План роботи Державного навчального закладу «Харківський професійний ліцей будівельних технологій»



Сторінка1/5
Дата конвертації08.03.2016
Розмір0.92 Mb.
  1   2   3   4   5


«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор Державного навчального закладу «Харківський професійний ліцей

будівельних технологій»


_________________Ю.П.Арабов


f:\логотип.jpg



План роботи

Державного навчального закладу


«Харківський професійний ліцей будівельних технологій»

на 2013 – 2014 навчальний рік


Розглянуто на засіданні

педагогічної ради

№____ від ________2013р

Харків 2013











Методична тема, над якою працює педагогічний колективДержавного навчального закладу


«Харківський професійний ліцей будівельних технологій»

в 2013-2014навчальному році:



«Впровадження інноваційних технологій та позитивного досвіду з метою підвищення якості навчально – виховного процесу»

І. Вступ.

За 2012-2013 навчальний рік колектив ліцею здійснював підготовку кваліфікованих робітників та проводив навчально-виховнийпроцес, керуючись Законами України «Про освіту», «Про професійно–технічнуосвіту», Статутом професійноголіцею, та у відповідності до Положення про організацію навчально – виробничого процесу у ПТНЗ, затвердженого наказом МОНУ 30.05.06 № 419, іншихнормативнихдокументів МОНУ та КМУ ,щовідноситься до сферидіяльності ПТНЗ.

В черні місяці продовжено термін дії ліцензії з професії « Столяр будівельний, паркетник»

Педагогічним колективом Державного навчального закладу «Харківський професійний ліцей будівельних технологій»створено належний позитивний імідж внаслідок кропіткої повсякденної діяльності з підготовки висококваліфікованих робітників конкурентоспроможних на сучасному ринку праці. Прийом учнів у минулому навчальному році базувався на державному замовленні та ліцензій виданих МОН України, з урахуванням обсягу відповідних професій.

Прийом учнів на навчання проводився відповідно до Правил прийому до ліцею які розроблені згідно з Типовими правилами прийому до ПТНЗ України, затвердженими МОН України від 06.06.2006 р.№441

Приймаються учні на базі повної середньої освіти, базової загальної середньої освіти з отриманням повної загальної середньої освіти, та неповної базової загальної середньої освіти.

Створений та сформований контингент учнів відзначається певної різноманітністю профілів, термінів навчання.

Таким чином, протягом 2012/2013н.р. було прийнято на навчання:



  • на базі повної середньої загальної освіти -69 учнів ;

  • на базі базової загальної середньої освіти -33 учня ;

  • на базі неповної базової загальної середньої освіти -42учнів .

В 2012/2013н.р. було підготовлено і випущено з ліцею кваліфікованих робітників таких професій:

    1. Штукатурів, лицювальникиів-плиточників, малярів -55осіб;

    2. Мулярів, електрозварників ручного зварювання -16 осіб;

    3. Мулярів,штукатурів -14 особи;

    4. Столярів будівельний, паркетників -13осіб ;

    5. Перукарів -26осіб;

    6. Квітникарів, озеленювачів –14осіб;

    7. Монтажників гіпсокартонних конструкцій , штукатурів, малярів – 14 осіб.

65учнів з трирічним терміном навчанням одержали поряд з дипломом атестати про середню освіту.

Навчально-виховний процес було організовано відповідно до навчальних планів на 2012/2013навчального року.

На обласних конкурсах професійної майстерності учень ліцею Трипілець С. (майстер в/н Баштовий М.Г) з професії столяр будівельний зайняв 2місце.

На конкурсі дидактичних і методичних матеріалів та комплексного забезпечення уроків виробничого навчання призове місце зайняв майстер виробничого навчання Баштовий М.Г (з професії столяр будівельний - І місце).

На олімпіаді з предмету «Охорона праці» учень групи ШМ-6 Присягін С. зайняв III місце, в конкурсі дидактичних матеріалів з загальноосвітніх дисциплін по предмету « Історія України» викладач історії Друшиць С.В зайняла IIIмісце.

Велику увагу педколективом ліцею приділяється дітям інвалідам та дітям – сиротам.

«Клуб вихідного дня» під керівництвом Заступника директора з господарської роботи Іщенко Г.В організовує різноманітні походи в музеї, театри.

Тому протягом року працювали спортивні гуртки з баскетболу, футболу, спортивної гімнастики, боротьби. Під керівництво заступника директора НВихР Юкляєвською Н.В. плідно працювали гуртки художньої самодіяльності та вмілі руки.

Власними силами був виконаний капітальний ремонт кабінету «Охорона праці»

В кабінетах виконані косметичні ремонти та поповнена матеріальна – технічна та дидактична база з предметів , оновлені майстерні та виконаний ремонт в гуртожитку.

В 2012-2013н.р. було випущено 153 учнів, працевлаштовані - 148. Більшість учнів працевлаштовані на базовому підприємстві ВАТ Трест « Житлобуд -1».

ІІ.Організаційні заходи.

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

2.

3.

4.

1.Здійснити комплектацію ліцею педагогічними кадрами

До 30.08. щорічно

Директор

Ліцею


Арабов Ю.П




2.Провести закріплення : майстрів в/н, класний керівників за навчальними групами, завідуючих кабінетами, майстернями, голів методичних комісій, керівників гуртків.

До 01.09. щорічно

Директор

Ліцею


Арабов Ю.П

Заступник директора з НВР Линник С.П






3.Розподілити педагогічне навантаження, підготувати наказ, ознайомити працівників ліцею з правилами внутрішнього трудового розпорядку, режимом роботи

До 01.09 щорічно

Директор

Ліцею


Арабов Ю.П

Заступник директора з НВР Линник С.П






4.Провести інструктаж з охорони праці та БЖД

За положенням

Інженер з охорони праці

Головко В.С






5. Скласти списки учнів нового навчального набору за обраною професією з необхідною інформацією, яка знаходиться в особливих справах кожного учня.

Останній тиждень

Серпеня


Заступник директора з НВР Линник С.П




6. Провести поглиблений аналіз сімейного та соціального стану, а також психологічного стану і розвитку учнів.

Вересень щорічно

Психолог Порункова Ю.О

Заступник директора з НВихР

Юкляєвська Н.В





7. Провести анкетування серед учнів навчальних груп нового набору з метою виявлення їхніх інтересів, захоплень.

Вересень щорічно

Заступник директора з НВихР

Юкляєвська Н.В






8.Систематизувати особові справи учнів

Вересень щорічно

Баштова І.А




9.Організувати проведення медичних оглядів учнів, сформувати спецгрупи для занять фізкультурою

Вересень щорічно

Медичний працівник

керівник фізвиховання

Кузін Р.Л





10.Організувати замовлення учнівських квитків та документів для проїзду в громадському транспорті

Вересень , щомісяця

Заступник директора з НВихР

Юкляєвська Н.В






11.Провести батьківські збори для учнів 1 курсу

1 тиждень жовтня

Директор ліцею, Заступник директора з НВР, НВихР.




12. З метою виявлення навчальних досягнень учнів провести в навчальних групах І курсу (на базі базової загальної середньої освіти) вхідне діагностування з основних предметів загальноосвітньої підготовки

Вересень – жовтень, квітень – травень щорічно


Заступник директора з НВР, методист, викладачі предметники




13.. У кожній навчальній групі нового набору провести бесіди, інформації, екскурсії для більш повного ознайомлення з майбутньою професією.

Вересень


Старший майстер Королович О.І

майстри в/н






14. Скласти розклад занять, графік навчально – виробничого процесу на семестр, рік

На 1 вересня щорічно, корегувати відповідно до робочих навчальних планів

Заступник директора з НВР

Линник С.П, методист

Оверчук Р.М, старший майстер

Королович О.І






15.. Розподілити обов’язки між керівниками ліцею

Серпень

Директор ліцею

Арабов Ю.П






16. Провести роботу щодо складання та затвердження навчально – плануючої документації викладачів, майстрів в/н, завідуючих кабінетами, керівників гуртків

до 05.09

кожного року



Заступник директора з НВР,НВихР

Линник С.П.

Юкляєвська Н.В.





17. Забезпечити контроль над навчально – виробничим і навчально – виховним процесом

Згідно графіка

Директор ліцею

Арабов Ю.П, Заступник директора з НВР,НВихР, методист, старший майстер







18. Організувати роботу МК, педкабінетів, школи перспективного досвіду

Вересень

Заступник директора з НВР

Линник С.П

методист

Оверчук Р.М.






19.Організувати роботу атестаційної комісії

До 20 вересня щорічно

Директор ліцею Арабов Ю.П




20.Організувати роботу приймальної комісії

Травень щорічно

Директор ліцею Арабов Ю.П




21.Скласти графік підвищення кваліфікації педпрацівників на рік

Вересень

Заступник директора з НВР

Линник С.П

методист

Оверчук Р.М.






22.. Проводити засідання атестаційної комісії.

За окремим графіком

Директор ліцею Арабов Ю.П





23. Організувати роботу по підготовці до внутрішніх та обласних олімпіад, конкурсів фахової майстерності.

листопад

Заступник директора з НВР

Линник С.П

методист

Оверчук Р.М.






24. Організувати профорієнтаційну роботу викладачів і майстрів в/н в школах міста та області

лютий – травень

Директор ліцею, Заступник директора з НВР,НВихР, Линник С.П.

Юкляєвська Н.В.






25. Провести день відкритих дверей для учнів 9, 11 класів.

Квітень

Директор ліцею, Заступник директора з НВР,НВихР, Линник С.П.

Юкляєвська Н.В.






26. Забезпечити організоване закінчення навчального року, проведення державної підсумкової атестації, державної кваліфікаційної атестації

За робочим навчальним планом, за графіком навчально – виробничої практики

Директор ліцею, Заступник директора з НВР,НВихР, методист, старший майстер





27. Розробити заходи щодо святкового вручення дипломів кваліфікованого робітника та атестатів про повну загальну середню освіту

до 10.06 щорічно

Директор ліцею, Заступник директора з НВР,НВихР, Линник С.П.

Юкляєвська Н.В.






28.Підготувати матеріали до плану роботи на наступний навчальний рік

Квітень щорічно

Робоча група з розробки плану






ІІІ. Теоретичне навчання

І. Планування і облік навчальної роботи.





З/П

Заходи

Термін виконання

Відповідальні


Відмітка про виконання

1.

Розробка та затвердження навчально – плануючої документації:

  • поурочно - тематичних планів;

  • графік проведення лабораторно – практичних робіт(ЛПР);

  • графік проведення державної підсумкової атестації і державної кваліфікаційної атестації (ДПА,ДКА);

  • переліків пробних кваліфікаційних робіт.

До 1 вересня, за 10 днів до проведення ЛПР, ДПА, ДКА, щорічно


Директор ліцею, Заступник директора з НВР, методист, викладачі предметники





2.

Провести вивчення пізнавальних інтересів та нахилів учнів для реалізації принципу диференціації та індивідуалізації навчання:

1.Створити банк діагностичних методик вивчення особистісних рис учнів, їхніх пізнавальних інтересів, нахилів і можливостей;



До 15 вересня


Заступник директора з НВР, методист, психолог, викладачі





3.

Скласти графік проведення предметних тижнів, відкритих уроків

Серпень

Методист




4.

Проаналізувати стан забезпечення підручниками, відповідність їх навчальним програмам, мова їх видання.

Вересень

Методист,

бібліотекар







5.

Забезпечити своєчасне і чітке ведення журналів теоретичного та виробничого навчання у відповідності з інструкцією ведення журналів

Протягом року

Заступник директора з НВР, методист, старший майстер




6.

Розробити та затвердити у встановленому порядку переліки тем письмових екзаменаційних робіт

За півроку до проведення екзаменів

Голови методичних комісій, викладачі




7.

Проводити роботу з вивчення та поширення передового педагогічного досвіду

Протягом року

Методист, викладачі




8.

Забезпечити участь учнів в обласних олімпіадах з предметів загальноосвітньої підготовки

Лютий

Методист, викладачі




9.

Підготувати необхідні матеріали до атестації педпрацівників навчальних закладів

За окремим планом

Директор, секретар атестаційної комісії




10.

Проводити роботу з комплексно – методичного забезпечення навчального процесу. Провести огляд конкурс на кращій навчальний кабінет

Квітень, постійно

Методист, завідуючі кабінетами




11.

Створити умови для впровадження у навчальний процес елементів модульно – рейтингової системи

Протягом року

Методист, викладачі




12.

Систематизувати (удосконалити) дидактичні матеріали з предметів загальноосвітньої та професійно – теоретичної підготовки з урахуванням вимог державних стандартів професійно – технічної освіти

До 15 лютого

Заступник директора з НВР, методист, викладачі предметів загальноосвітньої та професійно – теоретичної підготовки




13.

Провести директорські контрольні роботи із спеціальних та загально – технічних предметів

Листопад - березень

Методист,

викладачі






14.

Провести олімпіади з предметів професійно – теоретичної підготовки:

« Спептехнологія»;

« Охорона праці»


До 15 березня

Методист, викладачі професійно – теоретичної підготовки




15.

Переглянути, внести зміни і доповнення до паспортів комплексного методичного забезпечення предмета та розглянути їх на засіданні методичних комісій

Початок вересня

Методист, голови методичних

Комісій, викладачі






16.

Провести огляд – конкурс на кращу матеріально – технічну базу та роботу кабінетів

Березень

Методист, голови методичних

Комісій, викладачі






17.

Проводити інструктивно – методичні наради з педпрацівниками

Щомісяця

Заступник директора з НВР, НВихР, методист




18.

Скласти графік проведення консультацій для педпрацівників на навчальний рік

Вересень

Методист






II. Удосконалення процесу навчання
1. У процесі навчання керуватися основними принципами професійної і
загальноосвітньої підготовки:


  • випереджувальний характер професійної підготовки, її безперервність:

  • гнучкість і взаємозв'язок-процесу професійного навчання з реструктуризацією та подальшим розвитком економіки;

  • стандартизація;

  • єдність професійного навчання і виховання;

  • індивідуалізація і диференціація.

2. Забезпечити ефективне використання прогресивних форм і методів навчання,практикувати проведення нестандартних експериментальних уроків.

протягом року

відповідальний: викладачі

3. Провести вхідне діагностування серед учнів І курсу на базі базової загальноїсередньої освіти з основних предметів загальноосвітньої підготовки

жовтень 2013р.

відповідальний: викладачі

4. Спроектувати корекційну роботу з учнями, спрямовану на ліквідацію прогалину навчальних досягненнях.

протягом року

відповідальний: викладачі

5. Здійснювати контрольні зрізи знань наприкінці кожного семестру з предметівзагальноосвітньої та професійної підготовки.

Грудень 2013р., травень 2014р.

Відповідальний: викладачі

6. Щосеместру здійснювати системний аналіз продуктивності навчально-виховногопроцесу з різних дисциплін-моніторинг якості освіти.

грудень 2013р., травень 2014р.

відповідальний: викладачі

7. Організувати планування індивідуальної роботи з учнями .

протягом року

відповідальний: заст. директора з НВР, методист

викладачі

8. На базі предметних кабінетів організувати консультації для учнів.

протягом року

відповідальний: викладачі

9. Здійснювати анкетування учнів, проводити індивідуальні бесіди з ними.

протягом року

відповідальний: психолог

10.Проводити роботу гуртків технічної творчості, художньої самодіяльності.

протягом року

відповідальний: керівники гуртків

11. Забезпечити застосування ефективних освітніх технологій розвивального

типу на уроках теоретичного навчання.

протягом року

відповідальний: заст. директора з НВР, методист

викладачі

12. Організувати роботу методичних комісій зі створення комплексної системизабезпечення навчально-виховного процесу.

протягом року

відповідальний: заст. директора з НВР, методист

голови МК, викладачі

13. Провести предметні тижні.

за окремим планом

відповідальний: голови МК

14.Провести олімпіади із загальноосвітніх та спеціальних
дисциплін в ліцеї, взяти участь у обласних олімпіадах і конкурсах фахової
майстерності.

жовтень 2013 р., березень-квітень 2014 р.

голови МК, методист, старший майстер,викладачі

15.Організувати виставку дидактичних матеріалів та методичних розробок.

травень 2014 р.

відповідальний: голови МК, методист, старший майстер

16.Провести планову атестацію педпрацівників.

за окремим планом

методист

17.Провести відкриті та показові уроки для молодих спеціалістів.

протягом року

відповідальний: голови МК, методист, старший майстер

18. Періодично аналізувати відвідування учнями уроків теоретичного і практичного навчання.

раз в місяць


відповідальний: заст. директора з НВР

19.Взяти участь в конкурсі на кращу майстерню з професії «Зварювальник ручного зварювання»

жовтень 2013 р.

відповідальний: заступник директора з НВР, старший майстер

20.Здійснювати постійний контроль за роботою викладачів з учнями, які маютьнизький рівень навчальних досягнень.

протягом року

відповідальний: заст. директора з НВР

21.Погодити розклад уроків з районною санепідемстанцією.

до 1.09.2013р.

відповідальний:заст. директора з НВР

22. Підготувати теоретичну базу для подальшого застосування передових
інноваційних технологій:


  • картотека інноваційних технологій;

  • тематичні папки;

  • застосування інноваційних технологій у навчальному процесі.

протягом року

відповідальний: заст. директора з НВР, методист.

23.Продовжити роботу по використанню регіонального компоненту у викладаннізагальноосвітніх та теоретично-професійних дисциплін:


  • проведення уроків з використанням регіонального компоненту;

  • створення навчально-методичної документації нього напрямку.

протягом року

відповідальний: заст. директора з НВР, методист, викладачі

24. Провести конкурс на кращого учня і кращу учнівську групу.

травень 2014р.

відповідальний: заст. директора з НВихР

25. Підвищити якість загальноосвітньої підготовки учнів з урахуванням професійноїспрямованості викладання дисциплін.

протягом року

відповідальний:викладачі

26. Здійснити облік учнів у поіменній книзі.

1-3 вересня 2013р.

Відповідальний: заст. директора з НВР.

протягом року відповідальний: заст. директора з НВР, викладачі




IV. Професійно-практична підготовка

з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідальний

Відмітка про виконання

1

2

3

4




1.

Складання та затвердження планів виробничого навчання на місяць

до 28 числа кожного місяця

майстри в/н




2.

Складання та затвердження планів виробничого навчання на виробництві

до 25 числа кожного місяця

майстри в/н




3

Складання графіків чергування майстрів в/н по гуртожитку та навчальному корпусі

до 28 числа кожного місяця

старший майстер




4.

Складання графіку переміщення учнів по робочих місцях на період виробничої практики на підприємстві

до 15.09.13р.

майстри в/н




5.

Розподіл набраних навчальних груп на підгрупи

серпень

заст. директора з НВР та майстри в/н




6.

Закріплення майстрів в/н за навчальними групами

серпень

заст. директора з НВР та майстри в/н




7.

Проведення інструкційно-методичної наради з питання: «Організація виробничого навчання в 2013-2014р.»

серпень

заст. директора з НВР




8.

Уроки виробничого навчання проводити відповідно до робочих навчальних планів і програм

постійно

майстри в/н




9.

Проаналізувати ринок праці та створити базу даних підприємств, організацій та установ, які нададуть робочі місця для проходження виробничої практики учнів

До 01.09 щорічно

Старший майстер, майстри в/н





10.

Розробити графік контролю адміністрації ліцею за проходженням учнями виробничого навчання та виробничої практики

До 10 вересня

Заступник директора з НВР, старший

майстер





11.

Здійснити заходи щодо укладання договорів з підприємствами, організаціями та установами для проходження учнями виробничого навчання та виробничої практики.

До 01 жовтня

Заступник директора з НВР,старший

майстер






12.

Забезпечити контроль виконання інструкцій з ведення журналу обліку виробничого навчання учнів ліцею.

Постійно

Заступник директора з НВР

старший

майстер





13.

Створити бази даних проходження учнями виробничої практики на підприємствах, в організаціях та установах

До 01 грудня

Старший майстер




14.

Провести інструкційно-методичні наради:

1) Роль майстра в/н в підготовці учнів до


поетапної атестації;

2) Інтерактивні та інноваційні технології


навчання на уроках в/н;

3) Особистісно-зорієнтоване навчання при


професійній підготовці учнів

листопад

жовтень


березень

Старший майстер, методист




15.

Створити банк даних дидактичних, методичних, нормативно-правових матеріалів у кожній виробничій майстерні.

січень

старший майстер




16.

Здійснити заходи щодо оновлення комплексних кваліфікаційних завдань з професійно – практичної підготовки для поетапної та державної кваліфікаційної атестації учнів.

протягом

навчального

року



старший майстер майстри в/н




17.

Визначити перелік і зміст кваліфікаційних робіт, розглянути їх на засіданнях методичних комісій та затвердити

вересень

Старший майстер, майстри в/н




18.

Скласти графік проведення кваліфікаційних (пробних) робіт та організувати їх виконання

вересень

Старший майстер, майстри в/н




19.

Оформити наряди на пробні кваліфікаційні роботи, виробничі характеристики, журнали обліку виробничого навчання

за тиждень до

початку


державної

підсумкової

атестації


майстри в/н




20.

На педагогічній раді розглянути питання про допуск учнів навчальних груп до державної кваліфікаційної атестації

за планом роботи педради

Заступник директора з НВР, старший майстер




21.

Забезпечити проведення внутрішньоліцейних та підготовку учнів до обласних конкурсів фахової майстерності

Лютий – травень щорічно

Заступник директора з НВР, старший майстер




22.

Здійснити заходи щодо вдосконалення паспорту комплексно – методичного забезпечення виробничого навчання з професій « Муляр, електрозварник ручного зварювання», «Монтажник гіпсокартонних конструкцій»

До 30 вересня

Старший майстер, майстри в/н




23.

Здійснити заходи щодо поповнення навчально – виробничого процесу засобами навчання

( інструментом, макетами, обладнанням) з професій:

« Штукатур, лицювальник – плиточник, маля»

« Муляр, штукатур», «Монтажник гіпсокартонних конструкцій», «Електрозварник ручного зварювання».



Протягом

року


Старший майстер, майстри в/н




24.

Організувати роботу щодо розробки технологічних карт, алгоритмів, опорних конспектів, карт – опитування з професій:

« Муляр, електрозварник ручного зварювання»

« Столяр»

« Монтажник гіпсокартонних конструкцій»



До 01 грудня

Старший майстер, методист, майстри в/н




25.

Продовжити роботу щодо комплектації майстерень інструментом, зразками деталей, макетами.

Протягом року

Старший майстер, майстри в/н




26.

Організувати проведення виставки робіт прикладної та технічної творчості учнів

Лютий - квітень

Старший майстер, методист




27.

Здійснити моніторинг навчальних досягнень учнів випускних груп з виробничого навчання та виробничої практики за період навчання

До 01.06.2012р

Старший майстер, методист




28.

Створити базу даних працевлаштування випускників

До 1 вересня

Заступник директора з навчально – виробничої роботи , старший майстер





V. Виховна робота
В 2012-2013 навчальному році навчально - виховний процес був цілеспрямований на підготовку висококваліфікованого робітника будівельних професій, забезпечення оптимальних умов фізичного, інтелектуального, психологічного і соціального становлення особистості ліцеїстів, досягнення ними рівня навчальних досягнень, що відповідає потенційним можливостям учнів з урахуванням їхніх пізнавальних інтересів, схильностей та стану фізичного та розумового розвитку.

ДНЗ «Харківський професійний ліцей будівельних технологій» здійснює свою діяльність на підставі Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», « Про професійно технічну освіту» постанови Кабінету Міністрів України, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, власного Статуту, забезпечує одержання учнями загальної середньої та професійної освіти на рівні Державних стандартів.

Управління виховною роботою закладу здійснюється директором, заступником директора з виховної роботи, соціальним педагогом, практичним психологом, юрист- консулатом, керівником методичного об’єднання класних керівників та майстрів виробничого навчання.

Ліцей є державно-громадським загальноосвітнім закладом, який організовує свою діяльність на ґрунті національної культури і національних традицій та власної організаційної культури, а, за змістом та формами роботи, відповідає національно-культурним потребам України, її становленню й розвитку як суверенної держави.

Успіх виховного процесу залежить від відносин між педагогами та учнями, які мають розвиватися на основі співробітництва й ділового партнерства. Викладачі майстри в\н і учні є рівноправними суб’єктами навчально-виховного процесу.

Детальний аналіз виховної роботи за 2012-2013 навчальний рік зроблений окремим документом.

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В 2012-2013 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ:


  • Самим гострим залишається питання відвідування гуртожитку класними керівниками та майстрами виробничого навчання.

  • Проведення класними керівниками виховних годин на більш високому рівні

  • Пропуски занять учнями без поважних причин

  • Не своєчасне проходження учнями воєнкомату

  • Не своєчасна прописка та виписка учнів – сиріт

  • Низька активністьучасті груп в загальноліцейних заходах

Проблема ліцею:

« Впровадження інноваційних технологій та передового досвіду з метою підвищення якості навчально - виховного процесу»



  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка