План роботи Харківського ліцею №89 на 2013/2014 н р. Зміст



Сторінка1/21
Дата конвертації16.03.2016
Розмір4.64 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   21
План роботи Харківського ліцею № 89 на 2013/2014 н.р.
Зміст


п/п

Назва розділів

Сторінки

І

Характеристика навчального закладу

6

ІІ

Аналіз стану навчально-виховної роботи Харківського ліцею № 89

у 2012/2013 н. р. та завдання педагогічного колективу на новий 2013/2014 н. р.



9

1. Загальна середня освіта

9

    1. Реалізація Закону України «Про загальну середню освіту», ст. 10 Конституції України

9

1.1.1. Реалізація Комплексної програми розвитку освіти м. Харкова на 2011-2015 роки

10

1.1.2. Управлінська діяльність з організації роботи навчального закладу

10

1.1.3. Аналіз мережі

12

1.1.4. Наступність у навчанні

14

1.1.5. Профільне навчання

15

2. Моніторингові дослідження якості освіти

16

2.1. Аналіз відвідування учнями навчальних занять

18

2.2. Результативність навчання

20

2.3. Результативність ДПА

24

2.4. Індивідуальне навчання

26

2.5. Контрольно-аналітична діяльність

27

3. Викладання предмету «Захист Вітчизни»

28

4. Застосування інформаційних та комунікаційних технологій, дистанційне навчання, реалізація проекту «Ліцейський інформаційний світ»

29

5. Аналіз роботи щодо реалізації методичної теми ліцею

30

6. Реалізація Законів України «Про мови», «Про засади державної мовної політики», Програми розвитку та функціонування української мови у м. Харкові на 2008-2012 роки

38

7. Реалізація комплексних проектів освіти

40

7.1. «Обдарована молодь». Розвиток системи роботи з обдарованою молоддю

40

7.2. «Я – харків’янин». Розвиток системи виховної роботи

50

7.3. Учнівське самоврядування – школа демократії та соціального партнерства

53

8. Створення умов для збереження та зміцнення здоров’я дітей та учнівської молоді

56

8.1. Охорона життя і здоров’я учнів

56

8.2. Фізкультурно-оздоровча робота

59

8.3. Соціальний захист учнів

59

8.4. Профілактика правопорушень, правове виховання

61

9. Реалізація міської програми «Дитяче харчування» на 2012-2015 роки

62

10. Медичне обслуговування учнів та обстеження працівників

64

11. Психологічний супровід навчально-виховного процесу

66

12. Розвиток матеріально-технічної бази, фінансово-господарча діяльність

69

13. Охорона праці співробітників

71

14. Проблемні питання (висновки)

72

15. Головна мета діяльності (завдання)

73

ІІІ

Управлінська діяльність з організації роботи ліцею

76

1. Навчальна робота

76

    1. Реалізація Закону України «Про загальну середню освіту», ст. 10 Конституції України

76

1.2. Реалізація Законів України «Про мови», «Про засади державної мовної політики»

78

1.3.Реалізація Комплексної програми розвитку освіти м. Харкова на 2011-2015 роки

80

1.3.1. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, виконання заходів розділу «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті». Дистанційне навчання

81

1.3.2. «Моніторингові дослідження якості освіти»

83

1.4. Індивідуальне навчання

85

1.5. Інформаційно-роз’яснювальна робота щодо підготовки та проведення ЗНО

86

1.6. Захист Вітчизни

87

2. Науково-методична діяльність

90

2.1. Реалізація Комплексної програми розвитку освіти м. Харкова на 2011 – 2015 роки, організаційно-методичне забезпечення заходів розділу «Обдарована молодь. Розвиток системи роботи з обдарованою молоддю»

90

2.2. Науково-пошукове співробітництво вчителів, учнів, вчених в Ліцейському Науковому Товаристві

92

2.3. Робота з педкадрами, підвищення професійної компетентності педпрацівників

96

2.3.1. Робота педколективу з реалізації загальної проблеми закладу

96

2.3.2. Організація методичної роботи з педкадрами

98

2.3.3. Організація методичної роботи з класними керівниками

100

3. Виховна робота

101

3.1. Традиційні свята ліцею

101

3.2. Реалізація Комплексної програми розвитку освіти м. Харкова на 2011 – 2015 роки, заходи щодо виконання розділу «Учнівське самоврядування»

103

3.3. Робота виховних центрів, виховання учнів з урахуванням їх інтересів, реалізація міської програми «Назустріч дітям» на 2011-2015 роки

105

3.4. Організаційно-методичне забезпечення виконання міського проекту «Я – харків’янин»

106

3.5. Громадянська, правова освіта

107

3.5.1. Виховна робота, робота з сім’єю

107

3.5.2. Спільна робота школи, сім’ї та громадськості

110

3.5.3. Правове виховання

111

3.6. Соціальний захист дітей пільгових категорій

114

3.7. Превентивна робота з профілактики правопорушень та злочинності серед неповнолітніх

116

3.7.1. Профілактична робота з метою запобігання захворюванням, профілактики шкідливих звичок серед школярів

116

3.7.2. Заходи щодо запобігання всім видам дитячого травматизму

119

3.8. Створення умов для збереження та зміцнення здоров’я дітей та учнівської молоді, реалізація Програми «Репродуктивне здоров’я нації на 2006-2015 роки»

122

3.9. Фізкультура і спорт

123

IV

Психолого-педагогічне забезпечення навчально-виховного процесу

125

V

Харчування. Реалізація міської програми «Дитяче харчування» на 2012-2015 роки

129

VI

Медичне обслуговування учнів та обстеження педпрацівників

131

VII

Охорона здоров'я учасників НВП, запобігання дитячого травматизму, створення безпечних умов праці.

134

1. Охорона життя і здоров’я дітей

134

2. Охорона праці співробітників

138

VIII

Фінансово-господарська діяльність

142

IX

Контрольно-аналітична діяльність

145

1. Організаційний контроль

145

2. Класно-узагальнюючий контроль

148

3. Фронтальний контроль

149

4. Предметно-тематичний контроль

149

5. Методичний контроль

149

6.Оперативний контроль

150

7.Заходи щодо контролю якості планування навчально – виховної роботи педагога – організатора, соціального педагога, бібліотекаря, вихователів груп продовженого дня, керівників гуртків, студій

151

Х

Корекційна діяльність в міжатестаційний період

151

ХІ

Додатки

153




Додаток 1. Перелік державних, регіональних та міських програм у галузі освіти у 2013 році

153

Додаток 2. Основні накази по Харківському ліцею № 89

155

Додаток 3. Графік проведення особистих прийомів громадян адміністрацією Харківського ліцею № 89

162

Додаток 4. План роботи батьківської ради Харківського ліцею № 89

163

Додаток 5. План адміністративних та інструктивно-методичних нарад Харківського ліцею № 89

168

Додаток 6. Розподіл функціональних обов’язків адміністрації Харківського ліцею № 89

190




Додаток 7. План роботи виховних центрів у Харківському ліцеї № 89

224



І. Характеристика навчального закладу
Головною метою Харківського ліцею № 89 є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.

Структура Харківського ліцею № 89:

- спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням окремих предметів (іноземних мов) та курсів;

- спеціалізована школа ІІ ступеня з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів (філологічного, суспільно-гуманітарного, природничо-математичного циклів);

- ліцей – навчальний заклад ІІІ ступеня з профільними навчаннями та допрофесійною підготовкою за філологічним, суспільно-гуманітарним, природничо-математичним напрямами.

Предмети для поглибленого вивчення у школі ІІ ступеня та напрями профільного навчання у ліцеї визначаються з урахуванням освітніх запитів учнів та їхніх батьків, кадрового забезпечення та матеріально-технічної і методичної бази Навчального закладу.

Учасниками навчально-виховного процесу Харківського ліцею № 89 є учні, педагогічні працівники, практичний психолог, бібліотекар, інші спеціалісти закладу, керівники, батьки або особи, які їх замінюють.

Статус, права та обов'язки учасників навчально-виховного процесу визначаються Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», іншими актами законодавства України, цим Статутом, правилами внутрішнього розпорядку Харківського ліцею № 89.

Учні закладу мають гарантоване державою право на:

- доступність і безоплатність повної загальної середньої освіти;

- вибір певного закладу, форми навчання, профільного напряму, факультативів, спецкурсів, позакласних занять;

- безпечні і нешкідливі умови навчання та праці;

- користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною, корекційно-відновлювальною та лікувально-оздоровчою базою Харківського ліцею № 89;

- участь у різних видах навчальної, науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

- отримання додаткових, у тому числі платних, навчальних послуг;

- перегляд результатів оцінювання навчальних досягнень з усіх предметів інваріантної та варіативної частини;

- участь у роботі органів громадського самоврядування Харківського ліцею № 89;

- участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;

- доступ до інформації з усіх галузей знань;

- повагу людської гідності, вільне вираження поглядів, переконань;

- захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність.

Виховання учнів у Харківському ліцеї № 89 здійснюється під час проведення уроків, в процесі позаурочної та позашкільної роботи.

Цілі виховного процесу в Харківському ліцеї № 89 визначаються на основі принципів, закладених у Конституції та законах України, інших нормативно-правових актах.

Головними завданнями Харківського ліцею № 89 є:

- забезпечення реалізації права громадян на доступність та безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти;

- виховання громадянина України;

- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;

- розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;

- реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;

- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;

- створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.

ІІ. Аналіз стану навчально-виховної роботи Харківського ліцею № 89

у 2012/2013 н. р. та завдання педагогічного колективу

на новий 2013/2014 н. р.

Загальна середня освіта

У 2012/2013 навчальному році педагогічний колектив ліцею наполегливо працював над реалізацією програм розвитку освіти, Національної доктрини розвитку освіти України, державної програми «Учитель», Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», що, насамперед, сприяло подальшому підвищенню якості освітнього процесу. У своїй діяльності ліцей керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Національною доктриною розвитку освіти, іншими законодавчими актами України, Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України, інших центральних органів виконавчої влади.



Реалізація Закону України «Про загальну середню освіту»,

ст. 10 Конституції України

Плани щодо виконання ст. 10 Конституції України, міської Програми розвитку і функціонування української мови у м. Харкові на 2008-2012 роки у Харківському ліцеї № 89 у 2012 році були наявні та реалізувалися в повному обсязі.


Реалізація Комплексної програми розвитку освіти м. Харкова

на 2011-2015 роки
1. Систематично проводилась оптимізація мережі ліцею.

2. Забезпечувався соціальний захист учнів.

3. Проводилась робота щодо профілактики правопорушень.

4. Проводилась робота щодо створення умов для збереження та зміцнення здоров’я учнів, розкриття їхнього творчого потенціалу:

5. Здійснювались моніторингові дослідження якості освіти.

6. Проводилась робота щодо розвитку матеріально-технічної бази ліцею.

7. Проводилась робота щодо впровадження інформаційних та комунікаційних технологій в системі освіти.

8. Проводилась робота щодо реалізації комплексних проектів освіти:

8.1. «Обдарована молодь», розвиток системи роботи з обдарованою молоддю.

8.2. «Я – харків’янин», розвиток системи виховання учнів ліцею:

8.3. Учнівське самоврядування – школа демократії та соціального партнерства.

9. Забезпечення відпочинку та оздоровлення учнів ліцею.


Управлінська діяльність з організації роботи навчального закладу
Суттєво скоригувати спрямованість освітнього процесу, підвищити його ефективність має організаційно-управлінський ресурс, адже значення управління полягає в умінні планувати результат, цілеспрямовано регулювати процес навчання й виховання, вибирати такі дії, які б забезпечували найбільшу ефективність виконання поставлених завдань та досягнення мети при найменших витратах сил, часу і засобів. Виконання цих завдань вимагає від членів педагогічного колективу злагоджених та раціонально організованих дій, теоретичні засади яких розроблені і викладені у Програмі вдосконалення та розвитку освітньої діяльності Харківського ліцею № 89 «Ліцей» (2010/2015 рр.).

У 2012/2013 н. р. робота педколективу була спрямована на реалізацію науково-методичної проблемної теми: «Розвиток здібностей та обдарованості учнів в ліцейському просторі як основа формування соціального статусу учня».

Протягом навчального року педколектив ліцею працював над:

- впровадженням у навчально-виховний процес основних принципів моделі «Демократичної школи», що забезпечує комплексний підхід до розвитку освітніх, управлінських та громадських структур: педагогічної ради, ради ліцею, методичної ради, навчально-методичних кафедр, психологічної служби, Ліцейського наукового товариства, предметних кафедр вищих навчальних закладів міста;

- реалізацією нового змісту навчання п’ятикласників, програми допрофільного (8-9 класи) та профільного (10-11 ліцейські класи) навчання, відповідно до здібностей, нахилів, можливостей учнів;

- удосконаленням системи особистісно-орієнтованого навчання, його гуманізацією і демократизацією;

- формуванням громадянської позиції учнів, їх готовністю зберігати й примножувати культурно-історичні традиції українського народу, вихованням людини демократичного світогляду і культури, підвищенням ролі учнівського самоврядування;

- створенням психолого-педагогічних умов для розвитку інтелектуальної творчої особистості на основі інноваційних форм і методів навчання і виховання;

- реалізацією програми «Обдаровані діти», подальшим удосконаленням всієї системи науково-методичної роботи.

Робота над основною проблемою навчального закладу позитивно вплинула на основні показники роботи ліцею.



Аналіз мережі

Протягом 2012/2013 н. р. у ліцеї у 13 класах навчалося 318 учнів. Для дітей із послабленим здоров’ям було організовано навчання за індивідуальною формою, яке охопило трьох учнів. Результати аналізу мережі ліцею мають позитивну динаміку зростання кількості учнів у порівнянні з минулими роками та достатньо постійну кількість учнів, які навчалися у ліцеї протягом 2012/2013 н. р. внаслідок кількох чинників:



  • покращення демографічної ситуації в країні;

  • ефективна політика закладу щодо конкурсного приймання учнів;

  • статус навчального закладу;

  • покращення матеріально-технічної бази ліцею.

Слід враховувати, що кількість класів у 2011/2012 н. р. складала – 14, тому середня наповнюваність класів у 2011/2012 н. р. – 23,71 учні, а в 2012/2013 н. р. – 24,46 учні.

Аналіз мережі Харківського ліцею № 89 за останні 5 років.






Навчальний рік

Кількість учнів

Станом на 05.09.2011

Станом на 31.05.2012

1

2007/2008

301

283

2

2008/2009

305

291

3

2009/2010

301

295

4

2010/2011

318

318

5

2011/2012

326

332

6

2012/2013

314

318

Незважаючи на позитивну динаміку зміни мережі закладу, педколективом ліцею протягом 2012/2013 н. р. приділялась велика увага питанням збереження і якісного збільшення контингенту учнів ліцею:

1) на основі розроблених й затверджених у відповідному порядку «Правил конкурсного приймання учнів до Харківського ліцею № 89» здійснювався конкурсний набір учнів до ліцею;

2) проаналізовано причини вибуття учнів з ліцею протягом навчального року: 7 учнів – за місцем проживання, причина – географічна віддаленість; 2 учні – перейшли до іншого навчального закладу, тому що не змогли адаптуватись до вимог освітнього процесу в ліцеї; 1 учень – через низьку успішність та незадовільну поведінку;

3) адміністрацією, класними керівниками, вчителями-предметниками здійснювалось постійне інформування батьків учнів про стан навчально-виховного процесу в ліцеї (під час проведення загальношкільних конференцій, батьківських зборів, звітування директора ліцею перед громадськістю, клубу «Батьківські турботи», днів відкритих дверей, конференції «Ліцейська освіта і сучасна наука», індивідуальне спілкування, через раду ліцею і батьківські комітети, газету «Ліцеїст», офіційний сайт ліцею);

4) з метою підвищення зацікавленості дітей шкільного віку та їх батьків освітнім процесом у ліцеї для майбутніх п’ятикласників організовано адаптивні консультації з навчальних предметів у рамках «Школи майбутнього ліцеїста»;

5) проведено відкриту Олімпіаду юних талантів, під час якої відбулася екскурсія по ліцею та зустріч адміністрації з батьками учасників олімпіади;

6) здійснюється співробітництво з педколективом школи І ступеня № 176;

7) здійснювалися заходи рекламного характеру.

Безперечно, прикладені зусилля дають позитивні результати, але проблема якісного набору учнів паралелей 6-х, 8-х класів ліцею залишається гострою. Тому й надалі кожен член педагогічного колективу повинен розуміти, що якісне розширення мережі класів ХЛ № 89 – це, перш за все, сумлінна, добре продумана, цілеспрямована, злагоджена праця всіх педагогів; це – розуміння персональної відповідальності кожного працівника за збереження і якісне збільшення учнівського контингенту в ліцеї.


Наступність у навчанні
Не менше уваги протягом минулого навчального року приділялось питанням наступності у навчанні:

- між Харківською загальноосвітньою школою І ступеня № 176 та Харківським ліцеєм № 89 (4 – 5 класи доліцейської підготовки);

- між основною допрофільною школою ІІ ступеня та багатопрофільним ліцеєм (9 – 10 класи).

З метою з’ясування покращення якості освіти та наступності навчання було проаналізовано успішність учнів 5 класу у порівнянні з результатами початкової школи:



Предмети

Показники 4-го класу

(високий і достатній рівень - к-ть\%)

2009-2010

2010-2011

2011-2012

2012-2013

Українська мова і література

38

(93%)


51

(94%)


38

(93%)


25

(92%)


Математика

31

(77%)


51

(94%)


36

(87%)


25

(92%)




Предмети

Показники 5-го класу

(високий і достатній рівень - к-ть\%)

2009-2010

2010-2011

2011-2012

2012-2013

Українська мова і література

38

(93%)


50

(93%)


38

(93%)


26

(96%)


Математика

27

(66%)


42

(78%)


32

(78%)


23

(85%)

З метою поліпшення якості підготовки та викладання української мови та літератури було здійснено розподіл дітей на групи для вивчення предмету з урахуванням базових знань п’ятикласників. У практиці вивчення української мови і літератури систематично використовувалися інноваційні технології (нестандартні уроки, інтерактивні форми, комп’ютерні технології).

Завдяки проведеній роботі показники навчальних досягнень учнів 5-го класу з української мови та літератури значно збільшилися.

Показники навчальних досягнень учнів 5-го класу з математики погіршилися, оскільки програма 5-го класу передбачає поглиблене вивчення даної дисципліни, а деякі учні мають прогалини з цього предмету. Для подолання цього недоліку необхідно здійснено більш правильний розподіл дітей на групи для вивчення математики з урахуванням базових знань п’ятикласників. З метою поліпшення якості підготовки та викладання математики в залежності від базових знань групи учнів на засіданні навчально-методичної кафедри «Інтеграл» необхідно провести круглий стіл з питання «Методичні прийоми підвищення якості освіти в класах з поглибленим вивченням математики».
Профільне навчання
У ліцеї продовжено створення сприятливих умов для забезпечення права громадян на отримання якісної повної загальної середньої освіти. Для задоволення навчальних потреб, можливостей розвитку здібностей та інтересів учнів була проведена робота щодо конкурсного набору учнів у 5 – 9 класи доліцейської підготовки, ліцейські: 10–А – фізико-математичного профілю, 10–Б – екологічного профілю, 11–А – фізико-математичного профілю, 11–Б – екологічного профілю. У 2012/2013 н. р. в Харківському ліцеї № 89 традиційно здійснювалась робота мережі факультативів: «Стилістика сучасної української мови», «Світ кімнатних рослин», «Молекулярні основи метаболізму», «Фізика і екологія людини», «Сучасні процеси виробництва», «Фізика живої природи» та індивідуальних та групових занять з фізики, математики, французької, англійської та української мови.

Протягом 2012/2013 н. р. проводились факультативи, індивідуальні та групові заняття:

1) за бюджетні кошти:

- «Стилістика сучасної української мови», 11-А, викладач Нурєєва О. В.;

- «Світ кімнатних рослин», 7-А, «Молекулярні основи метаболізму», «Фізика і екологія людини», 10-Б, викладач Літвиненко О. О.;

- «Сучасні процеси виробництва», 10-Б, «Фізика живої природи», 11-Б, викладач Сарій Т. А.;

- українська мова, 6-А та 10-А, викладач Полєшко О. Г.

2) за позабюджетні кошти:

- фізика , 7-А, 7-Б, викладач Сарій Т. А.;

- математика, 10-Б, 11-Б, викладач Малявко О. І.;

- французька мова, 5-А, викладач Шлома В. П.;

- англійська мова, 5-А, викладач Невська С. А.

У цілому всі факультативні, індивідуальні і групові заняття виконали поставлені перед ними завдання, більшість викладачів виявили себе фахівцями справи, мають високу наукову підготовку, володіють методикою викладання предметів, адаптують науковий матеріал до рівня учнів 5–11-х класів, використовують особистісно-орієнтований підхід до викладання.
Моніторингові дослідження якості освіти

З метою вивчення якості освіти проводився моніторинг на виконання листа Департаменту освіти Харківської міської ради від 24.04.2013 № 1047 предметів інваріантної складової робочих навчальних планів, з яких проводиться державна підсумкова атестація у 2012/2013 навчальному році.






з/п

Предмет

Клас

ПІБ(вчителя)

Категорія вчителя

Середній бал



Українська мова

9-ті

Полєшко О.Г.

Нурєєва О.В.



Вища

Перша


7,80



Математика

9-ті

Самохвалова О.В.

Бабич О.І.

Терновська Ю.М.


Вища Вища

Перша


7,47



Географія

9-ті

Гладаренко І.В.

Вища

8,10



Біологія

9-ті

Літвиненко О.О.

Вища

8,23



Іноземна мова (англійська)

9-ті

Шлома В.П.

Вощана О.В.



Вища

Друга


8,17



Українська мова

11-ті

Перепелиця С.О.

Нурєєва О.В.



Перша Перша

8,51



Математика

11-ті

Кіриченко С.В.
Бабич О.І.

Вища Вища

8,38



Біологія

11-Б

Літвиненко О.О.

Вища

8,35



Фізика

11-А

Сарій Т.А.

Вища

9,22


Примітка. Результати з біології та фізики паралелі 11-х класів відображалися за даними лише одного класу, оскільки ці предмети є профільними.

Зазначені результати свідчать про відповідність рівня навчальних досягнень випускників 9,11-х класів ХЛ № 89, статусу навчального закладу (середній бал не нижче 8,00), але виявлені недоліки, а саме: недостатня підготовка до державної підсумкової атестації з української мови (середній бал 7,65), вчитель Нурєєва О.В., та математики (середній бал 7,44), вчителі Самохвалова О.В., Терновська Ю.М. свідчать про невиконання рекомендацій щодо підготовки до державної підсумкової атестації вказаними вчителями. Виходячи з вищезазначеного, Нурєєвій О.В., Самохваловій О.В., Терновській Ю.М., а також вчителям випускних класів при підготовці учнів до державної підсумкової атестації 2014 року використовувати різнорівневі завдання, тестові завдання, матеріали зовнішнього незалежного оцінювання минулих років.


Аналіз відвідування учнями навчальних занять
Протягом навчального року адміністрацією, класними керівниками та вчителями-предметниками постійно здійснювався облік відвідування учнями навчальних занять у класних журналах. Наприкінці навчального року адміністрацією щорічно проводиться аналіз кількості днів, пропущених учнями.

Класи з найбільшою кількістю пропущених днів:



з/п

Клас у

2010/ 2011

н. р.

Кількість пропущених днів у 2010/2011

н. р.

Клас у 2011/

2012

н. р.

Кількість пропущених днів у 2011/2012

н. р.

Клас у 2012/2013

н. р.

Кількість пропущених днів у 2012/

2013 н. р.



5-А

433

5-А

411

5-А

551



5-Б

433

5-Б

275

-

-



6-А

501

6-А

555

6-А

585



6-Б

529

6-Б

434

6-Б

401



7-А

682

7-А

403

7-А

709



7-Б

675

7-Б

476

7-Б

583



8-А

718

8-А

317

8-А

514



8-Б

697

8-Б

559

8-Б

440



9-А

550

9-А

492

9-А

768



9-Б

528

9-Б

548

9-Б

786



10-А

532

10-А

532

10-А

706



10-Б

532

10-Б

797

10-Б

883



11-А

637

11-А

458

11-А

617









11-Б

562

11-Б

813

Разом

7467




6634




8356
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   21


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка