План проведення тематичного тижня "Театр для дошкільнят "



Скачати 73.61 Kb.
Дата конвертації10.03.2016
Розмір73.61 Kb.
Перспективний план проведення тематичного тижня "Театр для дошкільнят "

Мета: Розвиток здібностей дітей засобами театрального мистецтва
Завдання: Створити умови для розвитку творчої активності дітей , що беруть участь у театральній діяльності .
Удосконалювати артистичні навички дітей в плані переживання і втілення образу , а також їх виконавські вміння.
Навчати дітей елементам художньо - образних виразних засобів ( інтонація , міміка , пантоміма) .
Активізувати словник дітей , удосконалювати звукову культуру мовлення , інтонаційний лад , діалогічну мова .
Формувати досвід соціальних навичок поведінки , створювати умови для розвитку творчої активності дітей.
Ознайомити дітей з різними видами театру (ляльковий , музичний , дитячий , театр звірів та ін.)
Розвинути у дітей інтерес до театральної ігрової діяльності .
Робота з батьками :

• Наочна агітація про проведення тижня театру в ДНЗ.


• Бесіди з батьками по темі тижні.
• Організація і проведення спільних заходів:
- участь у збагаченні ігрового середовища в групах;
- участь в оформленні фотовиставки « Ми у театрі» ;
• Наочна інформація «Значення театральної діяльності в житті дитини »
Робота з педагогами :
• Консультація «Планування та проведення тижня театру в ДНЗ » ;
• Методична рекомендація: « Зміст заходів тижня театру ( зразок планування на тиждень) ;
• Підбір літератури та матеріалів на допомогу педагогам з організації тижня театру ;
• Оформлення фотовиставки «Діти та театр» ;
• Допомога в розробці та проведенні спільного дозвілля і розваги з батьками ;
• Активізувати участь педагогів у проектній діяльності;
• Надання допомоги у проведенні консультативної роботи з батьками ;
• Надання допомоги при оформленні папок - пересувок для батьків.
Перспективний план проведення тижня театру для дошкільнят.
День перший « Ми прийшли до театру»
Ранок .
1 . Знайомство з поняттям театр : (показ слайдів , картин , фотографій) . Види театрів

( музичний , ляльковий , драматичний , театр звірів та ін.)


Мета: дати дітям уявлення про театр ; розширювати знання театру як виду мистецтва ; познайомити з видами театрів ; виховувати емоційно позитивне ставлення до театру .
2 . Знайомство дітей з казковими героями.

Мета: розвиток інтересу до театральної діяльності .


3 . Тема. Знайомство з театральними професіями (художник , гример , перукар , музикант , декоратор , костюмер , артист ) .
Мета: формувати уявлення дітей про театральні професіях ; активізувати інтерес до театрального мистецтва ; розширювати словниковий запас.
4 . Показ ілюстрацій , фотографій театрів.

Мета : ознайомити дітей з пристроєм театрального будинку , звернути увагу на неординарність архітектури і красивий фасад будинку театру.


Спільна освітньо – виховна діяльність
1 . Педагоги планують : ігри - бесіди , читання казок з показом театру. наприклад:
• «В гостях у казки» , «Здрастуйте герої казок» ;
• «Що я бачив? » ( З особистого досвіду дітей про відвідування театру)
2 . Художня творчість «Мій улюблений герой »

Мета: Вчити в малюнку передавати образ улюбленого персонажа.


Друга половина дня
1 . Сюжетно - рольова гра « Ми прийшли до театру» .
Мета: знайомство з правилами поведінки в театрі ; викликати інтерес і бажання грати

( виконувати роль « касира» , « білетера » , « глядача » ) ; виховувати дружні взаємини.


2 . Бесіди про правила поведінки в театрі , дати зміст поняття « Глядацька культура».
Мета: Дати дітям уявлення про правила поведінки в громадських місцях ; формувати особистісне ставлення до недотримання і порушення правил.
3 . Показ театру (за вибором вихователя ) .

Мета: пробудити емоційний відгук у дітей на перегляд казки .


Робота з батьками : Оформлення інформаційного стенду (папки –пересувки ) «Театр і діти». Бесіди з батьками по темі тижні.

День другий «Наші руки не для нудьги »
Ранок .
1 . Знайомство дітей з пальчиковим театром , театром - рукавичкою , театром тіней.

Мета: дати уявлення дітям про особливості даного виду театрів.


2 . Пальчикова гімнастика « Пташка» , «Сова » та інші.

Мета: мовленнєвий розвиток , розвиток кмітливості , просторового мислення , творчих здібностей дітей.


3 . Робота з одним з видів театрів - трафаретним:
- Розглядання персонажів;
- Діалоги : вовк - лисиця , вовк - ведмідь , мишка - вовк.
Мета: Розвивати вміння будувати діалоги між героями в придуманих обставинах. Розвивати зв'язне мовлення дітей , розширювати образний лад мови . Стежити за виразністю образу.
4 . Гра " Придумай веселий і сумний діалог між Мишкою і Зайчиком " .

Мета: Розвивати комунікативні якості; урізноманітнити інтонаційну виразність; звертати особливу увагу на дикцію дітей.


Спільна освітньо – виховна діяльність
1 . Художня творчість :
виготовлення іграшок - саморобок орігамі - казки .

Мета: Розвивати вміння дітей самостійно виготовляти персонажів до казки . Виховувати акуратність в роботі з папером. Розвивати пам'ять , увагу , творчість і фантазію.


Аплікація колективна «Стоїть в полі теремок ».

Мета: удосконалювати вміння дітей вирізати кола з квадратів різного розміру , розвивати дрібну моторику пальців , розвивати творчий початок; складати композицію ; доповнювати різними елементами .


Аплікація колективна «Колобок ».

Мета: удосконалювати вміння дітей наклеювати готові форми ; розвивати творчість; створювати загальну композицію.


Друга половина дня
1 . Ігри дітей з гучними інструментами.

Мета: дати уявлення дітям про музичному оформленні спектаклів.


2 . Вечір загадок за творами «Казка про рибака і рибку» , «Червона шапочка» , « Муха - Цокотуха » , « Федорине горе » , «Колобок» , «Теремок» , «Ріпка ».
3 . Гра «Спробуйте самі». Пальчиковий театр «Курочка Ряба » (за вибором вихователя ) . Мета: розвивати вміння дітей використовувати пальчиковий театр у вільній діяльності; розподіляти персонажів; передавати характерні особливості героїв казки .
4 . Сюжетно – рольова гра « Поїздка в ляльковий театр».

Мета: Ознайомити дітей з будовою театрального будинку , звернути увагу на неординарність архітектури і красивий фасад. Збагачувати словник дітей.


Робота з батьками : Запропонувати батькам познайомитися з афішами театрів , в репертуарі яких є дитячі спектаклі.
День третій « Ляльки - артисти »
Ранок .
1 . Знайомство з видами театрів для дітей ( настільний , театр ляльок бібабо , ляльки-маріонетки ) .

Мета : ознайомити дітей з різними видами театрів ; поглиблювати інтерес до театралізованим ігор ; збагачувати словниковий запас.


2 . Розглядання з дітьми ляльок бібабо. Бесіда про те , як правильно користуватися ляльками , що є інструментом для водіння ляльок бібабо.
3 . Розповідання української народної казки (за віком дітей)
4 . Показ казки з використанням іграшок бібабо ( за вибором вихователя ) .
- Молодша і середня групи - Показ вихователем ;
- Старша група. - Показ дітьми.
Спільна освітньо – виховна діяльність.
- « Ляльки - іграшки і ляльки - артисти » (бесіда з дітьми за планом вихователя )
- "Веселі творилки" .
Переказ однієї із знайомих казок з використанням елементів лялькового театру.
Мета: Спонукати дітей складати нескладні історії з героями знайомих творів. Виховувати почуття гумору , сприяти підвищенню самооцінки дітей. Розвивати зв'язне мовлення дітей.
Друга половина дня
1 . Театральна лялькова виставу .

Мета: Розвивати у дітей інтерес до сценічної творчості.


2 . Психогімнастика . «Різні обличчя ».
Мета: Спонукати дітей експериментувати зі своєю зовнішністю (міміка , жести ) . Розвивати вміння дітей переключатися з одного образу на інший.
3 . «Знайомство з ляльками - маріонетками ».

Мета: Удосконалювати прийоми ляльководіння , закріплювати знання про правила маніпуляції театральними ляльками.


4 . Самостійна діяльність дітей в театральному куточку. Етюди з настільними ляльками на основі добре знайомих народних казок.

Мета: Удосконалювати прийоми ляльководіння , закріплювати знання про правила маніпуляції театральними ляльками різних систем


Робота з батьками :
консультація для батьків: « Що б казка не стала нудною ...». Рекомендації батькам щодо вибору художньої літератури для дітей.
День четвертий «Ми - артисти »
Ранок .
1 . Вправа "Розкажи вірші А. Барто за допомогою жестів і міміки " .

Мета: Вчити передавати образи персонажів за допомогою виразних пластичних рухів. Розвивати творчість , уяву і фантазію.


2 . Психогімнастика .

Мета: Вчити користуватися інтонаціями , вимовляючи фрази сумно , радісно , сердито , здивовано . Вчити будувати діалоги , самостійно обравши партнера. Виховувати витримку, терпіння , співучасть .


- « Сумний і веселий щеня» ( за казкою Н. Сутєєва « Хто сказав няв ?") ;
- « Фраза по колу»
3 . Ігри " Передай позу " , "Що ми робили, не скажемо" .
Мета: Розвивати спритність , уяву , фантазію. Виховувати доброзичливість.
Підготувати дітей до дій з уявними предметами.
Спільна освітньо – виховна діяльність

Імпровізація за мотивами українських народних казок.


Робота з постановки казок.
Майстерня актора. Підготовка до театралізації казки «Колобок на новий лад »
Мета: Розвивати вміння дітей самостійно виготовляти атрибути до казки . Виховувати акуратність в роботі з тканиною , картоном. Розвивати пам'ять , увагу , творчість і фантазію.
Малювання афіші майбутнього театру «Колобок» Залучати дітей до художньої діяльності
Друга половина дня
1 . Робота над альбомом "Все про театр " .
Мета: Вчити дітей узагальнювати отриманий досвід , ділитися враженнями про нові знання . Розвивати естетичний смак в оформленні альбому ( спільна робота дітей і батьків).
2 . Сюжетно – рольова гра « Ми - артисти » (постановка добре знайомої дітям казки ) . Мета: Ознайомити дітей з сценарієм ( постановкою ) казки . Вчити дітей висловлювати свою думку з приводу казки на новий лад. Доповнити казку потрібними епізодами. Виховувати вміння прислухатися до думки інших , розвивати витримку і терпіння .
3 . Ігри за мотивами казок « У ведмедя у бору» , « Гуси - гуси » , «Хитра лисиця » , «Зайчик сіренький сидить» .
4 . Сюжетно - рольова гра « В гості до трьох ведмедів ». Спонукати дітей до творчої інтерпретації відомих сюжетів , використовуючи сюжетно - рольові ігри , ігри - драматизації та імпровізації
Робота з батьками : Ознайомити батьків з театральною афішею - репертуаром театрів для дітей дошкільного віку. всі групи
День п'ятий «Театр і музика»
Ранок .
1 . Знайомство з музичними театрами.

Мета: Дати уявлення про різноманітних жанрах музичного театру , таких як " опера" , " балет" , " мюзикл" , " музична казка" .


2 . Знайомство з музичним оформленням спектаклів. Розглядання і гра на музичних і шумових інструментах з метою навчання дітей звукового оформлення сценок з казок .
3 . Ритмопластика . Музична композиція: «Карнавал тварин» , «Поїздка в зоопарк».

Мета: Розвивати рухові здібності дітей ; спритність , гнучкість , рухливість. Вчити рівномірно , рухатися по майданчику не наштовхуючись , один на одного.


4 . Музичні народні та ігри хороводів за віком дітей.

Мета: Спонукати дітей до активної участі в іграх.


Спільна освітньо - виховна діяльність

Музика
Перегляд уривків музичних фільмів «Мама» ( за казкою «Вовк і семеро козенят » , балету « Лускунчик» , мюзиклу « Русалонька» , опери «Снігуронька ».


Розгляд фотографій оперного театру , ілюстрацій до опери « Снігуронька»
( до балету «Лускунчик» )
Прослуховування запису музичних казок за віком дітей.
Мета: залучення дітей до світу музичного мистецтва.
Друга половина дня
1 . Ритмопластика . Етюди на рух: «Лисиця йде » , «Смачне варення» , «Танець звірів».
Мета: Розвивати у дітей уміння користуватися жестами.
2 . Ігровий прийом «Відгадай , хто це ? ».

Мета: за характером музики визначити персонажа з казки.


3 . Озвучування обраної дітьми казки за допомогою шумових інструментів. Спонукати дітей до творчої інтерпретації відомих сюжетів , використовуючи шумові інструменти .
4 . Гра - подорож «У світі музики і танцю».

Мета: Удосконалювати всебічний розвиток творчих здібностей дітей засобами театрального мистецтва


5 . Музичне шоу - вистава з мильними бульбашками .

Мета: створити радісний і веселий настрій ; спонукати дітей стати активними учасниками вистави ; вчити передавати отримані враження яскраво і емоційно.


Робота з батьками : Запропонувати батькам спільно з дітьми за допомогою образотворчої діяльності передати свої враження , отримані за тиждень театру.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка