План проведення тижня безпеки життєдіяльності



Скачати 79.07 Kb.
Дата конвертації22.02.2016
Розмір79.07 Kb.
Чубинецький НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів - дитячий садок"

Тиждень безпеки життєдіяльності

(20–24.09.2010р.)

Розробив: вчитель основ здоров'я

Калуцький А. В.

2010р.

З метою попередження травматизму, запобіганню нещасних випадків, та вироблення навичок здорового способу життя в Чубинецькому НВК з 20. 09. По 24. 09. 2010 року, було проведено тиждень безпеки життєдіяльності, за наступним планом:



План проведення тижня безпеки життєдіяльності.

20.09. – Вікторина на тему: «Моя безпека – запорука мого здоров’я.

21.09.- Виховна година «Безпечне довкілля».

Вікторина «Моя безпека – запорука мого здоров'я. (підсумок)

22.09. – Перегляд кінофільму «Обережно – їжа».

23.09 – Конкурс на краще знання правил вуличного руху. Зустріч з інспектором Сквирського ДАІ.

24.09. – Практична вікторина «Надання першої домедичної допомоги потерпілим в Н.С.

20.09. 2010.

Між учнями 8, та 9 класів було проведено вікторину на тему: «Моя безпека – запорука мого здоров’я». Вікторина проводилась в формі «Брейн – рингу», тобто , вчителем задавалося питання, а учасники команди відповідали на нього. Відповідав учасник котрий швидше за інших підняв руку. Таким чином, за повну відповідь, команда отримувала 1 заліковий бал. Коли відповідь була неповною, або не вірною, іншій команді надавалося право відповісти, відповідно за доповнення, нараховувалось 0,5 бала, за правильну відповідь – 1 бал. Питання вікторини, не носили системного характеру, а були вибрані вибірково з усього курсу Основ здоров’я з програмового матеріалу який вивчається з 5 по 9 клас. По кількості залікових балів (з рахунком 22 – 20, перемогу отримала команда 9 класу. Найкращі знання, продемонстрували учні: Харченко Сергій 9 клас, Третяк Роман 9 клас, Савчук Артем 9 клас, Калуцька Катерина 8 клас, Калуцька Аліна 8 клас, Ошийко Аліна 8 клас.

Дана методика сприяє розвитку пам’яті, умінню блискавично приймати рішення в різних надзвичайних ситуаціях, де від швидкості прийняття рішення залежить безпека людини.

Питання вікторини «Моя безпека – запорука мого здоров'я, у 8 – 9 класах.


  1. Перечисліть первинні засоби пожежогасіння?

  2. Яким вогнегасником потрібно гасити електричну проводку, чому.?

  3. Перечислити засоби захисту органів дихання?

  4. Як позначають наземний пішохідний перехід на місцевості?

  5. Зі скількох років дозволяється керувати велосипедом?

  6. За яких умов можна перевозити дітей на передньому, пасажирському сидінні легкового автомобіля?

  7. Від яких умов залежить гальмівний шлях автомобіля?

  8. Перерахувати засоби безпеки легкового автомобіля?

  9. Як ви розумієте поняття : «криміногенна ситуація».

  10. Чим обов’язково повинен бути обладнаний велосипед?

  11. Чому в загазованих приміщеннях не можна вмикати світло?

  12. Як правильно надати допомогу потопаючому?

  13. Перерахувати основні шкідливі речовини тютюнового диму?

  14. Які органи людини, в першу чергу, вражає алкоголь?

  15. Для чого в автомобільній аптечці мають бути гумові рукавички?

  16. Як правильно надати допомогу потерпілому від електричного струму?

  17. Розповісти правила безпечного поводження з речовинами побутової хімії?

  18. Як правильно надати допомогу при венозній, та артеріальній кровотечі?

  19. Як правильно надати першу, домедичну допомогу при отруєнні неякісною їжею?

  20. Що забороняється пасажирові громадського транспорту (автобус, тролейбус, трамвай, метро)?

21.09.2010р.

Було проведено виховну годину для учнів 5 – 7 класів, де у формі диспуту було обговорено небезпечні ділянки автошляхів сіл Чубинці та Таборів.



План – конспект виховної години «Безпечне довкілля».

Тема: «Безпечне довкілля. Моя дорога до дому.

Мета: Закріплювати правила поведінки на дорозі, у транспорті, на зупинках, розвивати навички свідомого користування правилами дорожнього руху, виховувати бажання бути уважним на вулицях і дорогах.

Література: Підручник «Основи здоров'я» 5 клас. Правила дорожнього руху. (нова редакція).

Наочність: Комплект таблиць «Безпека дорожнього руху – це життя».

Хід уроку:

  1. Організаційна частина.

Привітання вчителя. Установка на позитивний настрій.

Правила дорожні знаю

Їх виконую завжди.

Знаки на ходу читаю,

Щоб не трапилось біди.

В школу свій маршрут долаю,

Шлях, що вдало вибрав я,

Він безпечний , я це знаю,

Знає це моя сім'я

І дорогу переходжу тільки там, де перехід..

І на все я час знаходжу,

На навчання і похід.

Основне – це дисципліна,

І тоді біда мине.

Знати треба неодмінно,

Що життя це головне.



  1. Актуалізація опорних знань учнів.

Учні пригадують основні правила безпеки дорожнього руху.

Кожен розповідає свій шлях до школи, називаючи небезпечні, на його погляд, ділянки дороги.



  1. Вивчення нового матеріалу. Проведення уроку – бесіди.

  1. Правила поведінки на зупинці шкільного автобуса, або іншого громадського транспорту.

  2. Посадка в транспорт. Скласти правила посадки, використовуючи опорні слова: «передні двері», «задні двері», «штовхатися», «чемно», «по черзі».

  3. Обговорення про те, як вести себе в транспорті.

  4. Правила обходу транспорту, та переходу вулиці після виходу з транспорту.

  5. Складання правил поведінки, при різних видах ДТП.



  1. Обговорення вивченого матеріалу. Диспут.

Висловлення власної точки зору, «З чим я згоден, з чим – ні»

  1. Підсумок уроку.

Дорожні правила ми вивчили охоче

Й виконуємо всі старанно їх,

Бо кожен у здоров'ї жити хоче,

Щоб радісно було і линув сміх.



22.09.2010р.

Перегляд кінофільму «Обережно –їжа», проводився з учнями 5 – 9 класів. Фільм відзнятий об’єднанням «Растинг – Відео», озвучений російською мовою, в фільмі розповідається про методи визначення якості харчових продуктів. Можливі наслідки вживання неякісної їжі.

Висвітлена проблема вживання в їжу ГМО – продукції, та її негативний вплив на здоров’я людини.

Після перегляду фільму, провели його обговорення, зокрема, обговорили питання про те як не купити прострочені та фальсифіковані продукти харчування.



23.09.2010р.

Проведено усний конкурс на краще знання правил дорожнього руху. Конкурс проводився серед учнів 7 – 9 класів. Переважаючими проблемами які висвітлювалися в відповідях учнів, були питання :



  1. «Правила дорожнього руху для пішоходів». Переможець Буренко Андрій 7 клас.



  1. «Я пасажир легкового автомобіля» Переможець Харченко Сергій 9 клас.



  1. «Я водій велосипеда». Переможець Савчук Артем 9 клас.



  1. «Обережно – скутер» Переможець Черняхівський Микола. 8 клас.

На конкурсі був присутній інспектор Сквирського відділення ДАІ, який провів бесіду по попередженню травматизму на дорогах України, ознайомив з причинами виникнення ДТП, та способах їх запобігання. Розповів про нові види штрафів за порушення правил руху. Вручив комплект таблиць «Безпека дорожнього руху – це життя».

24.09.2010р.

Проведено практичну вікторину, на таму: "Надання першої домедичної допомоги потерпілим в НС" Вікторина проводилася серед учнів 5-9 класів. Завдання полягало в наданні першої допомоги при різних видах травм: переломах, вивихах, кровотечах, черепно-мозкових травмах. Учні на практиці використовували засоби надання першої допомоги, використовували перев’язочні матеріали, та підручні матеріали для накладання шин.

Також проводився тренінг на знання складу автомобільної аптечки, та призначення лікарських засобів, їх використання.

Відпрацьовувалися прийоми транспортування уявного «потерпілого», за допомогою підручних засобів. Найкраще проявили знання та вміння в вікторині учні 6 класу Козлюк Аліна, Мизин Володимир, Хворостяна Оксана, Машарін Богдан, Леляк Вадим, Бабич Олександра.



Так надають допомогу при ДТП



Вчимося надавати першу допомогу.



Надано першу допомогу



Вивчаємо правила дорожнього руху.



Вивчаємо склад автомобільної аптечки.



Тепер ми вміємо використовувати ліки для надання першої допомоги.

Підсумок

Небезпечні для здоров’я людини фактори існують в навколишньому середовищі. Вони впливають на органи та системи організму дитини. І тільки від того наскільки наші діти орієнтуються в небезпеках, залежить їх здоров’я та життя. Навчити запобігати негативному впливу навколишнього середовища – завдання кожного вчителя, та класного керівника.



То ж не забуваймо універсальної формули безпеки, та частіше нагадуймо її дітям:

Передбачати – Уникати – Діяти.



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка