План роботи методичного кабінету відділу освіти Дніпропетровської районної державної адміністрації



Сторінка1/10
Дата конвертації08.03.2016
Розмір1.87 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10


Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Відділ освіти

Дніпропетровської

районної державної адміністрації

Методичний кабінет


Схвалено:

Голова методичної ради


_____________О.Ю.Назарова

Погоджено:

Ректор ДОІППО


_____________М.І.Романенко

Затверджено:

Начальник відділу освіти


_____________М.О.Шеремет



-
План роботи

методичного кабінету відділу освіти Дніпропетровської районної державної адміністрації

на 2014/15 навчальний рік

2014 рік
Зміст

Розділ І Аналіз результатів діяльності методичного кабінету за 2013-2014 н. р. та завдання на 2014-2015 н. р.




1.1

Організаційно-методична діяльність

4

1.2

Організація методичної роботи

6

1.3

Організація роботи щодо підвищення професійної компетентності педагогічних працівників

8

1.4

Участь в конкурсах

12

1.5

Створення єдиного освітнього інформаційного простору

17

1.6

Виховна робота. Позашкільна освіта

19

1.7

Робота з обдарованою молоддю

20




  • Допрофільне та профільне навчання







  • Олімпіади. МАН. Інтелектуальні конкурси







  • Зовнішнє незалежне оцінювання




1.8

Висновки

24

1.9

Пріоритетні завдання

25

Розділ ІІ. Організаційно-методична діяльність




2.1

Мета, напрями та завдання діяльності

29

2.2

Циклограма діяльності

31

2.3

Методичний та інформаційний супровід викладання предметів базового компоненту


33

2.4

Графік роботи логопедичного кабінету

35

2.5

Планування роботи методичного кабінету

35

2.6

Колективні, групові та індивідуальні форми методичної роботи з категоріями працівників


37

2.7

Закріплення працівників методичного кабінету за навчальними закладами

37

2.8

Методичне та інформаційне забезпечення процесу управління методичною роботою

38

2.9

План засідань методичної ради

41

2.10

План інструктивно-методичних нарад заступників директорів з навчально-виховної роботи

43

2.11

План інструктивно-методичних нарад заступників директорів з виховної роботи

46

2.12

План інструктивно-методичних нарад психологів ЗНЗ

48

2.13

Інформаційне забезпечення ЗНО-2015

48

2.14

Висвітлення в засобах масової інформації проблем розвитку освіти району, видавнича діяльність

49

Розділ ІІІ. Методична робота




3.1

Методичний супровід розвитку загальної середньої освіти

54

  • Масові заходи з педагогічними працівниками




  • Колективні форми роботи з директорами, заступниками директорів




  • Колективні форми методичної роботи з педагогічними працівниками




3.2

Індивідуальні форми методичної роботи

57

3.3

Організація роботи щодо підвищення професійної компетентності педагогічних працівників

57

3.4

Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність

58




  • Участь ЗНЗ району в експериментальній роботі Всеукраїнського рівня







  • Участь ЗНЗ району в експериментальній роботі регіонального рівня
















  • Впровадження проектів у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів району




3.5

Координація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та їх подальше використання у навчально-виховному процесі

71

3.6

Методична робота щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення ефективного педагогічного досвіду

72

3.7

Моніторинг якості освіти.

74

Розділ ІV. Робота з обдарованою молоддю

75

Розділ V. Організаційно-методичний супровід діяльності бібліотек

77

Розділ VI. Школа молодого вчителя (психолога)

78

Розділ VIІ. Додатки

79




План засідань РМО




І. Аналіз результатів діяльності методичного кабінету за 2013-2014 н. р. та завдання на 2014-2015 н. р.

1.1. Організаційно-методична діяльність

У своїй діяльності методичний кабінет відділу освіти керується Конституцією України, Національною доктриною розвитку освіти України, Законом України «Про освіту», Законами України «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Законом України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», Положенням про районний,іншими документами та урядовими рішеннями в галузі освіти, наказами і розпорядженнями Міністерства освіти та науки України, департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації, Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, відділу освіти Дніпропетровської районної державної адміністрації, а також річними планами департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації, Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, відділу освіти Дніпропетровської районної державної адміністрації.

У 2013-2014навчальному році мережа навчальних закладів району складалась з:

- 18 дошкільних навчальних закладів;

- 28 загальноосвітніх навчальних закладів, з них 2 навчально-виховні комплекси, 1 вечірня школа;

- 4 позашкільних навчальних закладів:



  • Будинок дитячої творчості

  • Дитячо-юнацький клуб фізичної підготовки

  • Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді

  • Центр технічної творчості та дозвілля школярів і молоді.

У 2013-2014 навчальному році в установах освіти району працювали 782 педагогічних працівника.

Цього року школу закінчили 355 випускників.

У 2013/2014 навчальному році контингент учнів у загальноосвітніх навчальних закладах району складав 6643 особи, з них: 1-4 класи – 3002 учні (155 класів), 5-9 класи – 2970 учнів (171 клас), 10-11 класи – 671 учень (56 класів). У дошкільних навчальних закладів району виховуються 1833 дитини. Відсоток охоплення дітей дошкільною освітою складає 86%, у тому числі дітей 5-річного віку – 100 %. Позашкільні заклади відвідували 2855 дітей.

У 2013 - 2014 навчальному році в районі продовжено реалізацію регіонального проекту “Новій Дніпропетровщині – новий стандарт освіти”, яким визначено основні пріоритети розвитку освітньої галузі:

формування єдиного інформаційно-освітнього простору Дніпропетровщини;

підвищення ефективності системи неперервного навчання протягом життя;

забезпечення рівних стартових умов для розвитку інноваційної особистості XXI століття;

підготовка нового покоління кваліфікованих робітників у суспільстві побудованому на знаннях.

У районі функціонують 12 експериментальних навчальних закладів, з них 3 закладів мають статус експериментальних на всеукраїнському та 9 – на обласному рівнях.

Збільшено охоплення учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів профільним навчанням з 98,6% до 100%.

З метою забезпечення рівного доступу дітей відповідного віку до якісної загальної середньої освіти в районі створено 5 освітніх округи.

Загальний показник забезпечення загальноосвітніх навчальних закладів комп’ютерною технікою становить 100%. Всі школи району мають вихід до мережі Інтернет. 100% вчителів пройшли навчання за програмою “Основи інформаційно-комунікаційних технологій”, 55% - за програмою “Інтел “Навчання для майбутнього”.

У рамках проекту “Єдиний освітньо-інформаційний простір” реалізовано такі модулі проекту, як електронна бібліотека, електронний щоденник та журнал. Розпочато створення дистанційних шкіл для обдарованої молоді та для дітей з особливими потребами.

У рамках національного проекту “Відкритий світ” у районі діють пілотні школи (Балівська, Олександрівська, Підгородненська №3). З метою створення кращих можливостей для самовдосконалення учнівської молоді через систематичну творчу та науково-дослідницьку діяльність у 2013 році реалізовувався проект “Обдарована молодь”.

Протягом року відділом освіти райдержадміністрації взято участь у колегії Міністерства освіти і науки (серпень, м. Київ) обласній серпневій конференції педагогічних працівників, ІV Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2013» (нагороджений золотою медаллю) у Всеукраїнській науково-практичній конференції «45-річчя методичної служби Дніпропетровської області» та проведено наступні заходи:

42 районних семінарів, 41 конкурс, 28 інструктивно-методичних нарад, організовано роботу 6 творчих груп, проведено 5 майстер-класів у рамках конкурсу «Учитель року», проведено 31 виїзд у ЗНЗ району, організовано 25 творчих звітів учителів, взято участь у тематичних перевірках шкіл, підготовлено 62 статистичних звіти. Працівники відділу освіти взяли участь у 5 тренінгах, провели 1295 індивідуальних консультацій, 5 оглядів навчальних кабінетів та методичних кабінетів ЗНЗ, відвідали 42 відкритих уроки , провели 3 атестаційні експертизи навчальних закладів.




1.2.Організація методичної роботи методичного кабінету відділу освіти

Методична робота в 2013/2014 навчальному році з педагогічними кадрами загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів проводилася згідно з планом роботи відділу освіти.

Головною метою в роботі відділу освіти є методичне забезпечення та інформаційний супровід педагогічного процесу, організація удосконалення відповідної фахової освіти та кваліфікації педагогічних, керівних працівників відділу освіти та закладів освіти.

Згідно з даною метою та рядом завдань, визначених за підсумками серпневої конференції педагогічних працівників у 2013році та планом роботи на 2013-2014 навчальний рік працювала вся досить розгалужена система методичної освіти педкадрів району, яка спрямовувала свою діяльність також на виконання завдань ІV етапу роботи обласного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».

Проведена у серпні нарада керівників МО з теми «Компетентнісний підхід у викладанні як основа впровадження нового Державного стандарту загальної початкової освіти» визначила пріоритети діяльності методичних підрозділів.

Відповідно до плану роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів Дніпропетровського району з метою стимулювання росту і вдосконалення педагогічної майстерності вчителів початкових класів, систематизації їх знань щодо запровадження вимог нового Державного стандарту загальної початкової освіти в практику роботи школи І ступеня, систематизації методичних рекомендацій щодо формування ключових компетентностей молодшого школяра на базі КЗ Миколаївська СЗШ №1 у 2014 року проведено районний семінар з теми «Формування ключових компетентностей молодшого школяра в рамках впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти».

Проблематика формування ключових компетентностей молодших школярів була пріоритетною в роботі опорного освітнього закладу району - КЗ Ювілейна початкова школа №2. На її базі у лютому 2014 року проведено науково-практичний семінар з теми «Створення ситуації успіху через формування ключових компетентностей молодших школярів».

На семінарських заняттях розглядалися актуальні проблеми навчання та виховання сучасних учнів, організації навчально-виховного процесу, його методичного забезпечення.

Аналіз методичної роботи фахівців психологічної служби району засвідчив позитивну динаміку у розвитку діяльності РМО, що переходить від вивчення та опанування теоретичних засад діяльності практичного психолога та соціального педагога до вивчення та аналізу практичного досвіду кожного окремого фахівця психологічної служби, надання рекомендацій та використання досвіду в роботі.

Значне місце в роботі РМО шкільних бібліотекарів було відведено оглядам фахової літератури, періодичних видань.

Вчителі української мови та літератури, світової літератури приділяли увагу практичним формам роботи з аналітико-інтерпретаційної діяльності; удосконалювали свою діяльність з вивчення комунікативної компетенції учнів та формування відповідних навчальних компетентностей.

Вчителі основ здоров’я моделювали уроки із складних програмових тем, розробляли та обговорювали тестові завдання для перевірки умінь та знань з ОЗ.

Головною метою РМО вчителів іноземної мови було підвищення професійної компетенції вчителів району в організації іншомовного навчання, методичної та мовної компетентності. Здійснювалося поглиблене вивчення актуальних проблем: особливості раннього вивчення іноземної мови, використання ІКТ у навчальному процесі, особистісно-орієнтований підхід у навчанні іноземної мови, форми роботи з обдарованими дітьми, комунікативна спрямованість уроків іноземної мови, створення необхідних умов для оволодіння нею на функціональному рівні, підготовка випускників до ЗНО.

Практичні рекомендації щодо організації позакласної роботи розробляли вчителі інформатики, по здійсненню міжпредметних зв’язків – вчителі математики і фізики.

На семінарах для вчителів хімії, біології розглядалися питання впровадження та застосування технології продуктивного навчання, пошуку шляхів реалізації освіти сталого розвитку, реалізації державної соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти, розвитку мобільності вчителя хімії та біології, методи стимулювання навчальної діяльності учнів та підготовка до ЗНО.

На семінарах-практикумах для вчителів музичного, образотворчого мистецтва, математики, фізики, фізичної культури розглядалось питання удосконалення системи роботи з обдарованими дітьми шляхом всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її здібностей та обдарувань. Питання підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання та виховання, міжпредметних зв’язків, використання творчих завдань вивчалися на семінарах вчителів української мови та літератури, англійської мови, біології і хімії, математики, художньої культури, етики, вихователів групи продовженого дня, вчителів початкових класів. Методика сучасного викладання предметів вивчалася на засіданнях методичних об’єднань вчителів географії, трудового навчання, фізкультури.

Методисти МК, враховуючи різні освітні потреби педагогічних працівників, цілеспрямовано працювали над формуванням прагнення вчителя до творчості, яке виникало в процесі проведення активних форм методичної роботи: «круглих столів», тренінгів, дискусій, творчих портретів вчителів, моделювання нетрадиційних уроків. До участі у багатьох формах методичної діяльності запрошувалися провідні фахівці, викладачі вищих навчальних закладів, обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

З метою активізації творчої діяльності педагогів, залучення до свідомого опанування досягнень психології та педагогіки урізноманітнюються форми проведення засідань методичних формувань, семінарів, серед яких можна відзначити:

• моделювання уроків,

• практикуми з використання персонального комп’ютеру,

• тренінги,

• творчі діалоги,

• представлення проектів,

• ділові ігри,

• дискусії.
Згідно із заявленими в річних планах темами працювали всі малі методичні формування (творчі групи, майстер-класи, міжшкільні методичні об’єднання та ін.)

За підсумками роботи методичних формувань розроблені відповідні методичні рекомендації.



1.3. Організація роботи щодо підвищення професійної компетентності педагогічних працівників (підвищення кваліфікації, атестація)

З метою забезпечення підвищення кваліфікації і неперервного зростання професійної компетентності освітян району робота з педагогічними кадрами навчальних закладів району у 2013/2014 навчальному році проводилася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, схваленої Указом Президента України від 25 червня 2013 р. №344/2013, постанов Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011р. №462 «Про запровадження Державного стандарту початкової загальної освіти», від 21 серпня 2013 р. №607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами», від 13.04.2011 №494 «Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року», наказів Міністерства освіти і науки України від 01 червня 2013 р.№665 «Про затвердження кваліфікаційних характеристик професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів» від 25 квітня 2013 року №466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників , затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06 жовтня 2010 р. №930 (зі змінами та доповненнями).

У 2013-2014 навчальному році в установах освіти району працювали 782 педагогічних працівника, з них - 568 вчителів, 156 вихователів дошкільних навчальних закладів, 56 працівників позашкільних установ. Педагогічний склад району збільшився на 0,8% у порівнянні з минулим роком.

Освітній рівень педагогів достатній. Вищу освіту мають 569 чол., що складає 72,7 % . З них - 460 (80,9%) вчителів ЗНЗ, 56 (35,4%) вихователів ДНЗ, 57 (100%) позашкільних навчальних закладів. Із неповною вищою освітою (молодшого спеціаліста) - 87 вчителів, що становить (15,3%) від загальної кількості , 64 вихователі ДНЗ (66,9%) від загальної кількості вихователів. У порівнянні з 2012-2013 навчальним роком у 2013-2014 - освітній рівень педагогів зріс на 5%.

Аналіз якісного складу адміністративного корпусу у 2013-2014 навчальному році свідчив про те, що всі установи освіти були укомплектовані спеціалістами з достатнім рівнем кваліфікації. 252 вчителя з вищою категорію (44,3%), 133 –з першою категорію (23,4%), спеціаліст ІІ категорії - 66 (12%), спеціаліст- 60 (10,5%).

Слід сказати, що з педагогічним званням «Вчитель-методист» -70 вчителів (12,3%), «Старший вчитель»-29 чол. (5%.). Почесне звання «Заслужений вчитель України» - 2, Лауреат обласної педагогічної премії - 5.

Сьогодні ДНУ імені Олеся Гончара та Криворізький державний педуніверситет надають можливість заочного навчання, тому адміністраціям шкіл та керівникам ДНЗ району необхідно зайняти принципову позицію щодо одержання вчителями та вихователями ДНЗ середньої спеціальної та вищої освіти. Також необхідно серйозно підійти до обов’язкового одержання педагогічної освіти неспеціалістами, які працюють на педагогічних посадах, а таких у навчальних закладах району – 27.

Як серед керівників району, так і у педагогічних колективах з кожним роком збільшується кількість вчителів передпенсійного і пенсійного віку. Станом 01.06.2014 року 347 вчителів –стаж 20 і більше років. .Це складає 61% від загальної кількості педпрацівників ЗНЗ району . У зв’язку з цим складено перспективний план потреби педагогічних працівників до 2017 року. Здійснено заходи щодо постійного виконання положень Законів України «Про освіту»ст.57, щодо забезпечення стажування молодих спеціалістів. Відділ освіти працює над питанням омолодження педкадрів. Сьогодні у ЗНЗ району працює 62 молодих спеціаліста до 3-х років. З них звільнилися із-за відсутності житла та низької зарплати - 5.

Тому постає питання про посилення профорієнтаційної роботи серед випускників своїх шкіл.

Ця проблема потребує особливої уваги та відношення до молодого спеціаліста зі сторони держави.

Роботу щодо атестації педагогічних працівників розпочато з 01 вересня 2013 року. До 20 вересня 2013 року відділом освіти видано наказ «Про створення атестаційної комісії, затвердження її складу та проведення атестації у 2013-2014н.р.» від 18 вересня 2013 року №93.

До 10 жовтня 2013 року керівниками навчальних закладів району до атестаційної комісії І та ІІ рівнів було подано списки педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації, із зазначенням строків проходження підвищення кваліфікації , та подання про присвоєння певним педагогічним працівникам кваліфікаційних категорій, педагогічних звань, і, за потреби, подання про позачергову атестацію працівників, які знизили або підвищили рівень своєї професійної діяльності.

Згідно з інформацією, яку подали керівники навчальних закладів, відділом освіти видано наказ «Про затвердження списків педпрацівників закладів та установ, які атестуються атестаційною комісією ІІ та ІІІ рівнів на відповідність раніше присвоєних та присвоєння кваліфікаційних категорій . на відповідність раніше присвоєних та присвоєння педагогічних звань «старший вчитель»,вчитель-методист», «керівник гуртка-методист», «вихователь-методист» від 07.11.2013 року №159-К.

До 15 березня 2014 року, відповідно до затвердженого графіка, атестаційною комісією І-ІІ рівнів вивчався педагогічний досвід педагогічних осіб шляхом відвідування навчальних занять, позаурочних заходів педагогічних працівників, які атестуються, вивчення рівня навчальних досягнень учнів, вихованців з відповідних предметів; знайомлення з навчальною документацією щодо виконання педагогічними працівниками своїх посадових обов’язків, їх участі у роботі методичних об’єднань, фахових конкурсах та інших заходах, пов’язаних з організацією навчально-виховної роботи.

З метою вивчення потреб і надання практичної допомоги вчителям у період підготовки їх до атестації, супровід самоосвіти і саморозвитку вчителів у міжатестаційний період, обміну досвідом роботи структурних науково-методичних підрозділів 26 лютого 2013 року на базі комунального закладу Підгородненська середня загальноосвітня школа №2 було проведено науково-практичний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему «Підвищення професійної компетенції педагогів засобами методичної роботи у міжатестаційний період». За основу – обговорено основні напрямки розвитку методичної роботи на третьому етапі реалізації науково-методичної роботи «Інноваційні технології креативної регіональної освіти на 2010-2015 р.р.» на матеріалі досвіду вчителів КЗ Підгородненська СЗШ №2які атестувались у 2013 році.

За результатами атестації педагогічних працівників атестаційною комісією ІІ рівня, відповідно до протоколу №2 від 03.04. 2014 року по відділу освіти, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»- 17, на відповідність раніше присвоєної кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» - 29, на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та раніше присвоєного педагогічного звання «вчитель-методист»-11, присвоєно педагогічне звання

«вчитель-методист»-4, на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та раніше присвоєного педагогічного звання «старший вчитель»-9. Присвоєно педагогічне звання «вчитель-методист»- 4.Досвід вчителя математики комунального закладу Ювілейна СЗШ №1Лапичевої Людмили Олексіївни та вчителя хімії комунального закладу Партизанська СЗШ Дерко Нелі Миколаївни рекомендовано методичною радою ДОІППО для використання в роботі для вчителів природничо-математичного циклу.

У 2013-2014 навчальному році на базі ДОІППО підвищили свій професійний рівень 105 педагогічних працівників, що становить 18,4% від загальної кількості педагогічних працівників .

Освітяни району впродовж 2013-2014 навчального року впроваджують у своїй педагогічній роботі курси «Випереджаюча освіта для сталого розвитку» «Фінансова грамотність», «Шкільна академія підприємства», програми з використанням сучасних інформаційних технологій:Інтел «Проектна діяльність в інформаційно-освітньому середовищі XXІ століття «

«Соціальні сервіси Веб 2,0 у навчально-виховному процесі», «Медіа-освіта у навчально-виховному процесі», «Електронна школа».

2013-2014 навчальний рік – це рік реалізації ІV (коригуючого) етапу Програми обласного науково-методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості». Головними напрямками ефективності науково-методичної роботи стали аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для широкого запровадження; масове запровадження новітніх педагогічних технологій.

З метою формування готовності вчителів до впровадження інновацій необхідними стали практичні заняття щодо реалізації освітніх галузей, змісту навчальних програм на компетентнісній основі, які буди проведені 26 листопада 2013 року на науково-практичному семінарі у КЗ Старокодацька СЗШ з теми «Сучасні методи організації науково-методичної роботи в сільській школі як засіб самореалізації та саморозвитку особистості педагога та учнів початкової школи».

Роботу творчих груп учителів початкових класів КЗ Підгородненський НВК №1 (директор Воробйова О.Л.), КЗ Миколаївська СЗШ №1 (директор Скорик О.Д.), КЗ Кіровська СЗШ (директор Говоруха Л.Г.), було спрямовано на вироблення відповідних рекомендацій щодо планування й організації навчально-виховного процесу в умовах уведення нового Типового навчального плану початкової школи, здійснення контрольно-діагностичної діяльності з урахуванням вимог нових навчальних планів та програм тощо.

Організація і проведення «майстер-класів» відбувалися насамперед із залученням учителів інформатики, англійської мови та тих, хто викладає предмети в 5 класі задля забезпечення наступності в навчанні. (На прикладі роботи МО вчителів початкових класів КЗ Миколаївська СЗШ №1). Адже кожен педагог початкових класів мусить уміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства. Тому значна увага приділяється вирішенню питання щодо розвитку інформаційної культури педагогів школи, їх критичного мислення, формування вмінь і навичок оволодіння ІКТ.

Вивчення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду – один із напрямків роботи четвертого коригуючого етапу обласної науково-методичної проблеми. Тому педагоги Дніпропетровського району зважено підійшли до розв’язання цього питання. У цьому навчальному році підготовлені і подані до ДОІППО матеріали для формування анотованого каталогу «Інноваційний досвід Дніпропетровщини» на тему «Апробація і впровадження нового змісту методів і педагогічних технологій в рамках науково-педагогічного проекту «Росток» (КЗ Ювілейна ПШ №2, Кириченко В.І.)

Створено проект спільної діяльності дошкільного навчального закладу та школи І ступеня з проблеми «Школа і дитячий садок: обличчям один до одного» (КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 2 „Берізка” Ювілейної селищної ради та КЗ «Ювілейна початкова школа №2». Автори: Яцишина Л.М.і Кириченко В.І.)

Узагальнено досвід роботи Тимощенко Людмили Анатоліївни, вчительки початкових класів КЗ Підгородненський НВК №1 (директор Воробйова О.Л.) з теми «Використання технологій діяльнісного підходу щодо формування і розвитку освітніх компетентностей молодших школярів на уроках математики».

Узагальнено та представлено на обласному турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» досвід роботи Піщети Наталії Владиславівни, вчительки початкових класів КЗ Підгородненська СЗШ №2 (директор Каліберда С.А.) з теми «Діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу в школі I ступеня – пріоритет формування креативної особистості молодшого школяра».

В минулому навчальному році 2 навчальні заклади (КЗ Ювілейна початкова школа №2 та КЗ Підгородненська СЗШ №2, ) продовжили експериментальну діяльність на рівні області за темою «Апробація і впровадження нового змісту методів і педагогічних технологій програми розвитку дітей «Росток».

Участь в експериментальній діяльності спонукала і спонукає вчителів до постійного самовдосконалення, сприяє їх творчому зростанню. Переможиця районного етапу і учасниця обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» Піщети Н.В., вчителька КЗ Підгородненська СЗШ №2, працює з дітьми за вищезгаданою технологією.

Продовжується вивчення педагогічного досвіду педагогів і колективів відповідно до перспективного плану роботи МК.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка