Яга дала їй веретено, а сама вийшла. Раптом вибігає мишка і говорить:

- Баба Яга пішла лазню топити. Вона тебе вимиє, підсмажить і з’їсть, але я тобі допоможу, коли ти виконаєш моє завдання.

- Діти, допоможемо дівчинці? (слайд 17)



ГРА «Назви сусідів числа»

Дівчинка схопила братика і побігла, а мишка кужіль пряде. Баба Яга підійде до віконця і запитує:

- Чи прядеш, дівчино?

Мишка відповідає:

- Пряду, бабусю!

Витопила Яга лазню і пішла за дівчинкою. Бачить-у хатинці нікого немає. Послала вона навздогін гусей-лебедів.

Добігає дівчинка до річки:

- Річко, річко, врятуй нас! (18 слайд)



Релаксація (звуки природи) (слайд 19)

Дівчинка з братиком подякували річці. Добігли вони до яблуньки:

- Яблунько, яблунько, врятуй нас! (слайд 20)

- Виконай моє завдання.

Діти пригадайте, що найвище?

Хто найнижчий?

Скільки яблук у їжачка? У хлопчика? У кого більше? На скільки більше?

Яблунька заховала їх. Діти подякували та й побігли далі.

Пічко, пічко, врятуй нас! (слайд 21)

- Виконай моє завдання «Що рахувала кожна тваринка?»

Виконали завдання і пічка сховала їх. (слайд 22)

Гуси-лебеді покружляли, покружляли та й не наздогнали Марійку та Іванка.

А дівчинка з братиком саме добігли до будинку, а тут і батько з матір’ю повернулися. (слайд 23)

Ось і все, казка закінчилася. Дівчинка знайшла братика, але заслуга у цьому є і ваша, тому, що ви допомогли дівчинці виконувати завдання.

ІV. Підсумок уроку


  • Яке число повторювали на уроці?

  • Які завдання допомогли виконати дівчинці?

Перешкоди подолали, (слайд 24)

Всі ви добре працювали,

На уроці відповідали.

Тож скажу вам у кінці:



Першокласники мої-молодці!


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка