План роботи інформаційно-методичного центру управління освіти виконавчого комітету Орджонікідзевської міської ради на 2010-2011 навчальний рік



Сторінка1/6
Дата конвертації09.03.2016
Розмір0.91 Mb.
  1   2   3   4   5   6


Затверджено

Начальник управління

освіти

Г.П. Рубаха



Управління освіти

виконавчого комітету Орджонікідзевської міської ради




ПЛАН РОБОТИ

інформаційно-методичного центру

управління освіти

виконавчого комітету

Орджонікідзевської міської ради

на 2010-2011 навчальний рік.

м. Орджонікідзе.

2010 рік

У 2009 - 2010 н.р. відповідно до наказу міського управління освіти від 01.09.2009 р. №224 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в навчальних закладах міста у 2009-2010 н.р.» та рекомендацій ДОІППО вся робота педагогічних працівників закладів освіти міста була спрямована на виконання завдань V етапу обласної науково-методичної проблеми «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості», на розв’язання проблеми міста «Забезпечення розвитку інноваційної особистості шляхом побудови продуктивної системи навчання та впровадження здоров’язберігаючих технологій».

У своїй роботі керувались Законом України «Про освіту.», «Про загальну середню освіту», нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України по реалізації завдань Національної доктрини розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті.

Вся діяльність ІМЦ була направлена на науково-методичне забезпечення системи дошкільної та загальної середньої освіти, інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників, створення умов розвитку педагогічної майстерності, моніторинг якості загальної середньої освіти, рівня навчальних досягнень учнів, впровадження сучасних технологій, інтерактивних методів організації навчання та виховання; науково- методичне забезпечення переходу школи ІІІ ступеня до профільного навчання тощо.

На засіданнях шкільних методичних рад, міської методичної ради розглядалися організаційні питання щодо роботи на V етапі науково-методичної проблеми області, проблеми якості освіти в контексті сучасних вимог, використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі і т.ін.

Координуючу роль у науково-методичній роботі продовжував відігравати інформаційно - методичний центр. Протягом 2009-2010 н.р. був виконаний певний обсяг роботи, а саме:


  • визначено 5 опорних середніх загальноосвітніх шкіл міста;

  • підготовлено план методичної роботи на навчальний рік з визначенням різноманітних форм методичного навчання з різними категоріями педагогічних працівників;

  • затверджено склад методичної ради, на засіданнях якої у поточному навчальному році розглядалися, зокрема, такі питання:

- Впровадження новітніх технологій при викладанні курсу інформатики в умовах особистісно-орієнтованого навчання.

- Розвиток інноваційної особистості учня на уроках біології як передумова його інтелектуального та духовного розвитку.

- Підсумки участі випускників ЗНЗ міста у ЗНО та особливості проведення ЗНО у 2010р.

- Призначення сучасних суспільствознавчих дисциплін на шляху до формування творчої особистості школяра в умовах інноваційних освітніх технологій.

- Впровадження інтерактивних технологій при викладанні предмета «Художня культура» з метою розвитку інноваційної особистості.

- Методичний кабінет навчального закладу як осередок підвищення фахової майстерності педагога.

- Стан виконання обласної програми «Початкова школа» на період 1999-2012рр. управлінням освіти і ЗНЗ м. Орджонікідзе у 2010р.

- Система правового виховання учнів як важливий напрямок профілактики правопорушень серед неповнолітніх.

- Організація діяльності вчителя в умовах впровадження ЗНО з іноземної мови.

- Стан еколого-натуралістичної роботи в БТДЮ і закладах освіти міста тощо.

Методична робота в місті носить інтегрований характер, зміст якого полягає у поєднанні, погодженні різноманітних форм науково-методичної роботи педагогічних працівників, розвитку інноваційної особистості педагога і т. інше. У місті функціонували 29 методичних об’єднань, 4 творчі групи, проведено 61 семінар, 2 загальноміські та 15 шкільних конференцій, педагогічні читання тощо. Продовжував роботу проблемний клуб адміністрації шкіл з актуальних питань управлінської діяльності, міські семінари заступників директорів з навчально-виховної роботи, педагогів-організаторів, психологів, шкільних бібліотекарів, педагогічних працівників різних категорій.

У закладах освіти міста щорічно проводяться:

- порівняльні моніторингові дослідження при вивченні базових дисциплін;

- моніторингові дослідження результатів навчальної діяльності;

- моніторинг стану психічного і фізичного розвитку дітей дошкільного віку;

- вивчення, узагальнення та впровадження в педагогічну практику досвіду використання інноваційних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу;

- діагностика динаміки розвитку професійної компетентності педагогічних працівників.

Процес реформування школи продовжується. У 2009-2010 н.р. відбувався перехід на новий зміст освіти учнів 9 класу. З огляду на це одним із пріоритетних напрямків роботи була організація навчально-виховного процесу саме у 9 класах.

Протягом року вивчено та узагальнено 21 об’єкт передового педагогічного досвіду.

Педагогічний колектив комунального закладу «СЗШ №8» (дир. Л.М. Івасіва) продовжує роботу над науково-дослідницькою проблемою «Розробка основ розвитку креативної особистості». Моніторингові дослідження, здійснені під час експерименту, засвідчили актуальність гуманістичної життєтворчої переорієнтації системи внутрішкільного управління. Встановлено, що розвиток інноваційного простору школи тісно пов'язаний із реалізацією принципів компетентнісно спрямованої школи, використанням технологій життєтворчості.

Управлінням освіти з метою підвищення кваліфікації педагогів міста з питань сучасних педагогічних і інформаційних технологій ініційовано роботу тренінг - центрів для педагогів шкіл міста за програмою «Intel.Навчання для майбутнього» на базі СЗШ №2, СЗШ №4, ЧНСЗШ. У поточному навчальному році тренінг-курси на базі міста пройшли 41 педагог.

На виконання Закону України «Про мови в Україні», Державної програми розвитку і функціонування української мови на 2004-2010рр. (Постанова Кабінету Міністрів України від 02.10.2003 р. №1546) у місті працюють курси з вивчення української мови «Практикум з української мови» для різних категорій педагогічних працівників. У місті проводиться широка інформаційно-просвітницька робота серед учасників освітнього процесу, громадськості міста щодо законодавчої нормативно-правової бази про статус державної мови через інформаційне поле ЗМІ.

У квітні - травні 2010року інформаційно-методичним центром управління освіти проведено моніторингове дослідження якості підручників для 8 класу з російської мови (автор: Малихіна О.В.), моніторинг рівнів навчальної діяльності за результатами ДПА у 4 класах ( з української мови, читання, математики).

Значна увага приділяється розвитку творчої особистості вчителя й учня. Традиційно у місті проведено міський тур Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2010». Результати виступів педагогів ЗНЗ у даному конкурсі проаналізовано в наказі міського управління освіти від 23.12.2009р. №339. Характерним показником результативності навчально-виховного процесу та позакласної роботи стали результати обласних предметних олімпіад. З 35 учасників III етапу Всеукраїнських олімпіад повернулися призерами 10 учнів наших шкіл. За підсумками обласного етапу олімпіад маємо 13 призових місць. У цьому році успішно завершили навчання в ДВ МАН, секція «медицина» 4 випускників - вихованців БТДЮ (кер. С.І. Дворецька).

Управління освіти - активний учасник виставки-презентації «Інноватика в освіті України», яка відбулася в грудні 2009р. у м. Києві.

В обласній науково-практичній конференції «Дніпропетровщина у Другій Світовій війні», присвяченій 65-річниці від Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945рр., взяли участь вчителі історії КЗ «СЗШ №2» Щербакова Г.Є. («Маловідомі сторінки історії рідного краю: військово-польовий концтабір на території с. «Рудник») та КЗ «СЗШ №9» Карандєй Л.М.(«Повсякденне життя жінок і дітей в роки окупації»).

25 учнів комунального закладу «З/о ліцей» взяли участь у Всеукраїнському конкурсі з українознавства «Патріот», 7 з яких стали призерами даного Конкурсу.

З метою залучення школярів до книги і систематичного читання, популяризації творів вітчизняної та зарубіжної літератури проведено міський етап Всеукраїнського конкурсу «Найкращий читач - 2010». Переможцями стали Чергинець Олена (КЗ «СЗШ №5»), Опара Наталія (КЗ «З/о ліцей»). Дівчата стали лауреатами обласного етапу конкурсу. З метою формування, популяризації та пропаганди здорового способу життя, виявлення та підтримки талановитої молоді команда з/о ліцею взяла активну участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Молодь обирає здоров’я» і виборола звання Лауреата цього конкурсу. З метою формування інтелектуального потенціалу нації, створення оптимальних умов для виявлення обдарованої молоді і надання системної підтримки з розвитку творчого потенціалу, самореалізації молоді проведено міський етап обласного конкурсу дитячої та юнацької творчості «Бюджет очима дітей». За результатами якого кращі роботи взяли участь в обласному турі Конкурсу.

Інтелектуальні змагання учнів сьогодні в повній мірі виконують головну свою мету - стимулюють творче самовдосконалення дітей, виявляють та розвивають обдарованих дітей, допомагають їм у виборі професії, сприяють залученню їх до навчання.

Одним із найважливіших завдань школи є виховання громадянина незалежної України, патріота, духовно багатої особистості. Пріоритетним напрямом виховання в ЗНЗ міста є громадянське виховання, що спрямоване на розвиток та підтримку внутрішньої свободи людини, формування активної життєвої позиції, почуття поваги до державних символів, духовних і громадянських цінностей. Педагогічні колективи співпрацюють із батьківською громадськістю. У закладах освіти здійснюється організація батьківської просвіти, одним із завдань якої є пропаганда позитивного родинного виховання, запобігання негативних проявів серед учнівської молоді, дитячої бездоглядності, безпритульності та підліткової злочинності.

Основними індивідуальними формами методичної роботи шкіл міста є індивідуальна робота над науково-методичною проблемою, виконання курсових завдань, презентація творчих надбань, самоосвітня діяльність педагогів, вивчення та творче застосування ППД.

Трибуною для педагогічних знахідок та ідей є відкриті уроки, майстер - класи, конкурси, семінари, творчі звіти тощо.

Отже, методична робота розглядається нами як цілісна система підвищення науково-теоретичного, загально - культурного рівня, психолого-педагогічної і професійної майстерності педагогів, формування в них готовності до самоосвіти й саморозвитку.

Таким чином, заклади освіти міста, працюючи на V етапі роботи над науково-методичною проблемою області «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості» провели моніторинг впливу впровадження технологій продуктивного навчання на розвиток особистості, аналіз і корекцію створених моделей впровадження технологій, забезпечили змістовно-науковий, особистісно - розвивальний, компетентнісно орієнтований підходи до навчання та виховання, сприяли розвитку моральної та творчої особистості, самостійної в пізнавальній та практичній діяльності, вільній у виборі професійної та суспільної кар’єри.

Основні завдання методичної роботи

з педагогічними кадрами міста

на 2010-2011 навчальний рік
Відповідно до статей 12,14,19 Закону України «Про освіту», статей 41,42 Закону України «Про загальну середню освіту», статей 25,26 Закону України «Про дошкільну освіту», в умовах реалізації Програми Президента України В.Януковича «Україна для людей», документів, розроблених Міністерством освіти і науки України щодо подальшого реформування освіти подальший розвиток системи освіти України повинен бути спрямований на вдосконалення національної системи освіти, здійснення освітньої політики і стратегії, на забезпечення доступу до якісної освіти, культурних, національних освітніх прав і запитів усіх громадян, реалізацію принципу безперервної освіти, адаптацію її до соціально орієнтованої економіки та інтеграції української освіти в європейський та світовий простір.

В умовах модернізації національної системи освіти в Україні важливого значення набуває систематична робота з підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Головна мета – допомога педагогічним кадрам в реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення і підвищення професійної майстерності та рівня психологічної підготовки різних категорій педагогів; активізація творчого потенціалу; формування здатності адаптуватися в умовах реформування освіти.



Відповідно до Положення про районний (міський) методичний кабінет (центр) ( наказ Міністерства освіти і науки України від 08.12.2008р. № 1119) методична робота спрямована на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, розвиток творчого потенціалу педагогічних колективів навчальних закладів, досягнення позитивних результатів навчально-виховного процесу.

Основні завдання методичної роботи з педагогами:

  • аналізувати умови забезпечення психофізичного здоров’я дітей та учнів, стану викладання предметів і навчальних курсів;

  • створювати організаційні умови для вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогів, підвищення їхньої психологічної компетентності;

  • забезпечити науково-методичний супровід інноваційної діяльності закладів освіти, роботи педколективів на І етапі науково-методичної проблеми «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».

  • організувати вивчення якості забезпечення навчально-виховного процесу кадрами;

  • керівництво роботою методичних об’єднань та координація їхньої діяльності;

  • забезпечити методичний супровід реалізації практичних положень Комплексної програми «Школа майбутнього»;

  • забезпечити проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів;

  • проводити необхідну методичну роботу по вивченню, узагальненню і впровадженню педагогічного досвіду; постійно інформувати педагогів про новітні педтехнології;

  • надання методичної допомоги навчальному закладу КЗ «СЗШ№8», який має статус експериментального;

  • вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам, у тому числі в період підготовки їх до атестації; участь у роботі атестаційних комісій, надання оцінки якості навчально-виховної роботи педагогічних працівників, що атестуються;

  • організація і науково - методичне забезпечення роботи з резервом керівних кадрів закладів освіти міста;

  • проведення І етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», інших фахових конкурсів педагогічних працівників; надання переможцям допомоги щодо підготовки їх до участі в наступних етапах змагань;

  • організувати роботу по апробації та моніторингових досліджень стану якості загальної середньої освіти, навчально-методичного забезпечення дошкільної освіти, підручників та іншої навчальної літератури для ЗНЗ;

  • здійснювати подальше впровадження в навчально-виховний процес здоров’язберігаючих технологій;

  • координація змісту методичної роботи зі змістом діяльності методичних служб ДОІППО.


Основні завдання діяльності

інформаційно-методичного центру

управління освіти

на 2010-2011н.р.:

  • створення умов розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації;

  • координація діяльності методичних кабінетів при навчальних закладах, ММО і шкільних методичних об’єднань;

  • Моніторинг якості загальної середньої освіти, рівня навчальних досягнень; моніторинг умов забезпечення психічного та фізичного стану учнів навчальних закладів;

  • моніторинг стану психічного і фізичного розвитку дітей дошкільного віку, набуття ними життєвого досвіду та вироблення вмінь і навичок, необхідних для подальшого навчання;

  • надання практичної допомоги педагогам, у тому числі в період підготовки до атестації, участь у роботі атестаційних комісій, надання оцінки якості навчально-виховної роботи педагогічних працівників, що атестуються;

  • впровадження сучасних освітніх технологій, інтерактивних методів організації навчання і виховання;

  • проведення I етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», інших фахових конкурсів і змагань педагогічних працівників; надання переможцям допомоги щодо підготовки їх до участі в наступних етапах змагань;

  • участь у проведені олімпіад з базових дисциплін, турнірів тощо; організація підготовки переможців до участі у наступних етапах змагань; взаємодія з міським відділенням ДВ МАН України;

  • використання інформаційно комунікаційних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу;

  • формування бази даних щодо ППД та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників тощо;

  • висвітлення в засобах масової інформації інноваційної діяльності педагогічних колективів та окремих педагогічних працівників, проблем розвитку освіти в місті.


Основні напрямки роботи

інформаційно-методичного центру

управління освіти над обласною науково-методичною проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»

на 2010-2011 н.р.
Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст. визначила основні напрями модернізації системи освіти. Виконання завдань , визначених Доктриною, на рівні міста вимагає концентрації зусиль на наступних напрямках роботи:
*Науково-методичне забезпечення системи дошкільної та загальної середньої освіти.
*Розширення активних форм методичного навчання, підвищення ролі самоосвіти педагогів.
*Переорієнтація методичної роботи на впровадження педагогічних технологій, придатних для без адаптивного застосування в навчально-виховному процесі.

*Інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників.

*Консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук.

*Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

*Виконання організаційних та координаційних функцій у сфері розповсюдження педагогічного досвіду шляхом проведення та участі у конференціях, нарадах, семінарах, конкурсах тощо.
*Налагоджування механізму взаємодії з навколишнім соціальним середовищем, інтегрування в регіональних інформаційний простір через використання місцевих ЗМІ.
*Зміцнення кадрового потенціалу закладів освіти.
*Організаційно—педагогічне забезпечення рівного доступу до якісної освіти.
*Науково-методичне забезпечення впровадження профільного навчання у школі ІІІ ступеня.
*Забезпечення розвитку інноваційного потенціалу інтелектуально обдарованих дітей.

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА.
ІІ.1. Робота методичної ради УО.
Жовтень 2010 року.

1. Про підсумки методичної роботи у 2009-2010 н.р., визначення пріоритетних напрямків діяльності та основні завдання на 2010-2011н.р.

В.В.Чернишова, зав. ІМЦ УО.

2. Ознайомлення з планом роботи міської методичної ради на 2010-2011 н. рік.

В.В.Чернишова, зав. ІМЦ УО.

3. Про результати проведення ДПА в школі І ступеня у 2009-2010 н.р.

І.М.Сапа, методист ІМЦ УО.

4.Про організацію та проведення I-ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.

В.В.Чернишова, зав. ІМЦ УО.

5. Про порядок організації та проведення атестації педагогічних працівників у 2010-2011н.р.

Г.А. Годована, методист ІМЦ УО.

6. Аналіз виконання Програми підготовки педагогічних працівників КДНЗ до впровадження в практику роботи нової Базової програми «Я у світі» на 2008-2011рр.

О.В. Дзюбенко, методист ІМЦ УО.
Грудень 2010 року.


  1. Підсумки участі випускників ЗНЗ міста у зовнішньому оцінюванні та особливості проведення ЗНО у 2011 році.

В.В.Чернишова, зав. ІМЦ УО.

2. Про роботу учнів ЗНЗ міста в секціях ДВ МАН.

Л.Ф. Сінілова, зав. методичним кабінетом БТДЮ.

3. Шляхи розвитку професійної компетентності вчителя.

Н.М.Шулим, керівник ММО

вчителів російської мови і літератури.

4. Науково-методичний супровід самоосвітньої діяльності директорів, заступників директорів з НВР ЗНЗ.

В.В.Чернишова, зав. ІМЦ УО.

Г.А. Годована, методист ІМЦ УО.

Січень 2011 року.


  1. Про результати участі учнів ЗНЗ міста у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін у 2010-2011 н.р.

В.В.Чернишова, зав. ІМЦ УО.

2. Шляхи реалізації креативного навчання в умовах формування інноваційної особистості на уроках української мови і літератури.

І.В. Бондаренко,

кер. ММО вчителів української мови і літератури.

3. Про підсумки роботи навчальних закладів міста по виконанню Цільової комплексної програми розвитку фізичної культури і спорту в Дніпропетровській області до 2011р. у 2010р.

В.М.Котій, методист ІМЦ УО

4. Стан виконання обласної програми «Початкова школа на період 1999-2012рр». управлінням і ЗНЗ міста у 2010 році.

І.М.Сапа, методист ІМЦ УО.


Березень 2011 року.

  1. Стан підготовки до участі в обласному педагогічному ярмарку «Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини - 2011».

В.В.Чернишова, зав. ІМЦ УО.

2. Становлення професіоналізму вчителів суспільних дисциплін шляхом формування креативно-індивідуального стилю педагогічної діяльності.

І.А. Балак, кер. ММО вчителів

історії та правознавства.

3. Погодження матеріалів педагогів, що атестуються на присвоєння (підтвердження) педагогічних звань «Старший вчитель», «Вчитель-методист» , «Вихователь-методист»

Члени міської методичної ради

4. Методичний супровід проведення ДПА у 9-х, 11-х класах ЗНЗ.

Методисти ІМЦ УО.


Квітень 2011 року

  1. Розвиток інноваційного потенціалу особистості в умовах школи життєтворчості (за результатами експериментальної діяльності закладу).

М.В. Котій, методист ІМЦ УО.

2. Творчо-розвивальні технології навчання та умови їх реалізації на уроках хімії.

С.І. Зіброва, кер. ММО вчителів хімії.

3. Розгляд пропозицій щодо планування методичної роботи з педагогічними працівниками на 2011-2012 н.р.

Члени міської методичної ради

4.Про підсумки участі учнів ЗНЗ міста на ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін у 2010-2011н.р.

В.В.Чернишова, зав. ІМЦ УО


ІІ. 2. Інструктивно-методичні наради керівників ММО, заступників директорів з НВР та

виховної роботи, педагогічних працівників різних категорій


п\п


Тема

Місяць

Категорія

педпрацівників




Відповідальний

1



Щодо ведення шкільної ділової документації;

організації проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін



Вересень

Заступники директорів шкіл з НВР

Чернишова В.В., Годована Г.А.

2

Інструктивна нарада з питань організації та проведення атестації педпрацівників у 2010-2011н.р.

Вересень

Заступники директорів шкіл з НВР

Годована Г.А.

3

Інструктивно-методична нарада з питань організації викладання курсу «Захист Вітчизни»

Вересень

Викладачі курсу «Захист Вітчизни»

Котій В.М.

4



Про організацію та проведення міського конкурсу

«Учитель року»



Листопад

Заступники директорів шкіл з НВР, керівники ММО

Чернишова В.В.,

методисти ІМЦ



5


Інструктивно-методична нарада для адміністрації КДНЗ

Листопад

Адміністрація КДНЗ

Дзюбенко О.В.

6

Підведення підсумків участі ЗНЗ міста у виховних заходах за 2010р та особливості організації виховної роботи у 2011 р

Січень

Заступники директора з виховної роботи, педагоги-організатори

Матвєєва О.О.

7

Розширена інструктивно-методична нарада для членів адміністрацій ДНЗ міста

Січень

Адміністрація ДНЗ

Дзюбенко О.В.

8

Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання

Лютий

Заступники директорів з НВР, керівники ММО

Чернишова В.В.


9



Методичні рекомендації щодо організації та проведення підсумкових державних атестацій в ЗНЗ міста

Лютий

Заступники директорів з НВР, керівники ММО

Методисти ІМЦ

10

Інструктивно-методична нарада з заступниками директорів шкіл з питань початкової освіти

Березень

Заступники директорів з НВР

Сапа І.М.

11

Про організацію урочистого святкування Дня перемоги

Квітень

Заступники директора з виховної роботи, педагоги-організатори

Матвєєва О.О.

12

Інструктивно-методична нарада для адміністрацій ЗНЗ та ДНЗ за результатами роботи на I етапі обласної науково-методичної проблеми

Травень

Адміністрація ДНЗ, ЗНЗ

Чернишова В.В.,

Дзюбенко О.В.



13

Нарада «Виховний потенціал літнього оздоровлення учнів»

Травень

Організатори літнього оздоровлення

Матвєєва О.О.

14

Інструктивно-методична нарада для адміністрації ДНЗ, ЗНЗ міста по плануванню методичної роботи на 2011-2012н.р. та комплектації груп ДНЗ дітьми

Червень

Адміністрація ДНЗ, ЗНЗ

Чернишова В.В.,

Дзюбенко О.В.



15

Іструктивно-методична нарада для керівників ММО по підготовці до секційних засідань серпневої конференції

Серпень

Керівники ММО.

Чернишова В.В.,

методисти ІМЦ



16

Про пріоритетні напрямки роботи методичних об’єднань на І етапі обласної науково-методичної проблеми

Серпень

Керівники ММО

Чернишова В.В.,

методисти ІМЦ




ІІ. 3. Тематичне вивчення питань


п\п


Тематика

Термін виконання

Заклади

Відповідальні

1


Стан готовності КДНЗ до 2010-2011н.р. в умовах роботи за новою Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі»

Серпень-вересень

ДНЗ міста


О.В.Дзюбенко


2


Організація духовно-морального виховання у загальноосвітніх начальних закладах міста.

05.10.-19.10

ЗНЗ міста

О.О.Матвєєва


3


Стан викладання предмету «Захист Вітчизни» та патріотичного виховання у СЗШ №2, СЗШ №4, з/о ліцей

Жовтень

СЗШ №2, СЗШ №4, з/о ліцей

В.М.Котій


4


Виконання Державної програми розвитку і функціонування української мови на 2004-2010роки управлінням та закладами освіти міста

Жовтень

Заклади освіти міста

Г.М.Чергинець


5


Виконання Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей - сиріт та дітей , позбавлених батьківського піклування.

Листопад

Заклади освіти міста

О.О.Матвєєва


6


Стан виховної роботи з дітьми у закладах освіти міста щодо зменшення негативних впливів соціального середовища на виконання Указу Президента України від 20.09.2008р. «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні».

До 19.12

Заклади освіти міста

О.О.Матвєєва



ІІ. 4. Вивчення, пропаганда та поширення передового педагогічного досвіду.






Тема

Автор

Етап

Форма узагальнення

Термін

Відповідальний




1

Розвиток креативного мислення як засіб формування комунікативних компетентностей інноваційної особистості у школі I ступеню

Таранович О.М., вчитель початкових класів КЗ «СЗШ№6», старший вчитель

Узагальнення

Опис досвіду

січень

І.М. Сапа




2

Реалізація екологічної складової у викладанні хімії в умовах профільного навчання

Зіброва С.І., вчитель хімії КЗ «СЗШ№5», спеціаліст вищої категорії

Узагальнення

Опис досвіду

лютий

О.О. Матвєєва




3

Застосування технології моніторингу якості предметної освіти при викладанні математики в основній школі як один із шляхів забезпечення розвитку креативної особистості

Сидоренко Н.М., вчитель математики

КЗ «СЗШ№9»,

спеціаліст вищої категорії


Узагальнення

Опис досвіду

січень

Г.А. Годована




4

Позакласна робота з літератури як засіб креативно - пізнавальної діяльності школярів

Бурбан О.Г., вчитель української мови та літератури

КЗ «СЗШ№9»,

старший вчитель


Узагальнення

Опис досвіду

лютий

Г.М. Чергинець




5

Впровадження проектних технологій на уроках обслуговуючої праці як необхідна умова розвитку креативної особистості та підготовки учнів до сучасного життя


Лабунець Л.В., вчитель обслуговуючої праці

КЗ «СЗШ№5», спеціаліст вищої категорії




Узагальнення

Опис досвіду

січень

В.М. Котій

6

Формування інформаційної компетентності вихованців на уроках хімії з метою розвитку інноваційної особистості в умовах становлення випереджаючої освіти

Собіщанська В.І.,

вчитель хімії

КЗ «СЗШ№2», вчитель-методист


Узагальнення

Опис досвіду

лютий

В.В. Чернишова




1.Доповнити картотеку ППД міста за результатами фахової атестації педпрацівників.

В.В. Чернишова, О.В. Дзюбенко, І.М.Сапа.

Травень-червень.

2.Підготувати і подати матеріали до обласного каталогу педагогічних технологій.

В.В. Чернишова, методисти ІМЦ. Протягом року.

3.Організувати роботу опорних шкіл обласного рівня згідно з Положенням про опорну школу з метою розповсюдження і впровадження в практику роботи керівників навчальних закладів та вчителів досягнень науки та ППД.


ІІ. 5. Проведення олімпіад, конкурсів та інших масових заходів

1. Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом МОНУ від 18.08.1998р. за № 805 провести олімпіади серед учнів навчально-виховних закладів за етапами:




Етап

Рівень

Термін проведення

Відповідальні

І

Шкільний

Жовтень

Директори ЗНЗ

ІІ

Міський

Листопад - грудень


Методисти ІМЦ УО,

директори ЗНЗ



ІІІ

Обласний

Січень - Лютий

ГУОН Дніпропетровської обласної державної адміністрації,

ДОІППО


ІУ

Всеукраїнський

За графіком МОН України




В.В.Чернишова,

Методисти ІМЦ УО, керівники ЗНЗ.

2.На виконання нормативно-правових документів щодо організації та проведення Всеукраїнського конкурсу „Учитель року”, відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс „Учитель року” взяти участь у Всеукраїнському конкурс„Учитель року”:

Тур

Рівень

Місяць

Відповідальні

І

Міський

Грудень

Методисти ІМЦ УО

ІІ

Обласний

Лютий

ГУОН Дніпропетровської

обласної державної адміністрації



В.В.Чернишова.Методисти ІМЦ,

Керівники ЗНЗ.

3. Провести І тур у листопаді на базі КЗ «СЗШ №8» та взяти участь у ІІ турі Міжнародного дитячого конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика у грудні в м.Дніпропетровську.

Г.М.Чергинець,

Керівники ЗНЗ.

4. Продовжити роботу туристсько-краєзнавчої секції, секції медицини та секції журналістики ДВ МАН України на базі БТДЮ.

О.О.Матвєєва, С.І.Главацька,

Керівники ЗНЗ

5. Організувати та провести Міський фестиваль дитячої творчості вихованців ДНЗ міста. О.В.Дзюбенко, методист ІМЦ УО.

Керівники ДНЗ.

6. Організувати та провести міський конкурс «Учитель року - 2011» серед вчителів фізичної культури.

В.М.Котій, січень.

7. Провести конкурс малюнків, літературних творів «Олімпійський рух : історія та сьогодення» і конкурс вікторин «Знавець олімпійського руху» серед учнівської молоді.

В.М.Котій, листопад.



8. Організувати та провести на базі Будинку творчості дітей та юнацтва такі заходи:

п\п

Зміст роботи

Дата проведення

1.

Міське літературно-мистецьке свято „Собори наших душ”

Січень

2.

Містер „Успіх”

Квітень

3.

День Святого Валентина

Лютий

4.

Заходи „Збережемо пам’ять про подвиг”, присвячені 66-м роковинам Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945рр.

Січень-травень

5.

Військово-патріотичний фестиваль „Перевал - 2011”

Лютий

6.

Міський огляд-конкурс дитячої творчості „Сходинки до мрії”

Березень

7.

Фестиваль дитячих театральних колективів «Театральна мозаїка»

Березень

8.

Міський конкурс команд ЮІР

Квітень

9.

Міський конкурс ДЮП

Квітень

10.

Свято гумору

Квітень

11.

Регіональна дитячо-юнацька виставка науково-технічної творчості

Квітень

12.

Регіональний огляд-конкурс дитячої творчості «Моє Придніпров’я»

Квітень

13.

Фестиваль туристичної пісні

Квітень

14.

Свято родинної творчості

Квітень

15.

День Перемоги

09.05.2011р.

16.

Конкурс малюнків „Податки очима дітей”

Квітень

17.

Історико-географічна експедиція «Історія міст і сіл України»

Лютий-березень

18.

Конкурс екологічних агітбригад

Лютий-березень

19.

Розважальна програма „Щасливий світ дитинства”

01.06

20.

День незалежності України

24.08

21.

День знань

01.09

22.

Всесвітній день туризму

27.09

23.

Конкурс „Школа - мій рідний дім”

Вересень

24.

ДГО. Зліт-старт

-//-//-//-

25.

День відкритих дверей БТДЮ

-//-//-//-

26.

Конкурс малюнків «Моє рідне місто»

-//-//-//-

27.

Обласна дитячо-юнацька виставка «Туристичні перлини Дніпропетровщини»

Вересень

28.

День людей похилого віку

Жовтень

29.

День вчителя

Жовтень

30.

ДГО. Ігротека інтелектуального спрямування

Жовтень


31.

Конкурс на кращого юного майстра народних ремесел

32.

День козацтва

14.10

33.

День міста

Жовтень

34

Всеукраїнська історико-етнографічна експедиція учнівської молоді «Україна вишивана»

Листопад

35.

Конкурс «Міс Аліса»

36.

Щорічна першість на кращу туристсько-краєзнавчу подорож

37.

Конкурс на кращий навчально-методичний матеріал ТК тематики

Листопад

38.

ДГО. Ігротека новорічного спрямування

Грудень

39.

Конкурс на кращу новорічну іграшку „Ялинка-веселинка”

Грудень

40.

Цикл новорічних свят

Грудень

41.

Змагання з радіозв’язку на коротких хвилях

Грудень
  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка