План роботи інформаційно-методичного центру управління освіти виконавчого комітету Орджонікідзевської міської ради на 2011-2012 навчальний рік



Сторінка1/4
Дата конвертації09.03.2016
Розмір0.83 Mb.
  1   2   3   4


Затверджено

Начальник управління

освіти

Г.П. Рубаха



Управління освіти

виконавчого комітету Орджонікідзевської міської ради




ПЛАН РОБОТИ

інформаційно-методичного центру

управління освіти виконавчого комітету

Орджонікідзевської міської ради

на 2011-2012 навчальний рік.

м. Орджонікідзе.



2011 рік
Зміст

І Вступ

с.3-18

Основні завдання методичної роботи з педагогічними кадрами

с.12

Основні завдання діяльності ІМЦ УО на 2011-2012н.р.

с.15

Основні напрямки роботи ІМЦ УО над обласною науково-методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» на 2011-2012н.р.

с.17

ІІ Організаційна робота

с.19-30

Робота міської методичної ради

с.19

Інструктивно-методичні наради керівників ММО, заступників директорів з НВР та виховної роботи, педагогічних працівників різних категорій

с.22

Тематичне вивчення питань

с.24

Вивчення, пропаганда та поширення ППД

с.25

Проведення олімпіад, конкурсів та інших масових заходів

с.26

ІІІ Удосконалення науково-методичної роботи

с.31-38

ІV Науково-дослідна, експериментальна робота

с.39-40

V Аналітико-інформаційна діяльність

с.41-50

VІ Забезпечення правових інтересів дітей; зміцнення їх здоров’я, створення належних умов для навчання

с.51-53

VІІ Робота з кадрами

с.54-55



Відповідно до наказу міського управління освіти від 01.09.2010р. №232/1 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в навчальних закладах міста у 2010-2011н.р.», згідно з рекомендаціями ДОІППО упродовж біжучого навчального року проведена змістовна методична робота з різними категоріями педагогічних працівників щодо організації діяльності закладів освіти на I етапі обласного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості», науково-методичної проблеми міста «Використання інноваційних педагогічних технологій та удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу особистості з метою розвитку креативності учасників навчально-виховного процесу».

Пріоритетними завданнями методичної роботи були:

- забезпечення цілеспрямованого, безперервного, особистісно-орієнтованого підвищення професійної компетентності учителя;

- науково-методичний супровід освоєння ефективних форм, методів освіти, активізація інноваційного потенціалу педагогічних колективів;

- інформатизація методичної роботи, формування єдиного науково-методичного простору в місті.

Упродовж року для забезпечення чіткої злагодженої роботи з педагогічними кадрами було підготовлено план методичної роботи з визначенням форм методичного навчання, затверджено склад методичної ради, на засіданнях якої розглянуто, зокрема, такі питання:

- Аналіз виконання Програми підготовки педагогічних працівників КДНЗ до впровадження в практику роботи нової Базової програми «Я у Світі» на 2008-2011рр.».

- Підсумки участі випускників ЗНЗ міста у ЗНО та особливості проведення ЗНО у 2011р.

- Про роботу учнів ЗНЗ міста в секціях ДВ МАН.

- Шляхи розвитку професійної компетентності вчителя.

- Творчі звіти керівників ММО.

- Шляхи реалізації креативного навчання в умовах формування інноваційної особистості на уроках української мови і літератури.

- Становлення професіоналізму вчителів суспільних дисциплін шляхом формування креативно-індивідуального стилю педагогічної діяльності.

- Творчо розвивальні технології навчання та умови їх реалізації на уроках хімії.

- Про підсумки роботи навчальних закладів міста по виконанню Цільової комплексної програми розвитку фізичної культури і спорту в Дніпропетровській області.

- Розвиток інноваційного потенціалу особистості в умовах школи життєтворчості тощо.

ІМЦ УО проведено моніторинг науково-методичного супроводу самоосвітньої діяльності директорів та заступників директорів з НВР шкіл міста.

У закладах освіти міста щорічно проводяться:

- порівняльні моніторингові дослідження при вивченні базових дисциплін, результатів навчальної діяльності;

- діагностика динаміки розвитку професійної компетентності педагогів;

- вивчення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду.

Зміст діяльності ІМЦ управління освіти формується на діагностичній основі. З метою вивчення творчого потенціалу вчителів проведено діагностику професійних якостей педагогів і керівників ЗНЗ, самоосвітнього рівня вчителів, ефективності методичної роботи в ЗНЗ, проведено діагностичні анкети з метою формування методичних об’єднань і планування їх роботи; оцінку використання в педагогічній діяльності форм і методів методичної роботи; діагностику утруднень та заявок на методичну допомогу вчителям та керівникам ЗНЗ. Отримані результати є підгрунтям планування роботи ІМЦ та окремих ланок методичної роботи.

З метою забезпечення якості професійно-практичної підготовки педагогічних працівників протягом року діяло 31 методичне об’єднання, проведено 49 навчальних семінарів. Серед колективних форм методичної роботи останнім часом добре зарекомендували себе творчі групи вчителів , які створюються з метою впровадження досягнень педагогічної науки та педагогічного досвіду в навчальний процес.

Одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих можливостей учителів. Творчість учителя виявляється насамперед у прагненні й умінні постійно вдосконалювати свою майстерність, знаходити нові методики практичної реалізації вимог часу.

Як результат такої діяльності 108 творчих наробок педагогічних працівників КДНЗ та ЗНЗ були представлені на обласній педагогічній виставці «Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини – 2011». Надані матеріали засвідчують суттєві досягнення педагогів міста на шляху розбудови національної системи освіти. До збірки інноваційних проектів освітян Дніпропетровщини увійшов проект КЗ «СЗШ №6»: «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес» (автори проекту: Г.Р. Юртаєва – директор школи, В.А. Гоцелюк – заступник директора з НВР).

Активною була участь педагогів у міському етапі конкурсу «Учитель року-2011». Учасниками відбіркового туру обласного етапу Конкурсу стали вчителі: Балак І.А., учитель історії КЗ «СЗШ №4»; Гаркуша В.В., учитель світової літератури КЗ «СЗШ №9»; Куляс Т.Ю., учитель початкових класів КЗ «ОНСЗШ»; Власова Л.С., учитель ОТМ КЗ «СЗШ №8».

З 01.01.2011р. курси підвищення кваліфікації пройшли 87 педагогічних працівника. Вимогою сьогодення є вміння вчителя впроваджувати інформаційно-комунікаційні технології у навчально-виховний процес. Так , у 2010-2011н.р. за програмою «Intel. Навчання для майбутнього» пройшли підготовку 20 учителів. Навчання за цією програмою продовжується. З метою створення єдиного інформаційно-освітнього простору у всіх школах міста створені власні веб-сайти. Значна увага приділяється створенню комп’ютерних презентацій, використанню у навчальному процесі педагогічних програмних засобів.

Результативним і доцільним визнано виїзні курси інтерактивного вивчення предмету «Охорона здоров’я», а на новий навчальний рік заплановано інтерактивний тренінг на базі КЗ «СЗШ №5»: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій як шлях розвитку особистісного потенціалу учнів початкової школи».

Для підвищення професійного, методичного рівня учителів на базі навчальних закладів міста діяли школи професійної адаптації молодого вчителя, працювали консультпункти для педагогічних працівників із проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічної науки.

Відповідно до наказу ГУОН від 05.05.2011р. №352/0/212-11 «Про підсумки проведення моніторингового дослідження якості навчальних досягнень учнів 8-х, 10-х класів ЗНЗ області з української мови, історії України, математики, біології у 2010-2011н.р.», результати навчальних досягнень учнів нашого міста названі серед найкращих за загальним рейтингом якості знань з базових дисциплін (4-місце серед 35 регіонів області). У всіх ЗНЗ міста у 5-8 класах проведено підсумкові контрольні роботи з російської, української мов, математики, історії України, з іноземних мов. Проведено підсумкові контрольні роботи з базових дисциплін у 4-х класах.

Протягом навчального року проводилось моніторингове дослідження якості підручника географії для 9 класу (автор: Й.Р. Гілецький).

Також школи міста взяли участь:

- у I етапі Всеукраїнського моніторингового дослідження реалізації наступності в діяльності початкової і дошкільної ланки (10 – перших класів шкіл міста);

- у моніторинговому дослідженні стану художньо-естетичного розвитку молодшого школяра (4-і класи КЗ «З/о ліцей», та КЗ «СЗШ №8»).

Упродовж року особлива увага приділялася організації функціонування перших класів у навчальних закладах міста і комунальних дошкільних закладах. У місті створено належні комфортні умови для навчання наймолодших школярів. У подальшому залишається актуальним створення необхідних наочно-дидактичних комплексів у кожному класі і груповому приміщенні та постійний психолого-методичний супровід кожного класу.

Відповідно до галузевої Програми поліпшення вивчення української мови у ЗНЗ з навчанням мовами національних меншин на 2008-2011рр. (наказ МОН України від 28.05.2008р. №461) у школах з російською мовою навчання здійснювалося організаційно-методичне забезпечення застосування двомовного вивчення історії, географії, математики.

Проводився методичний супровід використання сучасних форм і методів підготовки учнів до мовно-літературних конкурсів, формуванню особистості, готової до активної творчої діяльності.

Діяльність управління освіти, педагогічних колективів шкіл спрямована на розвиток та підтримку творчого потенціалу особистості, створення сприятливих умов для навчання та виховання інтелектуальних і творчо обдарованих дітей. Так, у 2011 році в III етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін призові місця посіли 9 учнів (4 - учні КЗ «СЗШ №6», 2 - учні КЗ «СЗШ №8», по одному учню КЗ «З/о ліцей», КЗ «СЗШ №4», КЗ «СЗШ №9»). За підсумками обласного етапу олімпіад маємо 14 призових місць, 7 учнів стали призерами обласного конкурсу-захисту ДВ МАН.

Учні шкіл міста - активні учасники міжнародних конкурсів з фізики, інформатики, математики: «Левеня» - 52 (КЗ «СЗШ №2», КЗ «СЗШ №8», КЗ «СЗШ №9»); «Бобер» - 47 (КЗ «СЗШ №2», КЗ «СЗШ №4», КЗ «СЗШ №8», КЗ «СЗШ №9»); «Кенгуру» - 259 учнів (КЗ «СЗШ №2», КЗ «З/о ліцей», КЗ «СЗШ №4», КЗ «СЗШ №5», КЗ «СЗШ №9», КЗ «ОНСЗШ»). У Всеукраїнській природознавчій грі «Геліантус» взяли активну участь вихованці КЗ «СЗШ №2», КЗ «СЗШ №6», КЗ «СЗШ №8», КЗ «СЗШ №4», КЗ «СЗШ №9». У Всеукраїнському конкурсі «Лелека» з історії України взяли участь 139 учнів (КЗ «СЗШ №2», КЗ «З/о ліцей», КЗ «СЗШ №4», КЗ «СЗШ №8», КЗ «СЗШ №9»), призерами якого стали 114 учасників.

У місті функціонує два позашкільних заклада: Будинок творчості дітей та юнацтва, Дитячо-юнацька спортивна школа. Щороку на базі позашкільних навчальних закладів проводяться різноманітні методичні та масові заходи, які активізують роботу закладів освіти міста, сприяють творчому розвиткові як педагогів, так і їх вихованців.

Активно працювало МО практичних психологів шкіл з питань розробки психологічного супроводу актуальних напрямків навчально-виховного процесу. Протягом року проведена соціальна паспортизація навчальних закладів, яка дозволила узагальнити інформацію щодо дітей, які потребують уваги та допомоги у складних життєвих обставинах, стану здоров’я учнів, соціального середовища їх розвитку та соціальної поведінки. Актуальним для психологічної служби залишаються проблеми створення комфортного освітнього середовища в навчальних закладах та попередження і подолання професійного вигорання педагогів як передумови формування їх емоційної компетентності. Одним із напрямів діяльності соціально-психологічної служби є здійснення первинної профілактики шляхом проведення заходів профілактичного спрямування щодо попередження девіантної, ризикованої поведінки, поширення в молодіжному середовищі наркоманії, алкоголізму, хвороб, що передаються статевим шляхом, бродяжництва, безпритульності тощо.

Управління освіти гідно представляло педагогічну громадськість міста на Міжнародній виставці «Сучасні навчальні заклади» у м. Києві.

Педагогічний колектив КЗ «СЗШ №8» (дир. Л.М. Івасіва) успішно реалізує дослідно-експериментальну роботу обласного рівня за темою «Розробка основ розвитку креативної особистості». КЗ «СЗШ №6» - пілотна школа обласного рівня Всеукраїнського проекту «Відкритий світ», опорна школа по впровадженню ІКТ у навчально-виховний процес. КЗ «СЗШ №2» - експериментальний заклад обласного рівня Всеукраїнського проекту «Упровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу».

Слід зазначити, що всі навчальні заклади ефективно впроваджують «Курс: Школа», іде цілеспрямована планомірна робота по створенню єдиного освітнього інформаційного простору.

З метою покращення взаємодії з педагогами міста на сайті управління освіти працівниками інформаційно-методичного центру розміщуються практичні матеріали для допомоги педагогічним працівникам шкіл, дошкільних та позашкільних закладів.

Якість виховного процесу, його результативність певною мірою залежить від рівня науково-теоретичної підготовки класних керівників. Така підготовка здійснюється через організацію методичної роботи з цією категорією педпрацівників. Ведеться систематична робота з педагогами-організаторами, для науково-методичного забезпечення діяльності яких проводяться семінари, засідання круглого столу тощо. Створена цілісна система організації та проведення масових заходів художньо-естетичного циклу, проведення семінарів, практичних занять, майстер-класів. Традиційними стали творчі звіти художніх колективів шкіл міста, велика увага приділяється патріотичному вихованню школярів, ведеться постійна робота з учнями соціально незахищених категорій.

З питань ЗНО протягом року були проведені інструктивно-методичні наради з заступниками з НВР та директорами ЗНЗ, вчителями міста. Для проведення циклу батьківських зборів були розроблені методичні рекомендації з питань ЗНО, було надано близько 200 консультацій, підготовлено публікацію у ЗМІ, виступи на радіо тощо.

Залишаються ще не реалізованими такі можливості: переобладнання навчальних кабінетів; потребує особливого методичного супроводу викладання профільних навчальних предметів в 11-х класах; використання резервів щодо підвищення результативності участі педагогів у фахових конкурсах та учнів у конкурсах, змаганнях, олімпіадах різного рівня; участі закладів освіти міста у виставках, конкурсах.

У кожному навчальному закладі у 2011 році слід провести облік та систематизацію усіх інноваційних досягнень освітян, учителів та вихователів. Необхідно продовжити створення повноцінних умов для активного саморозвитку педагогів, забезпечити їм вільний доступ до мережі Інтернет, продовжити поповнення шкільного банку даних кращими зразками сучасного педагогічного досвіду.

Таким чином, продовжується робота з використання новітніх педагогічних та інформаційних технологій, спрямованих на розвиток інноваційного потенціалу особистості, оволодіння сучасним педагогічним мисленням та рефлексіями, підвищення педагогічної майстерності, визначення основних пріоритетів діяльності та створення колективу однодумців.


Основні завдання методичної роботи

з педагогічними кадрами міста

на 2011-2012 навчальний рік

В умовах модернізації національної системи освіти в Україні важливого значення набуває систематична робота з підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Головна мета - допомога педагогічним кадрам в реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності та рівня психологічної підготовки різних категорій педагогів; активізація творчого потенціалу; формування здатності адаптуватися в умовах реформування освіти.



Відповідно до Положення про районний (міський) методичний кабінет (центр) (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.12.2008р. № 1119) методична робота спрямована на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів навчальних закладів, досягнення позитивних результатів навчально-виховного процесу.

Основні завдання

методичної роботи з педагогами:

  • аналізувати умови забезпечення психофізичного здоров’я дітей та учнів, стану викладання предметів і навчальних курсів;

  • створювати організаційні умови для вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогів, підвищення їхньої психологічної компетентності;

  • забезпечити науково-методичний супровід інноваційної діяльності закладів освіти, роботи педколективів на ІІ етапі науково-методичної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».

  • організувати вивчення якості забезпечення навчально-виховного процесу кадрами;

  • керівництво роботою методичних об’єднань та координація їхньої діяльності;

  • забезпечити методичний супровід реалізації практичних положень Комплексної програми «Школа майбутнього»;

  • забезпечити проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів;

  • проводити необхідну методичну роботу по вивченню, узагальненню і впровадженню педагогічного досвіду; постійно інформувати педагогів про новітні педагогічні технології;

  • надання методичної допомоги навчальним закладам КЗ «СЗШ№2», КЗ «СЗШ№6», КЗ «СЗШ№8», які мають статус експериментальних;

  • вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам, у тому числі в період підготовки їх до атестації; участь у роботі атестаційних комісій, надання оцінки якості навчально-виховної роботи педагогічних працівників, що атестуються;

  • організація і науково - методичне забезпечення роботи з резервом керівних кадрів закладів освіти міста;

  • проведення І етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», інших фахових конкурсів педагогічних працівників; надання переможцям методичної допомоги щодо підготовки їх до участі в наступних етапах змагань;

  • організувати роботу по апробації та проведенню моніторингових досліджень стану якості загальної середньої освіти, навчально-методичного забезпечення дошкільної освіти, підручників та іншої навчальної літератури для ЗНЗ;

  • організація інформаційно-комунікаційного обслуговування та використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі та діяльності навчальних закладів;

  • здійснювати подальше впровадження в навчально-виховний процес здоров’язберігаючих технологій;

  • висвітлення в ЗМІ інноваційної діяльності педагогічних колективів та окремих педагогічних працівників, проблем розвитку освіти в місті;

  • координація змісту методичної роботи зі змістом діяльності методичних служб ДОІППО.


Основні завдання діяльності інформаційно-методичного центру управління освіти

на 2011-2012н.р.:

  • створення умов розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації;

  • координація діяльності методичних кабінетів при навчальних закладах, ММО і шкільних методичних об’єднань;

  • Моніторинг якості загальної середньої освіти, рівня навчальних досягнень; моніторинг умов забезпечення психічного та фізичного стану учнів навчальних закладів;

  • моніторинг стану психічного і фізичного розвитку дітей дошкільного віку, набуття ними життєвого досвіду та вироблення вмінь і навичок, необхідних для подальшого навчання;

  • надання практичної допомоги педагогам, у тому числі в період підготовки до атестації, надання оцінки якості навчально-виховної роботи педагогічних працівників, що атестуються;

  • впровадження сучасних освітніх технологій, інтерактивних методів організації навчання і виховання;

  • проведення I етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», інших фахових конкурсів і змагань педагогічних працівників; надання переможцям допомоги щодо підготовки їх до участі в наступних етапах змагань;

  • участь у проведенні олімпіад з базових дисциплін, турнірів тощо; організація підготовки переможців до участі у наступних етапах змагань; взаємодія з міським відділенням ДВ МАН України;

  • використання інформаційно-комунікаційних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу;

  • формування електронної бази даних щодо ППД та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників тощо;

  • висвітлення в засобах масової інформації інноваційної діяльності педагогічних колективів та окремих педагогічних працівників, проблем розвитку освіти в місті.


Основні напрямки роботи

інформаційно-методичного центру

управління освіти над обласною науково-методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»

на 2011-2012 н.р.
Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст. визначила основні напрями модернізації системи освіти. Виконання завдань , визначених Доктриною, на рівні міста вимагає концентрації зусиль на наступних напрямках роботи:

*Науково-методичне забезпечення системи дошкільної, позашкільної та загальної середньої освіти.

*Розширення активних форм методичного навчання, підвищення ролі самоосвіти педагогів.

*Переорієнтація методичної роботи на впровадження педагогічних технологій, придатних для без адаптивного застосування в навчально-виховному процесі.

*Інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників.

Консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук.

*Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

*Виконання організаційних та координаційних функцій у сфері розповсюдження педагогічного досвіду шляхом проведення та участі у конференціях, нарадах, семінарах, конкурсах тощо.

*Налагоджування механізму взаємодії з навколишнім соціальним середовищем, інтегрування в регіональних інформаційний простір через використання місцевих ЗМІ.

*Зміцнення кадрового потенціалу закладів освіти.

*Організаційно—педагогічне забезпечення рівного доступу до якісної освіти.

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА.

ІІ.1. Робота методичної ради УО.

ЖОВТЕНЬ 2011р.

1. Про підсумки методичної роботи у 2010-2011н.р., визначення пріоритетних напрямків діяльності та основні завдання на 2011-2012н.р.

В.В. Чернишова, завідуюча ІМЦ.

2. Ознайомлення з планом міської методичної ради на 2011-2012н.р.

В.В. Чернишова, завідуюча ІМЦ.

3. Про організацію та проведення I-II етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.

В.В. Чернишова, завідуюча ІМЦ.

4. Про результати ДПА учнів 4-х класів ЗНЗ міста у 2010-2011н.р.

І.М. Сапа, методист ІМЦ УО.

5. Про стан і перспективи впровадження особістісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти в КДНЗ міста.

О.В. Дзюбенко, методист ІМЦ УО.

ЛИСТОПАД 2011р.

1. Підсумки участі випускників ЗНЗ міста у ЗНО та особливості проведення ЗНО у 2012 році.

В.В. Чернишова, завідуюча ІМЦ.

2. Про впровадження Концепції національно-патріотичного виховання учнів в закладах освіти міста.

О.О. Матвєєва, методист ІМЦ УО.

3. Про стан і перспективи впровадження особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти в контексті реалізації нових програмних вимог.

О.В. Дзюбенко, методист ІМЦ УО.

4. Формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності юнаків, готовності до служби у збройних силах України на уроках курсу «Захист Вітчизни».

В.О. Сабітов, кер. ММО викладачів курсу «Захист Вітчизни».

СІЧЕНЬ 2012р.

1. Формування сучасного іміджу шкільної бібліотеки у контексті державних освітньо-інформаційних вимог.

Г.М. Чергинець, методист ІМЦ УО.

2. Особливості організації навчальної діяльності у 1-х класах на базі КДНЗ міста.

І.М. Сапа, методист ІМЦ УО.

3. Про результати участі учнів ЗНЗ міста у III етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 20111-2012н.р.

В.В. Чернишова, завідуюча ІМЦ.

4. Шляхи реалізації викладання інформатики в сучасній школі в умовах профілізації.

І.Б. Потапова, керівник ММО вчителів інформатики.

БЕРЕЗЕНЬ 2012р.

1. Робота шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів над розвитком загальної креативності учасників педагогічного процесу школи I ступеня.

Л.В. Усенко, заступник директора з НВР КЗ «СЗШ№4».

2. Щодо виконання Указу Президента України від 04.07.2005р. №1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні» в частині розвитку та вдосконалення позашкільної освіти в місті.

І.М. Саганець, завідуюча методкабінетом КПНЗ «БТДЮ».

3.Забезпечення сучасного методичного супроводу освітньо-виховного процесу в умовах роботи КДНЗ за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».

О.М. Кравченко, методист КДНЗ №22.

4. Погодження матеріалів педагогів, що атестуються на присвоєння (підтвердження) педагогічних звань «Вчитель-методист», «Вихователь-методист».

Члени міської методичної ради.

КВІТЕНЬ 2012р.

1. Розвиток інноваційного потенціалу особистості в умовах школи життєтворчості (за результатами експериментальної діяльності закладу).

М.В. Котій, заступник директора з НВР КЗ «СЗШ №8».

2.Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес (за результатами роботи пілотної школи).

Н.Г. Гаврилова, заступник директора з НВР КЗ «СЗШ №6».

3. Забезпечення використання проектно-технологічної діяльності як засобу розвитку інноваційної особистості на основі національних традицій.

Л.В. Лобунець,

кер. ММО вчителів обслуговуючої праці.

4. Розгляд пропозицій щодо планування методичної роботи з педагогічними працівниками на 2012-2013н.р.

Члени міської методичної ради.


ІІ. 2. Інструктивно-методичні наради керівників ММО, заступників директорів з НВР та виховної роботи, педагогічних працівників різних категорій

п\п


Тема

Місяць

Категорія

педпрацівників




Відповідальний

1



Щодо ведення шкільної ділової документації;

організації проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін



Вересень

Заступники директорів шкіл з НВР

Чернишова В.В.



2

Інструктивна нарада з питань організації та проведення атестації педпрацівників

у 2011-2012н.р.



Вересень

Заступники директорів шкіл з НВР

Годована Г.А.

3

Інструктивно-методична нарада з питань організації викладання курсу «Захист Вітчизни»

Вересень

Викладачі курсу «Захист Вітчизни»

Котій В.М.

4



Про організацію та проведення міського конкурсу

«Учитель року»



Листопад

Заступники директорів шкіл з НВР, керівники ММО

Чернишова В.В.,

методисти ІМЦ



5


Інструктивно-методична нарада для адміністрації КДНЗ

Листопад

Адміністрація КДНЗ

Дзюбенко О.В.

6

Підведення підсумків участі ЗНЗ міста у виховних заходах за 2011р та особливості організації виховної роботи у 2012 році

Січень

Заступники директора з виховної роботи, педагоги-організатори

Матвєєва О.О.

7

Розширена інструктивно-методична нарада для членів адміністрацій ДНЗ міста


Січень

Адміністрація ДНЗ

Дзюбенко О.В.

8

Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2012 році

Лютий

Заступники директорів з НВР, керівники ММО

Чернишова В.В.


9



Методичні рекомендації щодо організації та проведення підсумкових державних атестацій в ЗНЗ міста

Лютий

Заступники директорів з НВР, керівники ММО

Методисти ІМЦ

10

Інструктивно-методична нарада з заступниками директорів шкіл з питань початкової освіти

Березень

Заступники директорів з НВР

Сапа І.М.

11

Про організацію урочистого святкування Дня Перемоги

Квітень

Заступники директора з виховної роботи, педагоги-організатори

Матвєєва О.О.

12

Інструктивно-методична нарада для адміністрацій ЗНЗ та КДНЗ за результатами роботи на II етапі обласної науково-методичної проблеми

Травень

Адміністрація ДНЗ, ЗНЗ

Чернишова В.В.,

Дзюбенко О.В.



13

Нарада «Виховний потенціал літнього оздоровлення учнів»

Травень

Організатори літнього оздоровлення

Матвєєва О.О.

14

Інструктивно-методична нарада для адміністрації ДНЗ, ЗНЗ міста по плануванню методичної роботи на 2011-2012н.р. та комплектації груп КДНЗ дітьми

Червень

Адміністрація ДНЗ, ЗНЗ

Чернишова В.В.,

Дзюбенко О.В.



15

Іструктивно-методична нарада для керівників ММО по підготовці до секційних засідань серпневої конференції

Серпень

Керівники ММО.

Чернишова В.В.,

методисти ІМЦ



16

Про пріоритетні напрямки роботи методичних об’єднань на ІII етапі обласного науково-методичного проекту

Серпень

Керівники ММО

Чернишова В.В.,

методисти ІМЦ




ІІ. 3. Тематичне вивчення питань


п\п


Тематика

Термін виконання

Заклади

Відповідальні

1


Стан упровадження особистісно-зорієнтованої моделі дошкільної освіти у КДНЗ№№11, 16, 17 в контексті реалізації Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі»

Вересень

КДНЗ міста


О.В.Дзюбенко


2


Методичне забезпечення проведення державної атестаційної експертизи КДНЗ №5

Жовтень-листопад

КДНЗ№5

О.В.Дзюбенко,

методисти ІМЦ УО


3


Реалізація компетентнісного підходу у навчанні молодших школярів українській мові у комунальних закладах «СЗШ №2», «СЗШ №4», «СЗШ №6», «СЗШ №8», «ОНСЗШ»

Листопад

КЗ «СЗШ №2», «СЗШ №4», «СЗШ №6», «СЗШ №8», «ОНСЗШ»

І.М. Сапа

4


Моніторинг результативності самоосвітньої діяльності директорів шкіл та їх заступників за кредитно-модульною системою

Листопад-грудень

ЗНЗ міста

В.В. Чернишова

5


Формування самоосвітньої компетентності та творчого потенціалу молодщих школярів в умовах ГПД у КЗ «Ліцей», «СЗШ №5», «СЗШ №9», «ЧНСЗШ»

Лютий

КЗ «Ліцей», «СЗШ №5», «СЗШ №9», «ЧНСЗШ»

І.М. Сапа

6


Виконання Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

Упродовж року

КДНЗ та ЗНЗ міста

О.О. Матвєєва


ІІ. 4. Вивчення, пропаганда та поширення передового педагогічного досвіду.



Тема

Автор

Етап

Форма узагаль-

нення


Термін

Відповідальний

1

Соціально-особистісний та психологічний розвиток молодших школярів через використання інтерактивних технологій на уроках читання та в позаурочний час

Мала В.О.,

вчитель початкових класів КЗ «СЗШ№6», спеціаліст вищої категорії, «Вчитель-методист»



Узагальнення

Опис

досвіду


Лютий 2012р.

Сапа І.М., методист ІМЦ

2

Реалізація змістової діяльнісної лінії на уроках української мови шляхом використання інноваційних технологій

Пархоменко З.О., вчитель української мови та літератури КЗ «СЗШ №2», спеціаліст вищої категорії, «Вчитель-методист»

Узагальнення

Опис досвіду

Січень 2012р.

Чергинець Г.М., методист ІМЦ

3

Формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів засобами географічної освіти

Гоцелюк В.А.,

вчитель географії

КЗ «СЗШ№6», спеціаліст вищої категорії, «Старший вчитель»


Узагальнення

Опис досвіду

Лютий 2012р.

Чернишова В.В.,

зав. ІМЦ



4

Розвиток творчої активності учнів при вивченні інформатики з метою соціальної адаптації учнів

Варваровський О.В., вчиетль інформатики

КЗ «СЗШ№5», спеціаліст вищої категорії, «Старший вчитель»



Узагальнення

Опис досвіду

Січень 2012р.

Годована Г.А., методист ІМЦ

5

Психолого-педагогічна стратегія підвищення креативного

потенціалу педагогічного колективу КДНЗ



Кухтіна Л.О.,

Завідуюча КДНЗ №13,

«Вихователь-методист»


Узагальнення

Опис досвіду

Лютий 2012р.

Дзюбенко О.В., методист ІМЦ

6

Розвиток креативності дитини в системі роботи з художньо-естетичної діяльності

Горбач Т.М., вихователь

КДНЗ №16, «Вихователь-методист»



Узагальнення

Опис досвіду

Січень 2012р.

Дзюбенко О.В., методист ІМЦ


ІІ. 5. Проведення олімпіад, конкурсів та інших масових заходів

1. Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом МОНУ від 18.08.1998р. за № 805 провести олімпіади серед учнів навчально-виховних закладів за етапами:



Етап

Рівень

Термін проведення

Відповідальні

І

Шкільний

Жовтень

Директори ЗНЗ

ІІ

Міський

Листопад - грудень


Методисти ІМЦ УО,

директори ЗНЗ



ІІІ

Обласний

Січень - Лютий

ГУОН Дніпропетровської обласної державної адміністрації, ДОІППО

ІУ

Всеукраїнський

За графіком МОН України




В.В.Чернишова,

Методисти ІМЦ УО, керівники ЗНЗ.

2.На виконання нормативно-правових документів щодо організації та проведення Всеукраїнського конкурсу „Учитель року”, відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс „Учитель року” взяти участь у Всеукраїнському конкурсі „Учитель року”:

Тур

Рівень

Місяць

Відповідальні

І

Міський

Грудень

Методисти ІМЦ УО

ІІ

Обласний

Лютий

ГУОН Дніпропетровської

обласної державної адміністрації



В.В.Чернишова.Методисти ІМЦ,

Керівники ЗНЗ.

3. Провести І тур у листопаді на базі КЗ «Ліцей» та взяти участь у ІІ турі Міжнародного дитячого конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика у грудні в м. Дніпропетровську.

Г.М.Чергинець,

Керівники ЗНЗ.

4. Продовжити роботу туристсько-краєзнавчої секції, секції медицини та секції журналістики ДВ МАН України на базі БТДЮ.

О.О.Матвєєва, С.І.Главацька,

Керівники ЗНЗ

5. Організувати та провести Міський фестиваль дитячої творчості вихованців ДНЗ міста. О.В.Дзюбенко, методист ІМЦ УО.

Керівники ДНЗ.

6. Організувати та провести міський конкурс «Учитель року - 2012» серед вчителів фізичної культури.

В.М.Котій, січень.

7. Провести конкурс малюнків, літературних творів «Олімпійський рух : історія та сьогодення» і конкурс вікторин «Знавець олімпійського руху» серед учнівської молоді.

В.М.Котій, листопад.

8. Взяти участь у Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Т.Г. Шевченка.

Г.М. Чергинець, листопад-квітень.

9. Організувати та провести конкурс «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу».

Г.М. Чергинець, грудень-травень.

10. Забезпечити участь учнів ЗНЗ у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник», природознавчій грі «Геліантус».

О.О. Матвєєва, серпень-листопад.

11. Взяти участь в обласному конкурсі майстерності КДНЗ «Джерело творчості» за номінацією «Вихователь ДНЗ - 2011 року».

О.В. Дзюбенко, листопад.

12. Взяти участь у відзначенні Дня психологічної служби системи освіти Дніпропетровщини – 20 років.

Г.М. Чергинець, жовтень.

13. Організувати та провести міський фестиваль дитячої творчості «Дивограй».

О.В. Дзюбенко, квітень-травень.



14. Організувати та провести на базі Будинку творчості дітей та юнацтва такі заходи:

п\п

Зміст роботи

Дата проведення

1.

Міське літературно-мистецьке свято „Собори наших душ”

Січень

2.

Містер „Успіх”

Квітень

3.

День Святого Валентина

Лютий

4.

Заходи „Збережемо пам’ять про подвиг”, присвячені 67-м роковинам Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945рр.

Січень-травень

5.

Військово-патріотичний фестиваль „Перевал - 2012”

Лютий

6.

Міський огляд-конкурс дитячої творчості „Сходинки до мрії”

Березень

7.

Фестиваль дитячих театральних колективів «Театральна мозаїка»

Березень

8.

Міський конкурс команд ЮІР

Квітень

9.

Міський конкурс ДЮП

Квітень

10.

Свято гумору

Квітень

11.

Регіональна дитячо-юнацька виставка науково-технічної творчості

Квітень

12.

Регіональний огляд-конкурс дитячої творчості «Моє Придніпров’я»

Квітень

13.

Фестиваль туристичної пісні

Квітень

14.

Свято родинної творчості

Квітень

15.

День Перемоги

09.05.2012р.

16.

Конкурс малюнків „Податки очима дітей”

Квітень

17.

Історико-географічну експедицію «Історія міст і сіл України»

Лютий-березень

18.

Конкурс екологічних агітбригад

Лютий-березень

19.

Розважальну програму „Щасливий світ дитинства”

01.06

20.

День незалежності України

24.08

21.

День знань

01.09

22.

Всесвітній день туризму

27.09

23.

Конкурс „Школа - мій рідний дім”

Вересень

24.

ДГО. Зліт-старт

Вересень

25.

День відкритих дверей БТДЮ

Вересень

26.

Конкурс малюнків «Моє рідне місто»

Вересень

27.

Взяти участь в обласній дитячо-юнацькій виставці «Туристичні перлини Дніпропетровщини»

Вересень

28.

День людей похилого віку

Жовтень

29.

День вчителя

Жовтень

30.

ДГО. Ігротека інтелектуального спрямування

Жовтень


31.

Конкурс на кращого юного майстра народних ремесел

32.

День козацтва

14.10

33.

День міста

15.10

34.

Взяти участь у Всеукраїнській історико-етнографічній експедиції учнівської молоді «Україна вишивана»

Листопад

35.

Конкурс «Міс Аліса»

36.

Щорічна першість на кращу туристсько-краєзнавчу подорож

37.

Конкурс на кращий навчально-методичний матеріал ТК тематики

Листопад

38.

ДГО. Ігротека новорічного спрямування

Грудень

39.

Конкурс на кращу новорічну іграшку „Ялинка-веселинка”

Грудень

40.

Цикл новорічних свят

Грудень

41.

Змагання з радіозв’язку на коротких хвилях

Грудень
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка