План-конспект відкритого уроку з фізичної культури у 1 класі Дата проведення: 16. 12. 2014 р. Тема уроку : гімнастика



Скачати 74.77 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір74.77 Kb.

План-конспект відкритого уроку з фізичної культури у 1 класі


Дата проведення: 16. 12. 2014 р.
Тема уроку: гімнастика.

Завдання уроку: повторити: правила поведінки на уроці з метою запобігання травматизму; комплекс загально-розвивальних вправ у русі; перекиди вперед-назад; нахили вперед з положення сидячи; провести рухливу гру.

Мета уроку:

– повторити правила поведінки на уроці фізичного виховання;

– удосконалити виконання перекидів вперед-назад та нахилів вперед з положення сидячи;

– розвивати гнучкість, спритність, уважність;

– виховувати бажання займатися спортом.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар і обладнання: гімнастичні мати.




Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

І

ІІ

ІІІ


Підготовча частина

1.Організований перехід до місця заняття.

2.Шикування класу.

- Клас шикуйсь!

- Рівняйсь!

- Струнко!

- По порядку номерів розрахуйсь!

3.Привітання.

– Клас вільно!

– Добрий день!

4. Повідомлення теми уроку.

– Діти, сьогодні з вами повторимо комплекс загально розвивальних в русі, перекиди вперед-назад та нахили вперед з положення сидячи.

5. Ознайомити учнів з правилами поведінки на уроках фізичного виховання.

– Пам’ятайте, що на уроках фізичного виховання не можна штовхатися, переганяти одне одного, потрібно дотримуватись дистанції при виконанні вправах в русі, уважно слухати всі вказівки вчителя, не розпочинати вправи без команди вчителя. Не можна виконувати вправи або ж працювати зі спортивним інвентарем без дозволу і страховки вчителя.

6. Стройові вправи

– Напра-во! Налі-во! Кру-гом!

– Напра-во! В обхід по залу на відстані витягнутих рук кроком руш!

Різновиди ходьби:



  • на носочках;

  • на п’ятках;

  • на зовнішній стороні стопи;

  • на внутрішній стороні стопи;

  • в напівприсяді;

  • в повному присяді.

Різновиди бігу:

  • звичайний в помірному темпі;

  • з високим підійманням колін;

  • з закиданням п’яток;

  • з прямими ногами;

  • «прискоком»;

  • приставними кроками правим та лівим боком почергово.

Комплекс загально-розвивальних вправ в русі.

– В.п. – руки на поясі, 1- поворот голови вправо; 2 – в.п., 3 - поворот голови вліво, 4 – в. п.

– В.п. – руки на поясі, 1-4-нахили - голови вперед-назад-вправо-вліво;

– В.п. –руки на поясі. Вправа «Каченятка-гусенятка» - ритмічні рухи головою вперед-назад.

– В.п. – руки опущені вздовж тулуба. 1-2 – оберти правим плечем вперед; 3-4 – оберти лівим плечем вперед; 5-6 – оберти правим плечем назад; 7-8 - оберти лівим плечем назад.

– В.п. – руки зігнуті біля плечей

1-4-колові рухи вперед; 1-4 - назад;

– В.п. – руки зігнуті перед грудьми; 1-2-ривки зігнутими руками; 3-4 – прямими руками з відведенням рук в сторони.

– В.п. – права рука вгорі, ліва внизу. Ривки руками зі зміною положення рук.

– В.п. – руки опущені внизу.1 – прямі руки перед собою, 2 – вгору, 3 – в сторони, 4 – в. п. 1-4 – в зворотньому порядку.

– В.п. – ноги на ширині плечей, руки «в замку» зігнуті перед грудьми; 1-2 – повороти з відведенням рук назад вправо; 3-4 – те ж саме вліво.

– В.п. – руки на поясі. 1 - нахил тулуба вправо; 2 – в. п., 3 – вліво, 4 – в. п..

– В.п. – права рука вгорі, ліва торкається правого носка. Почергова зміна рук під рахунок (вправа «Вітряк»).

– В.п. – руки прямі перед собою, дотик носочком правої ноги до кінчиків пальців лівої, 2 – в. п., 3 – те ж саме лівою ногою. 1-4 – піднімаємо ногу, робимо оплеск під нею.

– В.п. – упор присівши на праву ногу. 1-2 – просідаємо, 3 - 4 – змінюємо положення ніг і повторюємо.

Стрибки:


– на лівій нозі;

– на правій;

– на двох ногах;

– Вправа на 8 рахунків



  • Вправи на відновлення дихання

Основна частина

  1. 2 перекиди вперед

  2. 2 перекид вперед та 2 перекиди назад

  3. Нахили вперед з положення сидячи

Заключна частина

  1. Шикування класу. Вправи на відновлення дихання.

  2. Підсумок проведеного уроку. Оцінювання. Завдання на наступний урок. Завдання додому: вправи для розвитку швидкісно-силових якостей.

  3. Організований перехід до класу.

15 хв

1 хв


30 с

30 с


1 хв

1 хв
2 хв

2 хв

7 хв


4 р.

4 р.


8 р.

4 р.


4 р.

8 р.

8 р.

4 р.
8 р.


8 р.

8 р.


8 р.

8 р.


по 8 р.
2 р.

4 р.
16 хв

4 хв
1 хв

3 хв

Перехід у колону по одному.

Звернути увагу на правильне положення ніг і на поставу, правильне виконання команд.

Слідкувати за правильністю виконання поворотів

Повний підйом на носках

Чередувати біг з ходьбою

Не робити різких поворотів

Виконувати плавно нахили, без різких рухів

Ритмічні рухи

Оберт плавний, не різкий

Торкаємося ліктями, зводимо лопатки

Ривкові рухи, прямі руки

Руки прямі


Руки прямі

Як можна далі відводити руки назад

Як можна більше прогнутися,

Намагатися не згинати коліна

Не згинати ноги, тримати дистанцію

Присідати як можна нижче, швидко міняти положення ніг

Відривати носки від підлоги, тримати дистанцію
Чітке виконання

Виконуємо почергово по 2 спроби перекиди


Кожен окремо, по кілька спроб

В шеренгу, правильна стійка

Зупинитися на основних моментах уроку. Пояснити об’єктивність оцінювання. Розповісти. Пояснити


В колоні по одному









База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка